Diesel 1.9dTi țăcăne, nu mai toarce...
![]() ![]() ![]() |
Diesel 1.9dTi țăcăne, nu mai toarce...
dr_psht |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 100 Joined: 12 October 09 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio Bicorp
- GL-25-***
2002 1.9 dTI 80CP 210.000km
|
|||
S4b1n |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
E vorba de ceva care regleaza avansul pompei de injectie. Cureaua de distributie ai schimbat-o pana acum? Cred ca pe acolo s-ar putea sa gasesti raspunsul, desi nu stiu daca ai pompa de injectie "oarba" sau cu feedback
This post has been edited by S4b1n: 30 Jan 2013, 18:00 |
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
- ~ 155000 km
2007
|
|
dr_psht |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 100 Joined: 12 October 09 From: Bucuresti ![]() |
Masina are 210.000km, cureua, pompa apa, role (tot ce tine de distributie) au fost schimbate in service ultima oara acum 1000km. Ulei si filtru tot atunci. In schimb filtrul de motorina are 60.000km.
![]() Daca nu pare a fi senzorul ala, voi merge la service, ca mecanica nu e specialitatea mea. Multumesc. |
--------------------
Renault
Clio Bicorp
- GL-25-***
2002 1.9 dTI 80CP 210.000km
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
Schimba si filtrul de motorina neaparat... chiar daca problema nu e de la el, nu e bine sa-l tii de atatia kilometri.
|
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
- ~ 155000 km
2007
|
|
dr_psht |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 100 Joined: 12 October 09 From: Bucuresti ![]() |
Cliotu' e in servce. In mod suspect, cand am ajuns la mecanic era cald afara, motorul era cald de mult timp si... nu mai țăcănea.
![]() Mecanicul a zis ca in primul rand filtrul de motorina si cureaua de accesorii, apoi vedem. Mai erau un suport de toba, claxon si alte maruntisuri pe care le-am ignorat mult timp. I-am zis sa le schimbe pe toate, ca de-aia a ajuns si filtrul la 60.000 - il tot amanam. Tot mecanicul a zis ca daca o sa mai faca urat, trebuie sa merg la niste baieti care se pricep la pompe de injectie si injectoare, ca el nu se baga. Mi-a recomandat niste turci, cica-s cei mai buni. E al doilea care-mi zice de injectoare si de turci. ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Clio Bicorp
- GL-25-***
2002 1.9 dTI 80CP 210.000km
|
|
dr_psht |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 100 Joined: 12 October 09 From: Bucuresti ![]() |
Am lasat masina in al doilea service, care se ocupa de inctoare si pompe de injectie. M-au sunat ca au gasit vinovatul - senzorul de avans injectie apare rezistenta infinita. Este exact ceea ce spunea si calculatorul de bord: "capteur avance a l'injection"
Partea proasta e ca acest senzor costa 2500 lei (adica 25 milioane pentru cei pierduti in lei noi). Cica l-a uimit si pe el cat costa, dar asta e pretul. Ne-am inteles sa nu-l schimbe, voi achita doar constatarea (150lei) si caut un senzor la dezmembrari. Bineinteles, inainte de toate voi incerca sa-l desfac pe al meu, sa-l masor si eu, sa vad daca il pot curata cumva sau remedia problema. |
--------------------
Renault
Clio Bicorp
- GL-25-***
2002 1.9 dTI 80CP 210.000km
|
|
dr_psht |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 100 Joined: 12 October 09 From: Bucuresti ![]() |
Mda, cred ca a vrut sa ma fenteze gagiul din service
![]() Nu mai inteleg nimic - senzorul pare ok, cablul pare ok, alimentare, tot. Ca si cand nu asta ar fi problema... DDT2000-ul meu nu imi interpreteaza erarea, imi afiseaza doar codul " 100D ". Vreau sa-mi pun la punct DDT2000-ul sa ma asigur ca eroarea este despre acel senzor, iar daca totul ramne asa, creierul meu de electronist ma indruma sa desfac UCE ca poate s-a defectat ceva electronic acolo ![]() Oricand daca vrea cineva sa intervina cu o sugestie, e binevenit! Eu scriu aici de unul singur si pentru a primi ajutor, dar si ca poate va fi util cuiva pe viitor. ![]() This post has been edited by dr_psht: 7 Mar 2013, 10:00 |
--------------------
Renault
Clio Bicorp
- GL-25-***
2002 1.9 dTI 80CP 210.000km
|
|
dr_psht |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 100 Joined: 12 October 09 From: Bucuresti ![]() |
Ieri am fost la un mester in injectoare.
Pe tester Bosch eroarea ( 100D ) este intr-adevar interpretata ca "Senzor avans injectie". Mecanicul nici nu s-a uitat la pompa sau la senzorul de sub ea, a aratat cu degetul spre injectorul nr.4, sigurul cu senzor. Restul injectoarelor sunt mecanice. L-a masurat si era cand circuit deschis, cand 126 ohmi. A concluzionat ca trebuie schimbat. Maine imi vine prin curier un injector SH si voi merge la montaj. |
--------------------
Renault
Clio Bicorp
- GL-25-***
2002 1.9 dTI 80CP 210.000km
|
|
dr_psht |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 100 Joined: 12 October 09 From: Bucuresti ![]() |
Mi-a ajuns pana peste cap. Nimeni nu stie ce si cum, deci iar invat meserie singur.
Am schimbat injectorul 4. E mai bine, simtitor mai bine, dar tot am aceeasi eroare - 100D. Am curatat din nou EGR. Ocazional apar si alte erori - senzor volanta, apa ... cam multe ca sa fie o coincidenta. Am niste draci de nu pot explica. Diseara desfac calculatorul de injectie, in cautare de defecte evidente sau lipituri reci. Mi-am adus aminte ca si pe testerul Bosch eroarea era "Senzor avans injectie - CIRCUIT DESCHIS", deci o ard degeaba verificand distributia si presiunea in roata de rezerva. Senzorul de sub pompa e ok, cel putin cu motorul oprit, cablajul la fel. Ramane ceva in interiorul calculatorului de injectie sau in mufa. Daca am noroc de vreme buna (zi zau) poate pot sa o pornesc cu calculatorul desfacut si osciloscopul infipt in el, pe pinul de intrare de la senzor. Sa vad io ca nu vine nici un semnal acolo. |
--------------------
Renault
Clio Bicorp
- GL-25-***
2002 1.9 dTI 80CP 210.000km
|
|
dr_psht |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 100 Joined: 12 October 09 From: Bucuresti ![]() |
S-a rezolvat - micuta trage mai ceva ca inainte, urca pana la 5000rpm si mananca jar.
Se rupsese o bucata din cureaua de accesorii (pe care o schimbasem cu alta intre timp) si a intrat la distributie. Era sarita cu 1 dinte. |
--------------------
Renault
Clio Bicorp
- GL-25-***
2002 1.9 dTI 80CP 210.000km
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
E bine ca ai rezolvat-o ! Si fii fericit, pentru ca ai avut noroc.. Puteai sa schimbi o gramada de chestii pe la motor
![]() |
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
- ~ 155000 km
2007
|
|
Fishu |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 13 May 13 ![]() |
Salutare, am si eu un megane 1, cu motor 1.9dti F9Q ,72Kw si de cand l-am cumparat am acest sunet la motor, intre 1800 si 3000 ture, mai ales cand iau piciorul de pe acceleratie. Se aude un tacanit ca de tachet. Oare o fi de la avans?
De tras dabea dupa 2500 se simte ca trage... dupa ce iau piciorul de pe acceleratie ma mai baga putin in scaun. Motorul mi se pare destul de galagios. Aveai si tu simtomele astea? |
--------------------
Renault
Megane
2001
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 06:35 |