Sfat achizitie Clio IV vs VW Polo
![]() ![]() ![]() |
Sfat achizitie Clio IV vs VW Polo
Modus |
![]()
Post
#61
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|||
csimby |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 2 February 08 From: Tirgu-Mures ![]() |
Da, HSA abia astazi am descoperit, probabil ca am sarit peste acel rand. Polo are 4 geamuri electrice, si toate cu impuls, in timp ce Clio are numai pe fata.
|
--------------------
Volkswagen
Polo Comfortline
2014 Renault Symbol Expression 2010
VW Polo 1999 Dacia Solenza Clima 2004 |
|
antique |
![]()
Post
#63
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 7 September 06 From: iasi ![]() |
Eu mi-as lua un motor din acesta mic si turbo pentru cuplu superior unei aspirate. In plus, si puterea este obtinuta la o turatie mai mica.
Nici vw nu e un monument de fiabilitate si la revizii cred ca este mai scump. LE: Geamurile spate cu impuls mi se par inutile. This post has been edited by antique: 11 Nov 2013, 22:51 |
--------------------
renault
clio 3
2008, 1.2 confort-dinamique -> sora Kia Cee'd 2008 -> eu
God bless reno |
|
csimby |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 2 February 08 From: Tirgu-Mures ![]() |
O revizie la Polo este 400-450 lei, prima revizie la 2 ani sau dupa 20 000 km. La Skoda Rapid o revizie costa 180 de euro, foarte scump zic eu...
|
--------------------
Volkswagen
Polo Comfortline
2014 Renault Symbol Expression 2010
VW Polo 1999 Dacia Solenza Clima 2004 |
|
barichello |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 23 October 12 ![]() |
Clio clar. La VW mi-au spus sa-mi schimb si volanul ca sa arate mai bine la interior (la golf 5, cand am avut de ales intre golf 5 si clio 4)
1. am deja 16.000 km cu masina facuti intr-un an de zile (pe 27 noiembrie face 1 an) -nu am schimbat nimic la ea -nu troncane 2. motorul trage destul de bine pentru cat de mic e el [0,9] (mai ales fara functia ECO)... eco folosesti in oras sau in exterior cand vrei sa faci depasiri in care ai timp destul 3. consum constant la 100 km/h cu pilot automat: 3,8 - 3,9 (Buzau-Bucuresti) Daca vrei mai multe detalii, astept un PM |
--------------------
Renault
Clio 4 / Koleos /
2012 TCe 90 / dCi 2.0 175CP
- B-494-EDI BZ-49-EDI
|
|
vallixx |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.549 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
tomageorgian |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.387 Joined: 22 February 10 From: Franta ![]() |
poate mai au, desi nu cred
![]() Attached thumbnail(s) Untitled.png ( Size: 311.72k ) Number of downloads: 903 |
--------------------
.
.
. Kia Niro Phev
Laguna3 2.0dCI ex. Latitude 2.0dCI C5 x7 2.0hdi Logan 1.6mpi E39 530D Laguna 3 2.0dCi Qashqai 1.5dCI Twingo 2 1.2i E28 520i |
|
partner |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 433 Joined: 20 June 13 From: Bucuresti ![]() |
La el in oras nu mai e Fiat
![]() |
--------------------
Renault
Captur
2013 / TCe120 EDC
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#69
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
Vad ca vrei sa alegi intre un motor turbo de 0.9l (Clio) si un aspirat de 1.4l. (Polo)
Totusi, daca iubesti dinamica, poate alegi Polo 1,2 TSI 105 CP (cu conditia sa fie nou, si nu second-hand). Un Polo cu motor 1,2 TSI de 105 Cp se misca neasteptat de bine pt un motor de 1,2l, pt ca este usor si motoarele TSI au cuplu maxim de la turatii joase. Practic 1,2 TSi are 175 Nm de la 1750 turatii pana la 4300 turatii, si acest lucru ii da o dinamica neasteptata (daca nu ma inseala memoria, prinde suta in mai putin de 10secunde) Am mers cu Polo 1.2 TSI, si mi se pare ca are o dinamica identica cu Octavia 1,4 TSI si 122 CP. Vreau sa iti atrag atentia sa fie noul model de motor 1,2 TSI, adica cel cu distributia pe curea. Cele mai vechi, cu distributie pe lant, au avut probleme la intinzatorul lantului, si de aici o intreaga serie de probleme. This post has been edited by theodor2004: 12 Nov 2013, 12:00 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
csimby |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 2 February 08 From: Tirgu-Mures ![]() |
QUOTE(theodor2004 @ 12 Nov 2013, 11:32) Vreau sa iti atrag atentia sa fie noul model de motor 1,2 TSI, adica cel cu distributia pe curea. Cele mai vechi, cu distributie pe lant, au avut probleme la intinzatorul lantului, si de aici o intreaga serie de probleme. Da aici am auzit si eu de la diferite surse (mecanici auto, posesori de masini VAG) ca ar fi probleme. 1,2 TSI insa ridica mult pretul si trece de bugetul alocat... |
--------------------
Volkswagen
Polo Comfortline
2014 Renault Symbol Expression 2010
VW Polo 1999 Dacia Solenza Clima 2004 |
|
diesel_power |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
|
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
hellcat |
![]()
Post
#72
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Sa fie dealerul diferenta?
Si ar mai fi o chestie...spunem repede si generic - ulei si filtre - dar trebuie vazut concret in ce consta programul de revizie (poate iti face si o diagnoza, poate iti aeriseste franele, completeaza lichidul de racire, freonul, etc., etc.) Oricum, asta e o intrebare de pus direct dealerilor. This post has been edited by hellcat: 12 Nov 2013, 14:02 |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
csimby |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 2 February 08 From: Tirgu-Mures ![]() |
Dealerul a zis: "la revizie schimbam uleiul, si desigur toate filtrele, ca este mult praf pe la noi" si punct.
![]() ![]() This post has been edited by csimby: 12 Nov 2013, 14:04 |
--------------------
Volkswagen
Polo Comfortline
2014 Renault Symbol Expression 2010
VW Polo 1999 Dacia Solenza Clima 2004 |
|
adrian2011 |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 693 Joined: 30 August 11 From: Isle of Man ![]() |
uleiul de masina nu e ca cel de floarea sorelui, sa se altereze dupa 1 an daca nu il consumi.daca mergi putin chiar nu are rost sa il schimbi din an in an.
|
--------------------
Renault
Symbol
2011 Collection 1.2 16V
|
|
csimby |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 2 February 08 From: Tirgu-Mures ![]() |
Da, insa am citit cateva articole si se recomanda ca la masini noi primul ulei sa fie schimbat chiar si la 6 luni, asta datorita rodajului, ca se aduna particole mici etc. Dar cum am zis, nu sunt nici mecanic si nici inginer de motoare. Probabil da cei de la VAG stiu ce zic.
|
--------------------
Volkswagen
Polo Comfortline
2014 Renault Symbol Expression 2010
VW Polo 1999 Dacia Solenza Clima 2004 |
|
theodor2004 |
![]()
Post
#76
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
QUOTE(csimby @ 12 Nov 2013, 14:02) Dealerul a zis: "la revizie schimbam uleiul, si desigur toate filtrele, ca este mult praf pe la noi" si punct. ![]() ![]() Nope, sunt zvonuri. Tu ai de optat intre interval de service fix (la 1 an) si interval variabil (la limita de 15 000 kilometri). Avand in vedere ca eu, la Octavia, fac cam 14500km/an, am optat pt cel fix si intr-adevar, la 1 an, s-a aprins becul pt revizie. La masinile din grupul Vag, la prima revizie, de 1 an, se schimba in mod obligatoriu uleiul si filtrul de ulei. Eu am cerut sa mi se schimbe si filtrul de aer, pt ca este important la motoarele TSI. Toate acestea m-au dus la 450 RON (adica 4l ulei Castrol, filtru ulei, filtru aer). Filtrul de benzina se schimba la 60 000km, si nu accepta ei sa il schimbe mai devreme, iar pe cel de habitaclu il schimba la 2 ani (eu mi-l schimb singur in fiecare primavara). La a doua revizie am platit 750 RON pt ca a intrat si inspectia de service. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
vallixx |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.549 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(theodor2004 @ 12 Nov 2013, 15:18) Ai facut foarte bine. Nu numai la TSI e indicat sa se schimbe si filtrul de aer. Si la cele clasice, aspirate, tot e bine sa fie filtrul curat, schimbat macar odata la an. Mai ales ca la aspirate aerul intra in motor doar prin efectul de aspiratie, nu si pompat cu presiune de o turbina. Caz in care e bine sa fie filtrul curat si motorul sa nu traga greu prin el. |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
hellcat |
![]()
Post
#78
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
martzipan2004 |
![]() ![]()
Post
#79
|
![]() the fuck's your problem.... Group: Members Posts: 688 Joined: 11 August 08 From: bucuresti ![]() |
azi am fost si am facut test drive cu renault clio 4-- 0.9
Ca si impresii pot spune ca aspect este peste toate modele din gama Motorul este f sprinten pentru capacitatea sa , + are o tenta de cuplu de diesel Insonorizare buna....deabia peste 3000 de ture iti poti da seama ca se aude motorul ( in mers ) Design f misto si in interior...... Plastice pe volan.....care se vor zgaria foarte usor Volanul se misca usor ( foarte usor defapt -tot electrica servodirectia ) portagaj suficient ( varianta estate pe care o doresc ) un singur minus ......- vibratia de la relanti ......sper sa faca ceva cei de la renault fiindca este enervanta , totusi este diminuata fata de sandero , cu care am facut test drive |
--------------------
BMW
F11
2016
- B 67 ELT Renault Laguna 3 Black Edition 2011
Symbol 1.4 8v ^ 57000 km Corsa 1.7 CDTI ^ 150000 ^ Opel Combo 1.7 DTI 2010[B] |
|
BannedHost |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
e in 3 pistoane, e normal sa vibreze.. nu prea au ce face decat sa mareasca relantiul.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
martzipan2004 |
![]()
Post
#81
|
![]() the fuck's your problem.... Group: Members Posts: 688 Joined: 11 August 08 From: bucuresti ![]() |
am mers cu motoare in 3 ....si sincer nu le auzeam nici de afara....!
|
--------------------
BMW
F11
2016
- B 67 ELT Renault Laguna 3 Black Edition 2011
Symbol 1.4 8v ^ 57000 km Corsa 1.7 CDTI ^ 150000 ^ Opel Combo 1.7 DTI 2010[B] |
|
argon |
![]()
Post
#82
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Vibatia se simte, nu se aude.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
martzipan2004 |
![]() ![]()
Post
#83
|
![]() the fuck's your problem.... Group: Members Posts: 688 Joined: 11 August 08 From: bucuresti ![]() |
|
--------------------
BMW
F11
2016
- B 67 ELT Renault Laguna 3 Black Edition 2011
Symbol 1.4 8v ^ 57000 km Corsa 1.7 CDTI ^ 150000 ^ Opel Combo 1.7 DTI 2010[B] |
|
pishky |
![]()
Post
#84
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
colegu, treaba e simpla.
te duci frumos la veveu, te dai cu polo, te duci la reno, te dai cu clio, care iti pune un ranjet pe fata - pe aia o vrei daca vrei o masina pe care o alegi rational - vrei un logan, eftin, chel, robust. daca vrei orice altceva - vrei una care te face sa zambesti. (criteriile sunt subiective) |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
csimby |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 2 February 08 From: Tirgu-Mures ![]() |
M-am dat cu ambele masini, cum am spus, pareri:
Polo: ![]() Clio: ![]() ![]() |
--------------------
Volkswagen
Polo Comfortline
2014 Renault Symbol Expression 2010
VW Polo 1999 Dacia Solenza Clima 2004 |
|
lucianm |
![]()
Post
#86
|
Membru autentic Group: Members Posts: 799 Joined: 13 December 06 From: Iasi ![]() |
mecanicii auto te vor client, e normal sa-ti recomande clio.
![]() |
--------------------
VW
Golf 6 1.4 TSI
2011
|
|
csimby |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 2 February 08 From: Tirgu-Mures ![]() |
|
--------------------
Volkswagen
Polo Comfortline
2014 Renault Symbol Expression 2010
VW Polo 1999 Dacia Solenza Clima 2004 |
|
orbyt78 |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 26 August 12 ![]() |
Daca ai ramas pe directia Renault, esti pe calea buna. VW nu mai este o firma serioasa de prin anul 2007, unde toate modelele si marcile de sub tutela firmei au avut de suferit, cu exceptia Skoda, care a mers pe producatorii vechi de piese, si se cunoaste rezultatul.
Un sfat, pentru toata lumea, fugiti de TSI, ca motorul este conceput sa aibe 60% din piese consumabile, fiind fericiti cei care fac 150tkm cu acest motor. Downsize-ul facut de renault este mult mai fiabil, si o sa vedeti la anul, motoarele echipand seria A,B si de la mercedes. Opinie personala : motoarele aspirate de la renault, sunt cele mai fiabile in zilele noastre, si personal caut sa-mi iau o masina mai mare, de familie. Dupa aproape un an de drive-test, cu passat, c-class, octavia, jeta, am decis sa-mi cumpar un megan 2. |
--------------------
renault
symbol
2007 Better late on earth, than fast under !
|
|
vallixx |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.549 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu cum ai facut tu impartirea pentru ca mie imi da cu virgula.
Adica ne spui ca ai facut drive test cu Passat, C-Klasse, Octavia si Jetta si tu totusi ti-ai luat Megane 2 pentru ca este motorul fiabil? Permite-mi sa ![]() ![]() ![]() Nu cumva pentru ca este cel mai ieftin? Pentru ca in rest, daca banii nu intra in ecuatie, nu inteleg de ce ai lua cel mai modest model dintre toate. Poate cu Octavia sa-l mai compari, chiar daca e un pic fortat. In rest nu exista nicio comparatie. Da, bun, aspiratele de la Renault nu sunt rele si daca intamplator mi-ai urmarit postarile ai sa vezi ca se confirma, sunt un sustinator al aspiratelor. Insa pe masinile Renault in general, aspiratele sunt un pic subdimensionate. Clio are un 1.2 75CP, dupa mine extrem de mic. Megane a avut ani de-a randul un 1.6 16V de 110CP. Mic si ala pentru un model ca Megane. La un moment dat si pe Fluence tot asta era. De aia s-a si dus vorba ca "Reno-ul pe benzina consuma mult". Cum naiba sa nu consume mult, daca ai un motor pe care trebuie sa-l tii numai in ture ca sa intelegi ceva din el? Pun pariu ca acelasi sofer, mergand la fel, aceeasi masina, acelasi traseu...etc scoate un consum mai bun dintr-un 1.6 de vreo 110 cai decat dintr--un 1.2 de 75. E logica elementara, desi la 1.6 ai capacitate mai mare, il vei folosi la ~70% nu la 99%. Evident va consuma mai putin si va fi si mai fiabil in timp. This post has been edited by vallixx: 13 Nov 2013, 08:28 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
theodor2004 |
![]()
Post
#90
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
QUOTE(orbyt78 @ 13 Nov 2013, 03:33) Un sfat, pentru toata lumea, fugiti de TSI, ca motorul este conceput sa aibe 60% din piese consumabile, fiind fericiti cei care fac 150tkm cu acest motor. Downsize-ul facut de renault este mult mai fiabil, si o sa vedeti la anul, motoarele echipand seria A,B si de la mercedes. aici nu iti dau dreptate: pe Skoda sunt motoare TSI de 2l, 1.8l, 1.4l si 1.2l. Singurul care a avut probleme cu adevarat a fost 1.2 TSI, productiile din 2010-2011. De la sfarsitul lui 2011 VAg a rezolvat problema definitiv, si nici acestea nu mai au probleme la turbina, si la intinzatorul de la lant. Au mai fost probleme la intinzatoul de la lant la unele loturi de 1.4 TSI din 2010, dar s-a schimbat furnizorul si acum nu mai sunt probleme. Oricum, Vag schimba pe garantie sau kulanta distributiile cazute, pt cei cu motare din 2010-2011. Cat despre 1.2 TSI, eu am unul cumparat la sfarsitul lui 2011, si pana in prezent nici o problema. Deci motoarele TSI au avut probleme, la loturile de inceput, iar acum s-au rezolvat (lucru care se intampla la multe alte marci) Iar afirmatia ca 60% din piesele de pe motoarele TSI sunt consumabile, este o gluma buna si nu stiu de unde este luata. 1.4 TSI a luat titlul de motorul anului de vreo 2 ori. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 14:39 |