Reno Clio IV
![]() ![]() ![]() |
Reno Clio IV
bogatu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Got Rhythm Group: Members Posts: 122 Joined: 10 October 11 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio III
2008, 1.5 DCi, 70 cp
- CL 88 BGT Stefan Bogatu
e-mail: stefan.bogatu@gmail.com |
|||
liviu_m2002 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 12 September 12 ![]() |
Am fost si eu cu modelul IV. Am condus varianta de 0.9 turbo. Masinuta merge bine, trage mai bine ca al meu, (am doar 70 CP). Am accelerat si am observat ca imediat ajungi la zona rosie.
Cei de la Renault spun ca motorasul este f econom 4% sau asa ceva si vreo 5% in oras. Probabil ca nu e asa, ci doar apropiat. Ce m-a descurajat cel mai mult au fost toate suprafetele glossy ( trebuie sa lucrezi cu manusi daca nu se vede orice urma) si sistemul cu touch screen. Am prins o zi insorita si nu am putu sa vad absolut nimic pe display. In schimb am remarcat pozitia buna la volan, designul exterior mai frumos si calitatea a finisajelor a crescut fata de modelul III (detinut in prezent.) |
--------------------
Renault
Clio 3 Estate
2010 dynamique
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Eu am fost la drive-test cu Clio 4. Am condus 1.5 dci de 90 de cp, iar echiparea cred ca era Expression.
Mi-a placut designul, e o masina foarte frumoasa, mi se pare cea mai reusita din clasa ei la momentul actual. De asemenea, mi-au placut scaunele, care sunt mult mai comode, cu o pozitie de condus normala, si nu cocotata cum e la Clio 3. O imbunatatire mare e la capitolul directie, e in continuare usoara dar acum se simte conectata la roti, si are si un raspuns mai rapid. Motorul e acelasi 1.5 dci, dar mie mi-a dat senzatia ca ar avea mai multa vlaga la turatii mici. S-ar putea sa aiba ceva modificari, habar n-am. Preturile mi se par corecte, ideea de personalizare a masinii e una buna, portbagajul a mai crescut putin. Nu mi-au placut deloc materialele din care sunt facute fetele de usi si bordul. Plasticul e tare, are un aspect placut dar e material de genul Logan. Plus plasticul negru glossy, care e o pacoste dpdv al aspectului, pentru ca atrage praful si se zgarie foarte usor. Nu mi-a placut faptul ca suspensiile sunt la fel de zgomotoase ca la Clio 3, iar motorul pare chiar mai prezent in habitaclu decat la masina mea. Mi se pare ca au cam facut economie la materialele de antifonare, pentru ca si la rulare era zgomot destul de prezent, desi s-ar putea ca anvelopele sa fie de vina. O alta problema ar putea fi garda la sol, care e mai mica. Dar daca se castiga la tinuta de drum, e un compromis acceptabil zic eu. O alta problema ar putea fi lipsa airbagurilor cortina, stiu ca cele laterale sunt mixte dar nu stiu daca pentru o persoana mai inalta sunt la fel de eficiente. Cea mai mare problema pe care o am eu cu masina asta e lipsa unei motorizari pe benzina mai cu vlaga. 0.9 tce nu mi se pare un motor ok, cel putin nu pentru modul in care folosesc eu masina. Stiu ca o sa apara 1.2 tce, dar pana atunci mai este, si se cunoaste obiceiul reno de a lansa o masina cu toate dotarile si apoi de a o cheli pe parcurs. De asemenea, am inteles ca 1.2 ar veni doar cu transmisia EDC, ceea ce nu e o mare bucurie, pentru ca mai adauga ceva la pret. Ma gandesc sa nu cumva sa apara la primavara 1.2 dar sa dispara butonul de pornire, sau becuri din interior, ca n-ar fi prima oara cand se intampla asta. Ca si concluzie, eu nu mi-as cumpara un Clio 4 din lipsa unei motorizari potrivite nevoilor mele. As putea trai in schimb cu materialele mai slabute din interiorul masinii... |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
Haustrum |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 206 Joined: 10 July 12 ![]() |
Am testat si eu un Clio IV 0,9 tce.
Masina arata foarte bine la exterior, clar este un pas inainte fata de generatia anterioara. Am fost insa foarte dezamagit de interior, materialele folosite mi s-au parut mai dure, mai rigide, mai neplacute la atingere decat cele de pe Clio 3. Nu reusesc sa inteleg rostul acelor suprafete lucioase, care pe langa faptul ca nu se potrivesc cu interiorul mai sunt si foarte sensibile la zgarieturi si murdarie. La fel, manetele de la semnalizare, splator parbriz parca nu se misca cum trebuie si par grosolane. Motorasul in schimb mi-a placut, se misca bine, devine insa zgomotos la turatii mari, dar pentru oras cred ca este o alegere buna. In concluzie - o masina foarte frumoasa privita de afara insa cu un interior neinspirat. Daca stau sa ma gandesc cred ca as alege noul Sandero care chiar daca are un interior urat si sters, ofera aceeasi motorizare la un pret mai bun. |
--------------------
Renault
Clio 3/Clio 4/Megane 4 dci
2014/Pro1,2 75CP/2016/Intense 110cp
|
|
tse |
![]()
Post
#5
|
![]() Daciist convertit Group: Members Posts: 282 Joined: 15 November 02 From: Bucuresti ![]() |
Test: Clio IV 1,5dCi 85CP Expresion Bleu de France
Plusuri- sistemul start-stop: - directia mai rigida un pic - semnalizatorul cu impuls - ecranul de bord restilizat - designul exterior - gama de culori exterioare. Minusuri - bordul prea sofisticat si lucios: - finisarea si antifonarea o mentin in clasa mica. |
--------------------
Ex_Clio3_Laguna3
Dyn1,5dCi 2dCi
2009
|
|
titicostel |
![]()
Post
#6
|
. Group: Members Posts: 104 Joined: 27 May 12 From: . ![]() |
QUOTE(tse @ 27 Nov 2012, 12:59) Daca antifonarea la Clio IV e un minus, atunci ce sa mai zici de antifonarea la Focus III (care e din clasa compacta)... This post has been edited by titicostel: 27 Nov 2012, 17:47 |
--------------------
.
.
.
|
|
Modus |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
QUOTE(Synyster @ 26 Nov 2012, 12:19) Motorul e acelasi 1.5 dci, dar mie mi-a dat senzatia ca ar avea mai multa vlaga la turatii mici. S-ar putea sa aiba ceva modificari, habar n-am. Cea mai mare problema pe care o am eu cu masina asta e lipsa unei motorizari pe benzina mai cu vlaga. 0.9 tce nu mi se pare un motor ok, cel putin nu pentru modul in care folosesc eu masina. Stiu ca o sa apara 1.2 tce, dar pana atunci mai este, si se cunoaste obiceiul reno de a lansa o masina cu toate dotarile si apoi de a o cheli pe parcurs. De asemenea, am inteles ca 1.2 ar veni doar cu transmisia EDC, ceea ce nu e o mare bucurie, pentru ca mai adauga ceva la pret. Ma gandesc sa nu cumva sa apara la primavara 1.2 dar sa dispara butonul de pornire, sau becuri din interior, ca n-ar fi prima oara cand se intampla asta. Ca si concluzie, eu nu mi-as cumpara un Clio 4 din lipsa unei motorizari potrivite nevoilor mele. As putea trai in schimb cu materialele mai slabute din interiorul masinii... motorul de 1.5 dCi de 90 de cai de la Clio 4 este un motor complet nou fata de cel de pe Clio 3, are distributia pe lant, cuplu mai bun, etc. Cu 1.2 TCE de 120 de cai si automata cu dublu ambreiaj in 6 trepte va fi minunat, iar pretul sigur va fi competitiv fata de concurenta. Insa de la noul Clio eu as lua doar varianta RS facuta in Franta. In rest, parca Sandero nou e mai ok. |
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#8
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
In configuratorul 3D de pe renault.ro, clio iv 1.5dci de 75 cp e mai ieftin decat tce-ul de 90cp. Pe configuratorul de tip lista situatia este inversa. S-a interesat cineva la reprezentanta cu sta treaba?
Pare interesant acel tce ca are si start&stop, dar daca dieselul e mai ieftin, l-as prefera pe acesta. LE: greseala mea! Comparam la 2D expression-uri cu motorizari diferite, iar in 3D ma uitam la pretul minim posibil cu motoarele acelea si de asta aveam un authentique diesel vs un expression benzina. This post has been edited by spy_oh_joy1389: 2 Dec 2012, 12:31 |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
florinbv |
![]() ![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 16 December 10 ![]() |
Am facut si eu test drive cu 0.9 tce:
minusuri: - motorul: foarte mici diferente fata de 1.2 16V (75 CP) (condus fara AC), nu prea am simtit turbo deloc. - materialele sunt mai slabe calitativ, de acolo si diferenta de greutate ma gandesc, clio 3 are 1.2 tone, iar clio 4 undeva la 1.1 sau mai jos chiar (versiunea pe benzina) - suspensia mi s-a parut foarte moale, am trecut peste o limitare de viteza, si am simtit cum ma apropii cu capul de pavilion... - consumul era de 8 in regim de test drive, dar sunt sigur ca in oras (brasov) va fi greu sa scazi sub 7, din cauza ca masina este destul de grea pentru micul motorash, cu toate ca are turbo. probabil la exterior consumul sa fie de 4.. plusuri: pretul este foarte bun pentru dotarile care le ofera. masina poate fi personalizata fara costuri prea mari. siguranta 5 stele NCAP design super se conduce foarte usor Recomandare Am condus symbol cu 85 CP cuplu 200 Nm, diesel cca 9 luni, consum in oras de maxim 5... Consum exterior sub 4...(chiar si 3 fix pe drumuri drepte) recomand cu incredere clio 4, Diesel de 90 de CP, are cuplul de 220 Nm (deci forta mult mai mare). iar masina are cam aceeasi greutate ca si symbolul 1,1 tone... veti avea consum foarte mic sub 5 in oras, si probabil 3 si putin in exterior, si forta suficienta cat sa urcati un deal fara sa va intreaca autobul, cum e cazul la benzina... in rest numai de bine ![]() |
--------------------
Renault
Clio 3
Luxe Privilege/2006 1.6 16V
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#10
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Si eu am facut ieri un test drive tot cu 0.9tce. Fata de cei care se asteapta ca masina sa aiba veleitati sportive, mie mi se pare ca se misca foarte bine cu motorul asta. Fata de symbolul meu de 1.4 75 de cai, se simte ca porneste un pic mai greu de pe loc dar recupereaza rapid.
Materiale mai slabe calitativ pe usi si pe bord, dar au imbunatatit acolo unde pune clientul mana si unde vede si anume pe volan, pe schimbator, frana de mana, manerele de la usi, materialele de pe scaune. Cand inchizi usa de la sofer se aude superb. E bine ca au bagat usa sub plafon ca sa nu mai cada zapada iarna cand o deschizi. Pozitia mi se pare aceeasi, bordul este inaltat si da impresia ca stai mai jos, de asemenea si geamurile sunt un pic mai mici. N-au pus si ei stropitoare tip perdea, ci le-au facut sa arunce cu 3 jeturi care mi se pareau prea subtiri si prea slabe. Stergatoarele deja scartaiau pe parbriz ![]() Eu sunt interesat de un 1.5 dCi 75, dar din pacate am impresia ca vine tot cu curea de distributie. Pe intranet il gasisem la descrieri cu "timing belt" in timp ce la energy scrie clar "timing chain" acoperit cu teflon. Diferenta la intretinere pentru Energy tce90 fata de Energy dci90 este cu 500 euro (fara tva) mai ieftina la benzina dar asta abia dupa 10 ani. Probabil ca este un pic mai mare pentru 1.5dci 75 ca trebuie schimbata distributia la 4-5 ani. This post has been edited by spy_oh_joy1389: 9 Dec 2012, 10:17 |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
negrutza |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 8 March 09 ![]() |
Am facur ieri un drive test cu varful de gama, Dynamique cu motorizarea Energy dCi 90. Evident ca sunt si plusuri dar si minusuri. Iata-le in opinia mea:
+design exterior evident peste cel actual; +demaraj la plecarea de pe loc deosebit-te cam baga in scaun, eu obisnuit cu dieselul meu de 70 CP am cam plecat cu scartait de roti; +scaunele si mai ales pozitia de condus sunt peste ce avem acum la Clio3 unde stam cocotati precum in carul cu fan; +ceasurile de bord readuc gama Renault unde erau odata prin anii 80, adica peste dotarile masinilor nemtesti; +garda la sol e mai mica si parca nu se mai clatina masina cand trece un TIR pe langa tine; +sistemul de navigatie; +sistemul de semnalizare, desi cursa completa mi s-a parut cam mare-parca nu mai ajungeam cu maneta la capat; +manerul usilor spate care este ascuns si e smecher tare; -plastice pe bord ca la Logan sau Megane- de ce s-or fi zgarcind astia cu materialele de bord nu stiu, mai ales ca modelul Clio 3 a fost un mare pas inainte apreciat chiar si de rivali in domeniul finisajelor; -cutia de viteze care ca si la modelul Clio3 si la Logan sunt identice - iarasi nu inteleg de ce au scos timoneria de la cutiile Clio1 si 2 cu protectia pentru mers inapoi; -latenta a acceleratiei in parcurs (asa cum am spus la plecarea de pe loc are suflu insa in parcurs parca nu prea pentru motorul ei); Una peste alta mi-a placut si am intrebat ce ar presupune un bayback, mi-au comunicat ca trebuie evaluata masina, au evaluat-o insa cam pe fuga si mai ales am vazut ca nu au notat decat ceva de prin talon, unde nu e trecuta varianat de echipare, la motor nu s-au uitat-doar la kilometraj unde mi-au spus ca e avantojos ca am doar 29000 km. Acum astept ca si chestie macar sa stiu la anii ei (2009) cat valoreaza in opinia specialistilor Renault. |
--------------------
Renault
Clio III
2008 - 1,5 dci 70 CP
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
negrutza |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 8 March 09 ![]() |
Revin cu un raspuns la evaluarea pentru buyback. Care va sa zica un Clio3 1,5 dci 2009 cu 29000km versiunea dynamique a fost evaluat de catre "specialistii" Renault la fabuloasa suma de 3600 Euro. Traim in Romania si asta e cam tot ce pot spune.
|
--------------------
Renault
Clio III
2008 - 1,5 dci 70 CP
|
|
sorin000 |
![]()
Post
#14
|
![]() Just a member Group: Members Posts: 517 Joined: 16 April 08 From: Marte ![]() |
Nu stiu de ce esti uimit , indiferent de starea masinii,versiune,an fabricatie etc. la buyback o sa primesti mult mai putin decat face masina.
|
--------------------
Renault
Megane IV facelift 2021
ZEN TCe Audi A4 2016 TFSI S-tronic
Ex. Megane Sedan II 2008 Lux privillege dCi "Dacă mașina mea era ruptă ca tine , nu trecea de RAR..." |
|
negrutza |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 8 March 09 ![]() |
nu ma asteptam sa fie evaluata corect insa parca nici asa pentru ca o saptamana mai devreme au avut una identica la vanzare cu 5800 Euro si aia era versiunea pe benzina si fara optiunile pe care le am eu la Dynamique. Oriunde afara nu se procedeaza asa la buyback. E normal sa castige si ei un ban dar nu de maniera asta. Ma rog..... no comment!!!
|
--------------------
Renault
Clio III
2008 - 1,5 dci 70 CP
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
|
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
titicostel |
![]()
Post
#17
|
. Group: Members Posts: 104 Joined: 27 May 12 From: . ![]() |
QUOTE(negrutza @ 11 Dec 2012, 22:08) Revin cu un raspuns la evaluarea pentru buyback. Care va sa zica un Clio3 1,5 dci 2009 cu 29000km versiunea dynamique a fost evaluat de catre "specialistii" Renault la fabuloasa suma de 3600 Euro. Traim in Romania si asta e cam tot ce pot spune. Orice dealer care se ocupa cu revanzarea auto face la fel, ofera un pret foarte mic si cere un pret mai mare decat au alte masini similare pe piata la vanzare. Eu am urmarit aproape un an o masina careia i se facea relama pe un site de vanzari auto second. Sigur, dealer-ul ofera si o garantie, plus banii pe care-i baga in publicarea pe site-urile de vanzari auto. Parerea mea e sa pui anunturi pe site-uri de vanzari auto si sa astepti. Ori mergi in targuri de vanzari auto. Dureaza, nu se vinde imediat, dar macar simti ca n-ai vandut-o sub pretul corect. Sunt multe site-uri de vanzari auto care nu percep taxa, insa cele mai importante percep, iar daca vrei sa pastrezi anuntul pentru un timp indelungat te cam costa. Bafta la vanzare ! |
--------------------
.
.
.
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
vladbobtm |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 5 May 12 From: Italy ![]() |
Negrutza, dute pe la mai multi dealeri si intreaba cat ofera la buy-back, eventual da telefon si in orasele invecinate, ai sa ramai surprins ce diferente mari sunt, si aici afara la buy-back unii evalueaza la preturi de nimic unii iti dau chiar mai mult decat face masina, depinde de noroc, oricum tot e mai bine sa o vinzi la un privat si dupa aia te duci cu un avans la dealer pt. noul Clio.
|
--------------------
Citroen/Suzuki
Grand C4 Picasso/Swift
Exclusive (2014)/2014
- - ex Renault Wind TCe & Chevrolet Cruze.....
|
|
negrutza |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 8 March 09 ![]() |
Da, cam la asta ma gandeam si eu. Sa merg si la alti dealeri sa vad ce-mi ofera.
Oricum sunt slabe sperante de a mai vinde ceva in conditiile actuale economice. Trebuie sa fii ca si noi, fan Renault, ca sa cumperi un SH astfel. Multi dintre cei pe care-i cunosc nu inteleg de ce vreau tot una noua si mai ales tot un Renault. Majoritatea ma sfatuiesc sa cumpar de afara o Skoda 1,9 TD care chipurile sunt mai ieftine si mai usor de intretinut. Ca sa nu deviez de la subiect, Renault ramane un brand pentru mine si calitatea motoarelor este una demna de luat in consideratie. Plus ca departamentul lor de cercetare nu doarme si ies mereu pe piata cu motoare noi si in cea mai mare parte fiabile. Plus ca la capitolul dotari si mai ales la designul caroseriei au avut un mare plus cu acest Clio4. Pacat, asa cum am mai mentionat, ca materialele folosite la interior strica restul prin low-cost. Dar asta e economia si trebuia sa taie de undeva. |
--------------------
Renault
Clio III
2008 - 1,5 dci 70 CP
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.171 Joined: 13 October 06 ![]() |
Motoare noi ? La Clio IV ? sper ca nu te referi la 1.5dci, ca alt diesel nu mai e in oferta. La benzina situatia e si mai nasoala, o recunoaste chiar reno.
Tu de crezi ca Laguna nu mai are nici macar o motorizare pe benzina in oferta de Franta, de competitive ce sunt, nu ![]() Motoare noi si in cea mai mare parte fiabile ? Of acum, m-am prins, tu vorbesti de 0.9/1.2 tce, oh da, mareata realizare. Cu fiabilitatea nu stiu cum stau, dar ca performanta, cel in 3 clindri e cam fas... iar cel de 1.2 se tot lanseaza la noi de vreun an de zile, dar nu mai vine. |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
vladbobtm |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 5 May 12 From: Italy ![]() |
Mircea_aq , in vest motorizarile pe benzina mari nu prea au succes din evidente motive de intretinere generala, in special costul benzinei, ca de exemplu piata din Italia are cam 78-80 % masini diesel, cele care se mai vand pe benzina se vand la preturi de nimic(altfel nimeni nu le cumpara mai ales de la 2.0 T pe benzina in sus), asta nu inseamna ca Renault nu fac motoare bune, eu la Wind sunt foarte multumit de motorul 1.2 TCe care este super economic de intretinut si in plus consuma destul de putin in afara de faptul ca merge super tare daca se vrea asta,o dovedeste faptul ca face 0-100 km/h in jur de 10 secunde si daca stam sa ne gandim sunt motoare cat si diesel si benzina mult mai mari care fac cam la fel. In afara de asta pe unele modele din alianta Renault - Nissan nu exista numai 1.5 dci ci este si 1.6 dci care iara sunt economice si destul de puternice pt capacitatea cilindrica care o au, dupa parerea mea cand va aparea pe noul Clio IV si motorul de 1.2 TCe va avea un succes mare de tot, ar fii ideal sa puna si acel 1.6 dCi de 130 cp dar e putin probabil asta...este rezervat pt modelele din clasa superioara...
|
--------------------
Citroen/Suzuki
Grand C4 Picasso/Swift
Exclusive (2014)/2014
- - ex Renault Wind TCe & Chevrolet Cruze.....
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.171 Joined: 13 October 06 ![]() |
Intretinerea e o problema la diesel-urile moderne, nicidecum la benzina.
Inteleg argumentul consumului, mai ales ca in Italia carburantul e al naibii de scump. Pot sa inteleg de asemenea de ce cineva si-ar lua o masina de clasa B, cum e Clio cu un motor de 80-90 cai diesel. Insa in cazul masinilor de clasa medie, lucrurile se schimba radical, nu dai 30-50K euro pe un fier ca sa te uiti la 3l la suta diferenta de consum. Diferenta intre 2.0 benzina, respectiv diesel, e de la cer la pamant. Vorbesc la modul general, ca in Romania, majoritatea isi iau masina de segment D sh, si e normal s-o intretina din dezmembrari si e firesc sa vrea diesel. Clio IV - 1.6dci nu vom vedea pe el, iar 1.5dci nu va fi inlocuit prea curand de niciun motor. 1.2TCE vine doar cu o cutie cu dublu ambreiaj, deci nu cred ca o sa rupa la vanzari. |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
vladbobtm |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 5 May 12 From: Italy ![]() |
Nu stiu cum e in Romania(din pacate nu mai locuiesc de mic acolo) mai exact, dar aici in Vest ma refer nu numai in Italia(exclus Germania) ci si Franta masini pe benzina sunt 96% de putere mica si motoare mici, mai ales cei care stau in oras si merg foarte putin cu ele, aici este o regula daca depasesti 10.000 pe an toti isi iau diesel, cel putin din cate vad eu asa este si credema ca lumea se uita si la 2l/100 km in plus , daca faci multi km anual se simte la buzunar asta in afara ca asigurarea este mare plus taxele care mai ai de platit e de ajuns sa te uiti la lista cu masinile noi de vanzare pe benzina cu motoare mari ai sa ramai surprins ca multe pe benzina cu cilindree mare sau scos mai peste tot(in afara desigur de BMW si in general masinile premium), in legatura cu 1.2 TCe nu stiu inca nimic daca va aparea sau nu cu dublu ambreiaj sau si manual, dar tot cred ca va fii optional asta si vor pune doar la versiunile mai sportive, oricum ar fii alea cu dublu ambreiaj banuiesc ca vor fii de generatie noua si daca stam sa ne uitam la alfa romeo sau la Vw au consumuri ceva mai mici(chiar daca nu cu mult mai mici) cu acest tip de cutie. In orice caz fiecare face ce vrea cu banii lui din partea mea poti sa iti iei V6 daca ai bani pt benzina nui nici o problema, eu sunt de parere ca trebuie sa iti iei masina care tio permiti sa o intretii, ceea ce in Romania nu prea am vazut asta din pacate.
This post has been edited by vladbobtm: 14 Dec 2012, 13:37 |
--------------------
Citroen/Suzuki
Grand C4 Picasso/Swift
Exclusive (2014)/2014
- - ex Renault Wind TCe & Chevrolet Cruze.....
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#25
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(Modus @ 30 Nov 2012, 17:31) motorul de 1.5 dCi de 90 de cai de la Clio 4 este un motor complet nou fata de cel de pe Clio 3, are distributia pe lant, cuplu mai bun, etc. Cu 1.2 TCE de 120 de cai si automata cu dublu ambreiaj in 6 trepte va fi minunat, iar pretul sigur va fi competitiv fata de concurenta. Insa de la noul Clio eu as lua doar varianta RS facuta in Franta. In rest, parca Sandero nou e mai ok. Are distributia pe curea, nu pe lant. |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
alexme24 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
@spy_oh_joy1389 nu vreau sa deschid o polemica sau ceva in genul, dar cand am fost la test drive acum 1 luna si ceva, cei de acolo au spus ca 1.5 dci 90 cp are distributie pe lant. Care este adevarul pana la urma?
|
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#27
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Poate nu v-ati inteles intre voi. Daca zice Energy 90 si nu mentioneaza de care ar trebui sa fie vorba de 0.9tce. Energy dCi 90 are curea de distributie dupa cum vezi si in videoclip. Aceeasi informatie am gasit si pe intranet la servici. Am primit si un plan de revizii in care la Energy dci 90 se specifica ca la 4 ani sau 90.000km se schimba cureaua de distributie (desi si in film si pe intranet zice de 160.000km dar nu specifica si o durata).
|
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
alex, de cand vanzatorul de showroom e etalon la date tehnice?
bafta la crezut.... 17 Dec 2012, 13:12: http://www.autozeitung.de/auto-vergleichst...wagen-vergleich testat iar in germania This post has been edited by b76bgaarh: 17 Dec 2012, 13:12 |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#29
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
B76baargh te rog pune si un clasament daca stii germana ca mi-e greu sa inteleg cu google translate ce concluzii trag ca traducerea e ambigua rau.
|
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 14:24 |