Problema alternator symbol 1.4 8v, fura curent in repaus, 0,460 mA
![]() ![]() ![]() |
Problema alternator symbol 1.4 8v, fura curent in repaus, 0,460 mA
adrianopolis1978 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 24 November 13 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4 benzina, 55kw
|
|||
al1n |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 416 Joined: 1 August 08 From: Iasi ![]() |
QUOTE(adrianopolis1978 @ 23 Jan 2014, 18:29) Cand iau cablul + de pe acumulator am consumatori de 0.04 mA, iar cand pun conectez cablul creste consumul la 0.480 mA. Nu am alti consumatori, am verificat. ori ai alti consumatori ori nu ai?... se cam bate cap in cap ce zici tu ai alarma la masina? alternatoru iti incarca bine? deconecteaza sistemul audio si vezi daca iti mai consuma... nu stiu daca cineva de pe forum e magician sa iti zica exact din ce cauza. This post has been edited by al1n: 23 Jan 2014, 20:11 |
--------------------
Dacia/Renault
Berlina 1.4/Symbol Expression 1.2 16v
'99/2010
|
|
adrianopolis1978 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 24 November 13 From: Bucuresti ![]() |
Ma refeream la consumatori mari. Un consum de 0.04 mA este normal cu motorul oprit. Ma refer la consumul de 0.480 mA creat de alternator. Nu am alarma, iar alternatorul incarca foarte bine. Am deconectat sistem audio, inchidere centralizata, aeroterma, tot. Problema este de la alternator. creste consumul cand conectez cablul la + la alternator. Este vorba de consumul cu motorul oprit, masina in parcare.
|
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4 benzina, 55kw
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Hey, vezi ca faci aceeasi greseala ca si mine. Cand conectezi bornele de la baterie, incepe tot sistemul sa isi faca verificarea, asteapta 1-2 minute dupa ce ai conectat bornele si o sa iti scada amperajul la 0.04-0.11 in functie de complexitatea alarmei. Eu cu alarma am consum 0.11 in standby, slabe sperante sa imi dea cineva garantie la baterie. La fel ma speriasem si eu
![]() "Cand iau cablul + de pe acumulator am consumatori de 0.04 mA, iar cand pun conectez cablul creste consumul la 0.480 mA." Nu prea ai cum asta, daca nu sunt conectate ambele borne, cum poti avea un circuit electric? Nu iti intra curent in instalatie, in concluzie, amperaj si tensiune 0. PS: Intotdeauna la demontarea unei baterii auto, deconectezi prima data borna negativa, iar la montaj, conectezi prima data borna pozitiva si apoi pe cea negativa. This post has been edited by alexgeogabriel: 23 Jan 2014, 22:00 |
--------------------
Renault
Symbol
- -
2007, 1.4, 75cp, 8v
|
|
adrianopolis1978 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 24 November 13 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(alexgeogabriel @ 23 Jan 2014, 21:50) "Cand iau cablul + de pe acumulator am consumatori de 0.04 mA, iar cand pun conectez cablul creste consumul la 0.480 mA." Nu prea ai cum asta, daca nu sunt conectate ambele borne, cum poti avea un circuit electric? Nu iti intra curent in instalatie, in concluzie, amperaj si tensiune 0. Scuze. Ma refeream la cablul care face legatura intre baterie si alternator. Cand il desfac de la alternator consumul este de 0.04, cand il conectez, consumul sare la 0.480 mA. |
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4 benzina, 55kw
|
|
lucianm |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 799 Joined: 13 December 06 From: Iasi ![]() |
Pai si nu ar fi cazul sa te duci la un electrician sa-ti verifice alternatorul?
Eu presupun ca releul de incarcare este cu probleme, umezeala sau din alte motive, insa pana nu il desfaci nu ai cu sa-ti dai seama. E un mare avantaj ca ai descoperit ca de la alternator ai consumul acela, insa mai departe trebuie desfacut alternatorul si vazuta exact cauza. |
--------------------
VW
Golf 6 1.4 TSI
2011
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(adrianopolis1978 @ 23 Jan 2014, 23:11) Scuze. Ma refeream la cablul care face legatura intre baterie si alternator. Cand il desfac de la alternator consumul este de 0.04, cand il conectez, consumul sare la 0.480 mA. Inainte de a arunca cu banii in stanga si in dreapta, sistemulintra in standby dupa 1-2 min de conectarea in serie a multimetrului. De cate ori il conectezi/deconectezi, ai nevoie de acel timp pentru a intra in standby. Abia dupa asta iti poti face probleme daca nu scade consumul. This post has been edited by alexgeogabriel: 24 Jan 2014, 16:49 |
--------------------
Renault
Symbol
- -
2007, 1.4, 75cp, 8v
|
|
lucianm |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 799 Joined: 13 December 06 From: Iasi ![]() |
El nu borna de la baterie o desface ci aia de la alternator!!! Daca fara alternator ii consuma 0.04 au trecut alea 2 minute cat sa intre in stand-by.
This post has been edited by lucianm: 25 Jan 2014, 10:17 |
--------------------
VW
Golf 6 1.4 TSI
2011
|
|
adrianopolis1978 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 24 November 13 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(lucianm @ 24 Jan 2014, 12:02) Eu presupun ca releul de incarcare este cu probleme, umezeala sau din alte motive, insa pana nu il desfaci nu ai cu sa-ti dai seama. Ai avut dreptate. Se pare ca s-a rezolvat. Facea probleme releul de incarcare, un no name care, desi incarca bine, fura curent. L-am schimbat in service si acum se pare ca nu mai am consum. Multumesc |
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4 benzina, 55kw
|
|
lucianm |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 799 Joined: 13 December 06 From: Iasi ![]() |
ok, bine ca ai rezolvat.
|
--------------------
VW
Golf 6 1.4 TSI
2011
|
|
mihhai21 |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 17 July 12 ![]() |
salutare! aceiasi problema o am si eu....unde se afla acest releu de incarcare? foto.pret....
|
--------------------
renault
Fluence
2010, 1.5 dci, 110
|
|
adrianopolis1978 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 24 November 13 From: Bucuresti ![]() |
Salut. Releul este prins chiar pe alternator, in fata, acolo unde se conecteaza cablurile de la baterie. Este o piesa neagra, prinsa in 3 suruburi de alternator. Cum te uiti la alternator de sus, se afla in dreapta. A costat piesa 200 lei + manopera 150 lei. Stima
|
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4 benzina, 55kw
|
|
mihhai21 |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 17 July 12 ![]() |
Multumesc adrianopolis1978....am fost astazi la un electrician si a constat ca defapt aveam un consumator....becul din portbagaj,butonul nu mai era actionat corespunzator de bratul care sustine capota portbagajului si statea mereu aprins. Deci am scapat ieftin....
|
--------------------
renault
Fluence
2010, 1.5 dci, 110
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 23:35 |