Megan trei / unu-șase, 16 grey
![]() ![]() |
Megan trei / unu-șase, 16 grey
#Dino |
![]()
Post
#241
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.189 Joined: 10 November 07 From: Loading... ![]() |
|
||
--------------------
'22 Duster 1.0 Eco-G
/ Megane 3 1.6 16v 2013
/ Logan 1.4 MPI 2007
|
|||
bossake |
![]()
Post
#242
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 521 Joined: 6 December 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(kissfm @ 10 Dec 2014, 15:35) - usa dreapta fata si aripa dreapta fata sunt zgariate cu cheia, solutia tehnica ”uniformizare”, fara timp estimat Aveti idee ce inseamna ”uniformizare”? Zgarietura nu e foarte adanca. O fi un fel de polish? Uniformizare este un fel de vopsitorie partiala a elementului. Daca e facuta cu simt de raspundere diferenta o sa fie mica, daca nu.. poate sa fie evidenta. Adica mai pe romaneste iti vopseste doar pe acolo unde este zgariat. am avut si eu un colt de bara unde mi-au facut asa si se vede destul de nasol. Dar e vorba de o masina mai veche si nu mi-am batut capul. |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Prestige 1.6 16v
- B 21 xxx
|
|
#Dino |
![]()
Post
#243
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.189 Joined: 10 November 07 From: Loading... ![]() |
In cazul asta mai bine o fac pe banii mei undeva unde se face polish :/
|
--------------------
'22 Duster 1.0 Eco-G
/ Megane 3 1.6 16v 2013
/ Logan 1.4 MPI 2007
|
|
#Dino |
![]()
Post
#244
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.189 Joined: 10 November 07 From: Loading... ![]() |
Poza de mai jos e din ziua cand am cumparat masina. Un coleg de forum a observat mesajul ”Battery low”
![]() In zilele cand este frig afara mi se pare ca invarte greu, sper sa nu fiu nevoit sa o schimb dupa 1 an ![]() In perioada asta consumul se invarte pe la 9% pe un traseu nu foarte aglomerat, cu un stil de mers rapid. Apa, paie si bataie This post has been edited by kissfm: 7 Jan 2015, 14:04 Attached thumbnail(s) 20131221_144830.jpg ( Size: 155.63k ) Number of downloads: 592 |
--------------------
'22 Duster 1.0 Eco-G
/ Megane 3 1.6 16v 2013
/ Logan 1.4 MPI 2007
|
|
argon |
![]()
Post
#245
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Mergi un drum de 3-4 ore odata, sau pune bateria pe redresor. Sau arunca-te repede la alta noua, tre sa mance si altii ceva.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
#Dino |
![]()
Post
#246
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.189 Joined: 10 November 07 From: Loading... ![]() |
Ce-i drept nu am prea facut drumuri lungi cu ea. De acasa pana la serviciu am aproape 10 km, pe frigul asta abia abia ce se incalzeste pana cand ajung la destinatie. Iar in afara drumuri mai lungi de 2 ore am foarte rar.
Intervalul de 3-4 ore mentionat de tine are vreun fundament sau e doar o parere personala? Serios intreb. This post has been edited by kissfm: 7 Jan 2015, 14:39 |
--------------------
'22 Duster 1.0 Eco-G
/ Megane 3 1.6 16v 2013
/ Logan 1.4 MPI 2007
|
|
argon |
![]()
Post
#247
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
E o estimare, sa se incarce cat de cat de la alternator. Dar decat sa te plimbi fara rost, mai bine o pui pe redresor...
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
#Dino |
![]()
Post
#248
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.189 Joined: 10 November 07 From: Loading... ![]() |
La un centru de baterii presupun ca imi pot face o verificare a bateriei, prin urmare o sa ma opresc la primul care imi iese in drum. redresor nu am din pacate, sa intreb printre cunoscuti.
|
--------------------
'22 Duster 1.0 Eco-G
/ Megane 3 1.6 16v 2013
/ Logan 1.4 MPI 2007
|
|
argon |
![]()
Post
#249
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Bateriile se autodescarca de la ger, daca mergi putin, nu apuca sa incarce. La tine cu baterie de 1 an, e clar ca asta e cauza. Aveau la Lidl redresoare digitale la 80 de lei, si 40 de black friday, isi face treaba perfect, nici nu e necesar da scoti bornele sau capacele cum se facea odata, ca are mod de incarcare cu bateria montata.
This post has been edited by argon: 7 Jan 2015, 15:01 Attached thumbnail(s) Charger_redresor_baterii_auto_moto_12V_6V.JPG ( Size: 136.69k ) Number of downloads: 635 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
bgdrenault |
![]()
Post
#250
|
![]() bgd Group: Members Posts: 3.513 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
Se incarca de la priza de 220. Daca nu ai garaj sau o sursa de curent in apropiere trebuie sa dai bateria jos.
|
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|
qwertyuiop |
![]()
Post
#251
|
Membru autentic Group: Members Posts: 247 Joined: 22 March 09 From: Buc ![]() |
Se poate masura bateria cu un multimetru , parca tensiunea era intre 13.8 si 14.4 v , cat ar trebui sa scoata la rece .
This post has been edited by qwertyuiop: 7 Jan 2015, 20:40 |
--------------------
-
-
-
|
|
Wolfman |
![]()
Post
#252
|
![]() The Fastest Group: Members Posts: 483 Joined: 9 July 04 From: Murciélagos ![]() |
Aia-i tensiunea de incarcare (cu motorul pornit), la rece (dupa cateva ore de la oprirea motorului) daca ai pe frigul asta 12,5 V ar trebui sa fie OK, sub valoarea asta ar trebui pus la incarcat acumulatorul.
|
--------------------
Opel
MOKKA X
1.4 T 2019 "Cu stinga nici cruce nu poti sa-ti faci, daramite sa conduci o tara!" Petre Tutea
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#253
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Stai linistit, de ani de zile tot vad mesajul asta cand stau cu ceva consumatori porniti si motorul pornit, bateria insa a intrat in al 6-lea an iar ledul e tot verde.
Pur si simplu e prea mica bateria (habar n-am cat are, nu se vede de brida de prindere, 50-55 amperi probabil) pentru cata electronica are masina pe ea. Mi-a facut asa inclusiv dupa un drum vara Bucuresti-Aiud (CJ) si apoi stationat cu muzica pornita, asa ca nu putem spune ca n-a facut drumuri lungi. Cu toate astea insa, a pornit mereu din prima, iar, dupa pornire, mesajul de "Battery Charging" a disparut in maxim 15 minute. Cand va pica bateria asta, insa, ii voi lua cea mai mare baterie ce va avea loc in compartimentul destinat ei (probabil de 70 de amperi), pentru a nu a mai avea batai de cap. This post has been edited by Laurentziu83: 7 Jan 2015, 21:17 |
--------------------
.
.
.
|
|
argon |
![]()
Post
#254
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
O explicatie foarte pertinenta si argumentata de altfel, adica de tot rasul...pune cat de mare poti...si la fel o sa-ti arate si aia.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
75AIM |
![]()
Post
#255
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
Argoane vb prostii...la mine la 1.6 dci au pus o baterie de 75Ah si nu am avut niciodata low battery pe bord.
|
--------------------
Renault
Fluence
2013 Privilege,Clio 3 2007
- ex 99AIM
|
|
Markos |
![]()
Post
#256
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Eu am pus una țapănă și nu mai am probleme.
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#257
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(argon @ 7 Jan 2015, 22:22) O explicatie foarte pertinenta si argumentata de altfel, adica de tot rasul...pune cat de mare poti...si la fel o sa-ti arate si aia. Asta-i explicatie de om multumit de masina lui, care nu o cauta in fund de defecte. Porneste din prima, merge ca in prima zi, nu troncane, nu baraie, de ce ar trebui sa-mi fac griji? O baterie de capacitate mai mare nu ar trebui sa intarzie aparitia unor astfel de mesaje? La Matiz cu bateria de 35 de amperi daca lasam o jumatate de ora farurile aprinse cu motorul oprit nici claxonul nu se mai auzea, d-apai sa porneasca. |
--------------------
.
.
.
|
|
cdadan |
![]()
Post
#258
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Aiud e in Alba.
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
DragosP |
![]()
Post
#259
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 7 Jan 2015, 22:11) Probabil că da. Cu condiția să ai cu ce s-o încarci, Einstein! Regulatorul de încărcare din alternator, alternatorul chiar, e dimensionat și el după și împreună cu bateria. |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
argon |
![]()
Post
#260
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Daca bateria e mai mare decat se recomanda, si umbli cum umbla posesorul acestui topic, e mai rau. Electronica de pe masina nu consuma mult, 1-2W max in repaos, cu motorul pornit, nu mai conteaza, ca nu suge din baterie.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Wolfman |
![]()
Post
#261
|
![]() The Fastest Group: Members Posts: 483 Joined: 9 July 04 From: Murciélagos ![]() |
Argoane, 2 W in standby inseamna 166 mA/h, adica aproape 28 A consumati intr-o saptamana de stat pe dreapta, la o baterie de 55 A inseamna mai mult de jumatate daca-r fi incarcata full, ceea ce evident ca nu e cazul la un regim urban.
Eu am pus dintotdeauna baterii mai mari decat cele OEM pe masinile detinute, tocmai pt. a nu avea emotii, am verificat gradul de incarcare si dimineata aveau intotdeauna 12.8 V vara si peste 12.5 V iarna. La Accord aveam modulul BT care sugea 220 mA in stand-by, intr-o saptamana golea bateria Varta Blue de 45 A/h (capacitate la fel cu cea OEM) i-am pus un Rombat Premier de 75 A/h si 750 curent la pornire, statea si doua saptamani fara sa aiba probleme la pornire. Intre timp i-am scos modulul si acum am 10 mA consum in stand-by. Ce-i drept, avand garaj, cel putin odata pe luna pun pe masini redresorul., fara sa scot bateria de pe masina. This post has been edited by Wolfman: 8 Jan 2015, 09:22 |
--------------------
Opel
MOKKA X
1.4 T 2019 "Cu stinga nici cruce nu poti sa-ti faci, daramite sa conduci o tara!" Petre Tutea
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#262
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(DragosP @ 8 Jan 2015, 09:45) Probabil că da. Cu condiția să ai cu ce s-o încarci, Einstein! Regulatorul de încărcare din alternator, alternatorul chiar, e dimensionat și el după și împreună cu bateria. Alternatorul masinii are capacitatea peste 100 Ah (pe Symbol era de 120 Ah, pe Megane probabil mai mult), asadar bateria are de unde sa se incarce. Pe Daciile 1300 aveai alternator de 36Ah ce era nevoit uneori sa incarce si baterii de 75A, cu toate astea n-avea nici o problema. Bateria e dimensionata pe criterii de costuri de catre producator, respectiv cea mai mica si mai ieftina baterie pe care o pot pune pe masina care in acelasi timp sa asigure necesarul de curent pentru pornire si ceva consumatori cat este motorul oprit si care sa nu pice dupa 1 an. Ca limita superioara, poti pune si baterie de 180 A, daca ai unde. P.S.: De asemenea, am rugamintea sa te adresezi cu Einstein doar utilizatorului in cauza, numele meu este altul. Multumesc ! This post has been edited by Laurentziu83: 8 Jan 2015, 09:33 |
--------------------
.
.
.
|
|
argon |
![]()
Post
#263
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Wolfram ai dreptate, dar ma gândeam la 0,2w, dar a ieșit altceva. Si când stai in mașină cu contactul pus si asculți muzica nu consuma intratat sa conteze daca bateria e 50 sau 100 ah.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#264
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
In iarna 2010-2011, pe viscol afara, dupa vreo 100 de km rulati nonstop de la pornire, am oprit masina intrucat se blocase drumul. Am lasat avariile pornite pentru ca cei ce veneau din spate sa vada masina si m-am dus sa vad ce se intampla. Dupa 20 de minute, cand am revenit la masina, pe bord imi aparea deja "Low battery". Dupa pornire, mi-a afisat "Battery charging" vreun sfert de ora.
Daca aveam o baterie mai generoasa, incarcata full, nu as fi avut aceasta problema. |
--------------------
.
.
.
|
|
DragosP |
![]()
Post
#265
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 8 Jan 2015, 09:23) Alternatorul masinii are capacitatea peste 100 Ah (pe Symbol era de 120 Ah, pe Megane probabil mai mult), asadar bateria are de unde sa se incarce. Așa o fi. Dar tu știi cum se încarcă un acumulator? Bagi, de ex, 100A într-o baterie de 55Ah?QUOTE P.S.: De asemenea, am rugamintea sa te adresezi cu Einstein doar utilizatorului in cauza, numele meu este altul. Iartă-mă, așa o să fac.Multumesc ! This post has been edited by DragosP: 8 Jan 2015, 09:47 |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#266
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Acumulatorul se incarca in functie de cum dicteaza releul regulator de pe alternator, pana atinge capacitatea maxima. La ultimele generatii de alternatoare, principiul de incarcare poate diferi de la model la model, daca are start/stop, decuplare la accelerare, etc.
Prin urmare nu conteaza capacitatea acumulatorului, la fel cum nici la redresor nu reglezi nimic atunci cand pui un acumulator la incarcat, ci doar il pui la incarcat si gata. |
--------------------
.
.
.
|
|
argon |
![]()
Post
#267
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
gresit
This post has been edited by argon: 8 Jan 2015, 10:22 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#268
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Deci un acumulator mai mare se va incarca cu mai mult curent decat unul mic, in acelasi interval de timp, dat fiind acea limitare de curent de incarcare limitat la 10% din capacitatea acumulatorului.
Am inteles bine? |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
argon |
![]()
Post
#269
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Daca acumulatorul e de 50 Ah, isi ia in mod normal 5 amperi sa se incarce, daca e de 70, isi ia ~7, teoretic. Deci s-ar putea sa aveti dreptate
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Wolfman |
![]()
Post
#270
|
![]() The Fastest Group: Members Posts: 483 Joined: 9 July 04 From: Murciélagos ![]() |
|
--------------------
Opel
MOKKA X
1.4 T 2019 "Cu stinga nici cruce nu poti sa-ti faci, daramite sa conduci o tara!" Petre Tutea
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 16:26 |