Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Scenic II 1.6 2003 Benzina 83 kw, Nu porneste, erori in bord

cristiancrisan80
post 11 Jan 2014, 22:02
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 12 February 12




Va salut! As avea nevoie de un specialist. Am spalat masina la perii in ajun de revelion am plecat de acolo, am oprit-o 20 minute ,cand sa o repornesc nu a mai vrut.S-au pornit luminile,stergatoarele ,ventilatorul de radiator. Am tractat-o ,am dat jos cutia cu sigurante si circuite;avea apa multa ,am uscat-o , am remontat-o si a pornit.
Surpriza ,dupa 2 zile iar nu porneste erori in bord : presiune mecanica ulei , frana de mana defecta, incarcarea bateriei defecta, porneste ventilatorul de radiator.Am redemontat panoul de sigurante, era uscat si mufele la fel.
Ce sa mai fac, Ce sa mai verific?
Help!!!!


--------------------
Renault Scenic II - CJ 28 COP 2003 / 1.6 16v
[I]CRISTIAN CRISAN[/I][FONT=Optima]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 11 Jan 2014, 22:56
Post #2


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(cristiancrisan80 @ 11 Jan 2014, 23:02)
Am redemontat panoul de sigurante, era uscat si mufele la fel.
Ce sa mai fac, Ce sa mai verific?

Normal cand se "inunda"trebuie schimbat cablajul integral/UCH/Relee....dar poate scapi cu curatare completa a tot ce inseamna contacte la sigurante/relee/mufe.
Prezenta de apa chiar si sub forma de vapori in habitaclul este egala cu dauna...pentru electronica imbarcata.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristiancrisan80
post 12 Jan 2014, 12:50
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 12 February 12




Am o intrebare. In afara de tabloul de sigurante din dreaptabateriei de sub capota la Scenicul meu din 2003 mai sunt si alte sigurante ? Nu am manual si nu prea stiu.
Mentionez ca am curatat si uscat si mufele si cablajul, care parein regula,am desfacut si mufa de la termocupla pt a se usca , am inspectat si lacasul de la bujii, care nu era cu apa.


--------------------
Renault Scenic II - CJ 28 COP 2003 / 1.6 16v
[I]CRISTIAN CRISAN[/I][FONT=Optima]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soryn94
post 15 Jan 2014, 23:12
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 24 June 11
From: Constanța




Salut!
Am avut o problema asemanatoare ca a ta.La inceput pornea si se oprea in 2 secunde dupa pornire.Saptamana trecuta nu a mai pornit deloc,se aprindea cheita de service,stop si mesajul low battery + ventilatorul din spatele radiatorului de apa pe treapta maxima.Cred ca am tras un an asa de masina fara sa stiu ce are.Am dus masina tractata in service si cei de acolo au descoperit un fir rupt care pleca de la tabloul de sigurante din dreapta motorului.Mecanicul zicea ca au mai fost masini cu problema asta tot de acolo,asa ca du-te la un service sa iti verifice cablajul care pleaca de la cutia de sigurante spre motor,este in spatele farului din stanga masini.Presupun ca este acelasi cablaj si pe scenic 2 1.6 16v.La mine era un fir portocaliu subtire.Cel de la service a tras cu putere de fiecare fir din cablajul de care ti-am zis,pana a ramas in mana cu cel problema.

This post has been edited by soryn94: 15 Jan 2014, 23:16


--------------------
RENAULT MEGΛNE GrandTour 2.2 , 1.6 16v 2oo6/Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristiancrisan80
post 16 Jan 2014, 13:13
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 12 February 12




Multumesc mult! Am chemat un electrician ,prieten, f bun, mi-a bibilit integratul, care nu prezinta urme de scurt sau alte maltratari, dar in schmib a gasit o dioda si o punte care nu mai lucreaza, si care probabil, mai ales dioda are ceva rol important in functionarea procesorului de pe placa,iar in consecinta imi terbuie alt UCH.La tester toate unitatile de pe masina se conectau mai putin cea de motor,am vb cu un mester de la Renault Cluj si zicea ca UCH-ul alimenteaza cu curent calculatorul de injectie iar raspunsul lui a fost, Schimba UCH-ul. Scurt. Asta e . Nu ma mai duc sa spal masina la perii cat traiesc!


--------------------
Renault Scenic II - CJ 28 COP 2003 / 1.6 16v
[I]CRISTIAN CRISAN[/I][FONT=Optima]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristiancrisan80
post 20 Jan 2014, 19:05
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 12 February 12




AM REZOLVAT! Am schimbat UCH-ul sau UPC-ul.A pornit din a patra incercare,dupa primele trei tentative am vrut sa renunt. Am dat iar borna jos pt ca am auzit ceva ca o pompa ca functiona si daca nu a pornit motorul ,doar s-a invartit.Pe bord imi aparea mesaj de defectiune a imobilizatorului.Dupa ce am repus borna, am mai incercat sa pornesc odata si surpriza , a luat-o la sfert de cheie.Am lasat-o sa mearga vreo 10 min, dupa care am pornit-o inca de vreo 7 ori fara probleme.Mai incerc si maine sa vad, sa nu o ia iar dracii!


--------------------
Renault Scenic II - CJ 28 COP 2003 / 1.6 16v
[I]CRISTIAN CRISAN[/I][FONT=Optima]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th August 2025 - 20:03
Dacia