Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Bara Stabilizatoare, Punte Spate, Articulatii , Bucsi, Megane 1 toate motorizarile

coco
post 5 Mar 2011, 23:11
Post #31


Membru


Group: Members
Posts: 165
Joined: 17 May 06




alin1111 mie cei de la service mi-au zis ca rigidizeaza partea din spate si ajuta la stabilitate, dar mie nu mi se pare, cea veche era mancata de tot si s-a rupt cand au demontat-o, am pus una noua originala,dar masina sta la fel in curbe si pe drum


--------------------
Megane 1.9 dci Octavia 2.0 tdi Fiesta 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mrija
post 6 Mar 2011, 19:01
Post #32


Membru Veteran


Group: Members
Posts: 671
Joined: 4 June 07
From: Baia Mare




Cumpara-ti o punte din dezmembrari, de la o masina preferabil "netaiata" avem un coleg aici pe forum care si-a tras punte break la classic si intr-adevar masina sta ___ dreapta


--------------------
Suzuki Gsx 750 R 110 cai la 200kg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arazvan2002
post 8 Mar 2011, 19:00
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 312
Joined: 14 June 06
From: Bucuresti




Puntea de break cu discuri nu e o idee rea, ba chiar ai o franare mai buna, insa e posibil sa stea destul de ridicata de fund. La mine arata ciudat pentru ca o am lasata de fata, astfel a trebuit sa o cobor si de spate. Daca iei puntea de break, trebuie sa urmaresti prinderea amortizoarelor, si daca nu e la fel, ia-le si pe alea. Deasemenea iti trebuie si cablul de frana de mana de pe masina donatoare.


--------------------
RENAULT MEGANE 2000 RXE 1.9dTI
1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pacu_daniel2000
post 12 Mar 2011, 13:22
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 12 March 11
From: Timisoara




stie cineva daca bucselede la puntea spate se pot achizitiona separat?
sau trebuie schiumbata puntea?
problema e ca imi uzeaza ff tare cauciucurile de pe spate pe interior


--------------------
renault laguna 2 - TM 31 PAC 2002 1,9dci 107 cp ,EXPRESION
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ogutuie
post 12 Mar 2011, 16:44
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 11 March 10
From: Bucuresti




Salut, astazi am fost la service (nu renault) pentru schimbul de ulei, filtre, bla bla. La postul numarul #29 din pagina 1 cineva a pus 2 schite. In prima schita se gasesc 2 piese (sunt doua brate mai mici) cu numarul 9 si respectiv 10. La capatul acestor brate se gasesc bucsile.

Fix aceeasi imagine mi-au aratat-o astazi la service. La mine bucsile sunt duse (de tot), problema este ca nu se pot schimba doar ele, se schimba bratele alea. Am intrebat daca nu apar efecte secundare daca nu le schimb curand si mi s-a raspuns ca in afara de zgomotul din ce in ce mai pronuntat nu sunt alte riscuri... momentan.

Si acum sa incheiem frumos - costul unui brat, undeva la 900 si ceva lei. UNUL. Ca sa nu mai vorbim ca si manopera o sa coste deoarece se da puntea jos.




smile.gif smile.gif Disclaimer: tot ce v-am povestit vine de la service, eu sunt lemn tanase la mecanica.


--------------------
Renault Megane 2001 - Megane 1 Phase 2 / 1.9 dTi / 72kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pacu_daniel2000
post 12 Mar 2011, 18:05
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 12 March 11
From: Timisoara




amgasit sa schim punte toata
una la second hand am gasit o cu 4oo leai si inca 200 manopera si am scapat
ma duc luni sa o vad cat e de buna. Eu nu am zgomote,doar ca mi uzeaza inegal


--------------------
renault laguna 2 - TM 31 PAC 2002 1,9dci 107 cp ,EXPRESION
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mining
post 14 Oct 2011, 21:12
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 405
Joined: 13 December 08




Am observat masina lasata pe dreapta spate fata de stanga spate cam cu 1,5 cm. Am ridicat-o pe elevator si nu se vede nicio bara rupta. Ce ar putea fi? E posibil sa fie rupta undeva in interiorul bratului si sa nu se vada?


--------------------
Renault Fluence 1,5 dCi, 110 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xjc0c0
post 16 Oct 2011, 17:37
Post #38


Membru


Group: Members
Posts: 830
Joined: 4 April 08
From: Brasov




De cand este lasata? Ai umblat la bara de torsiune?


--------------------
Ex: Megane I ---- ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mining
post 17 Oct 2011, 13:15
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 405
Joined: 13 December 08




Am observat-o cam acum doua saptamani. N-am umblat la bara deloc. Vizual nu este rupta.


--------------------
Renault Fluence 1,5 dCi, 110 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xjc0c0
post 17 Oct 2011, 18:41
Post #40


Membru


Group: Members
Posts: 830
Joined: 4 April 08
From: Brasov




Poate te-a lasat amortizorul..sau e bucsa rupta.
Una din astea 3 trebuie sa fie


--------------------
Ex: Megane I ---- ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mining
post 17 Oct 2011, 19:42
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 405
Joined: 13 December 08




Bucsa cu caneluri din brat in care e prinsa bara de torsiune sau bucsa de cauciuc?
Amortizorul e ok, l-am desfacut din prinderea de pe punte si verificat, roata nu se ridica cu mana, deci n-ar fi simptome de bara rupta. S-ar putea sa fie decalibrata poate sau sa se fi rotit cu totul in brat.

This post has been edited by mining: 17 Oct 2011, 19:47


--------------------
Renault Fluence 1,5 dCi, 110 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xjc0c0
post 17 Oct 2011, 20:07
Post #42


Membru


Group: Members
Posts: 830
Joined: 4 April 08
From: Brasov




Adica sa se fi rotunjit canelura? ma indoiesc...vezi ca are capac,si se poate vedea in exterior
*Bucsa de cauciuc,de la punte



Attached thumbnail(s)
red_ns_torsion_01.jpg ( Size: 33.87k ) Number of downloads: 900
red_ns_torsion_02.jpg ( Size: 47.67k ) Number of downloads: 1052
red_ns_torsion_05.jpg ( Size: 47.19k ) Number of downloads: 1068
red_os_torsion_02.jpg ( Size: 44.84k ) Number of downloads: 1077


--------------------
Ex: Megane I ---- ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myrcea92
post 27 Nov 2013, 13:51
Post #43


Mircea


Group: Members
Posts: 12
Joined: 8 February 13
From: Fagaras sau Brasov




Buna ziua! Am si eu o intrebare. La megane-ul din semnatura se potriveste puntea spate de pe un megane 1 ph 1 din '97? (al meu e ph2 din 2000).


--------------------
Renault Megane I 1,4 16V - BV 92 MRC 2000, hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vendetta
post 5 Dec 2013, 20:48
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 30 November 12




buna.as avea si eu nevoie de putin ajutor.am citit la colegul de mai sus ca bucsele de la puntea spate pot fi responsbile pentru uzarea neuniforma a cauciucurilor.am masina de anul trecut iar cauciucul stanga spate sa uzat la exterior extrem de tare si pozitia rotilor din spate mi se parea uneori nefireasca ceva de gen: \\ // .tot timpul am zis poate e mai moale roata sau poate e un damb,ceva.acum am schimbat rotile si arata bn din spate,paralel.rotile vechi erau 175/65 astea sunt 185/65.sper sa nu se roada si acestea in cateva luni


--------------------
Renault Megane 1999 1.4 16v
Megane 1 ph 2 1.4 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
simy24
post 23 Jan 2014, 19:03
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 22 April 09
From: Alexandria




Salutare colegi forumisti! De ceva vreme ma streseaza niste zgomote la masinuta mea. O parte din ele vin din fata(bieleta de directie dreapta in principiu), dar cel mai deranjant din spate. Cu ocazia schimbului de roti vara-iarna am constatat uzura bucselor de cauciuc de la puntea spate.. Atat de uzate incat in anumite pozitii bratul chiar atinge de caroserie- mai ales pe dreapta. Pentru fata am cumparat amortizoare (sunt cele originale ale masinii din 99), bucsele de la bara stabilizatoare (toate 4), bielete+capete bara+burdufe. Si asa stau fara griji o vreme. Probleme este pe spate, unde nu gasesc decat bucse Optimal sau Swag. Am vazut ca mai toata lumea recomanda Lemforder. Exista chiar si un tutorial pentru inlocuire la Laguna 1, care are acelasi sistem de bari de torsiune. Ce n-am inteles eu: bucsele au interiorul canelat? Pentru ca spre mijlocul puntii sigur sunt caneluri care trebuiesc notate inainte de demontare.. Practic scotand bucsa veche si punand-o pe cea noua cum se aliniaza bara de torsiune? N-as vrea ca dupa inlocuire masina sa se "incline". Mai mult de atat am inteles ca daca se modifica pozitia barilor la jumatate asta influenteaza garda la sol cu 2.5 sau 4 cm fiecare dinte (am regasit mai multe pareri- unii zic 2.5 altii 4 cm). Eu as vrea sa o mai ridic doar un pic de spate (este Grandtour si 99% din timp am cam 100 de kg in portbagaj). Daca cineva a realizat aceasta operatiune as aprecia tare mult pareri la subiect.. Toate bune!


--------------------
Renault Megane hatch - TR 14SIM 1.6 16 V 107HP Automat 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th August 2025 - 08:24
Dacia