Probleme pornire, Clio Symbol 1.5 dCi
![]() ![]() ![]() |
Probleme pornire, Clio Symbol 1.5 dCi
spiridusu84 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 19 January 13 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Symbol
2006 Fiji
|
|||
ady24 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
Incearca sa dai la pompa de amorsare. Daca porneste imediat dupa ce ai amorsat'o atunci ai probleme cu para. Daca nu da nici un semn nici asa atunci poate sa fie de la orice, incepand de la senzori, injectoare si chiar pompa. Mai sigur mergi si fa o diagnoza si un test de retur la injectoare.
This post has been edited by ady24: 19 Jan 2013, 13:04 |
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
Meister |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 17 September 09 ![]() |
Gasesti pe forum(uri) o intreaga literatura pe tema asta. Ce e important pentru un "incepator", sa nu te duci din prima la service de cartier sau, mai rau, la Renault. Primii nu stiu sa te ajute si te aburesc cu schimba aia, schimba aialalta, pana ajungi sa inlocuiesti tot motorul. Ceilalti iti dau verdictul imediat fara sa stea la discutii, ce zice calculatorul aia e sfant si tre schimbat! Pompa de injectie, injectoare, schimbat traseu combustibil de la rezervor la pompa. La un Clio din 2006 (ca al meu) toatea astea depaseau valoarea masinii.
Sint persoane pe forumuri care numai asta fac si pot sa te ajute cu diagnoze, reparatii (reconditionari) pentru mult mai putin decat jepcarii de la care ai cumparat masina. |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2006
|
|
meggeo81 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
subcriu la colegul e mai sus. are dreptate.
QUOTE Am chinuit-o vre-o 10 minute (mai dadeam la chele o mai lasam, puneam de mai multe ori contactul ) si intr-un final a pornit. M-am mai plimbat aseara cu ea, am mai oprint motorul si pe urma mi-a pornit fara probleme. Azi de dimineata am vrut iar sa plec dar surpriza, nu mai vrea sa porneasca. Are aceleasi simtome ca ieri dar acum nu vrea de nici un fel sa porneasca. la aspectul asta, ai injectoarele duse. verifica returul la injectoare si spune-ne rezultatele. |
--------------------
reno
megane s
2008
- DB-67-GEO
|
|
Mr.NiceGuy |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 319 Joined: 16 October 06 From: Oradea ![]() |
De cat timp nu ai schimbat filtrul de motorina?
O problema asemanatoare cu a ta am avut si eu, iar dupa ce am schimbat filtrul (care avea aproape 25k km) masina porneste fara probleme. Acuma coincidenta sau nu, asta e. |
--------------------
Renault
Symbol
2005 FIDJI
|
|
spiridusu84 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 19 January 13 ![]() |
QUOTE(Mr.NiceGuy @ 19 Jan 2013, 23:34) De cat timp nu ai schimbat filtrul de motorina? O problema asemanatoare cu a ta am avut si eu, iar dupa ce am schimbat filtrul (care avea aproape 25k km) masina porneste fara probleme. Acuma coincidenta sau nu, asta e. Masina are aproape 80.000Km si inca nu l-am schimbat (vreau sa il schimb la primavara) dar nu cred ca e de la asta, ca am testat circuitul de motorina si atunci cand dau la cheie imi iese motorina din returul pompei de injectie. |
--------------------
Renault
Symbol
2006 Fiji
|
|
quincy |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 13 October 06 From: bucuresti ![]() |
|
--------------------
renault
clio 2
1.5 dci 2004
- b65tmf
|
|
Mr.NiceGuy |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 319 Joined: 16 October 06 From: Oradea ![]() |
QUOTE(spiridusu84 @ 20 Jan 2013, 13:47) Masina are aproape 80.000Km si inca nu l-am schimbat (vreau sa il schimb la primavara) dar nu cred ca e de la asta, ca am testat circuitul de motorina si atunci cand dau la cheie imi iese motorina din returul pompei de injectie. Vrei sa spui ca nu ai schimbat niciodata filtrul de motorina in cei 80.000 km. facuti ?! ![]() This post has been edited by Mr.NiceGuy: 20 Jan 2013, 20:34 |
--------------------
Renault
Symbol
2005 FIDJI
|
|
spiridusu84 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 19 January 13 ![]() |
A venit un mester si ia dat cu niste sprei de pornit in alimentarea cu aer si a pornit.
Mi-a zis ca cica e de la injectoare si ca trebuie sa le schimb. Chiar asa e sau a zis doar ca sa imi ia banii pe ele? |
--------------------
Renault
Symbol
2006 Fiji
|
|
espacern |
![]()
Post
#10
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Cam asa e cum zice mecanicul jinduitor.
Nu-i dai banii daca nu rezolva problema....corect nu? @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
ccoto |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 22 April 09 From: Navodari ![]() |
Spiridusule, dupa ce o pornesti, daca o opresti si repornesti in timp scurt, porneste intotdeauna fara probleme? Daca reporneste usor, uita de injectoare.
Daca dupa pornire, in sarcina, eventual accelerare mai puternica nu ai nicio semnalizare in bord legata de injectie, atunci mai mult ca sigur ai aer in instalatia de motorina. Asigura-te dimineata inainte de pornire ca traseele de motorina sunt pline (zona filtru). Asta pare sa fie deja o boala cronica la dCi, va trebui sa-i gasim un nume, cam ca mahmureala de dimineata... |
--------------------
Renault
Kangoo
1.9D 2003, 1.5 dCI 2006
- CT07KZM
|
|
alexme24 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
@ccoto, nu stiu ce sa zic despre chestia asta. Eu unu am pe returul care merge la rezervor o gramada de aer dimineata[care am inteles ca nu e asa important], bine si putin de tot intre para si filtru, iar pe restul deloc, dar o ia la sfert si dupa aia dispar bulele complet. Am inteles ca probleme sunt cand e aer pe tur, sau pe tur/retur intre filtru si pompa.
De acolo ar putea si el sa inceapa verificarea. O seara buna. This post has been edited by alexme24: 22 Jan 2013, 21:26 |
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
spiridusu84 |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 19 January 13 ![]() |
Dupa ce a pornit-o am oprit si a pornit din nou cum pornea de obicei.
Mi s-a parut ciudat ca mi-a zis de injectoare si mi-a zis ca mi pe si schimba el. Poate sa fie asa repede de la ele, avand in vedere ca masina are doar 80.000km? This post has been edited by spiridusu84: 22 Jan 2013, 21:27 |
--------------------
Renault
Symbol
2006 Fiji
|
|
ccoto |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 22 April 09 From: Navodari ![]() |
Alex, alea care nu mai pornesc dimineata au instalatia goala, nu mai e vorba de bule. Cateva bule nu-s o problema care sa o faca sa nu porneasca.
Spiridus, lamureste problema cu aerul daca zici ca odata pornita dupa aia porneste normal. Putin probabil la 80.000 sa pice mai ales daca nu ai indicatii in bord (martor injectie rosu). This post has been edited by ccoto: 22 Jan 2013, 21:40 |
--------------------
Renault
Kangoo
1.9D 2003, 1.5 dCI 2006
- CT07KZM
|
|
alexme24 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
Da stiu, sunt perfect de acord cu ce zici. Doar am spus cum patesc eu, ca in caz ca o sa se uite la el si vede bule, nu instalatie goala, sa stie ca nu e problema de acolo. Nu am avut deloc intentia sa ma contrazic sau ceva:).
|
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
ccoto |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 22 April 09 From: Navodari ![]() |
Pentru asemenea problema, eu recomand operatiunea vaselina, adica acoperirea cu vaselina a racordurilor de la filtru (un musuroi de vaselina care sa previna aspirarea de aer din atmosfera, la stationarea peste noapte). Daca asa, dimineata nu se mai gaseste instalatia golita, se identifica cel neetans. Un exemplu, in poza atasata, cu rosu, cum sa aplici vaselina. Normal, trebuie pus initial pe toate, apoi se elimina cate un racord in fiecare seara pana se descopera pe la care trage aer
Attached thumbnail(s) filtru_motorina.jpg ( Size: 170.4k ) Number of downloads: 701 |
--------------------
Renault
Kangoo
1.9D 2003, 1.5 dCI 2006
- CT07KZM
|
|
Mr.NiceGuy |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 319 Joined: 16 October 06 From: Oradea ![]() |
Dar chiar nimeni nu a vazut ca filtrul ala de motorina nu a fost schimbat in 80.000 km, cand se recomanda schimbarea lui la cel mult 30k ?!
Spiridusule, schimba odata filtrul ala ca tot trebuie schimbat si nici nu costa mult (100-130 lei) si apoi vezi daca mai porneste sau nu dimineata. |
--------------------
Renault
Symbol
2005 FIDJI
|
|
ccoto |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 22 April 09 From: Navodari ![]() |
Greu de crezut ca la 4 sau 5 revizii cate ar trebui sa aiba facute la 80.000 sa nu se fi schimbat filtrul. Nici macar cand masina era in garantie? Hmmm
Totusi dupa ce o porneste prima data, reporneste usor ulterior, asa spune Spiridusul. Si-atunci, nu e acelasi filtru? |
--------------------
Renault
Kangoo
1.9D 2003, 1.5 dCI 2006
- CT07KZM
|
|
alexme24 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
Da corect, totusi 80.000 km, dar vorba celui de mai sus, cand avea garantie sa nu fi schimbat niciodata filtrul la revizii? e cam improbabil.
Oricum daca esti din Bucuresti, te pot ajuta eu cu un filtru pe care l-am schimbat, crezand ca de la el am bule. A fost pe masina doar 1 luna, e fram[asta in ideea in care probabil ai schimbat filtru de motorina recent, si probabil ai uitat, ca sa l verifici daca e de la el, prin inlocuire. P.s.: nu vreau sa fac anunt publicitar, doar imi ofer ajutorul, fara niciun cost. This post has been edited by alexme24: 22 Jan 2013, 22:24 |
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
spiridusu84 |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 19 January 13 ![]() |
QUOTE(Mr.NiceGuy @ 22 Jan 2013, 21:48) Dar chiar nimeni nu a vazut ca filtrul ala de motorina nu a fost schimbat in 80.000 km, cand se recomanda schimbarea lui la cel mult 30k ?! Spiridusule, schimba odata filtrul ala ca tot trebuie schimbat si nici nu costa mult (100-130 lei) si apoi vezi daca mai porneste sau nu dimineata. Asta e primul lucru pe care vreau sa il fac. |
--------------------
Renault
Symbol
2006 Fiji
|
|
vassea |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 2 July 10 ![]() |
|
--------------------
renault
clio symbol fidji 1.5dci
2006/225.000Km
|
|
spiridusu84 |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 19 January 13 ![]() |
QUOTE(vassea @ 23 Jan 2013, 20:34) Masina o am de noua, deci sunt reali. La aia de la care am cumparat-o am facut doar vre-o 2 revizii si nu mi-au schimbat nici o data filtrul de motorina. Cand am vazut cati bani imi iau aia pe revizii pe urma am inceput sa imi iau eu filtre si ulei si mi le-am schimbat eu (ulei, filtru de ulei si filtru de aer) cam la 10-15.000 de Km. QUOTE(alexme24 @ 22 Jan 2013, 22:23) Da corect, totusi 80.000 km, dar vorba celui de mai sus, cand avea garantie sa nu fi schimbat niciodata filtrul la revizii? e cam improbabil. Oricum daca esti din Bucuresti, te pot ajuta eu cu un filtru pe care l-am schimbat, crezand ca de la el am bule. A fost pe masina doar 1 luna, e fram[asta in ideea in care probabil ai schimbat filtru de motorina recent, si probabil ai uitat, ca sa l verifici daca e de la el, prin inlocuire. P.s.: nu vreau sa fac anunt publicitar, doar imi ofer ajutorul, fara niciun cost. Merci pentru oferta dar am fost azi si mi-am luat unul nou si l-am pus pe masina. Sa o vedem maine dimineata daca porneste. Azi mi-a pornit cu filtrul vechi la a treia cheie cu acceleratia apasata la jumate. |
--------------------
Renault
Symbol
2006 Fiji
|
|
alexme24 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
Npc, am zis sa elimini o posibila cauza, ca eu sunt patit, schimbat degeaba un filtru, aruncat degeaba bani pe geam. Sa speram ca ai rezolvat. Sa ne tii la curent.
App. maine inainte sa incerci sa o pornesti, ridica capota si verifica daca ai pe vreun furtun aer , in cantitati mai mari asa.[in special pe tur si pe mufele cu alb si albastru, pe retur(rosu) nu prea e asa important] This post has been edited by alexme24: 24 Jan 2013, 00:15 |
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
spiridusu84 |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 19 January 13 ![]() |
Dupa ce am schimbat filtrul acum trei zile, vad ca si ieri dimineata si azi dimineata mi-a pornit cum imi pornea de obicei.
|
--------------------
Renault
Symbol
2006 Fiji
|
|
meggeo81 |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
de ce nu verifici returul la injectoare? verifica-le si spune-ne citi ml/min dau fiecare in parte. o sa primesti sfaturi mai mult decit pertinente.
|
--------------------
reno
megane s
2008
- DB-67-GEO
|
|
spiridusu84 |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 19 January 13 ![]() |
|
--------------------
Renault
Symbol
2006 Fiji
|
|
ccoto |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 22 April 09 From: Navodari ![]() |
QUOTE(spiridusu84 @ 26 Jan 2013, 11:43) Pentru test de retur, se foloseste o trusa compusa din niste cilindri gradati care se conecteaza la returul injectoarelor si se masoara cantitatea de motorina acumulata in 4 minute. trebuie sa fie maxim 35 ml iar intre cel mai plin si cel mai gol sa nu fie o abatere de mai mult de 10%. Recomandat e sa o faci la un service din reteaua Delphi service network (putin google si gasesti) unde sa faci o diagnoza completa a injectiei, daca tii neaparat. Totusi, daca acum porneste normal, nu ai aer pe instalatie dimineata, masina trage normal, are ralenti constant, nu bate niciun injector, nu te mai complica cautand potcoave de cai morti. Daca e sa te iei dupa sfaturi, o sa testezi masina si o sa ajungi la concluzia ca e buna de dus la remat... Asa arata un kit de test retur: Attached thumbnail(s) trusa.jpg ( Size: 94.2k ) Number of downloads: 517 |
--------------------
Renault
Kangoo
1.9D 2003, 1.5 dCI 2006
- CT07KZM
|
|
spiridusu84 |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 19 January 13 ![]() |
QUOTE(ccoto @ 26 Jan 2013, 12:22) Totusi, daca acum porneste normal, nu ai aer pe instalatie dimineata, masina trage normal, are ralenti constant, nu bate niciun injector, nu te mai complica cautand potcoave de cai morti. Daca e sa te iei dupa sfaturi, o sa testezi masina si o sa ajungi la concluzia ca e buna de dus la remat... Asa ma gandeam si eu, sa o lasa asa deocamdata, ca vad ca nu am mai avut probleme. |
--------------------
Renault
Symbol
2006 Fiji
|
|
bulgaru87 |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 29 December 13 ![]() |
Am si eu aceeasi problema cand masina sta nepornita mai multe ore dar dupa pornire merge perfect. La recomandarea cuiva am turnat apa fierbinte pe pompa si a pornit imediat. Care ar fi problema? ...trebuie schimbata pompa?
|
--------------------
RENAULT
SYMBOL
2007, fidji
- GL 07 FNO
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 00:45 |