Check injection system - Laguna III, mesaj de avertizare
![]() ![]() ![]() |
Check injection system - Laguna III, mesaj de avertizare
poolshark |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 6 December 10 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna Estate 1,5 dci
2008
- BV 13 FYU
|
|||
mistoiunicolae20 |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 17 November 13 ![]() |
As dori sa stiu daca ai rezolvat problema deoarece am o problema asemanatoare,imi apare in bord check injection system si nu trece de 2500 turatii.
Am fost la reprezentanata si a zis ca e rampa de vina,am schimbat-o si tot la fel face. |
--------------------
renault
laguna
2008/1.5 dci
- vn 93 kmi
|
|
dorin |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 11 September 03 From: Bucuresti ![]() |
Salut,
Am avut exact aceiasi problema la 2L dci, si s-a rezolvat prin simpla curatare a EGR. Intai se incearca curatarea si abia apoi schimbarea daca nu se rezolva problema. Manopera in jur de 200 RON, nu-mi mai aduc aminte exact. |
--------------------
Renault
Laguna III
2.0 DCI 150cp Dynamique ++
- B-97-XCO
|
|
maytow_airis |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 525 Joined: 20 August 09 From: Alta Tara ![]() |
De ce nu va luati un ELM32 Bluetooth? impreuna cu un smart-phone,economisiti o groaza de bani. Eu il am mereu dup amine,si la cea mai mica problema am scanat imediat,si iti da codul de eroare. Asa stii exact caree problema,nu mai stai dupa aia de la reprezentanta.....
Vara aceasta si eu am patit cu check injection,dar la mine nu se limita,si de vina era filtrul de motorina,imbaxit! Dupa schimbare,am sters eroarea,si totul sa rezolvat! ELM32 in jur de 22$ pe ebay,si aplicatia e pe market.... |
--------------------
renault
Laguna 2, Laguna 3
Expresion, 2009 1.5 dci 110cp (fara FAP)
|
|
dubf1r3 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 18 May 07 ![]() |
Salutare,si eu am avut aceeasi problema insa o singura data .
Poate fi legat oare si de faptul ca motorul nu se incalzise inca si eu am turat-o la 4000 rot/m (precizez ca motorul e de 1,5dCi) ..ma gandesc ca e posibil sa imi fi taiat din putere tocmai ca n uera motorul incalzit? Tot ce am facut a fost sa o opresc si sa o repornesc,dupa care mi-a disaprut mesajul de pe ecran. |
--------------------
Renault
Laguna 3 ,1.5dCi
Iunie 2009
|
|
bogdanlx |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 17 December 13 ![]() |
salutare
aceeasi eroare o am si eu in bord am dus masina la tester si mi-a dat doua erori - DTC253F22- ENGINE OIL DILUTION - DTC1525F3- CONSISTENT MULTIPLEX SIGNALS FOR CC/SL recomandarea mecanicului - SCHIMBAT ULEI + FILTRE mi- a sters eroarea din calculator la scurt timp a reaparut nu am probleme cu turatia dupa schimb revin si va spun daca am rezolvat sau nu |
--------------------
Renault
Laguna
III 2009 renault laguna 3 2008 2.0 dci 150 cp CVA
|
|
i_am_sleek |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 5 October 05 ![]() |
trebuie schimbat EGR ul. Am avut ac simptome si mi s a spus in 2 service uri ca nu prea se poate curata la acest model. L am inlocuit si totul e ok acum. cost 1250 cu manopera cu tot.
|
--------------------
BMW
X1
2013 xDrive Renault Megane Coupe TCe
|
|
maytow_airis |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 525 Joined: 20 August 09 From: Alta Tara ![]() |
@bogdanlx
Sa stergi erroarea,fara a rezolva cauza,este ca si cum am face pe noi,si ne-am schimba doar chilotii,fara sa ne spalam ! ![]() Ca sa fii util si pentru altii,ar fi bine sa ne spui cati km ai facut cu prezentul ulei,si ce ulei ai folsit,si pe "unde umbli" mai des cu masina! (oras/afara) DTC253F22 inseamna ca uleiul este prea diluat,sonda are un senzor OCS,care te avertizeaza in functie de starea/presiunea uleiului. DTC1525F3 cred ca are legatura cu filtrul de particole,care si normal,datorita uleiului,este probabil sa-l fi adus ceva suferinta. Cati km ai ,si ce tip de motor?? |
--------------------
renault
Laguna 2, Laguna 3
Expresion, 2009 1.5 dci 110cp (fara FAP)
|
|
dorin |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 11 September 03 From: Bucuresti ![]() |
EGR-ul se poate curata la 2L DCI 110kw. Am avut aceasi problema si s-a rezolvat prin curatare in toamna.
|
--------------------
Renault
Laguna III
2.0 DCI 150cp Dynamique ++
- B-97-XCO
|
|
bogdanlx |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 17 December 13 ![]() |
QUOTE(maytow_airis @ 5 Feb 2014, 00:25) @bogdanlx Sa stergi erroarea,fara a rezolva cauza,este ca si cum am face pe noi,si ne-am schimba doar chilotii,fara sa ne spalam ! ![]() Ca sa fii util si pentru altii,ar fi bine sa ne spui cati km ai facut cu prezentul ulei,si ce ulei ai folsit,si pe "unde umbli" mai des cu masina! (oras/afara) DTC253F22 inseamna ca uleiul este prea diluat,sonda are un senzor OCS,care te avertizeaza in functie de starea/presiunea uleiului. DTC1525F3 cred ca are legatura cu filtrul de particole,care si normal,datorita uleiului,este probabil sa-l fi adus ceva suferinta. Cati km ai ,si ce tip de motor?? salut motor 2l diesel 150cp automata 91000 km cu uleiul cred ca 10000 ianite sa o alerg eu masina a cam stat. de rulat si in oras si afara. eu am luat masina de la un amic la 87000 si mai avea pe bord 4000 pana la revizie. trebuia sa il schimb atunci. asta e sapt asta schimb uleiul si filtre. ceva recomandari sfaturi pentru un proaspat posesor de laguna? multumesc This post has been edited by bogdanlx: 5 Feb 2014, 18:23 |
--------------------
Renault
Laguna
III 2009 renault laguna 3 2008 2.0 dci 150 cp CVA
|
|
Luko13 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 21 August 08 ![]() |
Bine ai venit printre noi bogdanlx! Cati mai multi km fara evenimente!
|
--------------------
Renault
Laguna3
2008/Estate/Initiale Paris
|
|
bogdanlx |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 17 December 13 ![]() |
Doamne azuta. merci mult Luko13
|
--------------------
Renault
Laguna
III 2009 renault laguna 3 2008 2.0 dci 150 cp CVA
|
|
sergiu90_donos |
![]()
Post
#13
|
![]() Sergiu Group: Members Posts: 42 Joined: 21 August 10 From: Chisinau, Moldova ![]() |
Buna seara Domnilor!
Am si eu o problema asemanatoare, dar totusi putin diferita de a voastra! Asta seara mi-a aparut si mie eroarea <Injection System Fault +STOP!>, am pus masina pe tester si surpriza e ca nu am nici o eroare chiar daca mesajul e activ pe bord! Nustiu daca e coincidenta sau nu dar astazi am spalat compartimentul motor insa am circulat vreo jumate de zi fara probleme si abia spre seara au aparut figurile. Eroarea apare cand trec de 3500 de ture insa in putere parca nu pierde! EGR-ul lam curatat cam vreo doua saptamini in urma, azi lam mai dat jos odata sa ma asigur ca nu e blocat, pare a fi ok, nu stiu ce ar putea fi. Ma poate ajuta cineva cu un sfat? Masina e o Laguna 3 cu 1.5 dCI P.S: masina a mai facut figuri din astea cu putin timp in urma, chiar dupa vreo 3-4 zile dupa ce o procurasem (sunt proaspar detinator de L3), informindu-ma tot aici am hotarint problema prin inlocuirea filtrului de motorina atunci fiind prezenta si eroarea P0089 Fuel pressure regulator 1 performance. Merci anticipat! |
--------------------
Renault
laguna III 1.5 dCI
2007
- QZQ 859
|
|
maytow_airis |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 525 Joined: 20 August 09 From: Alta Tara ![]() |
Schimbă filtrul de motorina .
La fel am pățit eu! În sarcina, în 3500 ture, necesită flux mare de motorină, dar nu ajunge destulă căci e îmbâcsit. |
--------------------
renault
Laguna 2, Laguna 3
Expresion, 2009 1.5 dci 110cp (fara FAP)
|
|
sergiu90_donos |
![]()
Post
#15
|
![]() Sergiu Group: Members Posts: 42 Joined: 21 August 10 From: Chisinau, Moldova ![]() |
Dar are maxim doua saptamini de cand l-am inlocuit, am schimbat atunci uleiul si toate filtrele! Plus ca cred ca daca ar fi de la la filtru ar fi acest mesaj insotit de vreo eroare. Deja vad maine cum se comporta si cred ca il inlocuiesc daca are si maine aceiasi problema, Merci
![]() |
--------------------
Renault
laguna III 1.5 dCI
2007
- QZQ 859
|
|
andreist |
![]()
Post
#16
|
![]() betiv fumator consumator de porc Group: Members Posts: 819 Joined: 24 November 14 ![]() |
Ce filtru de motorina este pus pe masina? Poate serviceul ti-a pus unul ieftin de calitate indoielnica sau poate este ceva contrafacut.
|
--------------------
Renault
W209/R129/Symbol
M113/K9K 702
|
|
maytow_airis |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 525 Joined: 20 August 09 From: Alta Tara ![]() |
Sau poate că nici nu l.au schimbat ... decât pe factura!
|
--------------------
renault
Laguna 2, Laguna 3
Expresion, 2009 1.5 dci 110cp (fara FAP)
|
|
radunre |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
Acel mesaj mi-a aparut si mie la cateva ore de la cumparare
![]() Disparea la o repornire a motorului, functiona aproape perfect, nu pierdea putere, mergea in ture etc. In drum sprea casa (treaba a inceput in DE) am inceput sa inteleg cand apare acea eroare, mai exact, in momentul unei f. usoare cereri de putere, mai ales in jurul turatiei de 2000rpm. Ajuns acasa, am fost la un tester (CLIP) si aparea o eroare "ambigua" de presiune carburant. Mecanicul a miscat de mufa senzorului de presiune in rampa si motorul aproape a murit... desfacut mufa, intarit pinii, spray contact si la test. Problema persista. Fiindca era legat de presiunea carburantului s-a decis inlocuirea regulatorului de presiune din pompa de injectie. Problema persista. Urmatoare incercare s-a facut cu regulatorul de debit, tot din pompa de injectie si de data aceasta problema a disparut complet. Codurile pieselor sunt: regulator presiune - X39800300005Z regulator debit - X39800300006Z LE. @ sergiu90_donos, la ce terster nu-ti aparea eroarea ? This post has been edited by radunre: 1 Feb 2016, 13:23 |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
sergiu90_donos |
![]()
Post
#19
|
![]() Sergiu Group: Members Posts: 42 Joined: 21 August 10 From: Chisinau, Moldova ![]() |
Filtrul este MAN, made in France parca... nu e prima oara cand schimb la ei, si am stat chiar acolo cand l-au montat. Astazi insa am depistat ca la rezervor chiar pe la supapa de la intrare patrunde apa inauntru. Cred ca ar trebui sa curat rezervorul+ conducte + un alt filtru nou. Interesant e ca pe tester (CLIP)nu apare nici o eroare, si nu inteleg de ce... A facut cineva procedura de curatare a rezervorului si in general la toata sistema de alimentare?
|
--------------------
Renault
laguna III 1.5 dCI
2007
- QZQ 859
|
|
sergiu90_donos |
![]()
Post
#20
|
![]() Sergiu Group: Members Posts: 42 Joined: 21 August 10 From: Chisinau, Moldova ![]() |
deci azi am dat jos rezervorul, am curatat tot, am schimbat filtrul inca o data si am ramas cu aceiasi problema, deci trebuie sa trec la etapa urmatoare, radunre regulatorul de presiune si de debit pot fi curatate si ele sau doar se schimba? Maine cred ca merg la un alt service pentru o alta testare ca sa vad exact undei problema! Orice sfat din partea voastra e binevoit
![]() |
--------------------
Renault
laguna III 1.5 dCI
2007
- QZQ 859
|
|
radunre |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
Cele 2 regulatoare se schimba, nu se pot curata (sunt capsulate).
Operatiunea este f. simpla, ~5 minute pentru oricare dintre ele. Intrucat aceste componente sunt parte a sistemului de injectie, este necesara o curatare locala de praf/depuneri pt. a evita introducerea lor in system. |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
sergiu90_donos |
![]()
Post
#22
|
![]() Sergiu Group: Members Posts: 42 Joined: 21 August 10 From: Chisinau, Moldova ![]() |
Am rezolvat problema, toate figurile au fost de la senzorul de la arborele cotit, patrunse apa cand am spalat motorul. Scos, suflat cu aer comprimat, pus la loc si adio probleme, merge perfect. Datorita lui masina a beneficiat de o curatire a rezervorului + conducte + alt filtru nou
![]() |
--------------------
Renault
laguna III 1.5 dCI
2007
- QZQ 859
|
|
bvirgil |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 9 November 06 From: Oradea ![]() |
In timpul unei acceleratii mai puternice, pe la 130 km/h mi-a aparut si mie eroarea "Check injection system" si cheita de service, cu limitarea puterii motorului.
Nu mai merge nici cruise-control-ul. Filtrul de motorina nu are mai mult de 15-20 k. As putea incerca o curatare de EGR? Nu am facut asta de 3 ani de cand detin masina si in ultima vreme e drept ca am utilizat-o mai mult in oras, trasee scurte. Multumesc anticipat pentru sfaturi! |
--------------------
Renault
Laguna III Carminat 1.5 dci
2010 Laguna III Carminat, 1.5 dci
|
|
thrall17 |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 25 December 14 ![]() |
Si mie imi apare cam la 4 sapt cu limitare la 3000 de ture. Am fost la service si initial mi-au zis sa schimb vana Westgate. dar in continuare are probleme. pe tester daca sterge eroarea (care nu mi0a spus care este) masina se comporta normal.
Recunosc ca trebuie sa schimb si firltrul de mototrina. |
--------------------
Renault
Laguna
2011 Grandtour
|
|
bvirgil |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 9 November 06 From: Oradea ![]() |
La mine masina si-a revenit singura. Am oprit 10 minute la o statie peco iar la pornire totul arata normal. Fara eroare in bord si comportament normal.
Ciudata masina ![]() |
--------------------
Renault
Laguna III Carminat 1.5 dci
2010 Laguna III Carminat, 1.5 dci
|
|
thrall17 |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 25 December 14 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2011 Grandtour
|
|
CristiA. |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 15 April 08 ![]() |
Imi aparea "injection system fault" in special la pornirea motorului si la anumite turatii...aparea mesajul si disparea,dar cateodata mai si persista....la tester indica regulator presiune pompa injectie defect...dar mecanicul f.priceput si un bun amic a observat ca de cate ori ridica capacul motorului totul era ok...cand il punea aparea eroarea...deci probkema era pe cablaje...remediat imediat,am scutit si bani...deci,care mai intampinati aceasta eroare luati in calcul si aceasta chestie...
|
--------------------
Renault
Laguna 3
2008,Dynamique
|
|
andreist |
![]()
Post
#28
|
![]() betiv fumator consumator de porc Group: Members Posts: 819 Joined: 24 November 14 ![]() |
2.0 dci problema cunoscuta si des intalnita pe forumurile din afara, senzorul asta: https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q...vOPXftYi2SFNs_t
, dupa inlocuire nu a mai facut treaba cu check injection system deloc in 4 luni. Cam asa se comporta la mine: https://www.youtube.com/watch?v=YEt-SAfHBS0 . Senzorul respectiv se afla in partea frontala a motorului / masinii. |
--------------------
Renault
W209/R129/Symbol
M113/K9K 702
|
|
CristiA. |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 15 April 08 ![]() |
Da- nu un cod de origine pt el si cum se numeste...trebuie sa stim pe viitor
|
--------------------
Renault
Laguna 3
2008,Dynamique
|
|
andreist |
![]()
Post
#30
|
![]() betiv fumator consumator de porc Group: Members Posts: 819 Joined: 24 November 14 ![]() |
Nu am codul exact, il stiu numai vizual, nu mai am renault cu 2.0 dci, dar el este vizibil imediat dupa clapeta acceleratie/egr, cateodata pozitionat deasupra lor. Arata la exact ca in poza. Codul de piesa este scris pe el. Se vede clar in poza asta pozitia: https://i.ytimg.com/vi/yZsPsQw9fHA/maxresdefault.jpg
This post has been edited by andreist: 13 Jul 2016, 14:22 |
--------------------
Renault
W209/R129/Symbol
M113/K9K 702
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 01:48 |