Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Pornire ciudata la frig Renault Symbol

bylexus
post 26 Dec 2013, 09:39
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 538
Joined: 2 January 09
From: Oradea




Eu nu spun ca va crapa, doar ca, pe langa faptul ca ai piese de origine, eu zic ca conteaza si istoricul service la o eventuala revanzare.
Acum nu spun, ca eu o sa capat mai multi bani pe ea, dar un mic procent de incredere al cumparatorului este in favoarea unei masini cu istoric de reprezentanta.
Eu de exemplu urmaream masini pe autovit si vedeam masini cu istoric si primul proprietar... esti dispus sa cumperi mai repede astfel de masini incat, scapi de samsari.

Bun si cu asta incheiem off topic, Sarbatori Fericite! Hai sa mergem la Biserica!


--------------------
Renault Symbol - BH 90 DBA 2012 Start 1.2 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 26 Dec 2013, 21:41
Post #32


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Eu cred ca tot la samsari ajungi mai repede biggrin.gif ... Este dovedit practic, sunt singurii care nu se plang si care pot vinde orice. Cei care au vazut anuntul cu E-Klasse 350 65 AMG stiu despre ce scriu eu aici rolleyes.gif
On topic : totul pare in regula la pornire, nu cred ca exista vreo problema reala.

This post has been edited by ali3n_cop: 26 Dec 2013, 22:39


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 26 Dec 2013, 22:19
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




deci in curând trebuie sa ii fac cadou o baterie nou-nouta! oricum inca de la inceput de când am vazut ce baterie stock are am zis ca multi ani nu ma va tine.sa trec cu ea de 3 ani cu bine si sunt mai mult decat multumit.


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bylexus
post 26 Dec 2013, 22:56
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 538
Joined: 2 January 09
From: Oradea




ai din aia turceasca? si eu cred la fel...


--------------------
Renault Symbol - BH 90 DBA 2012 Start 1.2 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 27 Dec 2013, 13:08
Post #35


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Eu mi-am pus una de Victor de 64Ah din 2007 bateria si se tine foarte bine.. O am de pe masina veche biggrin.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 27 Dec 2013, 14:05
Post #36


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Ce sa mai zic de a mea care imi da mesaj de baterie descarcata de cand am luat masina. Astea care vin din fabrica, sunt montate cat sa ajungi acasa + multe alte piese.


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexme24
post 27 Dec 2013, 15:48
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 780
Joined: 23 September 09




doar 3 ani? eu am un rombat de 75 Ah si acum e a 4-a iarna. Masian e pornita zilnic si nu a dat niciun semn de oboseala. Sper sa ma mai tina macar 1 an.


--------------------
Renault/Honda Clio 2/ Accord 2004/2008
Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 27 Dec 2013, 18:22
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Daca montezi alte piese decat cele de origine, tot ai parte de modificari in carnetul de service. Nu te leaga nimeni la cap dupa ce a trecut perioada de garantie.


--------------------
Renault Symbol - - 2007, 1.4, 75cp, 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bylexus
post 27 Dec 2013, 19:27
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 538
Joined: 2 January 09
From: Oradea




Hai sa nu o mai lungim cu istoricul service si astea... la urma urmei, fiecare face ce poate si ce vrea, pe banii lui...


--------------------
Renault Symbol - BH 90 DBA 2012 Start 1.2 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SIL
post 29 Dec 2013, 12:25
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 2 April 11




Salutare,
de ceva zile am si eu o problema. dupa ce pornesc masina la aproximativ 20-30 secunde se aude un"vuiet" care daca accelerez masina la aproximativ 2000 de turatii nu se mai aude, acesta revenind cand masina ramane la relanti. Sunetul persista pana masina se incalzeste, in functie de cat de frig este afara ( cel mai mult a persistat aproximativ 4 minute ).

Masina este un Renault Symbol 1,5dCI . ( 70k km )

A mai avut cineva acesta problema???

Multumesc anticipat.

PS: am adaugat un fisier audio cu "vuietul" problema

Attached File(s)
Attached File  Voce_003.mp3 ( 276.37k ) Number of downloads: 61


--------------------
Renault Symbol 2008 , 1.5 dCI 47 kW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moscraciun1967
post 29 Dec 2013, 16:04
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 28 March 11




salut

1
eu zic sa lasi filtrele in pace si sa mergi la o verificare pe tester a bateriei si a curentului supt la pornire, eu am un diesel si a inceput sa faca la fel dupa ce alternatorul a cerut o revizie (inlocuit rulmenti si fulie) este posibil sa fie o problema cu demarorul sau bateria vehiculului eu am incarcat-o astazi pe redresor si astept ziua de luni pentru test. Fiind diesel am avut problema aceasta o data si din cauza bujiilor de presofaj, 2 erau arse dupa inlocuire totul a reintrat in normal.

2
Vuietul pe care-l auzi este de fapt cureaua de accesorii si intinzatorul care se chinuie sa o intinda pentru a actiona alternatorul, Revizia alternatorului mentionata in punctul 1 a fost generata de aceasi situatie. Nu am luat in seama zgomotul pina la momentul cand sotia ma anuntat ca trosneste ceva la motor. Am ridicat capota si am vazut cum intinzatorul de accesorii topaia pe curea, producand zgomotul reprodus de tine, initial mecanicul a inlocuit rola intinzatoare zgomotul persistand, ulterior am identificat sursa problemei in fulia alternatorului, ce contine un soi de ambreiaj ce se uzeaza, fapt ce duce fie la patinarea in gol fie la gripare(Cazul meu.trosnea de credeai ca acum se rupe ceva)

This post has been edited by moscraciun1967: 29 Dec 2013, 16:22


--------------------
Renault Clio 1.5dci 2006/Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SIL
post 29 Dec 2013, 18:24
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 2 April 11




Salut,
multumesc de raspuns.
- de filtre nu imi fac griji, acestea au fost schimbate de aproximativ 3 saptamanii ( revizie la 70k )
- la punctul 2 specificat de tine, am schimbat acum aproximativ 6 luni la 60k, kitul de distributie si cureau de transmisie ( nu stiu exact daca vorbim de acelasi lucru curea de transmisie = curea de accesorii)

- bateria este de cand e fabricata masina (2008), dar sunetul apare dupa ce masina porneste ( oare are legatura cu bateria??).....
- inca un aspect interesant este ca sunetul cu pricina se aude (sau cel putin asa il aud eu) doar in interiorul masinii

- ramane de verificat partea cu alternatorul ...... si bujiile

Numai bine


--------------------
Renault Symbol 2008 , 1.5 dCI 47 kW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 29 Dec 2013, 19:16
Post #43


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




QUOTE(SIL @ 29 Dec 2013, 12:25)
Sunetul persista pana masina se incalzeste, in functie de cat de frig este afara ( cel mai mult a persistat aproximativ 4 minute ).
*


"Vuietul" e produs de cureaua de accesorii care patineaza. Cauza in aceasta perioada este umiditatea excesiva din aer, toata masina condenseaza, inclusiv sub capota.
Dupa 4 minute blocul motor incepe sa radieze caldura, incep piesele sa se usuce.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SIL
post 29 Dec 2013, 20:13
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 2 April 11




QUOTE(hellcat @ 29 Dec 2013, 20:16)
"Vuietul" e produs de cureaua de accesorii care patineaza. Cauza in aceasta perioada este umiditatea excesiva din aer, toata masina condenseaza, inclusiv sub capota.
Dupa 4 minute blocul motor incepe sa radieze caldura, incep piesele sa se usuce.
*



Salut, este normal sa se intample asta??? ce e de facut?
Multumesc


--------------------
Renault Symbol 2008 , 1.5 dCI 47 kW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moscraciun1967
post 29 Dec 2013, 21:02
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 28 March 11




Pentru SIL

Este normal sa se auda dupa ce porneste motorul, atunci incepe sa se roteasca alternatorul si sa opuna rezistenta motorului la antrenarea sa datorita furnizari de curent pt.vehicul.
Referitor la cureaua de accesorii nu este aceeasi cu cea de la distributie, cea de accesorii este vizibila in partea dreapta a motorului(pasager , stanga cand te uiti din fata vehiculului la compartimentul motor), cea de distributie este ascunsa sub o protectie de plastic si nu o poti vedea.
Referitor la patinare nu ar trebui sa se produca indiferent de umezeala din aer, rolul intinzatorului fiind acela de a pastra tensiunea constanta, indiferent de sarcina alternatorului. Zgomotul se aude in interior deoarece este partea unde nu ai zgomote mai puternice care sa acopere zgomotul produs de vibratia intinzatorului.
Verifica daca a fost schimbata odata cu cea de distributie, daca da verifica vizual daca dupa pornirea motorului in stanga vezi intinzatorul osciland puternic.

Pentru HELLCAT

Daca ne ghidam dupa ce spui ar fi trebuit sa faca asa dupa fiecare spalare sau ploaie mai serioasa.

This post has been edited by moscraciun1967: 29 Dec 2013, 21:06


--------------------
Renault Clio 1.5dci 2006/Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 29 Dec 2013, 21:08
Post #46


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




QUOTE(SIL @ 29 Dec 2013, 12:25)
Salutare,
de ceva zile am si eu o problema. dupa ce pornesc masina la aproximativ 20-30 secunde se aude un"vuiet" care daca accelerez masina la aproximativ 2000 de turatii nu se mai aude, acesta revenind cand masina ramane la relanti. Sunetul persista pana masina se incalzeste, in functie de cat de frig este afara ( cel mai mult a persistat aproximativ 4 minute ).

Masina este un Renault Symbol 1,5dCI . ( 70k km )

A mai avut cineva acesta problema???

Multumesc anticipat.

PS: am adaugat un fisier audio cu "vuietul" problema
*




Salut, si eu am acel sunet iernile foarte friguroase si persista dupa 2 minute de la pornire pana undeva la 3 -4 minute ... dupa care dispare ... Unii zic ca e fulia / rulmentul de la A/C altii zic ca e cureaua .. ce e drept nu mi-a facut probleme pana acum... Doar iarna este acel sunet .


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moscraciun1967
post 29 Dec 2013, 21:17
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 28 March 11






Poate trebuie verificata cureaua de accesorii si inlocuita ea sau rola intinzatoare.
Rulmentul de la A/C se poate verifica simplu in mod normal fulia e pe liber, in momentul cuplarii ar trebuii ca sunetul sa se accentueze ceea ce nu a fost cazul la mine, am incercat si nu am avut nici un rezultat inclusiv prin ascultarea cu stetoscopul.


--------------------
Renault Clio 1.5dci 2006/Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SIL
post 30 Dec 2013, 19:03
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 2 April 11




Salut,
am reusit sa duc azi masina la service. Bineinteles ca zgomotul nu se mai auzea cand am ajuns cu masina acolo smile.gif. I-am pus la mecanic inregistrarea cu "vuietul" proroblema si el mi-a zis ca din inregistarea ce aude el este un zgomot de rulment ( de la alternator), dar nu poate sa isi de seama decat daca aude "pe viu" zgomotul, sau ar putea fi bateria, aceasta cum este de cand e masina ( 2008 ) se descarca la pornire si alternatorul "baga" prea mult ( explicatia este spusa cu, cuvintele mele, ce am inteles eu )....
In fine, am lasat masina la service urmand ca maine dimineata sa o porneasca mecanicul si sa faca o constatare.
O sa revin...

Multumesc pentru raspunsuri.


Numai bine

This post has been edited by SIL: 30 Dec 2013, 23:27


--------------------
Renault Symbol 2008 , 1.5 dCI 47 kW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 30 Dec 2013, 19:33
Post #49


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




QUOTE(moscraciun1967 @ 29 Dec 2013, 16:04)
Vuietul pe care-l auzi este de fapt cureaua de accesorii si intinzatorul care se chinuie sa o intinda pentru a actiona alternatorul,
*


Pai eu ce-am zis? wink.gif


QUOTE(moscraciun1967 @ 29 Dec 2013, 21:02)
Daca ne ghidam dupa ce spui ar fi trebuit sa faca asa dupa fiecare spalare sau ploaie mai serioasa.
*


Mai moscraciun67
Daca spal masina sau ploua "mai putin serios", componentele de sub capota NU condenseaza/ajung sa aiba umezeala pe suprafata.
Dar dupa o ploaie de 3 zile cand umezeala ajunge peste 80% si temperatura ambientala scade brusc si destul de mult, crede-ma acest fenomen apare.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moscraciun1967
post 30 Dec 2013, 20:33
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 28 March 11




Sunt de acord cu ce spui referitor la condens, dar dupa remedierea problemei de la alternator la mine nu s mai aude decit fasaitul curelei pe rola alternatorului.Daca doresti facem o proba.

Cu Stima.

P.S. La mine a durat 2 zile sa conving mecanicul, si dupa nu vroia sa creada asa ca am lasat masina inca o zi, pentru verificare .

This post has been edited by moscraciun1967: 30 Dec 2013, 20:36


--------------------
Renault Clio 1.5dci 2006/Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 30 Dec 2013, 21:32
Post #51


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Ma confunzi cu mecanicul tau, ceea ce nu e cazul.
Faptul ca zgomotul inceteaza, m-a dus cu gandul ca fulia alternatorului nu are nimic. Si faptul ca masina e din 2008, deci nu foarte veche (despre km userul nu a dat detalii, i-o fi fost greu sa scrie), m-a facut sa nu suspectez fulia.
Fulia practic cand se uzeaza se apropie de carcasa alternatorului si incepe sa frece de ea producand zgomot, zgomot care nu mai dispare. (cu o sursa de lumina se poate investiga usor pozitia acesteia fata de carcasa...stii tu, chestia cu fanta de lumina). Fenomenul incepe sa-si faca simtita prezenta undeva de la un 140.000 km rulaj in sus, de pe-aici incidenta creste f mult.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moscraciun1967
post 8 Jan 2014, 15:00
Post #52


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 28 March 11




hellcat

,,Fulia practic cand se uzeaza se apropie de carcasa alternatorului si incepe sa frece de ea producand zgomot, zgomot care nu mai dispare. (cu o sursa de lumina se poate investiga usor pozitia acesteia fata de carcasa...stii tu, chestia cu fanta de lumina). Fenomenul incepe sa-si faca simtita prezenta undeva de la un 140.000 km rulaj in sus, de pe-aici incidenta creste f mult.,,

Buna Ziua

Ideea nu a fost sa contrazic pe nimeni dar ce ai scris mai sus a fost exact si explicatia mecanicului meu. Vehiculul fiind un Clio 1.5dCi din 2006 cu 76 000km la bord, i sa parut putin plauzibil, chestia cu fanta a facut-o si el dar din pacate nu a constat nimic, fulia fiind la o distanta suficient de mare pt. a nu cauza frecare.
In orice caz astept sa vedem solutia ce a dus la remedierea defectului.

Cu Stima


--------------------
Renault Clio 1.5dci 2006/Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 13:30
Dacia