Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

panne batterie recharge - low battery

paltinn
post 28 Mar 2011, 19:02
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 27 March 11




Am vrut sa pornesc masina, dar pe cb imi apare ,, low battery,, si zic asta e ... baterie noua. Ma mai invart pe langa masina un pic, si aud un zgomot de ventilator sub capota, ridic capota, ventilatorul din spatele radiatorului era ca tiribomba, se invartea in draci. Scot o borna de la bateria si ventilatorul se opreste, cuplez borna si din curiozitate pornesc masina si... porneste. Asta era sambata dimineata, masina fiind rece, nepornita de seara. Duminica, in mers, se aprind concomitent martorii antipoluare si bujii incandescente, si dupa cateva min masina incepe sa dea in nas, am ajuns acasa si am parcat-o si nu stiu ce si din ce cauza s-au intamplat chestiile astea. E legatura intre ele? A mai patit cineva asa ceva? Daca da atunci va rog sa-mi spuneti cum ati remediat problema sau problemele. Masine e un Megane Estate, 1,5dci, 85cp, 2007, 35000km, fara alte probleme pana acum. Va multumesc si o seara buna.


--------------------
renault megane 2007 estate - ot 02 wrh
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
supremeon
post 28 Mar 2011, 19:56
Post #2


cam rareori membru...


Group: Members
Posts: 503
Joined: 28 July 07
From: din inima țării...




daca ai card renault 5 stele, fuga la service... caci este inca in garantie...

Am auzit niste povesti cum ca, daca motorul ar fi foarte incins, dupa ce il opresti, continua sa mearga nu stiu ce ventilator... personal, nu am avut niciodata motorul atat de incins:) Dar, ma gandeam ca poate ti s-o fi stricat vreun senzor de temperatura pe undeva...


--------------------
Iubesc mersul domol pe o sosea fara gropi si alte masini, primavara cu verde crud si albastru - pur pretutindeni!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paltinn
post 28 Mar 2011, 21:50
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 27 March 11




motorul era rece, era dimineata si nu fusese pornita. mersi pt faza cu cardul.


--------------------
renault megane 2007 estate - ot 02 wrh
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valentin_29
post 28 Mar 2011, 22:17
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 208
Joined: 27 June 09
From: Bucuresti




Fa-i un test cu Clipul, cred ca te va lamuri un pic wink.gif


--------------------
Renault Megane II Hatchback 2008 Dynamique 1.5 dCi 105 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paltinn
post 29 Mar 2011, 21:00
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 27 March 11




am fost cu masina la reprezentanta azi si am pus-o pe tester. bujia nr.4 schimbata, plecat de la reprezentanta, invartit cu masina prin oras, opresc la cateva blocuri de casa ca mai aveam ceva de facut apoi vreau sa plec, si ... masina nu porneste, aceeasi buba cu ventilatorul si ,, low battery,,. oare ce sa fie? maine schimb si bateria. voi ce credeti?


--------------------
renault megane 2007 estate - ot 02 wrh
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 29 Mar 2011, 21:09
Post #6


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




QUOTE(supremeon @ 28 Mar 2011, 20:56)


Am auzit niste povesti cum ca, daca motorul ar fi foarte incins, dupa ce il opresti, continua sa mearga nu stiu ce ventilator... personal, nu am avut niciodata motorul atat de incins:) Dar, ma gandeam ca poate ti s-o fi stricat vreun senzor de temperatura pe undeva...
*




nu sunt povesti, dar mai mult de 5 minute nu merge.


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmonwo
post 29 Mar 2011, 22:38
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 28 May 07
From: Pitesti




Tare as vrea si io sa imi zica atunci cind este bateria descarcata. Eu am stat in masina cu farurile aprinse pina s-a descarcat de nu mai pornea, dar nu a afisat niciun mesaj despre baterie. Ventilatorul a ramas mergind de cind ai oprit masina pina cind ai venit inapoi sa pleci cu ea? Daca da, ar putea sa fie asta cauza care goleste acumulatorul. Bafta si tine-ne la curent cu ce ai mai facut!


--------------------
Renault 19 RT '93 F3N740
Megane II.2 Grandtour Dynamique 1.9 dCi FAP 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian806
post 29 Mar 2011, 23:38
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 1 January 11




cred ca baietii de la service ar trebui sa se canalizeze mai mult asupra electroventilatorului, nu la bujii si la altceva. ca bataria ta nu e moarta din cauza bujiilor. ma gandesc ca e o problema de soft si poate s-ar putea rezolva cu o recalibrare noua. problema rezolvata pentru alte branduri.


--------------------
Renault Megane II 2005, 1.6 16V
Megane II, 1.6 16V, 83kW
Laguna III, 2.0 173CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rhunder
post 5 Apr 2011, 20:45
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 263
Joined: 15 August 06
From: Bucuresti




eu cand mi-am luat meganul anul trecut imi pornea super, dupa o ploaie imi facea figuri la pornire exact cum iti face tie.. imi pornea electroventilatorul si motorul neam.
Dupa 4 luni de alergat prin serviceuri schimbat o groaza de senzori am gasit ca masina fusese in service dupa un accident si baietii au taiat cablurile care ajung din motor in calculator si le prinsesera in sistemul romnaesc invartite putin unul dupa celallat si apoi cu izolirband pe deasupra..
cand faceau masa nu mai pornea masina... cand nu faceau masa pornea masina de mai mare dragul.
du-te la un service si sa puna calculatorul pe fiecare fir care intra in calculatorul masinii.

This post has been edited by rhunder: 5 Apr 2011, 20:46


--------------------
Dacia SuperNova Clima 2001 - b25wzj
Clio II 2005 1.5 DCI 65
Megane Prima 1.6 16V - temporar! :)
VW Golf V 1.9 tdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
s.stefan15
post 6 Apr 2011, 12:46
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 5 December 09




,, low battery,, - poate da si daca bateria de la card e descarcata. Atat timp cat masina porneste, nu poate fi vorba de acumulatorul masinii. Vis-a-vis de mai multi martori aprinsi haotic si de faptul ca ventilatorul merge aiurea, e o problema. Calculatorul a depistat o avarie, nu prea stie ce sa faca si da comenzi aiurea. Trebuie sa faci un test.

This post has been edited by s.stefan15: 6 Apr 2011, 12:47


--------------------
RENAULT MEGANE II full 2008, 1,6 16 V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
antonino
post 6 Apr 2011, 15:59
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 23 February 08
From: Timisoara




Nu stiu exact cum functioneaza calc masinii...dar pot presupune ca e ceva problema electrica,un scurt ceva ce face sa mearga acel ventilator,aeroterma sau ce o fi iar la punera contactului vreun senzor detecteaza o variatie a curentului,datorat scurtului, pe acumulatorul masinii si da acel "low batery". E o pura presupunere, nimic mai mult.Cred ca totusi un test ar lamurii lucrurile sau ar da un punct de pornire...sunt curios sa ne ti la curent


--------------------
Dacia Logan 1.4 mpi + Gpl 2009 - Laureate
Ex. Renault Megane Estate 2.1 - 2005 1.5DCI 85 cp
Ex Renault Laguna 2 Estate 1.9 DCI
Renault Laguna 3 GT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 6 Apr 2011, 16:30
Post #12


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




la sfarsitul anului trecut cand am pus un senzor de temperatura defect si mie imi mergea ventilatorul la turatie maxima, chiar daca abia pornisem motorul. vezi sa nu fie deconectat.


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gttoma
post 6 Apr 2011, 16:43
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 29 August 05




Mesajul 'Low battery' iti apare cand bateria cardului este descarcata, nu are legatura cu bateria masinii. Pentru bateria masinii exista martor separat in bord.


--------------------
Renault Megane II Sedan 2005
Renault Megane II Sedan
Confort Expression
1.5 dCI, 100 CP, 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
banderasul
post 28 Feb 2012, 18:13
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 6 May 10




In timpul mersului, am primit mesajul "panne batterie recharge" si STOP. Poate s-a mai vorbit despre subiectul asta, insa eu n-am gasit nimic. Puteti sa ma ajutati cu niste sfaturi? Multumesc anticipat!


--------------------
renault renault 2006 - b91bdk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 28 Feb 2012, 21:56
Post #15


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




Nu iti mai incarca bateria.


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
banderasul
post 28 Feb 2012, 22:03
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 6 May 10




Asta am inteles si eu, dar vreau sa stiu care ar fi cauzele... vreau sa stiu care ar fi solutia...


--------------------
renault renault 2006 - b91bdk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
beberazvan_n
post 28 Feb 2012, 22:05
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 587
Joined: 30 June 09
From: Bucuresti ; Branesti Ilfov




Verifica alternatorul sau daca mai ai cureaua care invarte alternatorul. Si mie mi-a aparut anul trecut in drum spre mare si a fost rotorul alternatorului. Mergi la un service.


--------------------
Renault Megane 2, 1.5 dci... 2003 - IF-03-VZL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
banderasul
post 28 Feb 2012, 23:48
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 6 May 10




Ma gandesc ca daca ar fi fost alternatorul, n-as fi putut sa continui sa merg cu ea. Am ajuns cu masina pana in parcare, insa in mers, la 5 secunde imi dadea mesaj: PANNE BATTERIE RECHARGER + STOP


--------------------
renault renault 2006 - b91bdk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 29 Feb 2012, 01:42
Post #19


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




De vina este alternatorul. Acesta nu iti mai incarca bateria, si sar putea ca tu sa mergi doar cu bateria acum. Drept urmare acesta va trebuii schimbat sau reparat.
P.S. Verifica si cureaua de la alternator.


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
banderasul
post 29 Feb 2012, 08:14
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 6 May 10




Cred ca aveti dreptate. Dimineata n-a mai pornit...


--------------------
renault renault 2006 - b91bdk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 29 Feb 2012, 09:45
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Cat am tras eu cu Low Battery.....pana nu am schimbat alternatorul nu am scapat,testere peste testere....la mine incarca bine numai ca nu comunica bine pe can-bus cu calc. de injectie,de ce?nimeni nu stia ce s-a intamplat,cu alternator de la dezmembrari nu a mai aparut eroarea ca ma dispera-aparea cam la 5-10 min de la pornire.


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 1.6 dci - CT 99 xxx
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djems304
post 17 Apr 2012, 21:07
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 15 October 07




Salut, am si eu urmatoarea problema. Meganul din semnatura a functionat fara probleme, pana astazi, cand am vrut sa o pornesc si am pe bord, eroarea LOW BATTERY, se aprind becurile in bord, se sting normal, se decupleaza coloana volanului, masina nu porneste nu schiteaza absolut nimic- la cateva secunde apare mesajul Low battery, insotit de plecarea termocuplei la viteza maxima si aceasta nu se decupleaza decat daca scot borna de la baterie.
Orice pareri sunt binevenite. Merci!

This post has been edited by djems304: 17 Apr 2012, 21:33


--------------------
renault megane 2007, 1,5 dci, expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 17 Apr 2012, 22:09
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




Incearca cu alta baterie pentru inceput si roaga-te sa fie asta rezolvarea!


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djems304
post 17 Apr 2012, 23:08
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 15 October 07




QUOTE(Catalinmodena @ 17 Apr 2012, 22:09)
Incearca cu alta baterie pentru inceput si roaga-te sa fie asta rezolvarea!
*





am incercat sa o pornesc cu cabluri , sau cu alta baterie, nu vrea. Am scos mufele de la termocupla-cea de pe senzorul de freon, una in spatele ei si alta in partea de sus-dreapta ca sa nu mai porneasca termocupla, dar masina la fel se comporta, nu porneste.
Am verificat sigurantele din compartimentul motor sunt toate bune.
Totusi as vrea sa ma ajutati sa identific celebra siguranta solenoid demarreurdaca se poate chiar pe pozele postate.DSCF5318.JPG ( Size: 1.01mb ) Number of downloads: 690
DSCF5319.JPG ( Size: 910.1k ) Number of downloads: 713
DSCF5320.JPG ( Size: 787.31k ) Number of downloads: 670


This post has been edited by djems304: 18 Apr 2012, 19:47


--------------------
renault megane 2007, 1,5 dci, expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zozomic
post 19 Jul 2013, 20:27
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 19 July 13





Salutare , am si eu un renault megane 2.2(face lift) 2006 1,4 16v 58000 km.
Dupa 7 -8 km de rulaj normal(aprox 15 20 minute) in oras apare pe afisajul de la computerul de bord "check injection"si dupa 15 17 minute de mers apare low battery +martor baterie+service+stop,turatia creste la ralanti pana la 2400 si nu scade +lipsa de putere a motorului.Daca opresc motorul ciclul se reia. Mentionez am schimbat filtrele de aer,bujii,toate bobinele,distributia la 45000,clapeta de acceleratie curata la service renault,pus pe tester cu diagnostic de probleme la alternator si clapeta de acceleratie.
Daca i s-a mai intamplat cuiva si ma poate ajuta cu un sfat.
Nu vreau sa arunc banii degeaba pe masina si sa nu mearga...pentru ca mecanicii nu erau prea siguri nici ei de ce ziceau.


--------------------
Renault Megan ll 2.2 2006 1.4 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 20 Jul 2013, 07:43
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Eu aveam aceeasi pb si pana nu am schimbat alternatorul nu am scapat si la fel aparea dupa max 10 km de rulaj,daca aveai ceva fire slabite aparea mediat eroarea,cauta la dezmembrari.


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 1.6 dci - CT 99 xxx
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skinerr85
post 5 Mar 2014, 11:11
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 5 March 14




Salut aceasi problema apare si la mine low batery porneste electroventilatorul si ledul de la imobilizator ramane aprins(masina nu mai porneste).toate astea s-au intamplat din cauza mea pentru ca am ramas fara baterie(am lasat farurile aprinse in jur de o ora.Am luat curent de la o duba cu batrie de 12v 100ah si a pornit la prima apasare pe start).Pana aici tote bune si frumoase. a doua zi dimineata porneste la prima apasare pe start,ma duc la cumparaturi si dapa aproximativ un sfert de ora nu mai porneste.Chem un prieten cu o dacie imi da curent iar dupa mai multe incercari porneste(mi-a lovit electromotorul).Intre timp ma suna un prieten cu un ca nu ii mai porneste masina.Ma duc la el ii dau curent dar nu a pornit.Cand ajung acasa am observat ca electroventilatorul merge la turatie maxima,opresc masina si a doa zi nu a vrut sa mai porneasca nici cu cabluri nici cu spray am luat baterie noua am verificat toate sigurantele releul de preincalzire bujii(nu vine curent la fise).Nu vreau sa va plictisec dar help(pe tester nu apar erori).


--------------------
renault megane 2 sedan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaudiu1000
post 10 Mar 2014, 14:18
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 7 March 14




,,acumulatorul,, ? sau alternatoru , electomotoru? poi tu de unde stii ti sa intamplat si tie sau ai auzit de la cineva ? mersi

This post has been edited by klaudiu1000: 10 Mar 2014, 17:13


--------------------
reanult megane 2 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 10 Mar 2014, 14:41
Post #29


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.328
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Acumulatorul este dus, schimba-l si o sa revina la normal comporatmentul masinii.


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 22:02
Dacia