Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

semnalizare radar in trafic, pe cine ajuta de fapt

vallixx
post 7 Jan 2014, 12:43
Post #31


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.565
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




E vorba si de litera legii, dar mai e vorba si de spiritul legii, notiune pe care politistii nu o pot pricepe.

Evident ca legea e lege, insa unul care mergea cu 83 sa zicem, era clar ca a avut intentia de a merge peste limita legala, cand ai 63 poti considera ca respectivul a intentionat sa mearga la limita maxima adica cei 50 plus aia 10 din oficiu, adica cu fix 60.......dar a avut eroare la cei 3km.
E vorba de a sti sa deosebesti o intentie clara, de o posibila mica eroare.

Intentia joaca un rol important in justitie, de aia unul care omoara un om cu premeditare ia puscarie cu executare, iar Hudiu care omoara 3 oameni, ia cu suspendare. Pentru ca intr-un caz exista intentie, in celelalt nu.


This post has been edited by vallixx: 7 Jan 2014, 12:45


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasile82
post 7 Jan 2014, 12:48
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 482
Joined: 3 December 04
From: Ploiesti, Bucuresti




Ieri 06.01.2014 era un mcv cu radar pe strada Fabrica de Glucoza (din Bucuresti) pitit printre masinile parcate. Chiar alt loc de panda nu au gasit?!?

Da, dau flash-uri ori de cate ori vad o masina cu radar.

Cat despre viteza legala mai sunt unii care se deplaseaza in interes de serviciu si mai au si monitorizare pe masina. Adica nu ai voie sa circuli in afara orelor de program. Sa-l vad eu cum ajunde de la Bucuresti la Suceava, Satu Mare, Oradea etc sa mai faca si treaba ca doar nu a plecat la plimbare. Ungurii, nu ca-i laud, daca te prind in localitate in zona de 50 cu 51 te ard, DAR au autostrazi in toata tara asa da!


--------------------
Ex Logan, Renault Fluence 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aqua
post 7 Jan 2014, 12:50
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.251
Joined: 24 February 05
From: Bucuresti




aici ramane strict la flerul rutierului, si la starea lui de spirit, ca daca e suparat iti da cea mai mare amenda pt cea mai mica abatere, fara sa iasa din litera legii

asa si eu sunt de acord, si eu ii reperez imediat pe unii care nu au nicio treaba cu regulile darmite unul care sta in intersectii si asta vede toata ziua, arde-l cel mai tare pe nesimtit, pe celalalt care mai are circumstante fii mai indulgent


--------------------
ex. megane dci, ex. Sportage GDI 2017
Sportage 2020 AWD T-GDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 7 Jan 2014, 12:52
Post #34


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




Linie continua aiurea pusă nu am vazut, in schimb am văzut locuri in care se cerea linie si nu era, gen curbe periculoase, lipsa vizibilitatii din varii motive, etc.
Io mai dau flashuri si fără sa fie radar, mea culpa. Soferii care merg la limita legii sau depasesc constant aberatiile ei se disting oarecum in trafic. In general merg la distanță mică fata de cel din fata, cu mașina jumate pe contrasens si mai nou au antene tip CB pe acoperisul toroapei. Btw, nu e la fel de periculos sa vb la telefon mobil ca si vb la statie?


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tamango
post 7 Jan 2014, 12:57
Post #35


Biciclist


Group: Members
Posts: 1.330
Joined: 30 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(PhilipMorris @ 7 Jan 2014, 12:52)
Btw, nu e la fel de periculos sa vb la telefon mobil ca si vb la statie?
*



Ba e la fel de periculos. Eu am asa ceva:

http://www.emag.ro/casca-midland-ma31-l-cu...3/pd/EQCNTBBBM/

Casca are si vox dar nu stie statia mea, ma gandesc deja la un upgrade


--------------------
Suzuki Vitara 1,6 AT 2017
Confectionam fumigene direct din acordeoane ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 7 Jan 2014, 12:59
Post #36


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.565
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




QUOTE(PhilipMorris @ 7 Jan 2014, 12:52)
Linie continua aiurea pusă nu am vazut
*


Du-te pe Valea Oltului ca gasesti.
Intre Pitesti si Rm. Valcea, intre Valcea si Sibiu.....sunt.
Si asta din ce imi amintesc asa la prima mana.

QUOTE(PhilipMorris @ 7 Jan 2014, 12:52)
LBtw, nu e la fel de periculos sa vb la telefon mobil ca si vb la statie?
*


Ba da.
Mai mult decat atat, mi se pare aberanta faza cu "daca vorbesti la telefon cu handsfree esti ok", pentru ca personal consider ca vorbitul in sine iti distrage atentia, nu faptul ca stai cu o mana pe telefon in loc sa o tii pe volan.
In oras de exemplu eu uzual conduc cu o mana pe volan si una pe schimbator.
Ar trebui sa fi amendat? tongue.gif

This post has been edited by vallixx: 7 Jan 2014, 13:01


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tamango
post 7 Jan 2014, 13:01
Post #37


Biciclist


Group: Members
Posts: 1.330
Joined: 30 January 07
From: Bucuresti




Vali, pai si daca ai pasager in masina si vorbesti cu el ? Nu e acelasi lucru daca vorbesti la tel cu handsfree ?


--------------------
Suzuki Vitara 1,6 AT 2017
Confectionam fumigene direct din acordeoane ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 7 Jan 2014, 13:02
Post #38


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.565
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Ba sigur ca da.


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 7 Jan 2014, 13:25
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




QUOTE(vallixx @ 7 Jan 2014, 12:25)
In conditiile astea, orice politist cu ceva in cap si fara norma de amenzi ar fi dat un avertisment. Pentru ca abaterea nu era atat de mare, in conditiile in care in alte zone in Bucuresti, la 11 juma noaptea, se alearga la greu.
*


Polițistul cu ceva în cap are niște șefi. Care șefi au mai mult de-a face cu hîrțogăria decît cu munca de poliție. Și care șefi, dacă te întorci la secție cu un PV cu avertisment, îți dau cu el în cap și te fac cu ou și cu oțet în ședințe. La fel și dacă te întorci fără prea multe PV-uri. wink.gif

QUOTE(PhilipMorris @ 7 Jan 2014, 12:52)
Linie continua aiurea pusă nu am vazut,
*


Pe bune? Dar pe unde conduci tu? huh.gif
Aveam impresia că mergi prin România, și nu pe autostrăzi, că nu-ți plac. Cum naiba de nu le-ai văzut?

Uite una pe care am observat-o de curînd, una dintre sutele existente. Vii din Brașov pe DN1, la ieșirea din sud, spre Predeal. Chiar la ieșirea din Brașov e un pod peste calea ferată. Puțin înainte de pod începe o linie continuă între cele două benzi, care țiiiiine... mult și bine, pînă hăt departe. După ce a început linia continuă, pe pod, e un indicator care-ți arată că spre Săcele și DN1A trebuie s-o iei pe breteaua din dreapta. Dacă nu știai deja asta, dacă nu erai deja pregătit, și te-a prins momentul pe banda a doua, atunci ciu-ciu Săcele, că ești obligat să rămîi ca prostul pe banda a doua și să te tot duci, urmînd să întorci pe urmă cînd oi avea ocazia.
De ce p**a calului e linie continuă între benzi, dracu' știe.
Pentru că-i pod, probabil. Dar de ce schimbarea de bandă pe pod ar trebui să fie așa un mare pericol public încît s-o interzică cu desăvîrșire, eu nu înțeleg. E pusă acolo de-a-mboulea, fără nici o noimă.

Alt exemplu: în Bușteni e linie continuă de la un capăt la altul (cu excepția cîtorva intersecții). Orice fel de depășire legală este imposibilă pe toată lungimea Buștenilor, deși e linie dreaptă cît vezi cu ochii.
Am prins la intrarea în Bușteni un prahovean cu o dacie de pe vremea lui Pazvante, care se tîra cu 25 km/h. Deși aș fi putut să-l depășesc în condiții de siguranță de vreo douăzeci de ori, că era noapte și orașul era pustiu, o minte creață a decis să nu-mi dea voie s-o fac. A trebuit să stau în spatele lui pînă la ieșirea din Bușteni. De ce? De-aia. C-așa a hotărît un tîmpit din primărie.

Aș putea continua la nesfîrșit. E plină țara de linii continue puse la mișto.

This post has been edited by VladSoare: 7 Jan 2014, 13:28


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 7 Jan 2014, 14:41
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




QUOTE(PhilipMorris @ 7 Jan 2014, 13:52)
Linie continua aiurea pusă nu am vazut, in schimb am văzut locuri in care se cerea linie si nu era, gen curbe periculoase, lipsa vizibilitatii din varii motive, etc. 


E plina tara de situatii de ambele feluri: linie continua unde mergea intrerupta si invers. Ma intreb mereu cand vad faze d'astea cine decide ce linie sa se puna si mi-l imaginez pe Dorel cu sticla in buzunar. Cred ca imaginatia mea nu e departe de adevar...


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 7 Jan 2014, 20:08
Post #41


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




QUOTE(Tamango @ 7 Jan 2014, 13:01)
Vali, pai si daca ai pasager in masina si vorbesti cu el ? Nu e acelasi lucru daca vorbesti la tel cu handsfree ?
*



Eu cu asta nu sunt de acord. Daca ai pasager in masina si vorbesti cu el, ma refer la conversatie normala si nu cearta sau scandal...nu vad cum ai putea sa conduci mai prost. Aceeasi poveste si pentru vorbitul cu handsfree/bluetooth la sistemul masinii. Cand tii in mana telefonul e altceva, nu poti face manevre corect, te concentrezi pe butonat...dar nu conversatia in sine e problema. Sau ma rog, daca faptul ca porti o discutie te face sa nu mai fii atent la drum...probabil ca nu ar trebui sa conduci deloc.

Sa nu imi spuneti ca voi cand conduceti va concentrati 100% din timp strict pe actul in sine, ca nu va cred. Sigur va mai zboara mintea la una-alta, va mai amintiti de cine stie ce...teoretic si asta ar insemna ca in momentul ala conduceti mai prost, e acelasi lucru precum purtatul unei conversatii, ti-ai concentrat atentia pe altceva. Condusul normal, nu in regim de curse, si atentia la drum nu sunt chiar atat de solicitante incat sa nu iti permita o conversatie


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 7 Jan 2014, 23:52
Post #42


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.565
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




QUOTE(Synyster @ 7 Jan 2014, 20:08)
Condusul normal, nu in regim de curse, si atentia la drum nu sunt chiar atat de solicitante incat sa nu iti permita o conversatie
*


Poate pntru tine, pentru mine si pentru alti cativa. Insa stiu oameni care sunt super stresati si concentrati la volan, dar care conduc bine si in siguranta. Doar ca consusul nu le este atat de lejer.
Si cum legea nu o poti da personalizat, o dai sa fie cat mai safe, astfel sa acoperi cazurile cele mai rele.

Idem poate si pt viteza. Tu poate nu ai greturi in a merge cu 70 in oras. Poate stapanesti bine masina, stai bine cu relfexele, cu atentia distributiva, cu vederea periferica....poate prevezi situatiile din timp ...etc. Dar poate nu toti sunt la fel. Pentru bunica-miu de exemplu, 60km/h in oras e mult.
Si nu numai acum la batranete ci e asa de cand il stiu. Asa ca legea nu o dai pt aia priceputi.


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bwwlan
post 8 Jan 2014, 00:25
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.606
Joined: 16 September 09
From: .de, ex Cluj




Mie, cu tot respectul, vorbitu' la statie nu mi se pare periculos. Ce-i asa periculos sa duci un microfon cat un maus la gura, sa apesi singurul buton si sa bla bla bla? huh.gif Nu-i nevoie sa-mi iau ochii de la drum, nu-i ca si cum as cauta un numar in agenda si nici nu trebuie sa formez nush'ce numar.

Pe acelasi principiu, e infinit mai periculos sa fumezi la volan.
Tre sa cauti pachetu,
sa-l desfaci,
sa scoti tigara,
s-o bagi in gura,
sa inchizi pachetul,
sa-l pui la loc,
sa cauti bricheta,
s-o centrezi pe tigara,
sa incerci o data sau de doua ori s-o aprinzi,
sa cauti un loc "la indemana" unde sa pui bricheta, ca sa nu mai trebuiasca s-o cauti data viitoare (desi oricum o s-o faci),
sa tragi primul fum,
sa deschizi geamul "suficient" incat sa nu fie prea mult dar nici prea putin (asta inseamna sa te joci unpic cu butonul pana gasesti distanta care tie ti se pare optima),
sa scrumezi prima data din reflex, ca sa verifici daca e OK (desi, practic nu trebuie, fiindca de-abia ai aprins-o)
si in sfarsit, poti sa te relaxezi smile.gif
Na, cat timp, sau mai bine zis, CATI METRI nu te-ai uitat la sosea, doar ca sa-ti aprinzi o amarata de tigara?

Ia, aia care fumati la volan, mana sus. Am sau nu dreptate? smile.gif


--------------------
VW Golf Sportsvan 2017 1.4 TSI 150CP DSG Comfortline
"Degeaba ai bani, dacă nu ai mulți."
Anonymous
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 8 Jan 2014, 00:29
Post #44


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.522
Joined: 26 January 11
From: Constanta




pai si astia care nu fumam ce facem?

bomboane / guma se pune?

dar cand "trebuie" sa mai tragi cate un sfant in trafic?


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 8 Jan 2014, 00:34
Post #45


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Asa e. Mie aprinsul si stinsul tigarii, cu toti pasii aia mi se par mai periculoase decat vorbitul la telefon fara handsfree. Dar asta doar pentru ca iti iei mult timp ochii de la drum si pentru ca ai o mana pe care nu te poti baza la o manevra de urgenta. De aia imi aprind tigara la semafor, iar la drum lung fumez doar cand opresc


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulia_boris
post 8 Jan 2014, 09:23
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 434
Joined: 17 September 10




Io la volan nici nu fumez si nici nu gavaresc la telefon.De raspuns doar daca sunt la semafor.Pot astepta si tutunu' si apelantii.Scrumez pe geam,ma pomenesc cu jaru-n poala si fac draq o tampenie..La fel cu telefonu' te uiti in el sa vezi cine suna da' p-ala de-a franat brusc,in fata ta,nu l-ai vazut..
Conversatiile nu ma disturba.. Cu instructorii nu vorbeati cand faceati scoala?


--------------------
Dacia Dokker Laureate 1,6.. - B 696 BUL 2016
Cu cat cunosc mai bine oamenii, cu atat iubesc mai mult cainii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 8 Jan 2014, 10:32
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Între vorbitul la telefon (cu sau fără mîini libere) și vorbitul cu un pasager e o mare diferență. De fapt, mie chiar și vorbitul la telefon cu mîinile libere mi se pare periculos, pentru că nu mîinile sînt problema principală. Vorbitul la telefon nu este periculos din cauza lipsei unei mîini, ci din cauza lipsei de atenție.
Cînd vorbești la telefon, indiferent dacă ai sau nu mîinile libere, tinzi să te concentrezi mai mult asupra conversației decît asupra drumului. E ca atunci cînd ai încerca să vorbești la telefon în timp ce citești ziarul. În general nu poți să faci asta. Atenția ta se duce fie asupra convorbirii (și deci din ziar citești o laie), fie asupra ziarului (și atunci te trezești brusc că n-ai auzit ce spunea interlocutorul, și cînd îți vine rîndul să răspunzi îl pui să repete).

Cînd vorbești cu un pasager nu se întîmplă asta. Pasagerul este conștient de împrejurările în care se află, este și el atent la drum, și în mod involuntar își reglează conversația cu tine în funcție de trafic. Pasagerul nu-ți pune o întrebare în timp ce tu faci o manevră cu potențial de risc, sau chiar dacă ți-o pune, nu se supără dacă-i dai răspunsul după terminarea manevrei. Cumva, cu pasagerul de lîngă tine nu simți nevoia să porți o conversație continuă, fluentă. Nu simți nevoia să-i acorzi lui mai multă atenție decît condusului. Pe cînd la telefon exact asta faci: te concentrezi asupra conversației.

Tot din acest motiv, stațiile de emisie-recepție nu mi se par periculoase. Cînd vrei să pui o întrebare prin stație, alegi un moment potrivit și o faci. Primești răspunsul, și gata. Prin stație nu porți conversații lungi și fluente, care să-ți capteze atenția. Faptul că ai o mînă ocupată cu microfonul, într-un moment ales de tine, nu mi se pare un pericol. Pericolul este lipsa atenției. Care lipsă nu intervine atît de puternic în cazul stației ca în cazul telefonului.

Feceți un experiment: încercați să citiți ziarul în timp ce vorbiți cu cineva aflat alături. O să vedeți că merge. Se poate face. Eu o fac adesea, citesc seara ziarul în timp ce discut cu soția despre ce-a mai făcut în timpul zilei sau ce-au făcut fetele la școală.
Apoi încercați să citiți ziarul vorbind în același timp la telefon. O să vedeți că nu mai e atît de simplu. Cînd interlocutorul nu se află lîngă tine, conversația cu el îți captează toată atenția.

This post has been edited by VladSoare: 8 Jan 2014, 10:41


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 8 Jan 2014, 10:41
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




QUOTE(Synyster @ 7 Jan 2014, 21:08)
Eu cu asta nu sunt de acord. Daca ai pasager in masina si vorbesti cu el, ma refer la conversatie normala si nu cearta sau scandal...nu vad cum ai putea sa conduci mai prost.


Creierul uman nu functioneaza pe "multitasking". E chestie dovedita stiintific...daca faci doua lucruri in acelasi timp, atunci pe cel putin unul din ele nu il faci cum l-ai face cand te-ai concentra doar pe el. Exista procese semi-automate precum mersul pe jos pe care il faci din instinct si te poti concentra 100% pe altceva...sa zicem o convorbire telefonica. Daca insa apare un rahat pe jos esti pasibil sa calci in el pentru ca atentia ta nu e directionata catre mers. La fel si cu sofatul, cand vorbesti cu cineva(indiferent cum: direct, telefon, statie) treci cu condusul masinii pe semi-automat.
Eu in ultimii 2-3 ani am luat doua amenzi pe DN1 de la radarele fixe pe care si noaptea trezit din somn ti le enumar unde sunt...doar ca stateam de vorba cu cineva in masina, uitam de ele si fara sa-mi dau seama cresteam viteza cu 10-15km/h.
Am vazut si un film documentar pe la tv cu oameni care sustineau sus si tare ca ei sunt "multitask" si pot vorbi la tel in masina fara sa le fie afectata performanta la volan...si li s-a demonstrat contrariul.


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 9 Jan 2014, 08:20
Post #49


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




ieri m-a semnalizat unu in loloiasca, adevaru e ca mergeam cam tare pe ceata aia. altii mergeau cu 100 fratica, si mie imi ieseau ochii din cap la 50.


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 9 Jan 2014, 11:40
Post #50


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Neatentia e neatentie. Ca e cauzata de telefon, statie, fumat, vorbit cu cei din masina sau umblat pe la butoane, pericolul e (aproape) acelasi. Poti sa nu faci nimic, doar sa te gandesti in alta parte... Tot periculos e. Nu vad de ce incercati sa le comparati, nu tine de activitate in primul rand ci de sofer.

Un sofer cu experienta care isi desface pachetul de tigari si trebuie sa reactioneze, probabil reactioneaza mai bine decat un incepator cu ambele maini pe volan.

Eu sincer cele mai mari probleme le-am avut cand imi era gandul in alta parte. As putea spune chiar ca in momentul in care, sa zicem, umblu la statie, parca sunt mai atent la drum tocmai pentru a compensa. In schimb cand conduc mult si ascult muzica si imi fuge mintea catre altele, cred ca atunci pot avea cele mai multe probleme. Mai ales daca am viteza mare.



--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aqua
post 9 Jan 2014, 12:16
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.251
Joined: 24 February 05
From: Bucuresti




absolut, mi s- a intamplat sa vb la tel cateva minute, si daca ma intrebai ce s-a intamplat intre timp dpdv al sofatului, nu mai stiam mare lucru, probabil singurele chestii ce le observi e un rosu mare sau vreun politist in fata, la astea poate mai reactionezi, in rest mergi din instinct


--------------------
ex. megane dci, ex. Sportage GDI 2017
Sportage 2020 AWD T-GDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Diac
post 9 Jan 2014, 13:04
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.025
Joined: 18 April 05
From: Bucuresti.




Mai vezi o gagica pe marginea drumului.... tongue.gif Motive de neatentie sunt multe.


--------------------
Renault Megane sedane/Nissan X-trail - HAN/AIZ/DIA 2005/2017 Influence/Tekna
Alexandru.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Silk
post 9 Jan 2014, 13:15
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 387
Joined: 1 November 11
From: Bucuresti




QUOTE(A l e x @ 9 Jan 2014, 12:40)
nu tine de activitate in primul rand ci de sofer.

*




Sunt 100% de acord cu tine. Anumite persoane poti sa le pici cu ceara, nu influenteaza modul de conducere al autovehiculului, altele sunt pur si simplu || cu aceasta activitate.


--------------------
Renault Megane 1.6 16V SE - so sylk 2011
Plecat in depresie......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 9 Jan 2014, 13:25
Post #54


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




QUOTE(Diac @ 9 Jan 2014, 13:04)
Mai vezi o gagica pe marginea drumului.... tongue.gif

Asta-i ce mai mare distragere pentru mine in trafic: mai intai o vezi direct, apoi incerci sa o privesti prin retrovizoare ... mi se pare stresant condusul. tongue.gif

This post has been edited by madhorsefuzzy: 9 Jan 2014, 13:26


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 9 Jan 2014, 14:37
Post #55


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.903
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




...mai ales cand esti si cu nevasta in masina si gagica in cauza arata bine...mai rar, dar se intampla...


--------------------
Renault 21 - B 06 FCN 1.9dT, 1989
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
groul
post 18 Jan 2014, 17:20
Post #56


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 24 November 13




Imi place ca unii zic parerea sincer ca nu atentioneaza alti participanti la trafic ca sunt radare in zona , dar sa se gandeasca si ei ca cel putin o data au fost salvati (chiar si la mustata) de "colegii de breasla". Sunt contra vitezei si "incerc" sa stau in limite dar trebuie sa recunosc ca uneori ne mai si grabim. Eu o sa atentionez cand pot si sper sa fiu atentionat mereu


--------------------
renault megane 1999 1.4 16v
Renault Megane hatchback 1.4 16v ,motor ba0w 1999, 140k km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vallybz
post 19 Jan 2014, 01:10
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.475
Joined: 26 October 08
From: Buzau/Bucuresti




Si eu antentionez pe toata lumea si le multumesc tuturor care ma atentioneaza, chiar daca am statie. Chiar azi era la prima ora sa iau un radar pe Mihai Bravu, daca nu ma atentiona cineva. Cand te grabesti si cineva te atentioneaza de radar e bine? Te deplasezi si intr-un timp decent si ramai si cu banii in buzunar. Nu sunt de acord cu cei care merg cu viteze excesive in localitati. Toti astia care va bateti cu pumnii in piept ca mergeti regulamentar, sa va dea Domnul un drum Constanta-Timisoara dus-intors si va doresc sa mergeti cu 50 in localitate si va vad in cate zile parcurgeti traseul.

This post has been edited by Vallybz: 19 Jan 2014, 01:11


--------------------
Renault Megane 1 Facelift, 1.6, 16v - BZ 87 BVM Coupe 1999 K4M-A7-00
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 11:39
Dacia