Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Problema alternator symbol 1.4 8v, fura curent in repaus, 0,460 mA

adrianopolis1978
post 23 Jan 2014, 18:29
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 24 November 13
From: Bucuresti




Am un Renault Symbol 1.4 benzina, 55 kw. Cand iau cablul + de pe acumulator am consumatori de 0.04 mA, iar cand pun conectez cablul creste consumul la 0.480 mA. Nu am alti consumatori, am verificat. Bateria se consuma foarte repede cu motorul oprit. Tb in fiecare seara sa scot borna. Bateria este noua, Rombat Premier de 55. Care ar putea fi cauza? multumesc

This post has been edited by adrianopolis1978: 23 Jan 2014, 19:30


--------------------
Renault Symbol 2007, 1.4 benzina, 55kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
al1n
post 23 Jan 2014, 20:07
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 416
Joined: 1 August 08
From: Iasi




QUOTE(adrianopolis1978 @ 23 Jan 2014, 18:29)
Cand iau cablul + de pe acumulator am consumatori de 0.04 mA, iar cand pun conectez cablul creste consumul la 0.480 mA. Nu am alti consumatori, am verificat.


ori ai alti consumatori ori nu ai?... se cam bate cap in cap ce zici tu

ai alarma la masina?
alternatoru iti incarca bine?
deconecteaza sistemul audio si vezi daca iti mai consuma...

nu stiu daca cineva de pe forum e magician sa iti zica exact din ce cauza.

This post has been edited by al1n: 23 Jan 2014, 20:11


--------------------
Dacia/Renault Berlina 1.4/Symbol Expression 1.2 16v '99/2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianopolis1978
post 23 Jan 2014, 20:27
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 24 November 13
From: Bucuresti




Ma refeream la consumatori mari. Un consum de 0.04 mA este normal cu motorul oprit. Ma refer la consumul de 0.480 mA creat de alternator. Nu am alarma, iar alternatorul incarca foarte bine. Am deconectat sistem audio, inchidere centralizata, aeroterma, tot. Problema este de la alternator. creste consumul cand conectez cablul la + la alternator. Este vorba de consumul cu motorul oprit, masina in parcare.


--------------------
Renault Symbol 2007, 1.4 benzina, 55kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 23 Jan 2014, 21:50
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Hey, vezi ca faci aceeasi greseala ca si mine. Cand conectezi bornele de la baterie, incepe tot sistemul sa isi faca verificarea, asteapta 1-2 minute dupa ce ai conectat bornele si o sa iti scada amperajul la 0.04-0.11 in functie de complexitatea alarmei. Eu cu alarma am consum 0.11 in standby, slabe sperante sa imi dea cineva garantie la baterie. La fel ma speriasem si eu blink.gif , crezand ca am probleme cu alternatorul cand imi afisa 0.480. De fapt, ai sa vezi ca in acel timp de asteptare, nu ai un amperaj fix, oscileaza in functie de verificarile calculatorului. Asteptam noutati si vedem pe urma.

"Cand iau cablul + de pe acumulator am consumatori de 0.04 mA, iar cand pun conectez cablul creste consumul la 0.480 mA." Nu prea ai cum asta, daca nu sunt conectate ambele borne, cum poti avea un circuit electric? Nu iti intra curent in instalatie, in concluzie, amperaj si tensiune 0.

PS: Intotdeauna la demontarea unei baterii auto, deconectezi prima data borna negativa, iar la montaj, conectezi prima data borna pozitiva si apoi pe cea negativa.

This post has been edited by alexgeogabriel: 23 Jan 2014, 22:00


--------------------
Renault Symbol - - 2007, 1.4, 75cp, 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianopolis1978
post 23 Jan 2014, 22:11
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 24 November 13
From: Bucuresti




QUOTE(alexgeogabriel @ 23 Jan 2014, 21:50)

"Cand iau cablul + de pe acumulator am consumatori de 0.04 mA, iar cand pun conectez cablul creste consumul la 0.480 mA." Nu prea ai cum asta, daca nu sunt conectate ambele borne, cum poti avea un circuit electric? Nu iti intra curent in instalatie, in concluzie, amperaj si tensiune 0.

*




Scuze. Ma refeream la cablul care face legatura intre baterie si alternator. Cand il desfac de la alternator consumul este de 0.04, cand il conectez, consumul sare la 0.480 mA.


--------------------
Renault Symbol 2007, 1.4 benzina, 55kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucianm
post 24 Jan 2014, 12:02
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 799
Joined: 13 December 06
From: Iasi




Pai si nu ar fi cazul sa te duci la un electrician sa-ti verifice alternatorul?

Eu presupun ca releul de incarcare este cu probleme, umezeala sau din alte motive, insa pana nu il desfaci nu ai cu sa-ti dai seama.

E un mare avantaj ca ai descoperit ca de la alternator ai consumul acela, insa mai departe trebuie desfacut alternatorul si vazuta exact cauza.


--------------------
VW Golf 6 1.4 TSI 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 24 Jan 2014, 16:46
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




QUOTE(adrianopolis1978 @ 23 Jan 2014, 23:11)
Scuze. Ma refeream la cablul care face legatura intre baterie si alternator. Cand il desfac de la alternator consumul este de 0.04, cand il conectez, consumul sare la 0.480 mA.
*


Inainte de a arunca cu banii in stanga si in dreapta, sistemulintra in standby dupa 1-2 min de conectarea in serie a multimetrului. De cate ori il conectezi/deconectezi, ai nevoie de acel timp pentru a intra in standby. Abia dupa asta iti poti face probleme daca nu scade consumul.

This post has been edited by alexgeogabriel: 24 Jan 2014, 16:49


--------------------
Renault Symbol - - 2007, 1.4, 75cp, 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucianm
post 25 Jan 2014, 10:16
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 799
Joined: 13 December 06
From: Iasi




El nu borna de la baterie o desface ci aia de la alternator!!! Daca fara alternator ii consuma 0.04 au trecut alea 2 minute cat sa intre in stand-by.

This post has been edited by lucianm: 25 Jan 2014, 10:17


--------------------
VW Golf 6 1.4 TSI 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianopolis1978
post 26 Jan 2014, 08:04
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 24 November 13
From: Bucuresti




QUOTE(lucianm @ 24 Jan 2014, 12:02)

Eu presupun ca releul de incarcare este cu probleme, umezeala sau din alte motive, insa pana nu il desfaci nu ai cu sa-ti dai seama.

*



Ai avut dreptate. Se pare ca s-a rezolvat. Facea probleme releul de incarcare, un no name care, desi incarca bine, fura curent. L-am schimbat in service si acum se pare ca nu mai am consum. Multumesc


--------------------
Renault Symbol 2007, 1.4 benzina, 55kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucianm
post 26 Jan 2014, 16:48
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 799
Joined: 13 December 06
From: Iasi




ok, bine ca ai rezolvat.


--------------------
VW Golf 6 1.4 TSI 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihhai21
post 3 Feb 2014, 15:00
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 17 July 12




salutare! aceiasi problema o am si eu....unde se afla acest releu de incarcare? foto.pret....


--------------------
renault Fluence 2010, 1.5 dci, 110
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianopolis1978
post 3 Feb 2014, 15:31
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 24 November 13
From: Bucuresti




Salut. Releul este prins chiar pe alternator, in fata, acolo unde se conecteaza cablurile de la baterie. Este o piesa neagra, prinsa in 3 suruburi de alternator. Cum te uiti la alternator de sus, se afla in dreapta. A costat piesa 200 lei + manopera 150 lei. Stima


--------------------
Renault Symbol 2007, 1.4 benzina, 55kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihhai21
post 4 Feb 2014, 17:24
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 17 July 12




Multumesc adrianopolis1978....am fost astazi la un electrician si a constat ca defapt aveam un consumator....becul din portbagaj,butonul nu mai era actionat corespunzator de bratul care sustine capota portbagajului si statea mereu aprins. Deci am scapat ieftin....


--------------------
renault Fluence 2010, 1.5 dci, 110
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 23:35
Dacia