Schimbare acumulator de la 80ah la 60ah
![]() ![]() ![]() |
Schimbare acumulator de la 80ah la 60ah
bvandrei |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 18 October 12 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio/1.5dci 65cp
2004
|
|||
bam13sept |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 241 Joined: 28 November 07 From: Brasov ![]() |
Stai linistit, eu am mers 1 an cu o baterie de dacia 13oo de 55 si n-a avut nimic. Pornea iarna fara probleme.
|
--------------------
Renault
Clio
2004 - 1.5 dci
- Bv-42-BAM
|
|
geluoradea |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 30 May 10 ![]() |
oricum, nici bateria de 80 Ah nu a venit cu masina din fabrica. Nu stiu exact, dar originala era de 60-65 A.
Incarcarea ai verificat-o? |
--------------------
renault
clio 1.5 dCi
2004
- BH 10 ...
|
|
bvandrei |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 18 October 12 ![]() |
Pai daca originala este de 60-65....pai asta de 60 eu zic ca este excelenta,mai ales ca e noua....
am crezuut ca e diesel si avea din fabrica un 70-75ah Deci nu are rost sa o pun la loc tot pe aia de 80ah?.....acum e la incarcat pe redresor(indicatorul era verde oricum) ,nu trebuie completat..e ok bateria Stie cineva ce valori trebuie sa fie....daca masor bateria cu instrumentul de masura? Sa o las asa?... Dimineata la rece,prima cheie la relanti (este stabil,fara martori in bord) parca trepideaza in socuri.....adica tremura putin,nu se simte tare ,sta o secunda apoi iar ...totul pana se incalzeste putin motorul Are vreo legatura? |
--------------------
Renault
Clio/1.5dci 65cp
2004
|
|
gabidrideanu |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 18 April 10 ![]() |
Verifica alternatorul daca incarca si fa o verificare si la masa dintre motor si caroserie si cea dintre caroserie si baterie (curata bornele bine) , eu am avut masa dintre caroserie si motor proasta , nu facea contact bine tresa din cupru pe cutia de viteze (aceasta tresa este situata cum te uiti la motor jos in dreapta sub compartimentul de la baterie si face legatura intre cutia de viteze si caroserie) si dupa ce am curatat locul a pornit la sfert
Valorile pe care trebuie sa le indice instrumentul de masura cand il conectezi la bornele bateriei trebuie sa fie cuprinse intre 13.8 - 14.2 cu aproximatie ( asta o faci cu bateria pusa pe masina si cu motorul pornit ) daca iti indica o valoare apropiata inseamna ca e ok la incarcat si problema este in alta parte ( injectoare / pompa injectie / mase proaste ... ) This post has been edited by gabidrideanu: 27 Mar 2014, 21:30 Attached thumbnail(s) Snapshot_2014_03_27_212216.png ( Size: 304.04k ) Number of downloads: 539 |
--------------------
Renault
Clio
2002 1.5dCi
- B-31-SIV
|
|
andutu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 27 September 10 From: Bucuresti ![]() |
Faza cu pornirea mai repede tine de ce putere are bateria la descarcare.
55Ah , 70Ah , 80Ah este capacitatea bateriei.Degeaba pui de 100Ah capacitate daca alternatorul tau nu o incarca 100%. La mine ce a venit pe masina a fost o baterie tudor 55Ah cu descarcare la 600A care m-a tinut din 2005 pana in ianuarie 2014 cand a dat gerul si zapezile. Am cautat o baterie asemanatoare am luat o varta silver dinamic 61Ah descarcare 600A.Poate rombat-ul tau este mai slaba si de asta ti se pare ca nu porneste chiar la sfert. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.5 dci
2005
|
|
lucianm |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 799 Joined: 13 December 06 From: Iasi ![]() |
bornele de la baterie si electromotor influenteaza deasemenea pornirea. nu-i rau ca din cand in cand sa fie curatate cu smirghel si spray de contacte.
|
--------------------
VW
Golf 6 1.4 TSI
2011
|
|
bvandrei |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 18 October 12 ![]() |
o sa verific daca am valorile astea si sa verific locul ala de sub baterie
Bornele nu au pic de oxid....le-am dat cu miere,vaselina..deci va asigur ca nu e asta! |
--------------------
Renault
Clio/1.5dci 65cp
2004
|
|
z_fdd bacau |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.244 Joined: 16 April 10 From: BC ![]() |
andutu are dreptate... sunt baterii cu amperaj mai mare, dar curentul de pornire mai mic. am vazut varta de 55Ah cu 380 curent de pornire (sau undeva pe aici, pe la 400)...
eu am benzinar, am un Bosch de 52Ah si curent de pornire de 540... O am pe masina de 5 ani, de cand a cedat bateria originala si o ia la sfert de cheie si la -25 de grade... |
--------------------
Renault
Symbol 2006 - 1.4 8v |||
Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
|
|
Mutzi |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 9 May 13 ![]() |
La mine masina a venit cu baterie turceasca Mutlu 12V-50Ah-600A. care m-a tinut din iunie 2006 pana in martie 2013. Am cunparat o baterie ROMBAT PREMIER 12V-65Ah-640A, care m-a tinut exact 11 luni (primii doi elementi de la borna minus, morti). Schimbata in garantie cu alta cu aceeasi parametrii si deja si asta da semne de oboseala. Ce vreau sa spun este ca nu am vazut nicio diferenta la pornire, singura diferenta fiind de bani, fiind de capacitate mai mare.
|
--------------------
Nissan
Qashqai
2019, Acenta Plus, 1.5 dCi, 85 kW
|
|
MuBu |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 5 July 08 ![]() |
Patit absolut la fel Mutlu a tinut 8 ani apoi Rombat Premier 65 A, desi cei de la magazin mi-au recomandat sa aleg un amperaj mai mare ,nu i-am ascultat si Premieru de 65 a murit in 12 luni, dar am schimbat-o in garantie cu Rombat Premier 75 Ah( am platit o diferenta de bani pana la 75 Ah) si de 3 ani de la schimbare e liniste fara probleme iarna etc
This post has been edited by MuBu: 19 Nov 2017, 11:58 |
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.5 dCi 65 cp
|
|
crisolro |
![]()
Post
#12
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
ciudat cu recomandarea magazinului - inclusiv pe aplicatia web rombat se recomanda 60Ah la symbol dci; dar poate ai si alti consumatori dincolo de cei standard
acum 4 ani mi s-a montat 60Ah (originala Mutlu era de 55) pt. ca altfel (adica tot 55) nu-mi dadeau garantie acum dadea semne de oboseala; am fost in acelasi loc si am luat tot Premier si tot 60Ah/580, cu garantie 3 ani, 260 ron - daca tine si asta 4 ani, ma declar multumit ![]() ![]() This post has been edited by crisolro: 20 Nov 2017, 07:55 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
Mutzi |
![]() ![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 9 May 13 ![]() |
Interesant ce spui. Am intrat si eu pe site-ul ROMBAT si am configurat pentru masina din semnatura si ei recomanda acumulatori ROMBAT PREMIER cu capacitatea cuprinsa intre 50-95Ah. In urma cu 4 ani cand am schimbat vechea baterie (MUTLU - 50Ah, care m-a tinut 7 ani) atat pe site cat si la magazinul de unde am cumparat bateria, nu recomandau decat de la minim 65Ah la 95 Ah, altfel nu acordau garantie. Am fost nevoit sa iau de 65 Ah, desi am cerut sa puna una la fel ca cea originala cu care a venit masina din fabrica. Probabil ca au fost sesizati de OPC si au marit aria de disponibilitate. Nu stiu daca urmatoarea baterie va fi tot ROMBAT, avand in vedere ca in 4 ani am schimbat 2 ROMBAT PREMIER.
|
--------------------
Nissan
Qashqai
2019, Acenta Plus, 1.5 dCi, 85 kW
|
|
vallixx |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.549 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Nu mai folositi Rombat pentru ca va bucurati la bani dar eu rar am auzit de baterie Rombat sa treaca de 2 ani...in cazuri bune 3.
Referitor la amperaj, treaba e simpla. Un amperaj prea mic il descarci repede, mai ales daca ai de pornit un motor inacapatanat, dar il si incarci repede. In timp ce un amperaj prea mare "duce" mai bine la efort, dar daca ai apucat sa-l descarci il vei incarca doar la drum lung sau pe redresor. Acumulatorul cu care a venit masina din fabrica are o valoare, valoare pentru care e calculat si alternatorul masinii. La schimb incercati sa puneti baterii cu capacitati similare sau daca sunt mai mari sa nu fie cu mult mai mari pentru ca alternatorul nu va fi in stare la le incarce decat in timp lung. Personal nu vad rostul bateriilor mai mari de 65 Ah pe Symbol chiar si diesel. This post has been edited by vallixx: 21 Nov 2017, 16:43 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Tocmai am pus un Rombat Calciu/Cyclon ieftin pe Logan: 62A cu 510EAN la 210 lei.
Si ma pregatesc sa pun o baterie Dacia by Rombat Calciu de 70A cu 720EAN pe Laguna (identica la caracteristici cu cea de fabrica care are 6 ani si da semne de oboseala). Bateria de fabrica la Logan a fost de 60A cu 510 EAN by Rombat si a tinut fix 4 ani. Apoi o Caranda tot pe acolo (nu mai stiu amperajele) a tinut 2 ani si vreo 2 luni. A picat dupa ce s-a descarcat o noapte din cauza farurilor aprinse si nu s-a mai incarcat la loc. Apoi am luat Exide Premium de 72A cu 720EAN. Pentru 390lei a tinut 5 ani si 3 luni. Si a murit subit de dimineata cand a pornut masina si pana dupa amiaza cand nu mai aprindea nici bordul. Scurt intern. Daca tin Rombat-urile ieftine 4 ani pe masini cat dau durata de viata eu zic ca e bine. Varta, Bosch, Tudor si Exide dau durata de viata 5 ani. Daca se respecta schema iesi mai bine la 4 ani cu baterii Rombat decat cu celelate la 5 ani. Haios e ca la Rombat cele normale au 4 ani durata de viata cu 2 ani garantie pe cand Premier are 3 ani garantie cu durata de viata tot de 4 ani. Marketing pur. Bateriile Dacia sunt imbatabile ca pret/performanta. Despre calitate vorbim peste 4 ani. |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
crisolro |
![]()
Post
#16
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(vallixx @ 21 Nov 2017, 17:41) Nu mai folositi Rombat pentru ca va bucurati la bani dar eu rar am auzit de baterie Rombat sa treaca de 2 ani...in cazuri bune 3. Referitor la amperaj, treaba e simpla. Un amperaj prea mic il descarci repede, mai ales daca ai de pornit un motor inacapatanat, dar il si incarci repede. In timp ce un amperaj prea mare "duce" mai bine la efort, dar daca ai apucat sa-l descarci il vei incarca doar la drum lung sau pe redresor. Acumulatorul cu care a venit masina din fabrica are o valoare, valoare pentru care e calculat si alternatorul masinii. La schimb incercati sa puneti baterii cu capacitati similare sau daca sunt mai mari sa nu fie cu mult mai mari pentru ca alternatorul nu va fi in stare la le incarce decat in timp lung. Personal nu vad rostul bateriilor mai mari de 65 Ah pe Symbol chiar si diesel. De acord cu amperajul - sub te caci pe ea baterie, peste te caci pe ele baterie si alternator Nu sunt de acord cu sfatul legat de Rombat: - orice baterie poate cadea in garantie sau imediat dupa chiar daca scrie pe ea Bosch sau Varta etc - am dat un Rombat Premier de 4 ani jos de pe masina pt. ca dadea semne de oboseala: dci-ul imi pornea la prima cheie dar invartea un pic mai mult, se vedea ca nu are zvacul necesar - 4 ani cu o baterie medie si cu care probabil treceam iarna si faceam 5 ani de masina tinuta in caldura, frig, ploaie etc. daca o menajam si riscam sa nu porneasca in vreo dimineata; la vara ar fi facut fata - 260 ron Premierul - un pret decent pt. 4 ani de serviciu in folosul meu Noroc (nu sunt genul), utilizare favorabila ... nu stiu. Multumit? Da Garantie 3 ani. Da, nu ajuta daca masina sta pe bara si tu umbli cu bateria prin oras la garantie. Dar asta se poate intampla cu orice marca. This post has been edited by crisolro: 21 Nov 2017, 22:26 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai 4 ani trebuie sa tina Rombat-urile.
|
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
mars |
![]()
Post
#18
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Dar alea originale cum naiba tin asa mult? La Megane 1.6 a tinut sapte ani Mutlu (Turcia), iar la Twingo 1.2 a tinut sase ani FIAMM (Italia). Laguna 2.0 am luat-o cu Bosch Silver S5 abia schimbata... a crapat dupa trei ani
![]() |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Epoca de consum. Cand am schimbat bateria la Logan cel de la eacumulatori mi-a zis ca mai nou si astea de fabrica pica mai repede. Incepe sa aiba o groaza de masini 2012-2013 pe acolo. Cica generatia 2010-2011 a fost ultima la schimbarea de optica.
|
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Cam orice baterie rezista daca mergi cu ea zilnic. In urma cu 2-3 ani ponegream Varta Blue si o puneam pe redresor lunar ca nu utilizam masina, de 1 an si jumatate circul zilnic cu ea cam 12 km dus si inca pe atat la intors dupa 8 ore stationare, iarna trecuta nu a comentat deloc, am pus-o o singura data pe redresor prin octombrie anul trecut, tocmai pentru a fi incarcata. Si culmea, daca o masurai dupa o zi stationare, voltajul scadea deja la 12,50. Anul nici nu a mai fost atat de frig, sa o vad iarna aceasta, oricum e produsa pe la finalul lui 2010, montata prin 2011.
|
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4, 75cp, 8v
- -
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Am schimbat bateria la saw auto: baterie Dacia by Rombat tehnologie calciu 70Ah 720A (EN).
220 lei cu comanda online si bateria veche la schimb. Garantie 2 ani, banuiesc ca in reteaua Dacia. ![]() Am prins una potenta cu 1118 A (EN). ![]() This post has been edited by madhorsefuzzy: 22 Nov 2017, 12:03 Attached thumbnail(s) 20171122_092327.jpg ( Size: 217.69k ) Number of downloads: 115 20171122_092351.jpg ( Size: 235.18k ) Number of downloads: 115 20171122_092403.jpg ( Size: 251.4k ) Number of downloads: 111 20171122_092417.jpg ( Size: 195.53k ) Number of downloads: 110 20171122_105005.jpg ( Size: 206.59k ) Number of downloads: 31 |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
Mutzi |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 9 May 13 ![]() |
Foarte interesant acest Test Report. Da-ne mai multe detalii: cum s-a realizat, cu bateria deconectata/pe mașină, cu consumatori/fara, ce aparat a folosit, etc. Dar mai ales: unde și cât a costat. Daca se considera reclama, te rog un pm. Mulțumesc.
![]() |
--------------------
Nissan
Qashqai
2019, Acenta Plus, 1.5 dCi, 85 kW
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 17:47 |