Inselaciune mecanic sau nu, Costuri schimb piese
![]() ![]() ![]() |
Inselaciune mecanic sau nu, Costuri schimb piese
claudeavo |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 3 September 14 ![]() |
Attached thumbnail(s) 20140903_130606.jpg ( Size: 1.3mb ) Number of downloads: 396 20140903_130613.jpg ( Size: 1.3mb ) Number of downloads: 420 20140903_130626.jpg ( Size: 1.13mb ) Number of downloads: 427 20140903_130642.jpg ( Size: 1.01mb ) Number of downloads: 411 |
||
--------------------
Reanault
Clio 3 1.4
2008 R BR1A
|
|||
catalin1 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 680 Joined: 4 July 13 From: Dobrich ![]() |
Nu trebuie sa ai incredere trebuie sa stai cu el cat efecteaza reparatia eu cand merg la un service stau geana si ma uit atent la ceea ce fac cand e vb e lucruri ce trebuiesc facute cu sarguina sunt mai meticulos ,deci fii cu bgare de seama ca o ducibuna si o sco mai defecta decat e
|
--------------------
Renault
Megane 1,4
- B 25 wiz
2000 phase 2 Decat la o nunta falsa mai degraba la un divort distractiv
|
|
r_vlad |
![]()
Post
#3
|
![]() --- Group: Members Posts: 1.267 Joined: 6 September 06 From: Sibiu ![]() |
Eu inteleg din ce ai scris ca ai platit 1000 lei pentru urmatoarele piese: filtru ulei, filtru aer, filtru habitaclu, 5l ulei, un capat de bara si un suport motor. Nu ai platit 1000 lei doar pentru capatul de bara si suportul de motor, nu ?
Daca iei piesele astea din magazin iesi undeva sub 550 lei iar manopera intr-un service multimarca nu ar trebui sa treaca de 150 lei. In plus fata de manopera trebuie sa platesti si reglajul directiei (obligatoriu daca se schimba capatul de bara), maxim 100 lei => MAXIM 800 lei toata afacerea. Eu zic ca ti-a cerut foarte mult daca iau in considerare faptul ca mecanicul nu a dat niciun ban pe piesele alea... PS: Trebuia sa iti faca si un reglaj de directie in urma schimbarii capatului de bara. Ti-a spus macar ca a facut asa ceva ? Ai foile cu rezultatele masuratorii finale ? |
--------------------
VW/Tesla
Tiguan eHybrid/Model 3
2022/2023
|
|
Deliric88 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 10 May 14 ![]() |
Preturile in reprezentanta la piese sunt umflate fata de ce e pe aftermarket. Data viitoare stai langa el si efectueaza revizia cand esti liber daca nu vrei sa ai probleme.
|
--------------------
Renault
Clio III
2007 - 1.2 16v
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#5
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
A platit revizia 180 lei, adica filtru ulei, filtru habitaclu, filtru aer.
A platit 1.000 lei pentru 5L ulei care nu erau pe factura de revizie + 1 capat de bara, si 1 suport motor. Iar daca la schimbarea capatului de bara a facut metoda numararii atunci sa te astepti la un cauciuc ros neuniform ( alti bani alta distractie) si inca ceva, capetele de bara se schimba la pereche, chiar daca cel din dreapta se duce primul, iar daca 1 cauciuc se roade, la fel se schimba la pereche. p.s trebuia sa iti faca unghiul ! este foarte periculos sa circuli cu masina asa! Cauta alt mecanic ca ai platit cam mult. This post has been edited by RazvanF: 3 Sep 2014, 20:04 |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
argon |
![]()
Post
#6
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Capatul de bara e 50 de lei, suportul motor exact ala din poza eu am dat 170 de lei, original. Capatul de bara si tamponul se inlocuiesc in maxim 10 minute de munca. Problema e ca alea nu-s piesele tale, cel putin tamponul nu cred ca e cel vechi de pe masina ta, in primul rand ca pe Clio 3 s-a pus alt model, metalic, ala e de Logan/megane2, si chiar daca ar fi modelul corespunzator de Clio3...daca arata asa, simteai tu inainte sa-ti zica berbecul ca-i defect, si in plus, al meu la 130.000 arata mai bine ca ala, la 52.000 cat ai tu nu are voie sa se strice.
This post has been edited by argon: 3 Sep 2014, 21:12 |
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
romeo_id |
![]()
Post
#7
|
![]() Engineer Group: Members Posts: 449 Joined: 8 August 11 ![]() |
Adica, vrei sa zici ca ai platit 1.000 de lei pentru un cap de bara si bieleta antibasculare?! Dumnezeule mare! Te-a pacalit ala de zici ca nu-i adevarat. Suna-l si zi-i ca-ti vrei diferenta de bani inapoi, altfel il reclami la conducere. In mod normal, nu o sa fie aia prea bucurosi cand vor auzi ce face mesterul mitica al lor.
Mai mergeti si pe la alte service-uri, nu trebuie sa fie neaparat reprezentante... va cocoseaza aia la manopera. Au preturi de parca doar inginerii vi le repara... Mai ales ca ei pun 4 ore si operatia de fapt dureaza 45 de minute. Nu domne, ca-s ore tehnologice... This post has been edited by romeo_id: 4 Sep 2014, 07:13 |
--------------------
Renault
Clio 2, 1.2 16V 2003 Authentique
Kadjar 1.6 dCi 4WD 2016 Zen
|
|
UXE |
![]()
Post
#8
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Deliric88 @ 3 Sep 2014, 20:43) Daca te referi doar la preturi atunci te inseli. Eu am gasit , de ex, un kit de distributie original mai ieftin la reprezentanta decat in orice alt magazin. Reprezentantele au cel mai mare discount de la producatori si isi permit sa dea mai ieftin decat firmele de duzina. Faptul ca unele reprezentante umfla sus de tot pretul este alta treaba. Eu am gasit si viceversa. Daca compari pret de repr cu piese de aftermarket atunci compari mere cu pere. Ca idee, in anumite reprezentante gasesti si piese aftermarket. |
--------------------
Renault
Symbol
- UXE
2006 1.4 8v Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
75AIM |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
Pe original la pret de reprezentanta un cap de bara la Clio 3 e cam 300 ron,am schimbat eu aftermarket dupa ce mi-au descoperit pb. la dealer dar ceea ce mi se pare ciudata este bieleta antibasculare parca e din alt film de Logan sau Megane 2,imi amintesc ca la Megane cand am schimbat-o pe original era pana in 400 ron,oricum si mie mi se pare cam umflata nota de plata.
|
--------------------
Renault
Fluence
- ex 99AIM
2013 Privilege,Clio 3 2007
|
|
argon |
![]()
Post
#10
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Asa stiam si eu, aia nu e bieleta veche de pe masina, aia e la locul ei, banii in buzunar la mecanic. Bieleta de Clio 3 arata cam asa.
Attached thumbnail(s) bieleta_inferioara_cv_suport_motor_dacia_logan_sandero_megane_scenic_2007_.jpg ( Size: 88.74k ) Number of downloads: 271 |
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
r_vlad |
![]()
Post
#11
|
![]() --- Group: Members Posts: 1.267 Joined: 6 September 06 From: Sibiu ![]() |
Nu arata asa. E ca si cea din poza "pagubitului". La fel de uzat era si suportul de pe masina mea (Clio 3 1.6 16v) dupa ~90000 km.
|
--------------------
VW/Tesla
Tiguan eHybrid/Model 3
2022/2023
|
|
argon |
![]()
Post
#12
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Poate pagubitul distinge anul de pe ea, ca din poza e usor neclar. Daca piesa e fabricata in 2005 si masina e din 2009 e clar.
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
claudeavo |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 3 September 14 ![]() |
In primul rand multumesc mult pentru raspunsuri... o banuiala am avut eu ca piesele sunt ceva mai scumpe decat mi-a luat el pe ele. Da, am uitat sa mentionez ca mi-a facut si geometria rotilor. Deci se adauga si asta la pretul cerut de mecanic. Cu piesele nu m-am lamurit inca...daca sunt de clio 3 sau nu? Probabil ca cel mai bine ca sa ma conving ar trebui sa ma duc la un alt service si sa ii rog pe cei de acolo, contra cost evident, sa verifice daca intr-adevar sunt schimbate piesele sau nu... Cat despre anul de fabricatiei al uneia dintre piese, nu vede absolut deloc pe nici una din fete, din pacate, in afara de acel cod. Probabil, sau mai bine zis cu siguranta ca nu am sa mai apelez la aceste mecanic. Problema este ca alt mecanim sau service nu cunosc cat sa am incredere si din cate am citit pe forum cam toata lumea se plange de service-urile din Bucuresti...Asa ca nu stiu incotro o sa o iau atunci cand o sa am nevoie...
|
--------------------
Reanault
Clio 3 1.4
2008 R BR1A
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 08:02 |