Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Porneste greu la frig, despre pornire

dan condrea
post 31 Jan 2014, 11:08
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 309
Joined: 8 August 09
From: Bucuresti




Salut.
Am un Clio Symbol din 2000, motor 1.4, 55kw(75 cai).
In anotimpul rece imi porneste foarte greu, la modul ca ori ii dau o cheie mai lunga, ori vreo 6 chei normale, ca sa zic asa.
Am schimbat bateria acum 2 luni, in acelasi timp am schimbat si bujiile. are ulei, filtre, distributie, pompa de apa schimbate in urma cu vreo 4 luni (cca 3000 de km).
Daca maerge motorul cam 10 minute, atit cat sa se incalzeasaca putin, dupa aceea porneste la sfert de cheie.
Am intrebat in stinga si dreapta, si am avut multe pareri.
Ba ca ar fi de vina compresia, ba ca ar fi bobina de inductie, ba pompa de benzina, asa ca nu stiu ce sa mai cred.
Am demontat bobina de inductie, in aceasta dimineata, ptr ca mi-a spus un var de al meu ca daca tin bobina la cald, si dupa aceea o montez si porneste masina la sfert de cheie, inseamna ca trebuie sa schimb bobina.
AM NEVOIE DE AJUTOR !!!
Ce ma sfatuiti sa fac ???
bobina o am in casa, si voi incerca sa o montez maine dimineata ca sa vad cum porneste.
Le multumesc celor care ma vor ajuta, in orice fel.
Imi cer scuze daca am deschis un topic aiurea, sau in zona care nu trebuie.
O zi buna tuturor.


--------------------
renault clio symbol - B-82-EDC 2000. 1,4 8v. 55KW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 31 Jan 2014, 11:43
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Senzorul de volanta poate, fa o diagnoza, codta 90-100 lei, cam pe atat si senzorul daca trebuie schimbat.


--------------------
Renault Symbol - - 2007, 1.4, 75cp, 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 31 Jan 2014, 11:49
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




da, poate fi si senzorul de volanta.

dar decat sa dai 100 de lei la diagnoza, mai bine il dai jos si il curati smile.gif
in mod normal, ti-ar lua 10-15 minute, dar pe frigul asta o sa fie mai complicat sa bagi mainile pe-acolo...

da un search, vezi ca s-a mai discutat despre senzorul ala. am pus eu si vreo 2 poze unde il gasesti la motor smile.gif

31 Jan 2014, 11:51:
uite ca am gasit ceva postat de alti colegi
http://www.reno.ro/Curatare-Schimbare-capt...ie-t141941.html

31 Jan 2014, 11:51:
si uite si celalale posturi
http://www.reno.ro/-t272521.html

This post has been edited by z_fdd bacau: 31 Jan 2014, 11:51


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvantrc
post 31 Jan 2014, 12:44
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 7 June 13




eventual pune un film atunci cand dai la cheie, sa auzim/vedem cat este de turat/antrenat motorul de catre alternator. daca invarte mai greu este oarecum normal, uleiul este mai gros pana se incalzeste.. pune conctactul de mai multe ori pana sa dai la cheie, in flelul asta pompa apuca sa trimita benzina acolo unde trebuie(poate pierde din amorsare)


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2006
Clio Symbol Fidji 1.4, mai putin de 16 valve - 2006
Born-iunie 2013-112750 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexme24
post 31 Jan 2014, 14:05
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 780
Joined: 23 September 09




Eu azi dimineata la -20 a invartit motorul greu de tot, dar a luat-o dupa 10 secunde. Mai asteapta putin sa se mai incalzeasca afara si pe urma te bagi si cureti senzorul ca sa fii linistit si din perspectiva asta.


--------------------
Renault/Honda Clio 2/ Accord 2004/2008
Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan condrea
post 31 Jan 2014, 20:36
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 309
Joined: 8 August 09
From: Bucuresti




Cam acum o luna de zile am curatat senzorul, cu niste servetele cu alcool izopropilic, si tot la fel face.
in momentul care porneste se tureaza pina pe la 1500 - 1750 de ture, citeodata, dar rar, turatia ajunge si pe la 2000.
dar se tureaza ca si cum as accelera eu creste/scade,si de regula se invirte pe la 1500/1750 de ture.

31 Jan 2014, 20:41:
problema este ca daca o tin pornita 10 minute, si dupa aceea o pornesc, pleaca la sfert de cheie. doar cind este motorul rece face asa

31 Jan 2014, 20:47:
ideea este ca nu-mi face figurile astea decit iarna, in sezonul rece

This post has been edited by dan condrea: 31 Jan 2014, 20:47


--------------------
renault clio symbol - B-82-EDC 2000. 1,4 8v. 55KW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 1 Feb 2014, 08:08
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




De pornit, porneste greu iarna insa turatia oscileaza si in alt anotimp? Daca da, verifica mpp.


--------------------
Renault Symbol - - 2007, 1.4, 75cp, 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan condrea
post 7 Feb 2014, 09:19
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 309
Joined: 8 August 09
From: Bucuresti




In alt anotimp, turatia nu oscileaza deloc. cind este cald motorul, porneste la sfert de cheie, si fara alte probleme. imi face probleme doar cind este rece motorul, si doar cind este frig afara


--------------------
renault clio symbol - B-82-EDC 2000. 1,4 8v. 55KW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 7 Feb 2014, 13:25
Post #9


Haha


Group: Members
Posts: 9.019
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




cand este senzorul de pe volanta defect poti da la automat cat vrei ca nu porneste...nu are treaba cu tutatiile ridicate (mie imi face figuri de vreo 3 ani dar cu wd 40 am rezolvat pana acum - sper sa nu imi dea vreo eroare la pornire ca sare filtrul de aer sau evacuarea biggrin.gif )

mai repede tine de shocul automat (din ce stiu parca calc (uce) este responsabil)

motorasul pas cu pas murdar(mpp) se manifesta si la cald si la frig dar nu este de exclus- sa traga aer fals...

o diagnoza la reno este cel mai simplu

This post has been edited by wolfin: 7 Feb 2014, 13:31


--------------------
pegas 3120 - Curand de provincie ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
atelier_strungarie
post 9 Feb 2014, 09:18
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 246
Joined: 10 August 10




Pentru curatirea senzorului RPM folositi doar o carpa moale si uscata. Dupa demontarea acestuia curatati volanta, ambreiajul si carcasa ambraiajului cu ajutorul unui compresor de aer. Nu folositi spray-uri pe baza de ulei, se poate folosi un spray curatitor de frane pe baza de alcool.


--------------------
Megane 1.5dci - GL 99 www 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 01:23
Dacia