Probleme relanti
![]() ![]() ![]() |
Probleme relanti
Alxseb |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 5 October 12 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna 3
2014, 1.5 dci, edc
|
|||
espacern |
![]()
Post
#2
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(Alxseb @ 30 Jun 2015, 19:08) daca scot mufa de la MAP se opreste motorul, deci functioneaza MAP-ul nu asa se manifesta......dar MPP-ul este OK? |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Alxseb |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 5 October 12 ![]() |
Am scos borna de la baterie si am stat cu ea asa si cu portiera deschisa sa se descarce condensatorii din ECU apoi am facut un idle learn si cred ca merge bine ca nu imi fluctueaza la ralanti decat foarte putin, cred ca e normal... Pot testa MPP-ul fara diagnoza?
|
--------------------
Renault
Laguna 3
2014, 1.5 dci, edc
|
|
darksleep |
![]()
Post
#4
|
![]() Za software developer Group: Members Posts: 351 Joined: 23 April 13 From: Arad ![]() |
QUOTE(Alxseb @ 30 Jun 2015, 19:15) Am scos borna de la baterie si am stat cu ea asa si cu portiera deschisa sa se descarce condensatorii din ECU apoi am facut un idle learn si cred ca merge bine ca nu imi fluctueaza la ralanti decat foarte putin, cred ca e normal... Pot testa MPP-ul fara diagnoza? Cam poti, il desfaci si il scoti din lagarul sau si apoi incerci usor cu degetele sa vezi daca acel pistonas oscileaza liber, fara sa opuna prea multa rezistenta la frecare. Sau il scoti din lagar dar il lasi conectat, teoretic ar trebui sa vezi miscari pe piston cum ca ar vrea sa inchida sau sa deschida fluxul de aer. |
--------------------
Renault
Laguna I Phase II
1999 Kia Ceed 1.6 GDI @ 2016
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#5
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
QUOTE(Alxseb @ 30 Jun 2015, 19:08) In primul rand va salut pe toti si sa va spun ce probleme am cu masinuta din dotare(Laguna I ph 2 1999): Când decelerez si calc ambreiajul, turatia scade pana aproape de a se opri motorul apoi revine imediat, de multe ori chiar oprindu-se. Problema este mai acuta pe GPL dar asa cum se stie ce problema ai pe benzina, pe gaz e amplificata. Ideea este ca am schimbat garniturile de galeria de admisie, o-ringul de la clapeta, am curatat clapeta de acceleratie, am schimbat IAC-ul, daca scot mufa de la MAP se opreste motorul, deci functioneaza, bujii noi, am imprumutat si bobinele de pe fiecare bujie, ba recent am facut si revizia cu schimb de filtru de aer si toate cele.... Ce poate avea oare ca nu mai am idei !!! In rest masina merge foarte bine, nu smunceste, trage bine, porneste la sfert, doar când decelerez apar problemele... Pe benzina se manifesta defectul ? Daca da,atunci fa un test de compresie la rece[COLOR=red] s-ar putea sa fie tasate scaunele la supape .Se repara prin reglaj culbutori(mecanici) sau descarcare culbutori (hidraulici). Daca face doar pe gpl,trebuie setata corespunzator partea de gpl(din soft) la sectiunea <<revenire din CUTOFF>> asta daca ai pe cineva priceput la gpl . Mai influenteaza si lungimea furtunelor de la injectoarele de gpl pana in admisie. Daca dai mai multe detalii despre motor si instalatie poate iti pot spune m-ai exact. This post has been edited by bundy220: 1 Jul 2015, 10:56 |
--------------------
n
n
-
n
|
|
Andyno |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
Si la mine joaca relanti-ul. Oscileaza foarte putin in jus si in jos. Motorul nu s a oprit niciodata. Si eu am GPL, si face la fel cat si pe benzina.
Am schimbat toate garniturile acum 1 an...dar fara mare efect. Dimineata la pornire sta perfect la 1000 rpm...deci nu stiu 100% daca este din motoras... Mai ramane turata cand merg incet cu 50 la ora...cand iau piciorul dupa acceleratie, ramane la turatia cu care am mers....din cate am citit pe forum...nu sunt un caz singular ![]() Sa zic ca m am obijnuit cu ea asa.. This post has been edited by Andyno: 1 Jul 2015, 11:31 |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
Alxseb |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 5 October 12 ![]() |
Darksleep, am verificat pistonasul functioneaza perfect. Sunt sigur ca nu e de la motoras pentru ca l-am schimbat.
1 Jul 2015, 19:08: Bundy220, la reglajul revenirii din cutoff nu m-am gandit, am sa vad daca se rezolva ceva modificand setarile... Azi am fost pana la Otopeni si retur...nu a facut nici o problema in afara de cea cu relantiul in decelerare, a tras foarte bine si de cand am schimbat motorasul pas cu pas si garniturile parca a consumat mai putin. Revin cu detalii, multumesc pentru raspunsuri. This post has been edited by Alxseb: 1 Jul 2015, 19:08 |
--------------------
Renault
Laguna 3
2014, 1.5 dci, edc
|
|
darksleep |
![]()
Post
#8
|
![]() Za software developer Group: Members Posts: 351 Joined: 23 April 13 From: Arad ![]() |
Asteptam raspuns daca rezolvi problema. S-ar putea sa ne ajute pe viitor.
|
--------------------
Renault
Laguna I Phase II
1999 Kia Ceed 1.6 GDI @ 2016
|
|
Andyno |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
cutoff....ce inseamna?
|
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#10
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
QUOTE(Andyno @ 2 Jul 2015, 08:59) Inseamna ca ecu nu mai injecteaza combustibil in frana de motor. Taie injectia tradus mai simplu. 2 Jul 2015, 10:47: Se poate regla la majoritatea instalatiilor,in functie de nivelul de acces pe care il are fiecare operator de la service. Adica e un fel de root la android. La unele tipuri e acces la toate setarile,iar la altele trebuie o activare prin:dongle,serial nr,etc. This post has been edited by bundy220: 2 Jul 2015, 10:47 |
--------------------
n
n
-
n
|
|
darksleep |
![]()
Post
#11
|
![]() Za software developer Group: Members Posts: 351 Joined: 23 April 13 From: Arad ![]() |
Am impresia ca si eu am aceeasi problema, indiferent ca e pe gaz sau nu.
In frana de motor la viteza mica incepe motorul sa sughite rau de tot iar turometrul tot oscileaza intre 600-1100 RPM. Asta o fi comportamentul ? |
--------------------
Renault
Laguna I Phase II
1999 Kia Ceed 1.6 GDI @ 2016
|
|
Alxseb |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 5 October 12 ![]() |
Am incercat sa modific imbogatirea /saracirea la revenire din cutoff dar fara efect. Am observat in schimb ca figurile le face daca ajung cu decelerarea sub 1500-1800 rpm. Adica la viteze mici cand intentionez sa opresc la semafor sau pur si simplu la o frana de motor cu viteza redusa.
|
--------------------
Renault
Laguna 3
2014, 1.5 dci, edc
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#13
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
se intampla doar pe gpl?
|
--------------------
n
n
-
n
|
|
Alxseb |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 5 October 12 ![]() |
Pe gpl scade sub 500 rpm iar pe benzina scade putin, aproape deloc. Am vb cu cei care mi-a montat instalatia si mi-au zis ca nu are ce sa fie de la gpl...
|
--------------------
Renault
Laguna 3
2014, 1.5 dci, edc
|
|
jiku |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 1 February 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Buna latoata lumea
Vin si eu cu o problema:tremura motoru la relanti ,nu merge "rotund". Am verificat:bujii-par in regula(au doar 2000 de km) - nu trage aer fals - curatat senzori si clapeta - daca scot bobinele pe rind face urit motoru dar nu se opreste Daca aveti o idee Adevarul e ca ar trebui sa schimb distributia(are peste 60.000) |
--------------------
Renault
Laguna
1999-combi
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#16
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
pare a fi senzorul MAP
<span class='edit'>6 Jul 2015, 23:19:</span> pt alexseb Ei doar ce o sa spuna.... Cand ai montat instalatia facea la fel? Cati km ai pe gpl? Ce instalatie de gpl ai? This post has been edited by bundy220: 6 Jul 2015, 23:19 |
--------------------
n
n
-
n
|
|
jiku |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 1 February 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Am rezolvat.
Am curatat cu sprei de contact mufele si totul e ok. Multumesc |
--------------------
Renault
Laguna
1999-combi
|
|
Alxseb |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 5 October 12 ![]() |
bundy220 instalatia are un an jumatate, 15.000 km facuti si este Landi Renzo Evo. Pana acum o luna nu facea nici o figura, am observat ca ceva nu este in regula abia când mi s-a oprit prima data motorul in trafic la semafor. Am facut si o resetare completa a computerului de pe gpl apoi o calibrarae automata urmata de o calibrare pe inserare K. Ambele au fost facute de fiecare data cu succes si a doua calibrare oscila intre +/- 0-1%, deci se suprapune perfect peste cea de benzina. Consumul este foarte bun si trage foarte bine. Bujiile le-am verificat si arata impecabil, porneste la sfert pe gaz(pornire automata daca temperatura >50 grade), cu alte cuvinte functioneaza impecabil pana la frana de motor când scade de se opreste.
![]() |
--------------------
Renault
Laguna 3
2014, 1.5 dci, edc
|
|
Alxseb |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 5 October 12 ![]() |
Revin cu noutati...m-am jucat din nou cu reglajul saracirii dupa revenirea din cuttoff si am reusit sa ameliorez simtomele de scadere a turatiei(vezi poza din atasament). Acum merge bine dar face figuri mari si scade relantiul când merg cu clima pornita. Am dres-o pe o parte si imi face figuri pe alta...
Attached thumbnail(s) F_r__titlu.jpg ( Size: 133.45k ) Number of downloads: 79 |
--------------------
Renault
Laguna 3
2014, 1.5 dci, edc
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 18:16 |