Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

diagnoza, situatie de neglijat sau...?

catalin1
post 10 Feb 2014, 11:41
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 680
Joined: 4 July 13
From: Dobrich




CIRCUIT COMANDA RELEU ACTUATORI,CIRCUIT RELEU POMPA DE BENZINA,CIRCUIT INJECTOR 2 ,CIRCUIT INJECTOR 3,CIRCUIT ELECROVANA PURJARE PRIN FILTRU ACTIV,CIRCUIT INCALZIRE SONDA OXIGEN AMONTE aceste probleme sunt date de calculatorul masinii la o diagnoza renault banuiesc ca sunt grave ,inginerul mi a zis ca e posibil din cauza oxidarii unei mufe sa dea asa erori ,dar problema e ca am consultat si carete masinii de pe forum si martorul dim bord care mi se tot aprindea e martorul de la injector ala cu robinet si cu un stop in interior astept sfaturi colegi va multumesc,inginerul mia cerut 500 lei pt o alta diagnoza in calculatorul masinii si nu dispun ca acum buzunarele mele sunt praf


--------------------
Renault Megane 1,4 - B 25 wiz 2000 phase 2
Decat la o nunta falsa mai degraba la un divort distractiv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 10 Feb 2014, 13:01
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Da cu spray contact in mufe.


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BigDaddyAdy
post 10 Feb 2014, 22:53
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 345
Joined: 1 August 11
From: Bucuresti




Nu sunt 100% sigur, dar eu cred ca toate astea au doua puncte comune si anume ECU si cutia cu relee si sigurante de pe partea soferului. Nu ar strica sa arunci o privire la mufele de pe acolo.


--------------------
Renault Laguna III Coupe - B 666 BIG GT 205TCe 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin1
post 10 Mar 2014, 19:21
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 680
Joined: 4 July 13
From: Dobrich




aveti dreptate colegi ca in urma unei diagnoze mi a gasit multe circuite contacte azi am gasit una din problemele care ma deranja si avea efect asupra bunei functionari a masinii, in mufa de la portiera dreapa fata jos de la stalpul masinii am gasit pini oxidati ingrozitor uimitor ce poate face un spray de contacte va multumesc tuturor pt ajutor.

This post has been edited by catalin1: 10 Mar 2014, 19:22


--------------------
Renault Megane 1,4 - B 25 wiz 2000 phase 2
Decat la o nunta falsa mai degraba la un divort distractiv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 10 Mar 2014, 20:50
Post #5


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Mufa din usa pasager nu are treaba cu defectele sesizate de testare (exceptie primele 2).....in schimb contactele corodate prin mufe sunt "normale" la masina din 2000.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin1
post 10 Mar 2014, 21:55
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 680
Joined: 4 July 13
From: Dobrich




acum ramane sa descopar unde se afla rampa de injectoare si mufele de la alimentare curent,oricum colegi se simte diferenta de la cum era oxidade si cum pornea fata de cum e acum e o diferenta mare si o realizare azi am descoperit o alta problema compartimentul de sigurante de langa baterie am gasit oxidaj la greu pe sigurante,mai ramane sa descopar unde se afla circuit elecrovana purjare prin filtru activ,si circuit incalzire sonda oxigen amonte intrebarea mea este unde gasesc circuitele astea sau pe unde trebuie sa umblu va rog sa ma ajutati ,

This post has been edited by catalin1: 11 Mar 2014, 15:18


--------------------
Renault Megane 1,4 - B 25 wiz 2000 phase 2
Decat la o nunta falsa mai degraba la un divort distractiv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 13 Mar 2014, 13:52
Post #7


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(catalin1 @ 13 Mar 2014, 13:49)
sal astazi am descoperit marea problema a intrruperii in forta a masinii o mufa de la unul din injectoare era partial rupta cauza fiind intreruperea in sarcina a masini ,acum cand am desfacut toate mufele cea cu pricina sa rupt de tot de pe injector vreau sa stiu ce sa fac  sa o lipesc si daca pot porni asa in trei injectoare am nevoie de ajutor mult ,va rog se sa fac ca sa fie bine motorului sa nu fac si mai grava situatia decat este ,
*



Ti-am pus mesajul aici, nu mai era nevoie de inca un topic ..

This post has been edited by cj98czh: 13 Mar 2014, 13:52


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 00:35
Dacia