Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme pornire, Clio Symbol 1.5 dCi

spiridusu84
post 19 Jan 2013, 12:41
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 19 January 13




Buna ziua. Am si eu o problema cu masina mea. E un Clio Symbol 1.5 dCi 80CP din 2006.

Nu vrea sa mai porneasca. Ieri dimineata am plecat bine mersi cu ea. Am ajuns la facultate, am stat cateva ore acolo si cand am vrut sa plec nu a mai vrut sa porneasca ( de invartit invartea electromotorul dar nu dadea nici un semn ca ar vrea sa porneasca, nu se aprinde nici un bec in plus la bord fata de cele obisnuite). Am chinuit-o vre-o 10 minute (mai dadeam la chele o mai lasam, puneam de mai multe ori contactul ) si intr-un final a pornit. M-am mai plimbat aseara cu ea, am mai oprint motorul si pe urma mi-a pornit fara probleme.

Azi de dimineata am vrut iar sa plec dar surpriza, nu mai vrea sa porneasca. Are aceleasi simtome ca ieri dar acum nu vrea de nici un fel sa porneasca.

Aveti vre-o idee de la ce poate fi?


--------------------
Renault Symbol 2006 Fiji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 19 Jan 2013, 13:03
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




Incearca sa dai la pompa de amorsare. Daca porneste imediat dupa ce ai amorsat'o atunci ai probleme cu para. Daca nu da nici un semn nici asa atunci poate sa fie de la orice, incepand de la senzori, injectoare si chiar pompa. Mai sigur mergi si fa o diagnoza si un test de retur la injectoare.

This post has been edited by ady24: 19 Jan 2013, 13:04


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Meister
post 19 Jan 2013, 15:44
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 17 September 09




Gasesti pe forum(uri) o intreaga literatura pe tema asta. Ce e important pentru un "incepator", sa nu te duci din prima la service de cartier sau, mai rau, la Renault. Primii nu stiu sa te ajute si te aburesc cu schimba aia, schimba aialalta, pana ajungi sa inlocuiesti tot motorul. Ceilalti iti dau verdictul imediat fara sa stea la discutii, ce zice calculatorul aia e sfant si tre schimbat! Pompa de injectie, injectoare, schimbat traseu combustibil de la rezervor la pompa. La un Clio din 2006 (ca al meu) toatea astea depaseau valoarea masinii.

Sint persoane pe forumuri care numai asta fac si pot sa te ajute cu diagnoze, reparatii (reconditionari) pentru mult mai putin decat jepcarii de la care ai cumparat masina.


--------------------
Renault Clio Symbol 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meggeo81
post 19 Jan 2013, 17:02
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 29 April 11




subcriu la colegul e mai sus. are dreptate.
QUOTE
Am chinuit-o vre-o 10 minute (mai dadeam la chele o mai lasam, puneam de mai multe ori contactul ) si intr-un final a pornit. M-am mai plimbat aseara cu ea, am mai oprint motorul si pe urma mi-a pornit fara probleme.
Azi de dimineata am vrut iar sa plec dar surpriza, nu mai vrea sa porneasca. Are aceleasi simtome ca ieri dar acum nu vrea de nici un fel sa porneasca.

la aspectul asta, ai injectoarele duse. verifica returul la injectoare si spune-ne rezultatele.


--------------------
reno megane s 2008 - DB-67-GEO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr.NiceGuy
post 19 Jan 2013, 23:34
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 319
Joined: 16 October 06
From: Oradea




De cat timp nu ai schimbat filtrul de motorina?
O problema asemanatoare cu a ta am avut si eu, iar dupa ce am schimbat filtrul (care avea aproape 25k km) masina porneste fara probleme. Acuma coincidenta sau nu, asta e.


--------------------
Renault Symbol 2005 FIDJI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spiridusu84
post 20 Jan 2013, 14:47
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 19 January 13




QUOTE(Mr.NiceGuy @ 19 Jan 2013, 23:34)
De cat timp nu ai schimbat filtrul de motorina?
O problema asemanatoare cu a ta am avut si eu, iar dupa ce am schimbat filtrul (care avea aproape 25k km) masina porneste fara probleme. Acuma coincidenta sau nu, asta e.
*



Masina are aproape 80.000Km si inca nu l-am schimbat (vreau sa il schimb la primavara) dar nu cred ca e de la asta, ca am testat circuitul de motorina si atunci cand dau la cheie imi iese motorina din returul pompei de injectie.


--------------------
Renault Symbol 2006 Fiji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
quincy
post 20 Jan 2013, 15:25
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 13 October 06
From: bucuresti




QUOTE(Mr.NiceGuy @ 19 Jan 2013, 23:34)
Acuma coincidenta sau nu, asta e.
*


Am patit la fel prin mai anul trecut.Intr-o buna zi n-a mai pornit.
Am dus-o la diagnoza si nimic deosebit si ghici ce am facut?
Am schimbat filtrul de motorina, care avea 18-19000km, si problema a disparut.


--------------------
renault clio 2 1.5 dci 2004 - b65tmf
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr.NiceGuy
post 20 Jan 2013, 20:34
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 319
Joined: 16 October 06
From: Oradea




QUOTE(spiridusu84 @ 20 Jan 2013, 13:47)
Masina are aproape 80.000Km si inca nu l-am schimbat (vreau sa il schimb la primavara) dar nu cred ca e de la asta, ca am testat circuitul de motorina si atunci cand dau la cheie imi iese motorina din returul pompei de injectie.
*



Vrei sa spui ca nu ai schimbat niciodata filtrul de motorina in cei 80.000 km. facuti ?! blink.gif

This post has been edited by Mr.NiceGuy: 20 Jan 2013, 20:34


--------------------
Renault Symbol 2005 FIDJI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spiridusu84
post 22 Jan 2013, 21:06
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 19 January 13




A venit un mester si ia dat cu niste sprei de pornit in alimentarea cu aer si a pornit.

Mi-a zis ca cica e de la injectoare si ca trebuie sa le schimb. Chiar asa e sau a zis doar ca sa imi ia banii pe ele?


--------------------
Renault Symbol 2006 Fiji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 22 Jan 2013, 21:13
Post #10


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Cam asa e cum zice mecanicul jinduitor.
Nu-i dai banii daca nu rezolva problema....corect nu?

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccoto
post 22 Jan 2013, 21:18
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 22 April 09
From: Navodari




Spiridusule, dupa ce o pornesti, daca o opresti si repornesti in timp scurt, porneste intotdeauna fara probleme? Daca reporneste usor, uita de injectoare.
Daca dupa pornire, in sarcina, eventual accelerare mai puternica nu ai nicio semnalizare in bord legata de injectie, atunci mai mult ca sigur ai aer in instalatia de motorina. Asigura-te dimineata inainte de pornire ca traseele de motorina sunt pline (zona filtru). Asta pare sa fie deja o boala cronica la dCi, va trebui sa-i gasim un nume, cam ca mahmureala de dimineata...


--------------------
Renault Kangoo 1.9D 2003, 1.5 dCI 2006 - CT07KZM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexme24
post 22 Jan 2013, 21:22
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 780
Joined: 23 September 09




@ccoto, nu stiu ce sa zic despre chestia asta. Eu unu am pe returul care merge la rezervor o gramada de aer dimineata[care am inteles ca nu e asa important], bine si putin de tot intre para si filtru, iar pe restul deloc, dar o ia la sfert si dupa aia dispar bulele complet. Am inteles ca probleme sunt cand e aer pe tur, sau pe tur/retur intre filtru si pompa.

De acolo ar putea si el sa inceapa verificarea. O seara buna.

This post has been edited by alexme24: 22 Jan 2013, 21:26


--------------------
Renault/Honda Clio 2/ Accord 2004/2008
Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spiridusu84
post 22 Jan 2013, 21:26
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 19 January 13




Dupa ce a pornit-o am oprit si a pornit din nou cum pornea de obicei.

Mi s-a parut ciudat ca mi-a zis de injectoare si mi-a zis ca mi pe si schimba el.

Poate sa fie asa repede de la ele, avand in vedere ca masina are doar 80.000km?

This post has been edited by spiridusu84: 22 Jan 2013, 21:27


--------------------
Renault Symbol 2006 Fiji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccoto
post 22 Jan 2013, 21:35
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 22 April 09
From: Navodari




Alex, alea care nu mai pornesc dimineata au instalatia goala, nu mai e vorba de bule. Cateva bule nu-s o problema care sa o faca sa nu porneasca.
Spiridus, lamureste problema cu aerul daca zici ca odata pornita dupa aia porneste normal. Putin probabil la 80.000 sa pice mai ales daca nu ai indicatii in bord (martor injectie rosu).

This post has been edited by ccoto: 22 Jan 2013, 21:40


--------------------
Renault Kangoo 1.9D 2003, 1.5 dCI 2006 - CT07KZM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexme24
post 22 Jan 2013, 21:40
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 780
Joined: 23 September 09




Da stiu, sunt perfect de acord cu ce zici. Doar am spus cum patesc eu, ca in caz ca o sa se uite la el si vede bule, nu instalatie goala, sa stie ca nu e problema de acolo. Nu am avut deloc intentia sa ma contrazic sau ceva:).


--------------------
Renault/Honda Clio 2/ Accord 2004/2008
Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccoto
post 22 Jan 2013, 21:46
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 22 April 09
From: Navodari




Pentru asemenea problema, eu recomand operatiunea vaselina, adica acoperirea cu vaselina a racordurilor de la filtru (un musuroi de vaselina care sa previna aspirarea de aer din atmosfera, la stationarea peste noapte). Daca asa, dimineata nu se mai gaseste instalatia golita, se identifica cel neetans. Un exemplu, in poza atasata, cu rosu, cum sa aplici vaselina. Normal, trebuie pus initial pe toate, apoi se elimina cate un racord in fiecare seara pana se descopera pe la care trage aer

Attached thumbnail(s)
filtru_motorina.jpg ( Size: 170.4k ) Number of downloads: 701


--------------------
Renault Kangoo 1.9D 2003, 1.5 dCI 2006 - CT07KZM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr.NiceGuy
post 22 Jan 2013, 21:48
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 319
Joined: 16 October 06
From: Oradea




Dar chiar nimeni nu a vazut ca filtrul ala de motorina nu a fost schimbat in 80.000 km, cand se recomanda schimbarea lui la cel mult 30k ?!
Spiridusule, schimba odata filtrul ala ca tot trebuie schimbat si nici nu costa mult (100-130 lei) si apoi vezi daca mai porneste sau nu dimineata.


--------------------
Renault Symbol 2005 FIDJI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccoto
post 22 Jan 2013, 21:59
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 22 April 09
From: Navodari




Greu de crezut ca la 4 sau 5 revizii cate ar trebui sa aiba facute la 80.000 sa nu se fi schimbat filtrul. Nici macar cand masina era in garantie? Hmmm
Totusi dupa ce o porneste prima data, reporneste usor ulterior, asa spune Spiridusul. Si-atunci, nu e acelasi filtru?


--------------------
Renault Kangoo 1.9D 2003, 1.5 dCI 2006 - CT07KZM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexme24
post 22 Jan 2013, 22:23
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 780
Joined: 23 September 09




Da corect, totusi 80.000 km, dar vorba celui de mai sus, cand avea garantie sa nu fi schimbat niciodata filtrul la revizii? e cam improbabil.
Oricum daca esti din Bucuresti, te pot ajuta eu cu un filtru pe care l-am schimbat, crezand ca de la el am bule. A fost pe masina doar 1 luna, e fram[asta in ideea in care probabil ai schimbat filtru de motorina recent, si probabil ai uitat, ca sa l verifici daca e de la el, prin inlocuire.

P.s.: nu vreau sa fac anunt publicitar, doar imi ofer ajutorul, fara niciun cost.

This post has been edited by alexme24: 22 Jan 2013, 22:24


--------------------
Renault/Honda Clio 2/ Accord 2004/2008
Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spiridusu84
post 22 Jan 2013, 22:57
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 19 January 13




QUOTE(Mr.NiceGuy @ 22 Jan 2013, 21:48)
Dar chiar nimeni nu a vazut ca filtrul ala de motorina nu a fost schimbat in 80.000 km, cand se recomanda schimbarea lui la cel mult 30k ?!
Spiridusule, schimba odata filtrul ala ca tot trebuie schimbat si nici nu costa mult (100-130 lei) si apoi vezi daca mai porneste sau nu dimineata.
*



Asta e primul lucru pe care vreau sa il fac.


--------------------
Renault Symbol 2006 Fiji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vassea
post 23 Jan 2013, 20:34
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 2 July 10




QUOTE(spiridusu84 @ 22 Jan 2013, 22:57)
Asta e primul lucru pe care vreau sa il fac.
*


esti sigur ca sunt km. reali sau e masina ta de nouo?


--------------------
renault clio symbol fidji 1.5dci 2006/225.000Km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spiridusu84
post 24 Jan 2013, 00:00
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 19 January 13




QUOTE(vassea @ 23 Jan 2013, 20:34)
esti sigur ca sunt km. reali sau e masina ta de nouo?
*



Masina o am de noua, deci sunt reali.

La aia de la care am cumparat-o am facut doar vre-o 2 revizii si nu mi-au schimbat nici o data filtrul de motorina. Cand am vazut cati bani imi iau aia pe revizii pe urma am inceput sa imi iau eu filtre si ulei si mi le-am schimbat eu (ulei, filtru de ulei si filtru de aer) cam la 10-15.000 de Km.

QUOTE(alexme24 @ 22 Jan 2013, 22:23)
Da corect, totusi 80.000 km, dar vorba celui de mai sus, cand avea garantie sa nu fi schimbat niciodata filtrul la revizii? e cam improbabil.
Oricum daca esti din Bucuresti, te pot ajuta eu cu un filtru pe care l-am schimbat, crezand ca de la el am bule. A fost pe masina doar 1 luna, e fram[asta in ideea in care probabil ai schimbat filtru de motorina recent, si probabil ai uitat, ca sa l verifici daca e de la el, prin inlocuire. 

P.s.: nu vreau sa fac anunt publicitar, doar imi ofer ajutorul, fara niciun cost.
*



Merci pentru oferta dar am fost azi si mi-am luat unul nou si l-am pus pe masina. Sa o vedem maine dimineata daca porneste.

Azi mi-a pornit cu filtrul vechi la a treia cheie cu acceleratia apasata la jumate.


--------------------
Renault Symbol 2006 Fiji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexme24
post 24 Jan 2013, 00:12
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 780
Joined: 23 September 09




Npc, am zis sa elimini o posibila cauza, ca eu sunt patit, schimbat degeaba un filtru, aruncat degeaba bani pe geam. Sa speram ca ai rezolvat. Sa ne tii la curent.

App. maine inainte sa incerci sa o pornesti, ridica capota si verifica daca ai pe vreun furtun aer , in cantitati mai mari asa.[in special pe tur si pe mufele cu alb si albastru, pe retur(rosu) nu prea e asa important]


This post has been edited by alexme24: 24 Jan 2013, 00:15


--------------------
Renault/Honda Clio 2/ Accord 2004/2008
Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spiridusu84
post 25 Jan 2013, 12:05
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 19 January 13




Dupa ce am schimbat filtrul acum trei zile, vad ca si ieri dimineata si azi dimineata mi-a pornit cum imi pornea de obicei.


--------------------
Renault Symbol 2006 Fiji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meggeo81
post 25 Jan 2013, 18:41
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 29 April 11




de ce nu verifici returul la injectoare? verifica-le si spune-ne citi ml/min dau fiecare in parte. o sa primesti sfaturi mai mult decit pertinente.


--------------------
reno megane s 2008 - DB-67-GEO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spiridusu84
post 26 Jan 2013, 11:43
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 19 January 13




QUOTE(meggeo81 @ 25 Jan 2013, 18:41)
de ce nu verifici returul la injectoare? verifica-le si spune-ne citi ml/min dau fiecare in parte. o sa primesti sfaturi mai mult decit pertinente.
*



Pai nu situ cum se face chestia asta sau unde se poate face.


--------------------
Renault Symbol 2006 Fiji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccoto
post 26 Jan 2013, 12:22
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 22 April 09
From: Navodari




QUOTE(spiridusu84 @ 26 Jan 2013, 11:43)
Pai nu situ cum se face chestia asta sau unde se poate face.
*


Pentru test de retur, se foloseste o trusa compusa din niste cilindri gradati care se conecteaza la returul injectoarelor si se masoara cantitatea de motorina acumulata in 4 minute. trebuie sa fie maxim 35 ml iar intre cel mai plin si cel mai gol sa nu fie o abatere de mai mult de 10%. Recomandat e sa o faci la un service din reteaua Delphi service network (putin google si gasesti) unde sa faci o diagnoza completa a injectiei, daca tii neaparat.
Totusi, daca acum porneste normal, nu ai aer pe instalatie dimineata, masina trage normal, are ralenti constant, nu bate niciun injector, nu te mai complica cautand potcoave de cai morti. Daca e sa te iei dupa sfaturi, o sa testezi masina si o sa ajungi la concluzia ca e buna de dus la remat...
Asa arata un kit de test retur:

Attached thumbnail(s)
trusa.jpg ( Size: 94.2k ) Number of downloads: 517


--------------------
Renault Kangoo 1.9D 2003, 1.5 dCI 2006 - CT07KZM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spiridusu84
post 27 Jan 2013, 13:52
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 19 January 13




QUOTE(ccoto @ 26 Jan 2013, 12:22)
Totusi, daca acum porneste normal, nu ai aer pe instalatie dimineata, masina trage normal, are ralenti constant, nu bate niciun injector, nu te mai complica cautand potcoave de cai morti. Daca e sa te iei dupa sfaturi, o sa testezi masina si o sa ajungi la concluzia ca e buna de dus la remat...
*



Asa ma gandeam si eu, sa o lasa asa deocamdata, ca vad ca nu am mai avut probleme.


--------------------
Renault Symbol 2006 Fiji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bulgaru87
post 29 Dec 2013, 13:37
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 29 December 13




Am si eu aceeasi problema cand masina sta nepornita mai multe ore dar dupa pornire merge perfect. La recomandarea cuiva am turnat apa fierbinte pe pompa si a pornit imediat. Care ar fi problema? ...trebuie schimbata pompa?


--------------------
RENAULT SYMBOL 2007, fidji - GL 07 FNO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 00:45
Dacia