Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 4 5 6 
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

Busa...Hayabusa..., A treia dragoste

StefanT
post 12 Jan 2017, 11:23
Post #151


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




Si ca sa continui povestea Hayabusei, dupa ce am vandut exemplarul de la inceputul topicului, am mai avut 2 motoare.

Primul: Honda CBR F4 600 din 2000 (carburatie, din anul urmator s-a trecut la F4i cu injectie).
Un motor de tranzitie, sa am posibilitatea de 2 roti pana urma sa achizitionez urmatorul Șoim.

Am detinut-o un singur sezon (sub 12 luni) timp in care am reusit sa adun numai vreo 6.000 de kilometri.
O motocicleta extrem de manevrabila, potrivita pentru mersul urban dar nu numai.
Cel mai lung drum facut intr-o zi pe ea a fost de cirba 830 km parcurs in putin peste 13 ore cu tot cu opriri. Traseul a inclus Transalpina si Sibiu.
Ultimii 200-250 de kilometri au fost chinuitori si pentru mine si pentru pasager, deoarece amandoi suntem destul de inalti iar motocicleta micuta pentru asa ceva.

11027778_1005010339523243_4969491422070973677_n.jpg ( Size: 57.95k ) Number of downloads: 374
11659408_1005010019523275_1872730310398787631_n.jpg ( Size: 100.37k ) Number of downloads: 374
cbr.jpg ( Size: 102.96k ) Number of downloads: 370
cbrr.jpg ( Size: 1.99mb ) Number of downloads: 366
cbr3.jpg ( Size: 388.84k ) Number of downloads: 335


Venind de pe Busa, facand o comparatie fortata am putut simti pe propria piele cat de mult afecteaza si pe accelerare si pe franare, prezenta pasagerului prin prisma kilogramelor in plus.
Este o motocicleta destul de usoara (+-200 kg), la care frana spate nu te ajuta deloc cand esti singur pe ea. Pierde aderenta foarte usor, insa pe spate nu e o tragedie in linie dreapta.
Pot spune ca am utilizat frana spate doar pentru transferul maselor la franare.
Nu am simtit niciodata ca motocicleta asta ar fi facuta pentru mine, pur si simplu nu ne-am "conectat" reciproc. Nu cred totusi, sa fie acesta motivul pentru care am avut primul accident pe ea.
Intr-o alta plimbare de relaxare pe Cheia, impreuna cu inca un motociclist: la intoarcere, dupa o masa servita, nu cred ca am parcur 5-6 kilometri si inevitabilul s-a produs.
Curba larga la stanga, vizibilitate maxima, duba in fata. Viteza undeva intre 50-60 kmph. Soarele batea din fata. In timp ce "sorbeam" curba cu privirea, duba a considerat ca trebuie sa franeze.
Stopurile nu s-au aprins, am franat puternic tardiv fara sa blochez decat foarte usor si scurt spatele (fata a ramas aderenta), motocicleta s-a indreptat destul de mult si aflandu-ma deja pe partea dreapta a benzii pregatit de abordarea virajului, am iesit in decor. Camp, sant, putin sub nivelul soselei. Motocicleta a aterizat cu roata spate pe un bolovan ceea ce a determinat-o sa zboare peste mine si sa aterizeze nitel in fata mea.
Pagube: parbriz, janta spate, carene fata/stanga/drepta, oglinzi, scarita stanga si schimbator de viteze + mici rahatisuri.

rep1.jpg ( Size: 735.99k ) Number of downloads: 118
rep3.jpg ( Size: 213.96k ) Number of downloads: 87
rep4.jpg ( Size: 323.75k ) Number of downloads: 79
rep5.jpg ( Size: 334.45k ) Number of downloads: 80


Am reparat atelajul, am mai parcurs vreo 2.000 km apoi am vandut-o. Reparatia in total a costat daca imi aduc bine aminte intre 400-500 euro.
Cat a stat la mine i-am facut un schimb de ulei, un set de anvelope (dupa accident nu am mai avut incredere sa pun tot anvelopa spate deoarece avuse un soc in partea laterala, lovind bolovanul acela atat de tare incat a strambat si janta), filtre si o sincronizare a carburatiei.

Eu nu am patit mare lucru, decat o fisura de omoplat ceea ce a necesitat o orteza pentru 2 saptamani, mai putin in ziua nuntii mele.
In timpul petrecut acolo (sa fie vreo 6-7 ore), fetele aveau petrecerea burlacitelor. Nu i-am spus nimic sotiei pentru a nu strica petrecerea. Cand am ajuns cu duba ce venise dupa noi, am oprit direct la Floreasca la urgente deoarece durerile erau prezente. Am ajuns pe la 5 dimineata acasa, in acelasi timp cu sotia, asa ca am avut ocazia sa ii povestesc si povestea mea reala icon_mrgreen.gif

Apoi, pentru sezonul 2016 am achizitionat un GSX-R 1000 2007-2008 deoarece cautarile de Hayabusa devenisera prea lungi si parea ca nu dau rezultate. Am batut un drum la Timisoara pentru ceea ce s-a dovedit a fi cea mai "trista" Busa pe care am vazut-o vreo data.
Am plecat de acolo extrem de dezamagit, si cred ca a cantarit si acest aspect in decizia de achizitie a GSX-Rului.
Am fost cu sotia mea sa faca o proba ca si pozitie (stiu, irelevant la o tura scurta), initial i s-a parut "ok". Avea sa isi schimbe parerea dupa prima tura mai lunga de 200 km.
Nu o mai lungesc prea mult: tinut moto fix o luna si 2.000 km, vandut.

gix1.jpg ( Size: 57.67k ) Number of downloads: 123
gix2.jpg ( Size: 58.92k ) Number of downloads: 104
gix3.jpg ( Size: 61.13k ) Number of downloads: 83
gix4.jpg ( Size: 53.45k ) Number of downloads: 78


Era foarte ok, tragea brutal, multe extrase montate ulterior, insa nu era ce vroiam desi am incercat in mod repetat sa ne convingem pe noi insine.
Anuntul care m-a determinat sa vand gixxerul era despre Șoimul din pozele de mai jos (in poze este fostul proprietar).
Pe scurt: 19.500 kilometri, fabricatie 2008, ne-am indragostit amandoi pe loc, cumparat.
busa1.jpg ( Size: 270.8k ) Number of downloads: 119
busa2.jpg ( Size: 202.82k ) Number of downloads: 123
busa3.jpg ( Size: 158.96k ) Number of downloads: 100
busa4.jpg ( Size: 281.82k ) Number of downloads: 103

Am incheiat sezonul cu putin peste 26.000 km la bord, timp in care am schimbat ulei, filtre, anvelope, montat filtru aer sport K&N, schimbat antigel + lichid frana + ambreiaj, placute spate, servisat furca, etc.
Mentionez ca dintre toate motocicletele detinute, Busa imi consuma cel mai putin.
Limite din care nu iese:
-urban 8-9 litri la suta (exclusiv mers in Bucuresti - autonomie circa 220-230 km)
-extraurban 5-6,5 (autonomie 350-380 km)
Am facut Transalpina, Transfagarasan + multe drumuri in tara (Vulcanii Noroiosi, Sighisoara, etc).

Concluzia este doar una: nu o voi vinde in urmatorii 10 ani, decat daca va fi cazul de uzura morala pronuntata etc.
O folosesc zi de zi pentru mersul la birou, iar in fiecare weekend incerc sa planific cate un drum de macar 200-300 km.
busa_7.jpg ( Size: 301.1k ) Number of downloads: 114
busa9.jpg ( Size: 495.73k ) Number of downloads: 108
busa10.jpg ( Size: 395.13k ) Number of downloads: 105
busa12.jpg ( Size: 361.28k ) Number of downloads: 98
busa13.jpg ( Size: 306.79k ) Number of downloads: 120
busa14.jpg ( Size: 412.72k ) Number of downloads: 112
busa15.jpg ( Size: 345.67k ) Number of downloads: 111
busa16.jpg ( Size: 851.12k ) Number of downloads: 116
busa17.jpg ( Size: 493.4k ) Number of downloads: 97
busa18.jpg ( Size: 464.92k ) Number of downloads: 79



--------------------
Suzuki GSX-1300-R 2008 - B'100'HAY
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian Frigo
post 12 Jan 2017, 11:29
Post #152


Membru cu o tigaie de dacie


Group: Members
Posts: 2.031
Joined: 4 February 15
From: Undeva,pe dreapta




Să o stăpânești sănătos! wub.gif Am zis că dacă vreodată îmi iau motor,o Busa îmi iau!

P.S-Acilea ai cont cumva: http://www.motociclism.ro/forum/ ? smile.gif

This post has been edited by Adrian Frigo: 12 Jan 2017, 11:31


--------------------
Dacia 1300/ 1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault /1972/1986/1997/2000 și ceva... - XX-00-UAP/ACR
Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 12 Jan 2017, 11:30
Post #153


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




Multumesc!
Da, am si acolo de ceva timp (2012). Userul este identic: StefanT

This post has been edited by StefanT: 12 Jan 2017, 11:31


--------------------
Suzuki GSX-1300-R 2008 - B'100'HAY
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 12 Jan 2017, 11:44
Post #154


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Cum a mers Busa ieri pana la birou? tongue.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 12 Jan 2017, 12:26
Post #155


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




Doar in derapaje tongue.gif
Am avut asigurarea valabila pana pe 5 decembrie, insa am utilizat-o doar pana la final de neiembrie cand efectiv nu mai reuseam sa incalzesc deloc anvelopele si franarea devenise deficitara.

Cam asa arata "istoricul" pe care i-l tin eu:

TABEL.jpg ( Size: 284.2k ) Number of downloads: 184


--------------------
Suzuki GSX-1300-R 2008 - B'100'HAY
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 4 Mar 2017, 22:40
Post #156


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




Pe 22 februarie am deschis sezonul 2017, folosind-o pentru deplasarile serviciu-acasa.
Astazi am profitat de vremea ce se anunta ca fiind 18 grade si am tras o fuga pana la Navodari.
Surpriza a fost ca dimineata când am plecat la 8, erau fix 3 grade Celsius.
Am uns lantul, am baut vreo 2 cafele si am plecat la 10.30 pe drumul vechi.
Long story short, frig la dus, frig la intors. Vant cat cuprinde, iar in Navodari erau 7 grade cu rafale puternice de vânt.
Ne-am delectat 10 minute si am taiat-o sa nu ne prinda seara. Ne-a prins oricum, dat trecusem de la doilea OMV de pe A2.
Am ales autostrada pentru drumul de intoarcere pe principiul "si mai frig, dar pentru mai putin timp".
Acum ca mi-am revenit la forma initiala dupa frigul tras, pot sa ma delectez cu pozele facute si cu faptul ca am avut ocazia sa vad o bucatica de litoral absolut pustiu.
Ma declar multumit.

This post has been edited by StefanT: 4 Mar 2017, 22:41

Attached thumbnail(s)
IMG_3450.JPG ( Size: 3.18mb ) Number of downloads: 113
IMG_3452.JPG ( Size: 2.91mb ) Number of downloads: 116
IMG_3455.JPG ( Size: 2.25mb ) Number of downloads: 106


--------------------
Suzuki GSX-1300-R 2008 - B'100'HAY
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 4 5 6
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 00:20
Dacia