Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Pozitionare si numar sonde lambda Megane 1.4 16V

simy24
post 14 Mar 2014, 10:59
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 22 April 09
From: Alexandria




Salutare! Zilele acestea am tot stat pe sub masina:am inlocuit toba de mijloc, am schimbat bucsele la puntea spate, am inaltat-o din barele de torsiune, am schimbat amortizoare si rulmenti, bielete si capete de bara, finalizate cu reglare geometrie. De ceva timp masina consuma mult fata de ce eram eu invat cu ea (pe exterior am scos si consumuri de 5%). Desfacand toba de mijloc am constatat ca cel putin vizual catalizatorul se prezinta impecabil. Principalul vinovat de consumul ridicat ar trebui sa fie sonda lambda. (masina are 246 000 km reali si 99% din piesele care le-am schimbat au fost originale-sigla Renault+stante cu 98-99). Problema este ca dupa catalizator eu n-am vazut nici un fel de sonda (nici fire, nici locas pe tubulatura, nimic). Unde este pozitionata sonda aval la motorul de 1.4 16V? In 2010 cand a fost adusa a iesit la testul de gaze la RAR- pe bune. La ITP-ul urmator au fost ceva probleme la gaze- baiatul zicea ca ar iesi la nivel Euro 2, a mai turat-o si pana la urma a iesit. Acum pentru 300 de lei as schimba si sonda lambda- mai ales daca s-ar corecta si consumul..


--------------------
Renault Megane hatch - TR 14SIM 1.6 16 V 107HP Automat 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 14 Mar 2014, 11:24
Post #2


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Nu are 2 sonde...doar una.
La an model 2001(dupa 06/2000) apare si sonda doi ca urmare evoluare norma depoluare.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 14 Mar 2014, 12:33
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.642
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




pai 16v nu e tot euro 3?


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 14 Mar 2014, 12:40
Post #4


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Primele modele de 16V erau E2 evoluat si respectau norma 96/69 dar la RAR se omologheaza ca E3.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
simy24
post 14 Mar 2014, 19:49
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 22 April 09
From: Alexandria




Si unde ar fi pozitionata aceasta sonda lambda? Sa o desfac, sa-i iau codul, sa o comand si sa ma rog sa scada consumul. smile.gif


--------------------
Renault Megane hatch - TR 14SIM 1.6 16 V 107HP Automat 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 14 Mar 2014, 19:56
Post #6


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




La masina/motorul tau este pozitionata pe galeria de evacuare sub carcasa de plastic unde intra filtrul de aer.
Trebuie o cheie speciala,cu degajare pentru cablaj, pentru montaj.....ca la demontare se poate taia cablajul.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ibr_suhaib
post 15 Mar 2014, 13:31
Post #7


Terorist Scenic!


Group: Members
Posts: 118
Joined: 10 November 13
From: Ober Ramstadt-Germania/Cluj-Na




Salut espacern si colegii,
Oare difera Meganul Scenic,de Meganul simplu,si modelul de 1,6 16 v de acela de 1,4 16v ? ca la mine sunt 2 sonde,una inainte de catalizator si alta dupa.Oare daca trebuie sa le schimb pe amandoua,pot sa le iau amandoua acelasi model?sau trebuie fiecare separat,special pentru inainte,si dupa catalizator?Multumesc.


--------------------
Renault Scenic 1 - DI-SY 888 2000 RXE 1,6 16V 107PS
Senzatie majora,cu 90 la ora
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelul8
post 17 Mar 2014, 10:22
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 220
Joined: 16 March 09
From: Ploiesti





Si eu am o singura sonda amplasata pe galeria de evacuare. Masina este inregistrata ca fiind Euro 2.

@ simy24

Cum ai schimbat bucsele de la puntea spate? E ceva complicat, cat au costat piesele?


--------------------
Renault Megane - PH 07 KKA 2000 1,6 16 v rxe bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexNIT
post 17 Mar 2014, 15:19
Post #9


16v Inside


Group: Members
Posts: 318
Joined: 8 April 12
From: Dej/Cluj-Napoca




A mea este 1.6 16v, din 1999 , inregistrata la RAR drept Euro 3 , iar pe actele nemtesti scrie D4.


--------------------
Renault Megane 1.2 - RXE 1999 1.6 16v Grandtour
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 17 Mar 2014, 15:21
Post #10


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Aici se discuta de 1.4 16V.....daca nu s-a observat.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
simy24
post 18 Mar 2014, 12:30
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 22 April 09
From: Alexandria




espacern, ai cumva un cod pentru sonda mea buclucasa? Nu de alta dar sa ma pregatesc sufleteste pentru achizitie.. La un magazin de piese au zis ca pe programul lor apare sonda aval si amonte..dar disponibila nu era decat cea de diagnoza (dupa catalizator ma gandesc) undeva la 300 de lei. Nu stiu insa daca in cazul meu sonda din programul lor e si cea care imi trebuie mie.. Acum am un consum mediu de 8.1, mers aproape exclusiv in oras de provincie, drumuri scurte si foarte scurte, dar nici la drum intins nu scade consumul prea mult decat daca dupa ce apa a ajuns la temp de regim (la jumatatea gradatiilor)merg o perioada in 5000-5500 de ture, cu consum instant de 13-14 dar apoi coborand la 100 km/h in treapta 5 scade undeva la 6.5, dar tot e mult fata de ce eram eu invatat. Practic am consumat juma de rezervor si n-am facut nici 300 de km.. Alte motive nu vad pentru consumul asta(ulei si filtre schimbate de max 5000 km, bujii schimbate acum 1500 de km dupa ce in urma cu 2500 de km le schimbasem - acum am champion- model care i-l avea la cumpararea din germania si aproape nu mai aveau electod central cand le-am schimbat cu unele NGK si a crescut imediat consumul-lucru reclamat si de alti utilizatori de pe forumul Dacia- de aceea am revenit la Champion). MPP-ul a mai facut figuri asta iarna la ger pana se incalzea motorul, dar acum merge impecabil. Masina trage, porneste la sfert..deci chiar nu vad alta cauza..


--------------------
Renault Megane hatch - TR 14SIM 1.6 16 V 107HP Automat 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 18 Mar 2014, 12:40
Post #12


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




@simy24=Sonda are cod 7700107433 inlocuieste 8200196260.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 23:31
Dacia