Inlocuire motor
![]() ![]() ![]() |
Inlocuire motor
b.alexandru |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 15 February 13 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio 3 1.5 dci
2007 167400km
- BN84HRD
|
|||
BannedHost |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
O varianta buna pt tine ar fi un 1.6 16v .. benzinar, sau daca ti la consum un 1.5 dci de 105 cai.....
Merge si motorul de rs dar trebuie ajustate o gramada de chestii .... Gandeste-te doar ca daca schimbi motorul diesel pe unul pe benzina trebuie schimbata cutia de viteze, ecu, bordul .... planetare etc .... This post has been edited by BannedHost: 1 Nov 2013, 15:03 |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
gicu_lord |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 19 June 10 ![]() |
Eu am schimbat un motor care s-a facut zdrente dupa o schimbare de distributie facuta prost. Din experienta mea iti spun asa:
1. Va fi greu sa gasesti un alt motor care sa arate bine. La dezmembrari majoritatea sunt varza pentru ca tot ce e mai bun dispare imediat. Aia de la dezmembrari au relatiile lor si cum apare ceva de calitate le plaseaza. Ar fi bine daca cunosti pe cineva de la o astfel de firma. Eu am sunat la firma de unde l-am luat si mi-au zis ca nu au tipul ala si in aceeasi zi, la intereventia unei cunostinte care avea legaturi cu ei si-au adus aminte imediat ca au unul. 2. Sa schimbi tipul motorulul e foarte complicat. Trebuie sa gasesti unul care sa fi fost montat din fabrica pe tipul ala de caroserie. Daca nu, va trebui sa-l omologhezi la RAR si nu e nici ieftin nici nu se rezolva repede si simplu. Daca gasesti unul care se pupa cu caroseria oricum va trebui sa schimbi cutie de viteze, calculator si cine stie ce alte modificari trebuie sa mai faci pentru ca difera puncte de prindere si alte alea. 3. Vei gasi cu greu mecanici capabili sa faca treaba asta asa cum trebuie. La reprezentanta e cel mai bine sa mergi dar sunt foarte scumpi. Pe mine m-a costat 3000 de lei motorul si am pus inca 3000 pe montaj care implica si schimbat distributie, ulei, lichid racire, freon, etc. Zic la reprezentanta pentru ca astia au avut de-a face frecvent cu tipul asta de masina si pe langa faptul ca se misca mai repede au manualele la dispozitie si o serie de scule specifice. Nu ca ar fi calitatea umana mai buna. |
--------------------
Renault
Clio III
2008 1.4 16v
|
|
bogdannicusor83 |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 2 October 12 ![]() |
in primul rand ce a patit motorul? crezi ca se mai poate repara?
daca vrei sa il scimbi treb sa gasesti acelasi tip de motor, ca sa nu ai probleme la RAR. Bafta |
--------------------
Renault
Megane 2
2007 Break
|
|
SorinCT |
![]()
Post
#5
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
Daca schimbi pune acelasi motor ca sa iti bati capul cat mai putin.
Care a fost cauza defectelor? Trebuie sa fi fost ceva de vina ca nu crapa ele asa din senin. Motorul ce a avut? |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 10:35 |