Tremurat la plecatul de pe loc, Tremurat la plecatul de pe loc
![]() ![]() ![]() |
Tremurat la plecatul de pe loc, Tremurat la plecatul de pe loc
MAD-DOG |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 8 September 13 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
2007-Megane II
|
|||
cip2k7 |
![]()
Post
#32
|
![]() Resistance Is Futile Group: Members Posts: 436 Joined: 23 July 07 From: Timisoara ![]() |
Ca o observație la mașina mea: toba (de fapt conducta care duce gazele spre evacuare) la un moment dat se lovea de ceva tablă de sub mașină și determina și un tremur mare în habitaclu dar și un zgomot foarte supărător la relanti. S-a rezolvat cu îndreptarea tablei (probabil lovise în ceva sub mașina și s-a deplasat, după ce a fost mișcată cu aproximativ 10cm nu am mai avut simptomele). De obicei efectul era cel mai puternic resimțit când motorul era folosit în regim continuu câteva ore (e.g. pe autostradă).
Pe de altă parte, aud și eu tremurul acela în habitaclu în partea dreaptă la relanti uneori, acela care de obicei am înțeles că provine de la tamponul hidroelastic despre care s-a tot discutat. Deocamdată nu e într-atât de supărător încât să cred că trebuie schimbat... și în cazul meu această vibrație se aude de aproape 2 ani, fără a degenera în alte probleme. |
--------------------
Renault
Megane Sedane II.2 Privilege 1.5dci 85CP
2007 All-In-One Dedicated Multimedia Unit + Xenon + LLumar-Powered Lighting + Magnat-Powered Acoustics
|
|
JoggY |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 3 July 10 ![]() |
revin cu un mic update deoarece si eu am avut aceeasi problema : din ce am auzit , si am incercat si au dreptate , cand pleci cu ea sa zicem la 2500 rpm , discul de ambreiaj patineaza si se incalzeste , solutia fiind , plecarea lina la 1000-1500 rpm , eu in invarteam masina mai mult prin oras , si imediat incepea sa tremure , asa acum nu mai am probleme , sunt constient ca in timp trebuie schimbat nimic de zis , dar momentan este ok asa !
ca sa revenim , cei care aveti problema asta , incercati sa plecati de pe loc la 1000-1500 maxim si nu veti mai avea problema asta ! |
--------------------
Renault
Megane
2007 , Privilege , 140 000 KM
|
|
Tweetz |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 13 September 12 From: Oradea ![]() |
Salutare tuturor,
Am si eu aceleasi simptome la Megane-ul meu din 2008 1.5 dci 86cp. Doar la mine cu motorul rece "tremuratul" este mult mai accentuat. Dupa ce se incalzeste motorul, dispare efectul de tremurat, dar revine dupa mai multi km( 20-30km, mai multe opriri/porniri de pe loc ) in oras, efectul revine... Mentionez ca masina are 152.000 km si nu a fost schimbat inca kitul de ambreiaj. Multumesc anticipat pentru raspunsuri ! Cu stima, Tw. |
--------------------
Renault
Megane II.2 1.5 dCI
2008
|
|
cristian.iliescu88 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 5 October 14 From: Mioveni-Arges ![]() |
Salutare,
Aceeasi problema o am si eu cu tremuratul la plecarea de pe loc. Cand este rece motorul se intampla destul de des. Dupa ce se incalzeste motorul, tremuratul apare foarte rar spre deloc. Din cate am observat, bieleta anticuplu trebuie schimbata avand urme clare de uzura avand ambele bucse crapate. Credeti ca acesta este principalul motiv pentru acest tremurat? Ambreiajul nu patineaza inca si nici nu creed ca a fost schimbat. Detin masina din septembrie si are 105k. Cu stima. This post has been edited by cristian.iliescu88: 26 Dec 2014, 01:18 |
--------------------
Renault
Megane Sedane 2.2 1.6 16V+GPL
11/2007 Privilege
|
|
georgetzop |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 12 August 14 ![]() |
Si eu am patit exact la fel, imi trepida toata masina canda mergeam in spate, am schimbat tamponul de la motor de sus si de jos cel antibalans si problema a fost rezolvata. M-au costat 400 de lei tampoanele si 50 de lei manopera.
|
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci 106 cp
2006
|
|
cristian.iliescu88 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 5 October 14 From: Mioveni-Arges ![]() |
Cel de sus nu este cazul sa il schimb inca. Am sa il mai las. Il voi schimba pe cel de jos si sper sa rezolv problema.
Multumesc pentru raspuns. |
--------------------
Renault
Megane Sedane 2.2 1.6 16V+GPL
11/2007 Privilege
|
|
djcristi |
![]()
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
asa si tb sa faci, schimba-le pe rand, oricum din 2008 si pana acum probabil s-a lasat si cel hidroelastic de sus dar el se comporta altfel , daca e uzat, trimite la relanti vibratii in masina.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
cristian.iliescu88 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 5 October 14 From: Mioveni-Arges ![]() |
La relanti nu am vibratii in masina. Sunt convins ca cel de sus este mai moale insa nu este o urgenta.
Il am inclus in calcul pentru schimbare dar mai intai am sa schimb cureaua de accesorii, intinzatorul, fulia alternator, urmand bieleta anticuplu. Apoi ma voi ocupa si de celelalte doua tampoane de la suportii motorului. Oricum, peste vreo 3-4 luni. |
--------------------
Renault
Megane Sedane 2.2 1.6 16V+GPL
11/2007 Privilege
|
|
svg_gabriel10 |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 17 November 13 From: Madrid ![]() |
Va salut! Megane II 1.6 16v din 2005 este subiectul discutiei:
La plecarea de pe loc si la schimbare din prima treapta in a doua, tremura ceva in ea, de parca ar derapa (cand tzopaie rotile). Nu e masina mea, deci o folosesc foarte rar. Are doar 102.000km si nu a fost schimbat ambreiajul. Nu imi dau seama de la ce tremura, inainte nu facea asa. Totusi, plaja la ambreiaj este foarte scurta...daca nu prinzi pozitia perfecta, opresti motorul. Cu respect! |
--------------------
Volkswagen
Passat 2.0 tdi CR 140cp
2009
- ... Megane2 2005, 1.6 16V,83kW
Vectra C 2008,1.9 16v, Z19DTH 150cp Mazda 626 1998, 1.8 16v 90cp Focus 2000, 1.4 16V, 75cp Vectra A 1993, 1.8 90cp |
|
espacern |
![]()
Post
#41
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Trebuie schimbat ambreiajul si rulmentul......in curand!
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
djcristi |
![]()
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
set ambreiaj: rulement + placa presiune + disc ambreiaj. i-au ajuns 100mii km
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
svg_gabriel10 |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 17 November 13 From: Madrid ![]() |
Ambreiajul nu da si alte semne ca e pe duca, gen trancaneala cand apesi pedala sau cand ii dai drumul si e pe liber?
Si totusi am mai auzit undeva ca, cu timpul ambreiajul cand se uzeaza, pedala tine tot mai sus, pana nu mai intra in viteze ![]() Multumesc pentru info, colegi! Trebuie sa vad la ce bani se monteaza kitul prin Madrid... |
--------------------
Volkswagen
Passat 2.0 tdi CR 140cp
2009
- ... Megane2 2005, 1.6 16V,83kW
Vectra C 2008,1.9 16v, Z19DTH 150cp Mazda 626 1998, 1.8 16v 90cp Focus 2000, 1.4 16V, 75cp Vectra A 1993, 1.8 90cp |
|
mariannae2001 |
![]()
Post
#44
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 22 February 09 From: Bucuresti ![]() |
Cand se uzeaza ambreajul ai sa simti cand vrei sa accelerezi cum se tureaza in gol mai ales in treapta 5 cand vrei sa accelerezi. Daca tine sus pedala nu inseamna neaparat ca este distrus ambreajul.
Si masina mea facea la fel cu tremuratul la plecare dar numai in trafic aglomerat dupa multe plecari de pe loc. In conditiile astea am mai facut inca 80 000 km dupa ce un mecanic a spus ca trebuie neapart sa schimb ambreajul. L-am schimbat in cele din urma pt ca a trebuit sa demontez cutia ca pierdea ulei pe la imbinari si discul arata destul de bine doar rulmentul avea joc. In prezent masina are cam 400 000 km si se comporta foarte bine . |
--------------------
Renault
Megane Break
2011 1.5dci 90hp. 66kw
- B 238 ABY Marian[QUOTE]Marian[/QUOTE]
|
|
svg_gabriel10 |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 17 November 13 From: Madrid ![]() |
La mai multi km fara bube!
50% din sperietura s-a dus, pentru ca, asa cum am banuit, lipsea ulei in cutie ![]() De turat in gol, chiar deloc, in nicio treapta! PS: Ambreiajul se poate modifica sa tina mai sus? Am impresia ca masina asta a fost personalizata pentru liniute si burnout-uri :-| Cu respect! |
--------------------
Volkswagen
Passat 2.0 tdi CR 140cp
2009
- ... Megane2 2005, 1.6 16V,83kW
Vectra C 2008,1.9 16v, Z19DTH 150cp Mazda 626 1998, 1.8 16v 90cp Focus 2000, 1.4 16V, 75cp Vectra A 1993, 1.8 90cp |
|
mariannae2001 |
![]()
Post
#46
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 22 February 09 From: Bucuresti ![]() |
NU se poate modifica sa tina mai sus. Daca nu ai suficient ulei in cutie se mai aude si la relanti un zgomot ca de rulmenti si se opreste cand calci pedala de ambreaj.
|
--------------------
Renault
Megane Break
2011 1.5dci 90hp. 66kw
- B 238 ABY Marian[QUOTE]Marian[/QUOTE]
|
|
adrianpanciu |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 4 March 15 From: Bucuresti ![]() |
Salut, am o problema cu vibratia in bord, am citit ca fenomenul este prezent cam la toate insa la mine problema e simtita mai tare doar cand dau drumul la caldura, daca opresc ventilatia, masina e silentioasa, zgomot 0
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 Coupe
2005 / 1.5 dCI 101cp
|
|
EmiSeven58 |
![]()
Post
#48
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 16 December 14 ![]() |
Asa face si la mine , in special pe ultimele trepte.La mine face asa de cand am facut revizia, cred ca a umblat vreun cioban pe acolo si nu a curatat bine de frunze si alte cele.In principal este motorasul de la aeroterma care probabil s-a descentrat
![]() |
--------------------
Renault
Megane
2007
|
|
adrianpanciu |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 4 March 15 From: Bucuresti ![]() |
Problema e similara si pe treapta 1 si pe 3, initial am crezut ca tamponul motor e chiar terminat dar cred ca mai duce o vreme
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 Coupe
2005 / 1.5 dCI 101cp
|
|
djcristi |
![]()
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
din 2005 pana acum sa fie in stare perfecta? cum au constatat asta? cauciucul imbatraneste in timp si isi pierde proprietatile chiar daca vizual arata perfect.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
adrianpanciu |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 4 March 15 From: Bucuresti ![]() |
Ai si tu dreptate, eu iti zic ce informatii am primit ( nu am dus-o la service de baietasi atotstiutori)
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 Coupe
2005 / 1.5 dCI 101cp
|
|
adrianpanciu |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 4 March 15 From: Bucuresti ![]() |
Salut,
Revin cu un update ( video mai jos ) : https://www.youtube.com/watch?v=2IJLJG_V-VI Treapta marsarier - ventilatie oprita = vibratie in bord La relanti = vibratie dispare in mare parte Asta am testat dupa 20 de km parcursi pana la serviciu, deci motorul nu era rece. Multumesc, This post has been edited by adrianpanciu: 17 Mar 2015, 15:02 |
--------------------
Renault
Megane 2 Coupe
2005 / 1.5 dCI 101cp
|
|
djcristi |
![]()
Post
#53
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
nu ma inteleg nimic, ce treaba are cu ventilatia? la tine pare problema din cutie sau vreun tampon.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
adrianpanciu |
![]() ![]()
Post
#54
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 4 March 15 From: Bucuresti ![]() |
Am precizat si ventilatia deoarece vibratia era mai puternica cateodata cand o porneam, atata tot !
![]() Ce am postat acum am descoperit azi dimineata ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 Coupe
2005 / 1.5 dCI 101cp
|
|
djcristi |
![]()
Post
#55
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
poate era mai puternica din cauza ca o porneai pe cald si porneau rezistentele de incalzire de habitaclu , astfel motorul se tura putin.
mergi la un mecanic sa verifice tot, si sa se uite sub masina in timp ce vibreaza sa vada ce se misca asa rau. |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
EmiSeven58 |
![]()
Post
#56
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 16 December 14 ![]() |
E posibil ca in mars arrie sa se activeze clapeta pentru reciculare, unele masini au o astfel de functie, ca sa nu intre gaze de esapament in masina, cand dai cu spatele, pentru ca cele mai multe raman pe sub masina. DECI incearca sa apesi pe buotnu de recilculare si vezi ce se intampla :-?
|
--------------------
Renault
Megane
2007
|
|
djcristi |
![]()
Post
#57
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
clima de megane 2 nu are asa ceva, cele de la vag-uri au.
si daca s-ar fi activat, ce legatura ar fi avut cu vibratia? |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
espacern |
![]()
Post
#58
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
La cuplarea raportului de marche-arriere se modifica setarile din injectie.....am remarcat si eu cand aveam injectoare "obosite"!
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
djcristi |
![]()
Post
#59
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
nu stiu despre ce motor vorbesti dar la 1.5dci ECU nu stie/nu-l intereseaza despre sensul de mers, adica nu se schimba nimic cand mergi in reverse.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
espacern |
![]()
Post
#60
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Scriu(vorba este altceva) despre 1.5 DCI de 85...si este parerea mea stiu ca tu esti foarte specialist in setari ale calculatorului de injectie.
Mai ai totusi multe de invatat....cand se modifica anumite setari functie de anumite situatii. |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 02:54 |