probleme cu viteza, a inceput sa fie lenesa
![]() ![]() ![]() |
probleme cu viteza, a inceput sa fie lenesa
coropisnita80 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 8 January 14 ![]() |
Attached thumbnail(s) CAM00144.jpg ( Size: 1.42mb ) Number of downloads: 243 |
||
--------------------
Renault
Laguna
1996/1
|
|||
hellcat |
![]()
Post
#2
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
daniellu |
![]()
Post
#3
|
![]() acum E91 M47 Group: Members Posts: 875 Joined: 30 October 07 ![]() |
Nu-i trebuie nici un ambreiaj.
Am aceeasi motorizare si in treapta 5 am la 100 la ora 3000 de rotatii, are 130km/h la 4000 rpm parca. Anvelopele standard trebuie sa fie 195/60R15. Sunt multe masini ce lucreaza turate, iar la masina asta trebuie sa ai suportii motor in stare f. buna ptr. a fi silentioasa la viteza mai mare. In schimb treapta 5 este extrem de elastica, poti parcurge distante mari fara sa schimbi viteza, de la 50 in sus. Motorul trage exceptional de la 3000 de ture in sus. Chiar ma gandeam, motorul 2.0 8 valve, 1.8 8 valve nu au aceeasi cutie ? Planetarele sunt identice.Ce turatii au la 100 si 130 in treapta 5 masinile alea ? Vorbim strict de Laguna faza1. Poate colegi cu motoare de 1800 si 2000 ne vor da niste raspunsuri. Daca au alte rapoarte motorul lucrand mai lejer la viteze mari se poate schimba cutia. Attached thumbnail(s) Photo0301.jpg ( Size: 455.01k ) Number of downloads: 243 |
--------------------
ex Mondeo TDCi(2006)
;Doblo 1.3 90 MJet (2016); Aprilia Pegaso 650GA;
ex. Kangoo dci 2012;ex.Laguna 2.0s RTI (1995).
- nr. de Bacau
|
|
Madalin76 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 31 August 13 ![]() |
parerea mea ca valvele au rolu de demaraj in rest nu e cu nimic mai buna peste un 2.0 simplu si eu la 3000 de ture am undeva in jur de 110 - 120 km/h deci toata forta sta in volanta nu vad de ce tu cu acelasi motor doar ca ai valve ai avea viteza mai mare ca a mea fara valve diferenta iti zic eu ca sta in demaraj si in cine e la volan
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
1994 2.0
- B76XSX
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.326 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Gresesti .... supapele alea au rolul lor ... foarte bine definit
![]() De acord la partea cu intretinerea masinii .. |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
puzzle |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 202 Joined: 25 July 10 ![]() |
Valvele alea aduc un plus de cuplu si la caluti putere. 1998 cu 8 valve are 115CP maxim, 1948 cu 16v are 139CP. Exista si o diferenta de cuplu si la secundele in care se prinde 100. Apropos de intretinere...difera doar distributia, acelasi ulei, acelasi antigel ca masinile-s identice in rest.
|
--------------------
Renault
Laguna
1994, 2.0 RXE Aut.
|
|
M Sandica |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 30 January 13 ![]() |
cautal pe KATALYN03 pe aici pe forum vezi ca la fiecare postare gasesti jos unde e scris cu albastru numarul de telefon a lui ,el e doctorul in laguna
cat de viteza are dreptate colegul TAIE dale ... ![]() 10 Jan 2014, 19:26: asta-i numarul 0766341899 Succes This post has been edited by M Sandica: 10 Jan 2014, 19:26 |
--------------------
renault laguna
1,6 16v
05 2000 berlina
- GL 19 DRA
|
|
remusica92 |
![]()
Post
#8
|
![]() Passion Group: Members Posts: 330 Joined: 20 September 09 From: Cluj-Napoca ![]() |
ca info, 1.8 8v, 100kmh la 2850 rpm
|
--------------------
Laguna 1 Ph1 1.8
95CP 1995,
BMW 320d 250cp @1.9bar
- 1999 [IMG]http://imageshack.us/photo/my-images/209/2001renaultlaguna.jpg/[/IMG]
|
|
AeoN |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 13 April 09 From: Craiova ![]() |
Salut,
Mot 1,8 8v, la 3000 rot in a 5-a am intre 125-130 A,da era sa uit- intre cele doua motoare de 2.0 este o diferenta mare sunt motoare diferite :cel de 8V este de Renault-F3R-identic cu F3P(1.8)-bloc de fonta-fabricat de la inceputul anilor 80 cel de 2.0 este de Volvo-N7Q(cred)-bloc de aluminiu-fabricat de la inceputul anilor 90. Deci,cel de Volvo este mai avansat decat cel de Renault si chiar conteaza si cele 8 supape in plus,fac o diferenta in favoarea Volvo. coropisnita80 PS:Cel de Volvo de care ai tu este un motor de turatie care este posibil sa aiba o cuie cu rapoarte mai scurte de aceea ai vitezele acelea. De ex acest motor are cuplu maxim pe la 4500 al meu are la 2800-3000 . This post has been edited by AeoN: 10 Jan 2014, 23:53 |
--------------------
Renault
Laguna 1.8 8V
1997 RTE
- DJ 09 DZB
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 17:07 |