Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Problema , nu porneste deloc

sevrajvl
post 28 Jan 2014, 13:19
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 161
Joined: 15 December 13




Am si eu o problema , de dimineata am pornit masina toate bune si frumoase , am lasat-o pornita vreo 10 minute in timp ce am dat la zapada . ma urc in masina dau cu spatele 20 de metri si imi moare motorul . Dupa ce mi-a murit motorul bag cheia sa pornesc masina se aprind toate in bord toate bune si frumoase dar cand dau cheie sa porneasca nu vrea sa faca nimic . Nu se invarte nimic nu se aude nimic ..... Am pornit-o impinsa de la ce sa fie oare ?


--------------------
Renault Megane 2004 , 1.5 DCI
Renault Megane 2 06/2004 combi 1.5dci 60kW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 28 Jan 2014, 13:26
Post #2


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.601
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Demarorul!

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sevrajvl
post 28 Jan 2014, 16:02
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 161
Joined: 15 December 13




Deci sigur asta e nu ? Sa numai incerc si prin alte parti .... am inteles ca electromotorul sau contactul .

Problema e ca mie electromotorul niciodata nu a facut figuri . A pornit mereu la sfert de chestie fara nici o problema sad.gif

28 Jan 2014, 18:51:
Am incercat sa o pornesc impinsa ..... mai imi poate da cineva un sfat ceva ? am gasit pe forum sa incerc sa il curat electromotorul . Este indicat sa il dau jos si sa il curat ?

This post has been edited by sevrajvl: 28 Jan 2014, 18:51


--------------------
Renault Megane 2004 , 1.5 DCI
Renault Megane 2 06/2004 combi 1.5dci 60kW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 28 Jan 2014, 19:52
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.380
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Loveste-l nici usor, nici tare, daca ai acces.Dupa care da la automat.


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 28 Jan 2014, 22:56
Post #5





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




La demaror(electromotor) vin trei fire un - de putere,un + de putere si un + pentru electrocontact(bendix,starter,bobina...etc), Vezi cu un bec daca in timp ce dai la cheie ai + pe firul de la bobina(bendix),daca ai si nu se aude "clamp" inseamna ca nu lucreaza,si se inlocuieste doar bobina. Daca nu vine curent vezi pe traseu,sigurante etc.


--------------------
n n n -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sevrajvl
post 28 Jan 2014, 23:22
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 161
Joined: 15 December 13




Am gasit un videoclip exact cu problema mea
! e tot pe clio numai ca e din 2001 cel din videoclip insa este exact la fel problema .


--------------------
Renault Megane 2004 , 1.5 DCI
Renault Megane 2 06/2004 combi 1.5dci 60kW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 29 Jan 2014, 09:07
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.380
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Eu cred ca vrei sa-ti bati joc de noi...

Ai scris in primul post ca nu se misca nimic si nu se aude nimic atunci cand vrei sa pornesti.
Dupa care,salti un videoclip si spui ca problema este identica cu a ta.
Vizionand filmuletul,aud insa in momentul initierii pornirii ca se invarte motorul greu din cauze multiple.Cea mai uzuala fiind lipsa de curent in acumulator.
Ba zici ca nu se aude nimic si nu misca nimic, ba zici ca se aude si misca greu...

This post has been edited by hellcat: 29 Jan 2014, 09:13


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 29 Jan 2014, 09:28
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




QUOTE(sevrajvl @ 28 Jan 2014, 17:02)
Problema e ca mie electromotorul niciodata nu a facut figuri . A pornit mereu la sfert de chestie fara nici o problema sad.gif

*


si asta inseamna ca trebuie sa te tina o vesnicie?sunt fiare totusi


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sevrajvl
post 29 Jan 2014, 10:50
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 161
Joined: 15 December 13




jas2 - imi pare rau omul , chiar nu imi bat joc de voi nu vad rostul .Am incercat cum am primit mai jos un sfat tot de la tn , sa il lovesc cu un ciocan usor si mi-a pornit multumesc frumos . Acum ce imi recomanzi ?sa pun mana sa caut un demaror si sa il inlocuiesc ? Imi pare rau daca am suparat pe cineva cu intrebarile mele tampite dar sunt incepator , e prima mea masina si parintii nu au avut masina .... nu am de unde sa stiu si poate din cauza asta. Eu in videoclip nu am auzit motorul am vazut decat aceasi chestie ca si la mine se aprindeau martori si nu misca nimic la motor .

Acum porneste la sfert de cheie dar pana sa ii dau cheie cand bag cheia si invart de ea sa se aprinda martorii de bord acum se aude de la motor un ticait si un sunet ca si cum s-ar incarca ceva , parca ar intra curent in ea


--------------------
Renault Megane 2004 , 1.5 DCI
Renault Megane 2 06/2004 combi 1.5dci 60kW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 29 Jan 2014, 10:53
Post #10


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.601
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Demonteaza demarorul si mergi la un service pentru reconditionare completa....sau cumpara altul nou/bun.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 29 Jan 2014, 11:12
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.380
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Mddaaaa pentru mine este clar...
Bine ca a pornit...

Espacern te-a sfatuit ff bine.Asculta-i sfatul.

Pe viitor explica cat mai clar problema de care te lovesti,pentru a primi un raspuns la fel de clar.

This post has been edited by jas2: 29 Jan 2014, 11:15


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sevrajvl
post 29 Jan 2014, 19:53
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 161
Joined: 15 December 13




Da jas2 o sa ii urmez sfatul . Deja am sunat la un electrician a zis ca ma costa intre 120 - 200 de ron sa il reconditioneze in functie de ce gaseste in el problematic . Imi cer scuze daca nu am fost destul de explicit , insa in videoclip eu nu am auzit nici un sunet de motor .... asta e toata chestia . Multumesc tuturor pentru sfaturi .


--------------------
Renault Megane 2004 , 1.5 DCI
Renault Megane 2 06/2004 combi 1.5dci 60kW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sevrajvl
post 8 Feb 2014, 17:50
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 161
Joined: 15 December 13




Am revenit cu problema , am facut ce mi-a zis jas2 si espercen am schimbat cu totul electromotorul nu l-am mai reparat si am schimb si bateria . Dar am o intrebare , bateria care este pusa pe masina acum este de 64 este cumva prea mare ? Eu am avut de 40 inainte ...... Masina acum porneste la sfert de cheie . Am citit pe forum unii sunt impartiti in sfaturi , unul ca nu e bine unul ca e bine nici nu sti ce sa mai crezi .


--------------------
Renault Megane 2004 , 1.5 DCI
Renault Megane 2 06/2004 combi 1.5dci 60kW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meggeo81
post 8 Feb 2014, 20:57
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 29 April 11




poti sa-i pui baterie si de un milion de amperi, important e sa fie de 12V!!!, iar atunci iti va invirti electromotorul foarte bine.
sau poti sa-i pui o baterie de 12V facuta din baterii AG13 si nu o sa-ti porneasca in veci, cu toate ca e de 12V si asta.
ca atare, important e sa ai o baterie de 12V dar care sa asigure amperajul cerut de electromotor si consumatori.
practic daca ai o baterie cu un amperaj mai mare decit cea initiala de pe masina, nu e nici un fel de problema. fiecare consumator "suge" amperajul dupa care e fabricat si nimic mai mult.
scuze de exprimare dar cred ca s-a inteles.


--------------------
reno megane s 2008 - DB-67-GEO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 9 Feb 2014, 01:14
Post #15


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




eu am de 62, tot pe 1.2 si nu e nicio problema..


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 9 Feb 2014, 09:08
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Nu are nici o legatura, ai rezerva pentru porniri mai multe dar daca faci drumuri scurte si multe, se incarca mai greu. Macar o data la o luna, o pui pe redresor in perioada asta ca sa o mentii. Asta daca scade mult voltajul, altfel, da-i bice. Daca faci si drumuri mai lungi, nu ai de ce sa o mai pui pe redresor.
Cat te-a costat electromotorul de nou?

This post has been edited by alexgeogabriel: 9 Feb 2014, 09:09


--------------------
Renault Symbol 2007, 1.4, 75cp, 8v - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sevrajvl
post 9 Feb 2014, 11:02
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 161
Joined: 15 December 13




200 RON electromotorul dupa un alt clio exact ca al meu


--------------------
Renault Megane 2004 , 1.5 DCI
Renault Megane 2 06/2004 combi 1.5dci 60kW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LUCCI LUCIANO
post 17 Mar 2014, 22:28
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 17 November 12
From: Ploiesti




Singurul aspect ar fi acela ca, o baterie mai mica,dar suficienta ca amperaj, in special la drumurile scurte prin oras, este incarcata mai repede si implicit are o viata mai lunga.Problema enuntata de colegul nostru o am si eu la 1.4 16V, in sensul ca in martie 2013 mi-a facut trei faze de-astea: contact-se aprinde tot-se amorseaza pompa- liniste.!!!Uitasem de problema dar ieri si acum 4 zile, mi-a facut-o din nou. Am rezolvat-o ,o data impinsa 20m si o data miscata 2 m in marsarier si ridicat usor ambreiajul ca sa se schimbe pozitia rotorului din elecromotor.Stiu ca nu e de viitor simptomatologia, dar mecanicul mi-a spus ca numai manopera demontat-montat si reparatia(ori carbunii ori bobina ) costa 150 lei plus ce trebuie cumparat de nou. Nu am banii inca asa ca, daca mai face figuri ,o imping.Daca se rupe cureaua inseamna ca sunt ghinionist radmasa.gif


--------------------
Renault Clio/Symbol 2002 1.4 16v,98CP
Fatalitatea este acel ceva care conduce pe cel ce i se supune si taraste pe cel ce i se impotriveste!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 17 Mar 2014, 22:34
Post #19


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.601
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Nu trebuie sa se rupa e "suficient" sa sara de pe dinti......e la noroc cand faci socuri de astea.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LUCCI LUCIANO
post 17 Mar 2014, 22:45
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 17 November 12
From: Ploiesti




Am inteles ca daca o pornesc in a 3-a si nu in a 2-a, socurile sunt mai reduse...dar....vorba ta.


--------------------
Renault Clio/Symbol 2002 1.4 16v,98CP
Fatalitatea este acel ceva care conduce pe cel ce i se supune si taraste pe cel ce i se impotriveste!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd May 2024 - 23:54
Dacia