Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Curea de accesorii rupta de mai multe ori !, Renault master

aDyw0w
post 15 Oct 2013, 09:50
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 5 December 12




Buna ziua,

Am si eu o problema la un Renault master din 2001, 2.2 dci de 90 cp. Mai exact mi s-au rupt pana acum 3 curele de accesorii (din fericire nici una nu a afectat distributia) prima la 11mii km de la schimb, iar urmatoarele la 7-8 mii de km. Istoricul ar fi cam asa, am schimbat distributia si desigur am zis hai sa schimb si cureaua de accesorii cu intinzatorul desi nu prezentasera probleme pana atunci. Dupa ce am efectuat aceasta operatiune s-a rupt prima curea la 11mii, am schimbat-o, apoi la a 2a curea am schimbat si fulia de la arborele cotit. Neschimbate au ramas doar rola de la vibrochen si pompa de servo. Ideea este ca intre pompa de servo si vibrochen la turatii peste 3k flambeaza cureaua (acum mai putin si cica ar fi normal, inainte de schimbarea fuliei de la arbore mai rau). Un mecanic mi-a spus ca ar putea fi pompa de servo pentru ca s-ar bloca, altul mi-a spus de intinzator desi acesta a fost schimbat acum 30k km insa l-a pus pe seama faptului ca dupa ce l-am schimbat prima oara a inceput aceasta problema. Mentionez ca de fiecare data cureaua se rupe pe primul sant din partea stanga cum te uiti la motor.
As dori sa stiu daca a mai intampinat cineva o astfel de problema si cum a rezolvat-o?


--------------------
Renault Master 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Caliente
post 15 Oct 2013, 14:42
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 8 July 11




eu banuiesc ca o fulie,o rola are joc , poate rola intinzatoare nu e stransa cum trebuie pe intinzator si in turatii mari provoaca vibratiile alea , daca servo ar avea ceva ai simti probleme la directie, scurgeri de ulei la pompa de servo..., mai ramane alternatorul daca are fulie speciala,alta decat cea fixa, normala.

eu la vivaro am schimbat alternatorul cu unul de duster, si mi-a pus fulia mea care chiar daca avea aceleasi dimensiuni cu cea fixa de pe duster, a zis ca daca nu o pun pe a mea o sa am probleme cu cureaua, pt ca fulia mea avea un sistem ciudat cand invarteam de ea si pe urma o blocam,alternatorul inca mai invartea 2 ture.

mi-a zis ca daca fulia aia o sa aiba probleme o sa am si probleme cu cureaua.


--------------------
OPEL VIVARO 2003, - IF 06 UJS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2025 - 10:02
Dacia