Pornire ciudata la frig Renault Symbol
![]() ![]() ![]() |
Pornire ciudata la frig Renault Symbol
bylexus |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 538 Joined: 2 January 09 From: Oradea ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Symbol
- BH 90 DBA
2012 Start 1.2 16v
|
|||
ali3n_cop |
![]()
Post
#32
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Eu cred ca tot la samsari ajungi mai repede
![]() ![]() On topic : totul pare in regula la pornire, nu cred ca exista vreo problema reala. This post has been edited by ali3n_cop: 26 Dec 2013, 22:39 |
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
adrian2011 |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 693 Joined: 30 August 11 From: Isle of Man ![]() |
deci in curând trebuie sa ii fac cadou o baterie nou-nouta! oricum inca de la inceput de când am vazut ce baterie stock are am zis ca multi ani nu ma va tine.sa trec cu ea de 3 ani cu bine si sunt mai mult decat multumit.
|
--------------------
Renault
Symbol
2011 Collection 1.2 16V
|
|
bylexus |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 538 Joined: 2 January 09 From: Oradea ![]() |
ai din aia turceasca? si eu cred la fel...
|
--------------------
Renault
Symbol
- BH 90 DBA
2012 Start 1.2 16v
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Eu mi-am pus una de Victor de 64Ah din 2007 bateria si se tine foarte bine.. O am de pe masina veche
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
ali3n_cop |
![]()
Post
#36
|
![]() 🎲🎲 Group: Members Posts: 1.265 Joined: 28 May 12 From: 🏡 ![]() |
Ce sa mai zic de a mea care imi da mesaj de baterie descarcata de cand am luat masina. Astea care vin din fabrica, sunt montate cat sa ajungi acasa + multe alte piese.
|
--------------------
Mercedes
Sprinter "Sārak Edition"
1998 The truth is out there
|
|
alexme24 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
doar 3 ani? eu am un rombat de 75 Ah si acum e a 4-a iarna. Masian e pornita zilnic si nu a dat niciun semn de oboseala. Sper sa ma mai tina macar 1 an.
|
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Daca montezi alte piese decat cele de origine, tot ai parte de modificari in carnetul de service. Nu te leaga nimeni la cap dupa ce a trecut perioada de garantie.
|
--------------------
Renault
Symbol
- -
2007, 1.4, 75cp, 8v
|
|
bylexus |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 538 Joined: 2 January 09 From: Oradea ![]() |
Hai sa nu o mai lungim cu istoricul service si astea... la urma urmei, fiecare face ce poate si ce vrea, pe banii lui...
|
--------------------
Renault
Symbol
- BH 90 DBA
2012 Start 1.2 16v
|
|
SIL |
![]()
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 2 April 11 ![]() |
Salutare,
de ceva zile am si eu o problema. dupa ce pornesc masina la aproximativ 20-30 secunde se aude un"vuiet" care daca accelerez masina la aproximativ 2000 de turatii nu se mai aude, acesta revenind cand masina ramane la relanti. Sunetul persista pana masina se incalzeste, in functie de cat de frig este afara ( cel mai mult a persistat aproximativ 4 minute ). Masina este un Renault Symbol 1,5dCI . ( 70k km ) A mai avut cineva acesta problema??? Multumesc anticipat. PS: am adaugat un fisier audio cu "vuietul" problema Attached File(s) ![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2008 , 1.5 dCI 47 kW
|
|
moscraciun1967 |
![]()
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 28 March 11 ![]() |
salut
1 eu zic sa lasi filtrele in pace si sa mergi la o verificare pe tester a bateriei si a curentului supt la pornire, eu am un diesel si a inceput sa faca la fel dupa ce alternatorul a cerut o revizie (inlocuit rulmenti si fulie) este posibil sa fie o problema cu demarorul sau bateria vehiculului eu am incarcat-o astazi pe redresor si astept ziua de luni pentru test. Fiind diesel am avut problema aceasta o data si din cauza bujiilor de presofaj, 2 erau arse dupa inlocuire totul a reintrat in normal. 2 Vuietul pe care-l auzi este de fapt cureaua de accesorii si intinzatorul care se chinuie sa o intinda pentru a actiona alternatorul, Revizia alternatorului mentionata in punctul 1 a fost generata de aceasi situatie. Nu am luat in seama zgomotul pina la momentul cand sotia ma anuntat ca trosneste ceva la motor. Am ridicat capota si am vazut cum intinzatorul de accesorii topaia pe curea, producand zgomotul reprodus de tine, initial mecanicul a inlocuit rola intinzatoare zgomotul persistand, ulterior am identificat sursa problemei in fulia alternatorului, ce contine un soi de ambreiaj ce se uzeaza, fapt ce duce fie la patinarea in gol fie la gripare(Cazul meu.trosnea de credeai ca acum se rupe ceva) This post has been edited by moscraciun1967: 29 Dec 2013, 16:22 |
--------------------
Renault
Clio 1.5dci
2006/Fidji
|
|
SIL |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 2 April 11 ![]() |
Salut,
multumesc de raspuns. - de filtre nu imi fac griji, acestea au fost schimbate de aproximativ 3 saptamanii ( revizie la 70k ) - la punctul 2 specificat de tine, am schimbat acum aproximativ 6 luni la 60k, kitul de distributie si cureau de transmisie ( nu stiu exact daca vorbim de acelasi lucru curea de transmisie = curea de accesorii) - bateria este de cand e fabricata masina (2008), dar sunetul apare dupa ce masina porneste ( oare are legatura cu bateria??)..... - inca un aspect interesant este ca sunetul cu pricina se aude (sau cel putin asa il aud eu) doar in interiorul masinii - ramane de verificat partea cu alternatorul ...... si bujiile Numai bine |
--------------------
Renault
Symbol
2008 , 1.5 dCI 47 kW
|
|
hellcat |
![]()
Post
#43
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
QUOTE(SIL @ 29 Dec 2013, 12:25) Sunetul persista pana masina se incalzeste, in functie de cat de frig este afara ( cel mai mult a persistat aproximativ 4 minute ). "Vuietul" e produs de cureaua de accesorii care patineaza. Cauza in aceasta perioada este umiditatea excesiva din aer, toata masina condenseaza, inclusiv sub capota. Dupa 4 minute blocul motor incepe sa radieze caldura, incep piesele sa se usuce. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
SIL |
![]()
Post
#44
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 2 April 11 ![]() |
QUOTE(hellcat @ 29 Dec 2013, 20:16) "Vuietul" e produs de cureaua de accesorii care patineaza. Cauza in aceasta perioada este umiditatea excesiva din aer, toata masina condenseaza, inclusiv sub capota. Dupa 4 minute blocul motor incepe sa radieze caldura, incep piesele sa se usuce. Salut, este normal sa se intample asta??? ce e de facut? Multumesc |
--------------------
Renault
Symbol
2008 , 1.5 dCI 47 kW
|
|
moscraciun1967 |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 28 March 11 ![]() |
Pentru SIL
Este normal sa se auda dupa ce porneste motorul, atunci incepe sa se roteasca alternatorul si sa opuna rezistenta motorului la antrenarea sa datorita furnizari de curent pt.vehicul. Referitor la cureaua de accesorii nu este aceeasi cu cea de la distributie, cea de accesorii este vizibila in partea dreapta a motorului(pasager , stanga cand te uiti din fata vehiculului la compartimentul motor), cea de distributie este ascunsa sub o protectie de plastic si nu o poti vedea. Referitor la patinare nu ar trebui sa se produca indiferent de umezeala din aer, rolul intinzatorului fiind acela de a pastra tensiunea constanta, indiferent de sarcina alternatorului. Zgomotul se aude in interior deoarece este partea unde nu ai zgomote mai puternice care sa acopere zgomotul produs de vibratia intinzatorului. Verifica daca a fost schimbata odata cu cea de distributie, daca da verifica vizual daca dupa pornirea motorului in stanga vezi intinzatorul osciland puternic. Pentru HELLCAT Daca ne ghidam dupa ce spui ar fi trebuit sa faca asa dupa fiecare spalare sau ploaie mai serioasa. This post has been edited by moscraciun1967: 29 Dec 2013, 21:06 |
--------------------
Renault
Clio 1.5dci
2006/Fidji
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(SIL @ 29 Dec 2013, 12:25) Salutare, de ceva zile am si eu o problema. dupa ce pornesc masina la aproximativ 20-30 secunde se aude un"vuiet" care daca accelerez masina la aproximativ 2000 de turatii nu se mai aude, acesta revenind cand masina ramane la relanti. Sunetul persista pana masina se incalzeste, in functie de cat de frig este afara ( cel mai mult a persistat aproximativ 4 minute ). Masina este un Renault Symbol 1,5dCI . ( 70k km ) A mai avut cineva acesta problema??? Multumesc anticipat. PS: am adaugat un fisier audio cu "vuietul" problema Salut, si eu am acel sunet iernile foarte friguroase si persista dupa 2 minute de la pornire pana undeva la 3 -4 minute ... dupa care dispare ... Unii zic ca e fulia / rulmentul de la A/C altii zic ca e cureaua .. ce e drept nu mi-a facut probleme pana acum... Doar iarna este acel sunet . |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
moscraciun1967 |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 28 March 11 ![]() |
Poate trebuie verificata cureaua de accesorii si inlocuita ea sau rola intinzatoare. Rulmentul de la A/C se poate verifica simplu in mod normal fulia e pe liber, in momentul cuplarii ar trebuii ca sunetul sa se accentueze ceea ce nu a fost cazul la mine, am incercat si nu am avut nici un rezultat inclusiv prin ascultarea cu stetoscopul. |
--------------------
Renault
Clio 1.5dci
2006/Fidji
|
|
SIL |
![]()
Post
#48
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 2 April 11 ![]() |
Salut,
am reusit sa duc azi masina la service. Bineinteles ca zgomotul nu se mai auzea cand am ajuns cu masina acolo ![]() In fine, am lasat masina la service urmand ca maine dimineata sa o porneasca mecanicul si sa faca o constatare. O sa revin... Multumesc pentru raspunsuri. Numai bine This post has been edited by SIL: 30 Dec 2013, 23:27 |
--------------------
Renault
Symbol
2008 , 1.5 dCI 47 kW
|
|
hellcat |
![]()
Post
#49
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
QUOTE(moscraciun1967 @ 29 Dec 2013, 16:04) Vuietul pe care-l auzi este de fapt cureaua de accesorii si intinzatorul care se chinuie sa o intinda pentru a actiona alternatorul, Pai eu ce-am zis? ![]() QUOTE(moscraciun1967 @ 29 Dec 2013, 21:02) Mai moscraciun67 Daca spal masina sau ploua "mai putin serios", componentele de sub capota NU condenseaza/ajung sa aiba umezeala pe suprafata. Dar dupa o ploaie de 3 zile cand umezeala ajunge peste 80% si temperatura ambientala scade brusc si destul de mult, crede-ma acest fenomen apare. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
moscraciun1967 |
![]()
Post
#50
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 28 March 11 ![]() |
Sunt de acord cu ce spui referitor la condens, dar dupa remedierea problemei de la alternator la mine nu s mai aude decit fasaitul curelei pe rola alternatorului.Daca doresti facem o proba.
Cu Stima. P.S. La mine a durat 2 zile sa conving mecanicul, si dupa nu vroia sa creada asa ca am lasat masina inca o zi, pentru verificare . This post has been edited by moscraciun1967: 30 Dec 2013, 20:36 |
--------------------
Renault
Clio 1.5dci
2006/Fidji
|
|
hellcat |
![]()
Post
#51
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Ma confunzi cu mecanicul tau, ceea ce nu e cazul.
Faptul ca zgomotul inceteaza, m-a dus cu gandul ca fulia alternatorului nu are nimic. Si faptul ca masina e din 2008, deci nu foarte veche (despre km userul nu a dat detalii, i-o fi fost greu sa scrie), m-a facut sa nu suspectez fulia. Fulia practic cand se uzeaza se apropie de carcasa alternatorului si incepe sa frece de ea producand zgomot, zgomot care nu mai dispare. (cu o sursa de lumina se poate investiga usor pozitia acesteia fata de carcasa...stii tu, chestia cu fanta de lumina). Fenomenul incepe sa-si faca simtita prezenta undeva de la un 140.000 km rulaj in sus, de pe-aici incidenta creste f mult. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
moscraciun1967 |
![]()
Post
#52
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 28 March 11 ![]() |
hellcat
,,Fulia practic cand se uzeaza se apropie de carcasa alternatorului si incepe sa frece de ea producand zgomot, zgomot care nu mai dispare. (cu o sursa de lumina se poate investiga usor pozitia acesteia fata de carcasa...stii tu, chestia cu fanta de lumina). Fenomenul incepe sa-si faca simtita prezenta undeva de la un 140.000 km rulaj in sus, de pe-aici incidenta creste f mult.,, Buna Ziua Ideea nu a fost sa contrazic pe nimeni dar ce ai scris mai sus a fost exact si explicatia mecanicului meu. Vehiculul fiind un Clio 1.5dCi din 2006 cu 76 000km la bord, i sa parut putin plauzibil, chestia cu fanta a facut-o si el dar din pacate nu a constat nimic, fulia fiind la o distanta suficient de mare pt. a nu cauza frecare. In orice caz astept sa vedem solutia ce a dus la remedierea defectului. Cu Stima |
--------------------
Renault
Clio 1.5dci
2006/Fidji
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 13:30 |