Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Clio probleme pornire, Problema de pornire

alexmura
post 13 Feb 2013, 13:29
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 13 February 13




Salut, am si eu o problema cu masinuta mea, ieri am incercat sa o pornesc dupa ce mersesem cu ea in ziua respectiva si o mai pornisem de 3 ori. Dar a 4 a oara nu a mai fost cu noroc. Cand pun contactul si il las cateva secunde, nu invarte, nu face nimic. Daca incerc sa o iau prin "surprindere" si nu las contactul pus si dau direct la cheie sa porneasca, invarte putin si dupa aia se opreste si tot nu porneste. Am schimbat bujiile, am schimbat bateria si tot aceiasi situatie. Singurul lucru pe care nu l-am facut este sa incerc cheia de rezerva. Am inteles ca este posibil sa fie o problema la cip-ul cheii, dar nu stiu daca am cheie cu cip. aveti vreo idee ce ar putea fi?


--------------------
Renault Clio 1.5dci, 2003, hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 14 Feb 2013, 23:31
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




In cazul asta ti'as recomanda cu incredere o diagnoza. Poate sa fie de la orice defect electric pana la defect mecanic.


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccoto
post 15 Feb 2013, 00:08
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 22 April 09
From: Navodari




Prima data verifica conexiunile de la baterie la masa caroserie. Daca nu se aude macar click-ul de bendix, poate fi o problema in contact. Daca se aude bendix-ul cupland, ai electromotorul defect. Immobilizatorul doar taie alimentarea motorinei insa motorul se invarte la automat, deci nu e din cheie. Dupa cum spui ca se manifesta, as inclina catre electromotor defect.


--------------------
Renault Kangoo - CT07KZM 1.9D 2003, 1.5 dCI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexmura
post 15 Feb 2013, 12:31
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 13 February 13




ms, ideea e ca pe langa ca nu stiu ce e ala bendix, se aude un clic in momentul in care dau la cheie. Totusi cum am scris, el invarte daca nu las contactul pus. Si nu a mers nici cu cheia de rezerva.


--------------------
Renault Clio 1.5dci, 2003, hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccoto
post 15 Feb 2013, 17:55
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 22 April 09
From: Navodari




Daca se aude click-ul, inseamna ca ai o defectiune la electromotor. Ar putea fi doar platoul cu carbuni, de aceea iti recomand sa mergi la un electrician care sa il verifice si eventual sa-l repare. Daca il mai chinui mult, risti sa strici colectorul de pe rotor si te costa mult mai mult.
Pentru bendix, putin google si te lamureai imediat, nu-i mare filozofie.


--------------------
Renault Kangoo - CT07KZM 1.9D 2003, 1.5 dCI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexmura
post 22 Feb 2013, 10:53
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 13 February 13




Bun, deci faza cu electromotorul mi-a spus-o toata lumea, chiar aveam impresia ca nu ma asculta nimeni. Pana la urma am vorbit cu un baiat pe nume Cristi pe care l-am gasit pe forum, si fara pic de ironie, mare mester. Rabdator, a vazut ca problema nu e de electromotor si a stat ceva timp, vreo 2-3 ore si a descoperit pana la urma problema. Era un fir ce ducea la calculator, care saracul dupa 10 ani se oxidase. Schimbat firul, acum porneste. Mai greu uneori, ori e de la pompa ori de la injectoare, dar problema asta o stiam.


--------------------
Renault Clio 1.5dci, 2003, hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mariusgl
post 9 Mar 2013, 12:37
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 320
Joined: 28 September 09
From: Galati




Am si eu o problema asemanatoare.Aseara venind din club m-a lasat masina-n drum,la 2:30.Am ridicat capota,m-am uitat la ea ca bou' la poarta noua si am constatat ca ochiu' verde de la baterie lipseste cu desavarsire.Problema e ca se aprinde bordu' fara probleme.Faruri,claxon,inchidere centralizata,casetofon orice tine de mers pe curent functioneaza ok.In fine,am sunat aseara un prieten si am reusit intr-un final s-o pornim,dar doar impinsa.
Cand dau cheie sa o pornesc se aude doar un mic click in bord.Asta e tot ce se intampla cand incerc sa o pornesc la cheie.Ajuns acasa am zis sa mai incerc sa o pornesc inca o data:a invartit mai putin de o secunda electromotorul iar apoi...kaput.Nu mai vroia.

This post has been edited by Mariusgl: 9 Mar 2013, 12:38


--------------------
Renault Megane Business Line - GL-35-MRS 1.6 16v 2008
Bă!Aprinde naibii farurile alea că-i noapte!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
al1n
post 9 Mar 2013, 16:02
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 416
Joined: 1 August 08
From: Iasi




cand se aude doar un clik in bord de obicei e eletromotoru..totusi verifica cablurile, mufele, bornele de la baterie


--------------------
Dacia/Renault Berlina 1.4/Symbol Expression 1.2 16v '99/2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mariusgl
post 10 Mar 2013, 10:28
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 320
Joined: 28 September 09
From: Galati




Electromotorul e de vina.Mai precis carbunii s-au dus.


--------------------
Renault Megane Business Line - GL-35-MRS 1.6 16v 2008
Bă!Aprinde naibii farurile alea că-i noapte!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mariusgl
post 6 Jan 2014, 17:37
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 320
Joined: 28 September 09
From: Galati




Mda,revin.Astazi m-a lasat iar in drum cu aceleasi simptome specificate mai sus.Deci,tot carbunii.Este posibil sa se fi consumat carbunii de la sine in mai putin de un an de zile sau este ceva pe la electromotor care ii 'roade' mai repede?


--------------------
Renault Megane Business Line - GL-35-MRS 1.6 16v 2008
Bă!Aprinde naibii farurile alea că-i noapte!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 6 Jan 2014, 17:42
Post #11


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Sunt carbuni de calitate diferita..poate au fost de aia mai LOW.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mariusgl
post 6 Jan 2014, 21:36
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 320
Joined: 28 September 09
From: Galati




Am ambalaju de la ei.Cargo facuti in Brazilia.Stii ceva de Cargo?

This post has been edited by Mariusgl: 6 Jan 2014, 21:37


--------------------
Renault Megane Business Line - GL-35-MRS 1.6 16v 2008
Bă!Aprinde naibii farurile alea că-i noapte!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 7 Jan 2014, 12:15
Post #13


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.565
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Da, Cargo e o formatie care cica canta rock. biggrin.gif

Serios vorbind, "de la sine" nu au de ce sa se duca carbunii ata de repede.
Sunt electromotoare care au carbunii ok, uzati dar ok, si au ani buni de functionare.
Primul lucru la care ma gandesc ar fi calitatea carbunilor.

Dupa aia trebuie verificat la montaj si rotorul, eventual dat un pic cu smirghelul pe el astfel incat sa se creeze o suprafata cat mai fina si fara asperitati. Cu cat e mai fina, cu atat mananca mai putin din carbuni si se face si contactul mai bine intre rotor si carbune.
Trebuie curatat bine si spatiul ala dintre placutele de pe rotor.
In santurile alea se mai depune mizerie, in special praf de carbune.

This post has been edited by vallixx: 7 Jan 2014, 12:18


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mariusgl
post 7 Jan 2014, 21:04
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 320
Joined: 28 September 09
From: Galati




Problema rezolvata.De vina ar fi fost statorul(asta mi-a zis electricianul).Carbunii erau ok,ar mai fi mers un an cel putin.S-a rezolvat cu-n electromotor sh ca nou,la propriu. biggrin.gif Merci de sfaturi! cheers.gif


--------------------
Renault Megane Business Line - GL-35-MRS 1.6 16v 2008
Bă!Aprinde naibii farurile alea că-i noapte!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 08:34
Dacia