Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Pierderi curent, Alternator...

ccristian1
post 18 Oct 2010, 00:13
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 11 October 10




buna seara.deschid acest topic ptr ca am o problema cu masina mea.in timpul mersului s-au aprins martorii stop + bateria rosie in bord si licareau.cand o turam putin mai tare se stingeau,apoi cand masina statea la relanti tot la fel facea.cand am oprit motorul,surpriza,masina nu mai porneste.am vrut sa ii dau cheie si se aude ca si cum nu mai are putere sa invarta.am masurat bateria.bateria avea normal dar cand ii dadeam cheie,puterea din baterie scadea sub 8v.in fine,pana la urma i-am dat curent de la o alta baterie si a pornit.m-am plimbat azi toata ziua si masina a mers fara probleme,s-au stins si martorii din bord,totul parea sa fie ok.seara am aprins farurile iar dupa ceva timp de mers am vazut ca luminozitatea din bord devine tot mai slaba.farurile luminau tot mai slab.s-a aprins martorul servo in bord + airbag.dupa ceva timp a murit motorul,iara nu a mai pornit.i-am dat curent de la o alta baterie a pornit dar cand miscam doar putin de volan pe loc,pierdea curent,lumina din faruri devenea mai slaba.dupa ceva timp de mers,adica la prima curba s-a oprit de tot motorul si nu am mai reusit sa il pornesc nici macar cu cabluri de curent.nu mai invarte deloc,nu mai are putere nici sa inchida geamurile.am tractat masina pana in fata blocului iar acuma urmeaza sa vad un electricea ce parere are despre problema mea.dar inainte am zis sa apelez la forum in ideea ca poate cineva ma poate ajuta.multumesc.o seara placuta in continuare.


--------------------
Renault Symbol 2007 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 18 Oct 2010, 09:21
Post #2


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Salut,
Asa rapid, se numeste = incarcare slaba.
De rezolvat/verificat - releu incarcare si punte diode.
Optim ar fi la un electrician ca sa verifice si excitarea (asa stiu ca se numeste desi suna ciudat) daca e ok - poate fi intrerupt doar cablul si de aceea sa nu mai incarce corect. Desi atunci nu mai incarca deloc, dar la tine incarca dar slab din cate inteleg.
Spor si nu uita sa ne spui ce ai si cum ai rezolvat,


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccristian1
post 18 Oct 2010, 10:14
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 11 October 10




mersi de sfat cmandrei , azi trebuie sa vina un electrician sa vada problema.o sa revin cu rezolvarea pe forum. ca o mica paranteza la ceea ce am scris prima data, am observat ca se reseteaza tot computeru de bord cand ii dau cheie,nu stiu ce o fi.


--------------------
Renault Symbol 2007 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 18 Oct 2010, 10:58
Post #4


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Acum vreo doua luni am patit acelasi lucru. Din pacate eu am schimbat si puntea de diode si releul de incarcare. E normal sa se reseteze pentru ca "moare bateria".


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccristian1
post 18 Oct 2010, 11:07
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 11 October 10




au fost scumpe ?smile.gif


--------------------
Renault Symbol 2007 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 18 Oct 2010, 11:57
Post #6


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Chiar nu stiu precis sa-ti spun ... releul de incarcare vreo 170 ron parca ... restul chiar nu stiu ... au fost facute la pachet cu altele deci nu stiu sa-ti spun sad.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccristian1
post 19 Oct 2010, 09:50
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 11 October 10




Poate sa imi spuna cineva, cum se da jos un alternator pe Renault Symbol 1.5dCI?Am deschis toate suruburile dar nu stiu pe unde sa il scot.Alternatorul mai are un surub in partea stanga, pe care l-am desurubat dar nu stiu cum sa scot surubul respectiv.Vreau sa dau jos alternatorul sa il duc pe verificat.Va multumesc


--------------------
Renault Symbol 2007 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sebz
post 19 Oct 2010, 19:53
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 275
Joined: 13 September 10
From: Sibiu




99% ai puntea de diode dusa si te va costa cam 150 ron.bafta


--------------------
renault megane II renault megane II 2004
MEGANE II 1.6 16V 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccristian1
post 19 Oct 2010, 20:24
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 11 October 10




Sebz, mersi mult ptr sfat. Maine o duc la electricean.Numa bine.

19 Oct 2010, 23:12:
dar ce imi recomandati, sa dau eu jos alternatorul si sa il duc la electrician sau sa duc masina? cum ies mai ieftin smile.gif?

This post has been edited by ccristian1: 19 Oct 2010, 23:12


--------------------
Renault Symbol 2007 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sebz
post 19 Oct 2010, 23:16
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 275
Joined: 13 September 10
From: Sibiu




daca nu ai mai dat jos alternatoare pana acum nu te baga.Mai bine sa ai cui sa-i scoti ochii daca nu-ti intinde cureaua bine sau orice se poate intampla .
Nu cred ca poate sa-ti ia prea mult pentru demontat. Bafta si asteptam rezultate


--------------------
renault megane II renault megane II 2004
MEGANE II 1.6 16V 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 20 Oct 2010, 08:08
Post #11


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Nu stiu cum e la diesel exact dar la benzina trebuie sa dai bara jos sau pompa de servo, ca sa poti da jos alternatorul.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccristian1
post 20 Oct 2010, 09:22
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 11 October 10




M-am interesat cam cat ar costa schimbare punte de diode.Pretul la Promotor Timisoara ptr intreaga manopera de demontare alternator,schimbare punte de diode si montare alternator = 150 ron. cum vi se pare pretul ?

20 Oct 2010, 10:41:
+ cam 150 ron pretul piesei smile.gif

This post has been edited by ccristian1: 20 Oct 2010, 10:41


--------------------
Renault Symbol 2007 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 20 Oct 2010, 10:49
Post #13


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Daca e cu montare/demontare alternator atunci e ok ... altfel e extrem de mult (pentru cateva surubele).


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccristian1
post 20 Oct 2010, 17:33
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 11 October 10




acuma am venit de afara si sunt foarte nervos.am demontat alternatorul si l-am dus la verificat.puntea de diode este ok rotorul la fel si statorul.mi-a zis ca prin excludere releu de incarcare.am fost am cumparat alt releu de incarcare,l-am montat si dupa nici 1 km dupa ce am aprins toate sursele de curent s-a aprins bateria in bord.la primul stop s-a oprit si masina si nu mai porneste.nu stiu ce are ptr ca alternatorul in momentul asta este verificat si este bun


--------------------
Renault Symbol 2007 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 20 Oct 2010, 17:34
Post #15


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Eu am patit ceva similar sad.gif. A fost dat jos, schimbat releul de incarcare a mers vreo 2 zile si apoi a crapat puntea de diode sad.gif.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 20 Oct 2010, 18:34
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.131
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Mai verifica odata alternatorul -punte diode releu incarcare- apoi incarci bateria pe redresor si abia dupa o pui si pornesti masina cu ea. Simpla verificare a diodelor cu ohmmetru e neconcludenta. Macar un bec de pozitie sau frana inseriat cu dioda si legat la baterie in ambele sensuri, odata aprins invers stins dioda OK. Adica verificata in sarcina.Bateria descarcata f. puternic solicita f. mult diodele si releul de incarcare. Bateria se incarca in cateva ore de mers continuu (daca a ajuns in faza 8v)si fara consumatori suplimentari, radioCD, AC , faruri.

This post has been edited by verde: 20 Oct 2010, 18:42


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 20 Oct 2010, 18:50
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Verde are dreptate, alternatorul singur nu face minuni la o baterie goala in rulaj de 1km, incarc-o pe redresor, apoi porneste motorul si masoara tensiunea la borne cu motorul turat la aprox 3000rpm, daca este intre 13,8V si 14,4V atunci e ok, alternatorul incarca corect.
Imi cer scuze daca par pisalog dar fac precizarea ca se masoara tensiunea la borne CU BORNELE MONTATE PE BATERIE ca sa nu ardem puntea redresoare si sa ne scarpinam de alti banuti. biggrin.gif

This post has been edited by D-Ice: 20 Oct 2010, 18:53


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccristian1
post 20 Oct 2010, 19:20
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 11 October 10




sper sa nu fie vreun scurt pe undeva.am zis ca pun testerul pe ea sa vad ce zice


--------------------
Renault Symbol 2007 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andurs
post 21 Oct 2010, 08:42
Post #19


membru


Group: Members
Posts: 612
Joined: 27 October 07
From: Iasi




Si daca totusi alternatorul e ok si altceva fura curentul. Poate un scurt, poate un fir de masa etc. Si eu pateam sa raman fara curent, inclusiv cu aprinderea martorilor in bord, dar pierderea nu era foarte mare, daca mergeam mai turat si cu mai putini consumatori reuseam s-o scot la capat. De exemplu la un drum in exterior unde porneam faza scurta trebuia sa merg fara radio din cand in cand (nu mai vorbesc de cd), cu ventilatia la minim, ba cateodata mai opream si faza scurta in localitati. Si la fel mi-au spus la service: 150 ron sa dea jos si sa verifice alternatorul ca el e de vina. Si am rezolvat totul cu o curatare temeinica a contactelor firelor de masa. Iar acum pornesc toti consumatorii (cd, faruri, ventilatie, dezaburire etc.) si n-are nicio problema, nici chiar la relanti.


--------------------
Renault Scenic 3 2014 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccristian1
post 21 Oct 2010, 11:26
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 11 October 10




vreau sa mai adaug aici inca ceva.inainte sa se intample faza asta cu ceva saptamani in urma mi-a picat si claxonul,nu a mai functionat.am mai patit ceva similar la un drum exterior dar cand am dat peste o delinelare si-a revenit.

21 Oct 2010, 11:41:
credeti ca testerul poate sa imi zica daca e chestia ce a zis-o anduras?

21 Oct 2010, 11:41:
andurs scuze

21 Oct 2010, 12:06:
În caz că știți pe cineva că ar avea nevoie de un releu de încărcare, eu pot sa il dau pe al meu care a fost dat jos de pe mașină, este bun, funcționează, dar când s-a dat jos de pe mașină, a fost rupt un cărbune.Unul nou aceeași marcă am înțeles că costă 500 de lei.Eu vreau pe al meu 120 de lei.

This post has been edited by ccristian1: 21 Oct 2010, 12:06


--------------------
Renault Symbol 2007 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccristian1
post 22 Oct 2010, 14:46
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 11 October 10




Am dus masina la Ciclop Service in Timisoara.Mi-au spus ca alternatorul este devina si daca vreau sa o tin la ei sa o repare ma costa 150 lei manopera.Sper cat mai repede sa rezolv problema sa va spun si voua.


--------------------
Renault Symbol 2007 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccristian1
post 25 Oct 2010, 08:57
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 11 October 10




problema s-a rezolvat.Fulia de la alternator trebuia schimbata.Fulia 350 lei + manopera 150.


--------------------
Renault Symbol 2007 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mada74
post 7 Jul 2014, 09:09
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 12 December 12
From: Timisoara Freidorf




da si eu am o problema asemanatoare bateria este noua cumparata de la AutoEuropa din sagului Timisoara saptamana trecuta probleme de genu nu merge centralu nu recunoaste cartelele s-a rezolvat am mers sa vad daca incarca bine bateria si cu motorul in relantii arata 13.7 si mi-a spus electricianu ca nu incarca bine si tre alt alternator sau releu voi ce ziceti????


--------------------
Renault Laguna 2 cod motor F4P-C7-70 2001 1.8 16v 86kw 117cp Privilege - TM 74 MSY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutu
post 7 Jul 2014, 15:00
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 27 September 10
From: Bucuresti




eu zic sa cauti un electrician care se pricepe ca asta nu e mecanic de iti zice gata pac e alternatorul sa iti scoata banii din buzunar, pot fi diodele poate sa fi fulia de la alternator , carbunii , cabluri oxidate etc.eu zic ca iesi mult mai ieftin daca te duci la cineva priceput.
Acum depinde 13,7 cu consumatori sau fara?
La mine sta pe undeva pe la
-14,3 fara consumatori
-13,8 cu dezaburire, ventilatie maxiim , casetofon , faza scurta + faza lunga + proiectoare ceata fata si spate.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mada74
post 7 Jul 2014, 18:42
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 12 December 12
From: Timisoara Freidorf




in relanti fara consumatori , am mai masurat si acum incarcarea si acum arata 13.90+-0.5 stie cineva vreun electrician bun in timisoara
ochiul magic e negru deci e la jumatate daca o mai pun pe redresor si o las sa incarce la 6v e ok bateria e noua inca in garantie

This post has been edited by mada74: 7 Jul 2014, 18:44


--------------------
Renault Laguna 2 cod motor F4P-C7-70 2001 1.8 16v 86kw 117cp Privilege - TM 74 MSY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IancuMIC
post 7 Jul 2014, 21:06
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 4 December 11
From: Galati




Daca bateria e inca in garantie, atunci mergi la un centru autorizat, pentru testare, verificare stare baterie.
Daca bateria e ok si doar incarcarea de pe masina are o problema, atunci vei plati doar reincarcarea bateriei si bineinteles vei remedia problemele pe care le ai la masina.
Cand accelerezi pana la 2000rpm. creste tensiunea debitata de generator?


--------------------
DACIA Logan 2008,Prestige 1.6/16v
Renault Megane 3 1,5 dCi Expression
Drumul cel mai scurt dintre doi oameni este zambetul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mada74
post 8 Jul 2014, 05:48
Post #27


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 12 December 12
From: Timisoara Freidorf




cu motorul turat in 3000 imi indica 14.20


--------------------
Renault Laguna 2 cod motor F4P-C7-70 2001 1.8 16v 86kw 117cp Privilege - TM 74 MSY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 8 Jul 2014, 07:43
Post #28


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.549
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Daca turat in 2-3mii cu consumatori porniti (aer, faruri, dezaburitor), iti incarca 14.2 stabil alternatorul e bun. 13.7 insa e cam putin.



--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IancuMIC
post 8 Jul 2014, 20:18
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 4 December 11
From: Galati




Mda; si eu zic ca e buna incarcarea; chiar si cu 13,7v la relanti. Ideal e 13,8-14,4v. Problema e sa nu scada sub aceasta valoare cu, consumatori importanti in circuit.
Acum depinde cat de precis e aparatul de masura.


--------------------
DACIA Logan 2008,Prestige 1.6/16v
Renault Megane 3 1,5 dCi Expression
Drumul cel mai scurt dintre doi oameni este zambetul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 16:41
Dacia