Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

RENAULT MASTER II, Moare motorul in mers si nu se tureaza

jackiss
post 25 Jan 2016, 15:56
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 23 July 15




Salut baieti!
Am urmatoarea problema:
Un renault Master II din 2008, nu se tureaza si moare motorul in mers. La relanti totul OK. Pornire usoara, sta la relanti. Problema e cand pleci de pe loc. Pe la 30-40/km la ora moare motorul. Nu accelereaza brusc. Accelereaza normal. Prima simptoma a fost acum cam 1000 km cand pe autostrada in Germania s-a aprins in mers martorul care arata ca un motor si cu STOP in mijlocul lui. A oprit masina, a repornit, martorul e stins, dar nu se mai tura peste 2000-2100 in sarcina. Acum nu mai vrea sa se tureze deloc. Am incercat in 3 servisuri Renault si primul disponibil sa verifice masina e pe 4 februarie. Mentionez ca acum masina e in Franta. Va rog sa ma ajutati cu ceva sugestii sa imi dau seama de la ce ar putea fi.
Va multumesc!

This post has been edited by jackiss: 25 Jan 2016, 15:57


--------------------
Renault Master 2008 L3H2 - VL-12-TRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dethave
post 25 Jan 2016, 22:57
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 557
Joined: 11 April 09




Salut!
Fără tester greu de spus de unde ar proveni necazul...dar poate fi senzorul de presiune turbosuflanta. Caută pe furtunul gros ce pleacă spre admisia mașinii ( cel ce iese din intercooler, de regula e situat mai jos) o chestie dreptunghiulara, prinsă cu o agrafa de plastic de furtun, din care pleacă doua fire. Pot fi si firele vinovate, de multe ori se retează in cămașă . Sau Trs-ul, asta fiind situat pa panoul antifoc , de forma cilindrica, in care intra doua furtunuri subțiri si are si mufa electrică . Măcar scoate mufele si da-le cu degripant.


--------------------
renault espace the race,2002 - vl-19-ran
Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jackiss
post 26 Jan 2016, 13:36
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 23 July 15




Au pus francezii testerul pe ea. Primul a zis ca ar fi un injector ( ciudat ca nu scoate fum, porneste usor si nu are bataie) , cel de-al doilea a zis ca e vana EGR (a scos mufa de la vana dar simptomele sunt aceleasi). Pentru inlocuirea vanei EGR mi-au cerut 2200 eur. Specific DECAT iNLOCUIREA VANEI.


--------------------
Renault Master 2008 L3H2 - VL-12-TRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dethave
post 26 Jan 2016, 23:01
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 557
Joined: 11 April 09




Monșer, sa se spele cu Egr-ul pe cap, pe post de șampon... Cred ca problema e de natura electrică ( mufa sau fir).


--------------------
renault espace the race,2002 - vl-19-ran
Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jackiss
post 27 Jan 2016, 11:16
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 23 July 15




Sa le ia naiba de mufe si fire... Chiar nu mai stiu ce sa ii spun soferului sa faca. Va rog sa ma contraziceti, dar daca injectorul nu "pacane" iar masina nu scoate gram de fum, presiunea in rampa pe tester e ok, de unde ar mai putea fi? A scos si a bagat la mufe de s-a saturat. unde vedea mufa o scotea si o curata...

27 Jan 2016, 15:59:
REZOLVAT!!!!
Gunoi la intrarea in pompita de amorsare!!!

This post has been edited by jackiss: 27 Jan 2016, 15:59


--------------------
Renault Master 2008 L3H2 - VL-12-TRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dethave
post 27 Jan 2016, 22:51
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 557
Joined: 11 April 09




Trăiască!!!


--------------------
renault espace the race,2002 - vl-19-ran
Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baciudibaciu
post 28 Jan 2016, 15:13
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 259
Joined: 31 May 09
From: Bucuresti





Ce asemanare...



baciudibaciu
post 6 Dec 2015, 11:07
Postare #15


Membru autentic


Grup: Members
Postări: 243
Înscris: 31 May 09
Din: Bucuresti


Avertisment: (0%) -----


Doar o zi a tinut fericirea !
Mergand mai sportiv ,prin oras am simtit o pierdere de putere care in 5 minute sau 6 km s-a concretizat prin oprirea motorului !
M-am uitat pe la motor-totul in regula,m-am uitat si la nivelul motorinei din rezervor 75% plin.Am mai incercat de cateva ori .Refuz total la invitatia mea de a porni. Asta e-imi zic , rog 3 baieti sa ma ajute sa o imping cativa metrii,inchid si il sun pe nenea mecanicul si i-am zis ce si cum.Nu a putut sa vina asa ca am lasat-o pe a doua zi cand - sa vezi dracia dracu' a inceput omul sa caute cu laptopul defectul. Nu a gasit nimic,dar nici nu a reusit sa o porneasca.Am apelat la metode empirice-un puf mic cu spray si A PORNIT ,A MERS 1 minut si s-a oprit ! Am luat para de amorsare la omorat si asa am descoperit problema : nu venea motorina .Dar hai sa nu o lungesc .Am scos furtunele de tur si retur de pe rezervor si cea TUR ...INFUNDATA !
Am luat un compresor de la un service din apropiere si am bagat aer de la rezervor catre filtru !
MORMOLOCI au iesit in sticla in care am pus-o in capul furtunului !
De unde dreak s-a adunat asa ceva nu inteleg ca numai eu am alimentat masina si doar cu motorina buna !
Ma rog ... am montat totul la loc,un alt filtru ,am dat o cheie si merge perfect !
Ti-ai dreaku de mormoloci !


--------------------
Renault Kangoo 15dci ARO 10-4 2003 - b55fux
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th April 2025 - 16:42
Dacia