ulei 2T in motorina, pareri
![]() ![]() ![]() |
ulei 2T in motorina, pareri
bleano1 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 13 January 13 From: iasi ![]() |
|
||
--------------------
renault
clio2
1,5dci 65cp,2004,caroserie
|
|||
gabize |
![]()
Post
#2
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
vezi aici, detaliat:
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=206916&st=0 Dacă motorul e în mințile lui, nu-l chinui cu experimente inutile. Părerea mea! This post has been edited by gabizegrean: 2 Jan 2014, 18:49 |
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
bleano1 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 13 January 13 From: iasi ![]() |
hai merci am citit o multimea si inca nu am terminat ,foarte bun topicul
3 Jan 2014, 22:24: Daaaa...categoric o sa incerc si eu.Nimeni nu spune ca s-ar fi stricat ceva din cauza lui.Numai de bine. This post has been edited by bleano1: 3 Jan 2014, 22:24 |
--------------------
renault
clio2
1,5dci 65cp,2004,caroserie
|
|
gabize |
![]()
Post
#4
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
Sper să n-ajungi să postezi supărat pe la topicurile cu injectoare, turbine și alte cele.
|
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Nu ajunge, cel putin nu de la ulei.
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
janos |
![]()
Post
#6
|
![]() User Group: Members Posts: 613 Joined: 24 January 11 From: Tg Mures ![]() |
Numai in cazul in care pune ulei uzat
![]() Eu mi-am exprimat parerea aici. Totodata rog si un moderator sa nu permita deschiderea de n topicuri cu acelasi continut (este greu de urmarit ...) astfel ca rog comasarea acestor discutii cu acel topic ori stergerea acestuia. Multumesc. |
--------------------
CMF-C/D
Renault–Nissan–Mitsubishi Alliance
2015
- MS 2 cifre 3 litere Life is a bitch. Arguing with the mods is allowed, winning an argument against the mods will get you banned.
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#7
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
QUOTE(bleano1 @ 2 Jan 2014, 19:30) Am citit despre uleiul 2T ca 200ml combinat cu 50l de motorina ar face ceva bine morotului ,,,acum cat de bine si cum nu prea stiu de aceea inainte de a-l folosi astept cateva pareri despre cei ce il folosesc. Da, eu folosesc de ceva vreme. Cred ca se fac mai mult de 60k km. Dar stiu oameni cu loganuri de 65cp care pun asa ceva de la primul km, pana la 200k km. Mai ales la dci-urile Euro3 este foarte indicat. Dar uleiul 2T merge foarte bine la toate dci-urile care nu au filtru de particule. Ba chiar si la acelea, insa cu anumite restrictii de cenusa si de aditivi metalici, adica nu chiar orice ulei 2T. Citeste si-o sa te convingi, insa nu numai pe forumurile romanesti. Gasesti informatie mai utila pe forumurile de afara. Chiar unii producatori auto au recomandat uleiul 2T in anumite parti ale lumii, datorita calitatii motorinei diferita de tara de origine a agregatului. Atentie, n-am zis motorina proasta, ci diferita. QUOTE(gabizegrean @ 2 Jan 2014, 19:48) vezi aici, detaliat: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=206916&st=0 Dacă motorul e în mințile lui, nu-l chinui cu experimente inutile. Părerea mea! Nu se chinuie deloc. Ba chiar imbunateste arderea, rezulta mai putina cenusa, deci ulei mai curat (EGR-ul sufletului), deci viata mai lunga la toate componentele. Exista experimente in sensul asta, cu imbunatatirea cifrei cetanice a motorinei. PS: acum ti-am citit masina din semnatura. La asa ceva poti pune si jumatate de litru de ulei la un rezervor, nu vei pati absolut nimic. Ba din contra, vei simti o pornire mai usoara si mai putin zgomotoasa. Singura smecherie de care ar trebui sa tii cont ar fi sa torni intai uleiul si apoi sa bagi motorina, pentru a fi sigur ca se omogenizeaza amestecul inca de la prima cheie. Sa-l omogenizezi separat intr-o sticla separata cu ceva motorina mi se pare un pic cam degeaba. Mai degraba se omogenizeaza de la presiunea pompei in toata masa rezervorului. PS2: vad ca pe topicul ala se dezvolta ideea uleiului vegetal in ultima instanta. Eu ma refer strict la uleiul 2T mineral, rafinat, facut sa arda fara depuneri, care se pune in agregatele 2T. Este cazul unui JASO-FC/FD care are cenusa de cel mult 0,05% din cantitate (cartea zice maxim 0,18% pentru JASO-FD) sau NMMA TC-W3, care, in functie de producator, poate sa aiba si cenusa zero. This post has been edited by cristi.r: 4 Jan 2014, 13:01 |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 09:13 |