Tremurat la Relanti
![]() ![]() ![]() |
Tremurat la Relanti
Biggyalecs |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 3 February 14 ![]() |
Attached thumbnail(s) CAM00235.jpg ( Size: 1.28mb ) Number of downloads: 627 |
||
--------------------
Renault
Megane
2007
|
|||
mihai break |
![]()
Post
#2
|
Maiu Group: Members Posts: 102 Joined: 18 September 11 From: moreni ![]() |
de inceput incearca cu un tester ca lumea si vezi ce zice
3 Feb 2014, 22:36: nu este o rusine dar multimarca nu identifica cu exactitate unle probleme 3 Feb 2014, 22:37: verifica electrovalva de pilotare turbo sau senzorul de presiune admisie This post has been edited by mihai break: 3 Feb 2014, 22:37 |
--------------------
megan 2.2 grandtour
Privilege 1.5 dci 106 cp si ceva
- DB-10-NTN
2007
|
|
Biggyalecs |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 3 February 14 ![]() |
Salut, multumesc pentru sfat dar electrovalva pilotare turbo este perfect functionala (testata si pe alta masina) la fel si senzorul map plus ca la tester valorile erau in parametrii normali si se modificau in timp ce acceleram deci merg perfect.
P.s. am observat ca daca ii sugrum furtunul de aer masina merge perfect, motor silentios etc, problema fiind undeva la aspiratia aerului in motor ![]() Va rog daca aveti alte sfaturi le astept cu mare bucurie. Multumesc anticipat! |
--------------------
Renault
Megane
2007
|
|
mihai break |
![]()
Post
#4
|
Maiu Group: Members Posts: 102 Joined: 18 September 11 From: moreni ![]() |
atunci verifica EGR
|
--------------------
megan 2.2 grandtour
Privilege 1.5 dci 106 cp si ceva
- DB-10-NTN
2007
|
|
19vik |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
DF130 = "functie capacitate in debit" - se refera la actuatorul de debit (piesa cu conector maro de pe pompa de injectie), actuator defect (trebuie sa aiba ~5,5 ohmi la 20 grade C, se poate incerca si curatarea), sau conectica actuator-conector B calculator injectie.
Celelalte doua erori cred ca e clar la ce se refera. Legat de faruri, daca e vorba de faza scurta, e un conector in UPC la care se topesc pinii corespunzatori celor doua becuri. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
mihai break |
![]()
Post
#6
|
Maiu Group: Members Posts: 102 Joined: 18 September 11 From: moreni ![]() |
ori explicatia omului nu este clara ori cea ce se citeste nu aste ce si trebuie
citat.............se aude ca si cum este turat la 4000 de ture deci are o rezonanta cum sa fie actuatoru; ori repet faceti testul cu ce trebuie nu cu CHINA 5 Feb 2014, 19:36: INTRE CE SE CITESTE SI CINE CITESTE ESTE O MARE DIFERENTA BAFTA This post has been edited by mihai break: 5 Feb 2014, 19:36 |
--------------------
megan 2.2 grandtour
Privilege 1.5 dci 106 cp si ceva
- DB-10-NTN
2007
|
|
19vik |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
DF130 nu e un cod generic de eroare, e specific Renault.
@Biggyalecs, fa asa cum zice testerul, verifica actuatorul de debit. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
Biggyalecs |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 3 February 14 ![]() |
Ca sa revin cu o mica completarea cu tremuratul, etc
problema se datoreaza debitului de aer care este in motor, evacueaza mai putin decat trage, ca o mica paranteza cand o accelerez am atat de mult aer in instalatie incat imi "scapa" aer pe la colierele de la intercooler, din ceva discutii un mecanic a ajuns la concluzia ca este foarte putin sarita de la punct sau de la axa cu came. Maine, mecanicul respectiv imi va face distributia etc, o va pune la punct, partea buna fiind ca daca nu este de acolo nu ii platesc nimic. Deci ramane de vazut! This post has been edited by Biggyalecs: 7 Feb 2014, 01:39 |
--------------------
Renault
Megane
2007
|
|
cezar13 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 4 June 13 From: Bucuresti Sector 4 ![]() |
Deci in concluzie: faptul ca este presiune prea mare pe circuitul turbo nu poate avea cauza decat senzorul MAP - atata timp cat da aer pe la coliere cum spui tu este clar ca este presiune mai mare decat ar tb sa fie in mod normal pe circuit iar senzorul MAP tb sa vada lucrul asta daca senzorul raporteaza presiunea aia aiurea (sau calculatorul preia valori eronate)... calculatorul da alte comenzi actuatorului de la turbina si tot asa este un cerc vicios; daca presupunem ca presiunea furnizata de turbina este normala iar motorul nu ar prelua cantitatea de aer in mod normal atunci senzorul ala MAP tot tb sa vada diferenta de presiune ramasa pe galerie - Parerea mea
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2
- B513CMG
2004 1.6 16v combi
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 20:05 |