Avantaje si dezavantaje Twingo motor c3g
![]() ![]() ![]() |
Avantaje si dezavantaje Twingo motor c3g
iuli_twingo |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 18 July 13 ![]() |
|
||
--------------------
Twingo 1 (X06) 1.2
1.2i 55 cp
1993
|
|||
espacern |
![]()
Post
#2
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Si la distributia antrenata de lant se schimba......culisa+lantul.
La intervale mai mari de timp fata de curea intradevar dar se inlocuiesc. Poate de aici sursa zgomotolui......nu? DOT-ul de la lichid frana cu cat este mai mare cu atat si temperatura de fierbere este mai ridicata.....asa ca este OK si cu 3 dar mai bun cu 4. Antigelul se verifica cu densimetrul....nu cu testerul. @+ |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
argon |
![]()
Post
#3
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(iuli_twingo @ 7 Sep 2013, 16:19) Asta e un plus la masinile cat de cat actuale, ca si Dacia 1310 avea lant, si cine o mai foloseste? Motorul ala (c3g) cu lant si delcou e cam din aceasi generatie.. invechita. Ontopic: Mare dezavantaj, cautam sa cumpar aceasta masina, cu motorul nou D4F/D7F dar din 5 vazute nici una nu are servodirectie, nu am gasit una cu servodirectie...mi se pare inadmisibil la o masina de oras sa nu aiba servodirectie...ca ala e scopul ei...la drum lung nu te ajuta cu nimic. This post has been edited by argon: 8 Sep 2013, 20:01 |
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Exista si cu servodirectie. Aici intervine costul. Depinde cat esti dispus sa platesti pe masina. Ce este drept...se cam exagereaza cu preturile la aceasta buburuza.
|
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
argon |
![]()
Post
#5
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Am gasit la 7-900 de euro + 150 taxa, pret acceptabil zic eu, euro 3 cu motorul nou, nu cel pe lant, geamuri oglinzi electrice, deci dotate cat de cat, dar fara servodirectie...
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
iuli_twingo |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 18 July 13 ![]() |
1.cum spuneam servodirectia este clar un dezavantaj dar nu dramatizez
2.si totusi poate raspunde cineva la intrebare ![]() Twingo cel putin la mine nu indica in bord temp.motorului(adica a antigelului) cum stii daca ai un termostatul blocat doar un exemplu ?! -cum pot sa aflu temperatura antigelului -doar cu o interfata ? Trebuie dedicata Clip ,DT 2000 sau...merge una generica ? 3.Am desfacut clapeta&carburatorul,nu este identica cu dacia are cativa senzori de temp.,care tine ralantiul etc prezenta delcoului o face asemanatoare. 4.Cum spuneam masina porneste la sfert ..adica pornea a ploat unde locuiesc incerc sa pornesc si nimic. Revin peste o zi desfac delcoul partea de sub delcou acolo unde este "platina" nu stiu numele exact impuscata&oxidata o curat un pic ,pun totul la loc,a pornit rapid;cu ocazia asta de curiozitate am desfacut si partea de la clapeta de acceleratie curatat cei trei senzori de pe el. De ce o fi impuscat partea aceea de pe aprindere,se scurge apa in interiorul motorului sau doar condensul este devina ? Partea de la capota in interior ar favoriza scurgerea apei pentru ca intra in prin zona ''filtrului de habitaclu "" care ...nu exista. ![]() Capota in interior are multe decupaje,s-ar putea scurge apa ma gandesc. O sa postez cand am timp cateva poze,pentru ca nu stiu daca lipseste ceva ...sau nu a fost dotata ea niciodata ![]() This post has been edited by iuli_twingo: 10 Sep 2013, 14:48 |
--------------------
Twingo 1 (X06) 1.2
1.2i 55 cp
1993
|
|
alexkovacs81 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 18 December 09 ![]() |
1. La nimeni nu indica Twingo pe bord temperatura antigelului, pentru ca nu a fost dotat in acest sens. Singura indicatie pe care o poti primi este daca se aprinde martorul rosu pe bord in urma incingerii motorului, in care caz trebuie sa opresti imediat motorul si sa chemi ajutor specializat.
2. Ai desfacut clapeta&carburatorul: Twingo cu motor C3G are injectie monopunct (din cate stiu eu), deci nu poate avea carburator. 3. Nu stiu exact daca Twingo C3G are aprindere electronica sau cu platina. Daca are aprindere electronica, atunci delcoul serveste doar la distribuirea scanteii catre cele 4 bujii pe rand, fara sa aiba platina. Daca s-a folosit delco cu platina la Twingo, atunci trebuie stiut ca dupa un timp acea platina se uzeaza din cauza scanteilor repetate care se produc. In acest caz trebuie schimbata platina, care costa cativa lei la un magazin auto si este posibil sa fie similara cu cea de pe Dacia. Un delco cu platina arata ca in poza alaturata Attached thumbnail(s) normal_Foto_2.jpg ( Size: 79.02k ) Number of downloads: 553 |
--------------------
Renault
Twingo
- CV 04 EGJ
2001
|
|
argon |
![]()
Post
#8
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu arata chiar asa, aia nu e platina din poza, e senzor electromagnetic, si nu atinge camele.
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
iuli_twingo |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 18 July 13 ![]() |
-Lagat de aprindere,oricum este ceva lucios de culoare aurie (trebuia sa fie lucioasa)
![]() Am gasit o poza rotor aprindere (deget de aprindere term.francez) -Cu chemarea specialistului inteleg;insa poate specialistul sunt chiar eu insa nu stiu cu ce merge interogat ecu de pe motorul asta,nu pot sa cunosc toate monomarcile din lume ![]() Mi se pare de bun simt sa stie si utilizatorul daca creste temp. motorului sau nu ![]() O sa atasez alte poze cat de curand ![]() This post has been edited by iuli_twingo: 11 Sep 2013, 14:50 Attached thumbnail(s) Rotor_aprindere.jpg ( Size: 6.62k ) Number of downloads: 577 |
--------------------
Twingo 1 (X06) 1.2
1.2i 55 cp
1993
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
iuli_twingo in cazul tau "delcoul" este un BANAL distributor si atat - nu este un delcou. Aprinderea este electronica iar comanda de aprindere o da ECU direct pe bobina.
Legat de monitorizarea temperaturii lichidului de racire, poti folosi foarte bine un ceas de temperatura cu un senzor aftermarket (se pune cu un stut pe un furtun) - senzorul tau este un banal termocontact - deci nu poate fi folosit la citirea valorii reale. Acest motor poate fi "interogat" insa doar cu Clip-ul, DDT 2000 nici macar nu "miroase" ECU ala. Ar trebui sa intelegi ca este foarte vechi, gandeste-te ca acel ECU de pe masina ta este conceptut in 1991 - initial pus pe Renault CLio 1 (aici ma refer strict la tipul de ECU si la motorizarea pe care o ai tu), ori in 1991 diagnoza era ceva primitiv iar la multe masini in perioada aia "diagnoza" se facea deseori cu numaratul unor clipiri ai martorului OBD eventual al unui LED pus pe 2 pini de la ECU. De asememena masina nu are conector OBD standard, ci unul personalizat Renault cu 12 pini (se afla la motor). La vremea aia nu se standizase inca nimic. De asemenea pe CLIP obtii FOARTE putine informatii cu privire la diagnoza acestui tip ECU. Apropo in cazul tau stergerea erorilor se face foarte simplu prin scoaterea bornei de (+) a bateriei (ECU nu salveaza in EEPROM date de erori). Colegul alexkovacs81 are perfecta dreptate, masina nu este dotata cu carburator, are o injectie de tip monopunct - deci injectie, nu carburatie. This post has been edited by bubu782001: 11 Sep 2013, 14:49 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
alexkovacs81 |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 18 December 09 ![]() |
E buna observatia lui Argon, nu stiam ca exista senzori electromagnetici care arata asa, dar si platina arata aproape la fel, este imposibil sa nu o recunosti dupa poza.
Iuli_twingo, este posibil ca in capacul de la delco/distribuitor sa apara o crapatura subtire, care lasa un pic de umezeala sa treaca si sa afecteze trecerea curentului prin distribuitor catre fise. Alta posibilitate este ca acel rotor de aprindere sa se uzeze in timp, el se invarte continuu in timp ce este apasat de contactul din capacul repartitorului, iar acea frecare are efecte in timp. Daca crezi ca sunt probleme cu oricare dintre cele doua piese, se pot schimba, din cate tin minte nu costa foarte mult niciuna dintre ele, in schimb daca intr-adevar sunt probleme cu ele, diferenta va fi sesizabila. Apropo, nu este neaparat nevoie sa ajunga apa acolo, este suficienta umezeala din aer, mai ales daca este o zi mai ploioasa si rece. |
--------------------
Renault
Twingo
- CV 04 EGJ
2001
|
|
iuli_twingo |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 18 July 13 ![]() |
Cateva poze cu motorul,odata ce am curatat cu smirghel capul de aprindere si degetul de aprindere ,porneste la sfert.
Pretul lor este modic 12 euro amandoua la kit,observ ca merge de o luna ;pare sa fi fost suficient curatatul cu smirghel. Merci pentru indrumari ![]() This post has been edited by iuli_twingo: 2 Nov 2013, 15:34 Attached thumbnail(s) IMG_4613.jpg ( Size: 197.44k ) Number of downloads: 415 IMG_4614.jpg ( Size: 213.6k ) Number of downloads: 441 IMG_4615.jpg ( Size: 112.41k ) Number of downloads: 411 |
--------------------
Twingo 1 (X06) 1.2
1.2i 55 cp
1993
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th August 2025 - 17:25 |