Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

fluctuatii turatie relanti, fluctuatii turatie

catalin1
post 14 Jan 2014, 14:29
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 680
Joined: 4 July 13
From: Dobrich




salutare sper ca prin ajutorul vostru sa descopar emigmatica mea problema despre masinuta mea aceasta problema persista de aproape un an si la diagnoza nu a iesit nimic dar eu cred ca diagnoza nu era speciala pt renault este vb despre un reno megane 1 1,4 16 v an 2000 hachback cand o pornesc fie vara sie cald fie iarna fie frig tuaratia oscileaza inteleg ca are soc electornic dar nici asa turatia creste si scade brusc in afara de asta mi se aprinde martorul de bord de sub sageata de semnalizare dreapta e ca o forma de robinet si in interior scrie stop mi se aprinde acel martor si martorul stop ,in sarcina masina imi intrerupe din turatie ca si cum ar ramane fara energie aratandu mi martorul ala robinet .asta daca o accelerez brusc ,sau e in sarcina in panta, eu dau vina pe senzorul de la clapeta de acceleratie ,motorasul pas cu pas iesind din discutie pt ca am probat cu altul proband cu altul masina mergea de rupea dar tot mi se aprindea acel martor si facand aceleasi figuri ,an curatat si clapeta cu spray special senzorul map, senzor volanta,schimbat filtere ulei ,filtru habitaclu filtru benzina (ma gandesc ca de vina sa fie senzorul clapeta acceleratie ) un sfat o ideie sau orice ajutor ar fi de ajutor va multumesc

This post has been edited by catalin1: 14 Jan 2014, 14:55


--------------------
Renault Megane 1,4 - B 25 wiz 2000 phase 2
Decat la o nunta falsa mai degraba la un divort distractiv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipim3
post 18 Jan 2014, 10:40
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 93
Joined: 22 November 09
From: Bucuresti




La mine si-a revenis semnificativ dupa inlocuire bobine, poti sa mai verifici starea bujiilor, senzor volanta, etanseitate traseu admisie (are 14 ani poate s-a fisurat vr-un cauciuc)


--------------------
Renault Megane 2005 hatch 1.6 16V 80 000km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mury85
post 12 Feb 2014, 15:38
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 10 July 12




Si eu am avut probleme cu oscilatia turatiilor (fara aprindere martori motor la bord). Solutia a fost inlocuirea garniturilor de la admisie si totul este in parametrii ( aprox.750 Rot/min)


--------------------
Renault Megane - MM-07-JTI 2001 Classic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sile pescarul
post 26 Mar 2014, 18:46
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 17 April 10
From: constanta




Am probleme mari cu relantiul care este instabil cu sonda lambda cuplata(1250-1750rot/min). Fara sonda cuplata,am avut un scurt timp 845rot/min,dar dupa ce se incalzeste motorul mai bine ajung din pacate de la 1750 la 2000rot/min la relanti. Am pus 17 litri de benzina si am parcurs 65 de km. Ce sa-i fac?


--------------------
renault megane scenic - CT 28 ASI 1997 2.0-benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 26 Mar 2014, 20:27
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




garniturile de la admisie sau ICV(mpp)


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v - sv 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 27 Mar 2014, 00:05
Post #6





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




E posibil sa se fi uzat IAC-ul.Se poate repara daca nu iti permiti unul nou(cam scump).
totusi ar trebui mai multe detalii,si pt incept scoate borna de la baterie si pune la loc.
Daca motorul e cu 8v,nu ai treaba cu garniturile la galerie,nici mpp nu ai.(ai iac,care e alta treaba)

This post has been edited by bundy220: 27 Mar 2014, 00:07


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 30 Mar 2014, 15:15
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Hai lasa-ma...

Care este diferenta intre IAC(idle air control) si MPP (motors pas cu pas) ?

Daca raspunzi corect dau o bere.

Ba poate ave treaba cu garniturile dintre clapeta si galerie.

This post has been edited by jas2: 30 Mar 2014, 15:18


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 31 Mar 2014, 12:13
Post #8





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Bre,pentru inceput ,MPP are alimentare cu trei fire iar IAC are 2.
MPP e motoras(doua in unul de fapt) pas cu pas,IAC e un electromagnet(ca principiu de functionare)
Cu motorul pornit,la un motor bun,care nu trage aer fals,daca scoti mufa la MPP ,motorul ramane mergand la relanti pe cand la unul cu IAC,moare.
Sunt total diferite ca functionare dar ca efect fac cam acelasi lucru.
Daca vrei aprofundez dar cred ca e suficient.

http://vera-heuser.plenty-test.de/en/idle-...074461/a-57614/

http://vera-heuser.plenty-test.de/en/stepp...044401/a-57134/

This post has been edited by bundy220: 31 Mar 2014, 12:16


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin1
post 4 Apr 2014, 13:34
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 680
Joined: 4 July 13
From: Dobrich




problema sa rezolvat cu oscilatiile de turatie ,clapeta murdara si mpp murdar


--------------------
Renault Megane 1,4 - B 25 wiz 2000 phase 2
Decat la o nunta falsa mai degraba la un divort distractiv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 4 Apr 2014, 16:36
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Bundy 220

Bati campii...Imi spui ca are alimentare cu trei fire si imi arati o poza cu patru...

Faci confuzii.
Eu am pe masina asa ceva(vezi foto) si nu simte cand scot mufa.Este o electrovalva.


Iar apelativul bre...te da de gol...Il poti folosi, dar nu aici si nu la adresa mea.

This post has been edited by jas2: 4 Apr 2014, 16:37

Attached thumbnail(s)
DSC00744.JPG ( Size: 276.79k ) Number of downloads: 844
DSC00745.JPG ( Size: 350.95k ) Number of downloads: 883


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 6 Apr 2014, 12:48
Post #11





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




QUOTE(jas2 @ 4 Apr 2014, 16:36)
Bundy 220

Bati campii...Imi spui ca are alimentare cu trei fire si imi arati o poza cu patru...

Faci confuzii.
Eu am pe masina asa ceva(vezi foto) si nu simte cand scot mufa.Este o electrovalva.
Iar apelativul bre...te da de gol...Il poti folosi, dar nu aici si nu la adresa mea.
*



Stimate coleg interjectia folosita nu e o jignire. http://dexonline.ro/definitie/bre

Despre subiect tin sa iti atrag atentia ca am postat doua fotografii sa zicem,iar comentariul tau este doar cu privire la una.
Dupa cum poti obesrva recitind postul,vei avea convingerea ca spui exact acelasi lucru pe care l-am scris si eu,anume ca la MPP daca scoti mufa cu motorul pornit la relanti,nu se intamla nimic(aparent).
Apoia am scris ca la unul cu IAC motorul moare.
Invata sa citesti si randurile nu doar printre ele.

Electrovalva este IAC-ul.
Mpp este mai exact un motor,actionat in ambele sensuri de un controler prin impulsuri electrice.
IAC ese o electrovalva,actionata intr-un sens de un electromagnet,iar in celalalt sens de un arc. Din acest motiv,atat timp cat este sub tensiune(variabila ca valoare functie de temperatura,ac cuplat sau nu,servodirectie activa sau nu,sarcina pe alternator etc) motorul mergela relanti. In momentul scoaterii mufei,LA IAC arcul din interior inchide supapa dubla din interior si motorul moare( daca nu trage aer fals pe undeva)
La mpp nu se intampla asa ceva deoarece daca scoti mufa la relanti nu mai ai curent sa actioneze mpp-ul in sens inves.
Despre numarul firelor tin sa precizez ca acolo e vorba de dubla polarizare si ca tot un "-" si doua "+" sunt deci total trei,ca principiu de functionare.Dar ca sa se vada si mai bine diferenta,accept ca am gresit:DA sunt 4 fire la MPP si 2 la IAC.



Off topic Mai era cineva care mare cunoscator fiind,nu a putut sa accepte faptul ca planetarele trebuiesc aliniate(cele doua capete).
Daca faci parte din aceiasi categorie care le stie pe toate,imi pare rau.Dar in acest caz nu mai intreba de diferente ca nu esti capabil sa le intelegi.

(acum poate bat campii)Daca te cramponezi de bere.... nu te mai chinui,ca daca anagamesi iese tot BREE! biggrin.gif

P.S.
Esti sigur ca Sile pescarul are pe masina ce ai aratat tu in fotografie?Nu de alta dar daca nu are,atunci induci in eroare omul si il cauta si in portbagaj si tot nu il gaseste.

This post has been edited by bundy220: 6 Apr 2014, 12:59


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 6 Apr 2014, 17:33
Post #12


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(bundy220 @ 6 Apr 2014, 13:48)
Off topic  Mai era cineva care mare cunoscator fiind,nu a putut sa accepte faptul ca planetarele trebuiesc aliniate(cele doua capete).

"Faptul"era doar parerea ta neargumentata de vreun document/link Renault....asa ca asteptam!
Incearca sa nu mai jignesti prin limbajul folosit...e mai civilizat.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 6 Apr 2014, 20:20
Post #13





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Link am postat,ce e drept nu de la Renault,dar poate ca planetarele de la Renault sunt mai speciale.
Daca totul se rezuma la documentatia Renault, asa e ai dreptate,nu se aliniaza.
^smile.gif^
Si MPP e tot una cu IAC.

This post has been edited by bundy220: 6 Apr 2014, 20:22


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 8 Apr 2014, 11:16
Post #14





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




....

This post has been edited by bundy220: 8 Apr 2014, 11:19


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 13 Apr 2014, 10:47
Post #15





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




problema cu uploadul se va rezolva?


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 23:36
Dacia