[INFO] Motor 1.5 DCI 106cai si cutia de 6+1 viteze, Informatii legate de motorizarile Diesel
![]() ![]() ![]() |
[INFO] Motor 1.5 DCI 106cai si cutia de 6+1 viteze, Informatii legate de motorizarile Diesel
bejandn |
![]()
Post
#91
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 93 Joined: 29 April 09 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane break 1.5dci 106cp
2005
- CV69XAA
|
|||
luci_olandezu |
![]()
Post
#92
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 2 October 15 ![]() |
am senzatia ca patineaza dar nu prea miroase a disc incins .problema e ca pentru aceasta problema m-am dus in service si nu am rezolvat nimik,mi se pare pedaua la ambreiaj mai moale avand in vedere ca ea era tare inainte . a patit cineva ceva de genul sa te dai la ea sa se tureze dar s nu traga cum tragea ?meganul avand 210.000 km la bord
2 Oct 2015, 19:35: nu se tureaza singur cand accelerezi el nu are demaraj turatia se duce pana la 3- 4000 si degeaba ,masina ,tin sa mentionez ca motorul inainte te lipea putin in scaun cand te dadeai la ea acum se tureaza si pleaca foarte greu ca si cum nu ar trage 2 Oct 2015, 19:40: am fost inapoi la service azi si mi-au spus ca e posibil sa fie pompa ambreiaj defecta si mi-au zis sa mai merg vreo 500 de km cu ea sa se mai aseze .are idee cineva cum se verifica pompa daca este defecta sau daca e i presiune blocata sau ceva de genul? 2 Oct 2015, 19:44: tin sa mentionez ca piesele sunt volanta luk,disc,placa si rulment valeo are vreo problema daca nu e toate de la aceiasi firma? This post has been edited by luci_olandezu: 2 Oct 2015, 19:44 |
--------------------
renault
megane
2007
|
|
luca76 |
![]()
Post
#93
|
Membru autentic Group: Members Posts: 510 Joined: 26 May 14 From: Cel mai sarac judet din tara ![]() |
Ti-or fi schimbat aia prin service ceva pe la motor.
|
--------------------
renault
Kadjar 1,5 blue dci manual
2019
- Numar de vaslui prostu' pana nu-i fudul nu-i prost destul
|
|
bejandn |
![]()
Post
#94
|
Membru incepator Group: Members Posts: 93 Joined: 29 April 09 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
QUOTE(luci_olandezu @ 2 Oct 2015, 19:30) am senzatia ca patineaza dar nu prea miroase a disc incins .problema e ca pentru aceasta problema m-am dus in service si nu am rezolvat nimik,mi se pare pedaua la ambreiaj mai moale avand in vedere ca ea era tare inainte . a patit cineva ceva de genul sa te dai la ea sa se tureze dar s nu traga cum tragea ?meganul avand 210.000 km la bord Mai omule,motorul se tureaza pana la 3-4000rot iar viteza ramane constanta?Explica pe romaneste ca sa stim la ce sa ne gandim.Ai scris un roman aici si nu ai explicat nimic!La mine volanta,placa,discul si volanta sunt Luk iar rulmentul Valeo si merge ambreiajul perfect!La inceput pedala este mai moale din cauza ca mai exista aer pe circuit iar pedala prinde jos de tot dar dupa cateva zile se mai intareste si prinde putin mai sus.Cel putin asa a fost la mine.<span class='edit'>2 Oct 2015, 19:35:</span> nu se tureaza singur cand accelerezi el nu are demaraj turatia se duce pana la 3- 4000 si degeaba ,masina ,tin sa mentionez ca motorul inainte te lipea putin in scaun cand te dadeai la ea acum se tureaza si pleaca foarte greu ca si cum nu ar trage <span class='edit'>2 Oct 2015, 19:40:</span> am fost inapoi la service azi si mi-au spus ca e posibil sa fie pompa ambreiaj defecta si mi-au zis sa mai merg vreo 500 de km cu ea sa se mai aseze .are idee cineva cum se verifica pompa daca este defecta sau daca e i presiune blocata sau ceva de genul? <span class='edit'>2 Oct 2015, 19:44:</span> tin sa mentionez ca piesele sunt volanta luk,disc,placa si rulment valeo are vreo problema daca nu e toate de la aceiasi firma? 2 Oct 2015, 20:13: QUOTE(bejandn @ 2 Oct 2015, 20:04) Mai omule,motorul se tureaza pana la 3-4000rot iar viteza ramane constanta?Explica pe romaneste ca sa stim la ce sa ne gandim.Ai scris un roman aici si nu ai explicat nimic!La mine volanta,placa,discul si volanta sunt Luk iar rulmentul Valeo si merge ambreiajul perfect!La inceput pedala este mai moale din cauza ca mai exista aer pe circuit iar pedala prinde jos de tot dar dupa cateva zile se mai intareste si prinde putin mai sus.Cel putin asa a fost la mine. Demarajul poate fi afectat de nefunctionarea electrovalvei de pilotaj(chestia care se afla in dreapta cum te uiti la motor in care intra 2 furtunase si o fisa electrica),daca a ramas blocata nu mai trage motorul,de la EGR sau filtru de aer infundate dar in acest caz scoate si fum sau in cel mai rau caz si cel mai grav de la turbina.Mai poate sa fie probleme si pe evacuare,daca s-a mers mult subturat si s-a infundat catalizatorul....e greu de diagnosticat asa dupa povestite. This post has been edited by bejandn: 2 Oct 2015, 20:13 |
--------------------
Renault
Megane break 1.5dci 106cp
2005
- CV69XAA
|
|
bejandn |
![]() ![]()
Post
#95
|
Membru incepator Group: Members Posts: 93 Joined: 29 April 09 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
Din pacate aici toata lumea cere ajutor dar nimeni nu posteaza si rezolvarea problemei!Asa este romanul...cand se vede cu sacii in caruta!
|
--------------------
Renault
Megane break 1.5dci 106cp
2005
- CV69XAA
|
|
bejandn |
![]()
Post
#96
|
Membru incepator Group: Members Posts: 93 Joined: 29 April 09 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
Va salut din nou!Pentru toti care mi-au dat lectii si m-au blamat....va pun un link din Franta(puteti folosi google translate) ca sa vedeti multitudinea de probleme aparute la motoarele de 105(106)cp din cauza cuzinetilor de biela care fac praf linia de arbore si aduc o cheltuiala de 1000 de euro proprietarilor.Pe acest site se recomanda cu caldura inlocuirea cuzinetilor la 100000km!!! http://www.forum-auto.com/marques/renault/sujet51459-70.htm
This post has been edited by bejandn: 29 Nov 2015, 16:16 |
--------------------
Renault
Megane break 1.5dci 106cp
2005
- CV69XAA
|
|
calinnov |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 629 Joined: 28 December 06 From: Alba Iulia ![]() |
QUOTE(bejandn @ 29 Nov 2015, 16:15) Va salut din nou!Pentru toti care mi-au dat lectii si m-au blamat....va pun un link din Franta(puteti folosi google translate) ca sa vedeti multitudinea de probleme aparute la motoarele de 105(106)cp din cauza cuzinetilor de biela care fac praf linia de arbore si aduc o cheltuiala de 1000 de euro proprietarilor.Pe acest site se recomanda cu caldura inlocuirea cuzinetilor la 100000km!!! http://www.forum-auto.com/marques/renault/sujet51459-70.htm Salut, Eu am gripat un motor la 102 kkm. L-am inlocuit cu unul sh, (care avea 60 kkm), iar acum am cu el 110 kkm, deci in total 170 kkm si inca functioneaza foarte bine. Dupa ce am citit acest topic, inclin sa cred ca a fost de la cuzineti, deoarece ulei era in limite, (doar ce il schimbasem), iar temperatura apei a fost normala, deci ... NB |
--------------------
ex. Renault
Sedan 2.2, 1.6 16V, 82kw
2006 Exp. ex. Renault Sedan 2.2, 1.5 dci, 78kw, 2007 Exp
Renault Estade 2.2, 1.9 dci, 96kw, 2007 Priv ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V 2003 55kw Exp |
|
MMVVDD |
![]()
Post
#98
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 8 October 11 From: Baia Mare ![]() |
Azi 05.02.2016 am schimbat(preventiv cu cuzineți kobelschmit) si eu cuzineți la 157.000 km reali. Aceștia sunt cuzineți de bielă, motor de 106Cp(78kw), an fabricație 2008, cumpărată mașina în 2013 de mine la 106.000 de km, pană la 106.000 km a folosit 10w 40 elf, de când este la mine numai 5w 40 elf. Am folosit-o moderat nu i-am dat în gură numai în lime normale. Nu pot pune pozele că îmi dă eroare server. Cuzineți originali sunt cei de sus mai mari cu 1-1,5mm decât cei de jos. Am să mai încerc să pun poze mai târziu.Arată bine cuzineți care i-am dat jos.
This post has been edited by MMVVDD: 5 Feb 2016, 17:23 |
--------------------
Renault
Megane 2 Hachback 1,5dCi 78Kw
11.2008
- MM-09-CUH
|
|
bejandn |
![]()
Post
#99
|
Membru incepator Group: Members Posts: 93 Joined: 29 April 09 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
Nu am inteles...semicuzinetul dinspre piston trebuie sa fie exact la fel cu cel dinspre baia de ulei!!...Cum sa fie mai grosi cei originali???
This post has been edited by bejandn: 5 Feb 2016, 22:07 |
--------------------
Renault
Megane break 1.5dci 106cp
2005
- CV69XAA
|
|
MMVVDD |
![]()
Post
#100
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 8 October 11 From: Baia Mare ![]() |
Asa bine. Dacă așa i-am găsit acolo, mecanicul a zis că sunt originali. A mai desfăcut până acum încă vreo 10 meganuri aduse din Franța cu aceeași problemă, cuzineți de la piston. Văd că nu pot pune pozele cu cuzinetii nici de pe windows si nici android. Repet cuzinetul de sus este MAI LAT CU 1 - 1,5 mm decât cel de jos NU mai gros. Scuze că nu am specificat mai bine. Am scris de pe telefon, si ma chinui-am sa pun pozele dar imi da eroare 500.
This post has been edited by MMVVDD: 6 Feb 2016, 06:14 |
--------------------
Renault
Megane 2 Hachback 1,5dCi 78Kw
11.2008
- MM-09-CUH
|
|
bejandn |
![]()
Post
#101
|
Membru incepator Group: Members Posts: 93 Joined: 29 April 09 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
QUOTE(MMVVDD @ 6 Feb 2016, 06:11) Asa bine. Dacă așa i-am găsit acolo, mecanicul a zis că sunt originali. A mai desfăcut până acum încă vreo 10 meganuri aduse din Franța cu aceeași problemă, cuzineți de la piston. Văd că nu pot pune pozele cu cuzinetii nici de pe windows si nici android. Repet cuzinetul de sus este MAI LAT CU 1 - 1,5 mm decât cel de jos NU mai gros. Scuze că nu am specificat mai bine. Am scris de pe telefon, si ma chinui-am sa pun pozele dar imi da eroare 500. Totusi,te-as ruga sa incerci sa pui pozele.As fi curios...sa fi modificat ei ceva la ultimele modele?Fiind mai lat cel dinspre piston inseamna ca biela si vibrochenul difera???Eventual daca te rog incearca sa pui pozele pe adresa mea de mail bejandn@yahoo.com ca sunt foarte curios.Daca este cum spui tu atunci Renault si-a dat seama ca este un viciu de fabricatie si au modificat in mare secret ansamblul biela-cuzinet-vibrochen!Cei pe care i-ai pus(Kolbenschmit) erau la fel sau egali? This post has been edited by bejandn: 6 Feb 2016, 09:18 |
--------------------
Renault
Megane break 1.5dci 106cp
2005
- CV69XAA
|
|
MMVVDD 2 |
![]()
Post
#102
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 5 February 16 ![]() |
cei originali era mai lat cel de sus decât cel de jos, kobelschmit era la fel toți cuzineți ca cel original din partea de sus( de la piston). Bejadn ți-am trimis mail cu pozele de la cuzineți vechi. Mecanicul a zis că vibrochenul este la fel la toate modelele, ca și cel de Logan de 65cp, acuma eu nu am stat să îl măsor(manetoanele) că nu am avut timp și mi-a trebuit mașina. Am mai văzut o chestie interesantă, la turbo sub el era curs ulei din partea cu admisia la motor, acolo unde intră furtunul cu aer de la admisie, mecanicul a zis că va trebui să îl schimb sau recondiționez în curând, cam ,,curândul” ăsta ce înseamnă. și dacă se poate schimba numai semeringul din turbo sau trebuie recondiționat tot.
This post has been edited by MMVVDD 2: 6 Feb 2016, 09:52 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
5 uși Hachback
- MM09CUH
|
|
bejandn |
![]()
Post
#103
|
Membru incepator Group: Members Posts: 93 Joined: 29 April 09 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
QUOTE(MMVVDD 2 @ 6 Feb 2016, 09:43) cei originali era mai lat cel de sus decât cel de jos, kobelschmit era la fel toți cuzineți ca cel original din partea de sus( de la piston). Bejadn ți-am trimis mail cu pozele de la cuzineți vechi. Mecanicul a zis că vibrochenul este la fel la toate modelele, ca și cel de Logan de 65cp, acuma eu nu am stat să îl măsor(manetoanele) că nu am avut timp și mi-a trebuit mașina. Am mai văzut o chestie interesantă, la turbo sub el era curs ulei din partea cu admisia la motor, acolo unde intră furtunul cu aer de la admisie, mecanicul a zis că va trebui să îl schimb sau recondiționez în curând, cam ,,curândul” ăsta ce înseamnă. și dacă se poate schimba numai semeringul din turbo sau trebuie recondiționat tot. Cred ca pozele sunt prea mari de aceea nu se ataseaza.Cred ca la 90 la suta din masini in locul acela se umezeste cu ulei.Atata timp cat nu fluiera turbo,nu scoate masina fum alb si nu papa uleiul mai merge mult si bine.Asa aveam si eu la loganul 1.5dci deja la 20000km si cand am vandut masina avea 137000km... |
--------------------
Renault
Megane break 1.5dci 106cp
2005
- CV69XAA
|
|
MMVVDD |
![]()
Post
#104
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 8 October 11 From: Baia Mare ![]() |
Mulțumesc mult de raspuns.
7 Feb 2016, 08:32: Am reusit sa micesc pozele si la atasez. Asa arata dupa 157.000 km. This post has been edited by MMVVDD: 7 Feb 2016, 08:32 Attached thumbnail(s) 20160205_124041_1.jpg ( Size: 2.95mb ) Number of downloads: 662 20160205_124053_1.jpg ( Size: 2.81mb ) Number of downloads: 676 20160205_124047_1.jpg ( Size: 3.13mb ) Number of downloads: 681 |
--------------------
Renault
Megane 2 Hachback 1,5dCi 78Kw
11.2008
- MM-09-CUH
|
|
bejandn |
![]()
Post
#105
|
Membru incepator Group: Members Posts: 93 Joined: 29 April 09 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
QUOTE(MMVVDD @ 6 Feb 2016, 20:31) Mulțumesc mult de raspuns. <span class='edit'>7 Feb 2016, 08:32:</span> Am reusit sa micesc pozele si la atasez. Asa arata dupa 157.000 km. Cu placere!Nici la mine nu se ataseaza pozele tale,sigur sunt prea mari.Eu aveam pierderi de ulei in fata la radiatorul de intercoler si tot asa imi vindea gogosi un mecanic cum ca trebuie sa reconditionez urgent turbina.Am rezolvat cu inca un colier pus langa cel original si de atunci sunt cam 3 ani si merge ceas. 7 Feb 2016, 09:01: QUOTE(MMVVDD @ 6 Feb 2016, 20:31) Mulțumesc mult de raspuns. <span class='edit'>7 Feb 2016, 08:32:</span> Am reusit sa micesc pozele si la atasez. Asa arata dupa 157.000 km. Nu aveau nimic cuzinetii,aratau bine la nr acela de km.Se vede clar latimea cuzinetilor dinspre piston...deci si-au dat seama ca ceva nu-i ok!Daca te rog,poti sa pui si codul de pe ei sau daca-i mai ai o poza cu partea din spate.Multumesc This post has been edited by bejandn: 7 Feb 2016, 09:01 |
--------------------
Renault
Megane break 1.5dci 106cp
2005
- CV69XAA
|
|
MMVVDD |
![]()
Post
#106
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 8 October 11 From: Baia Mare ![]() |
Din pacate nu ii mai am. Povesti nemuritoare, de aproape un an imi vorbau toti de cuzineti ca sunt cu probleme. Si mecanici de la service Renault si din oras. Singurul care a zis sa imi vad de treaba a fost inginerul de service de la reprezentanta Renault. Asa ca de acum incolo gata cu povestile. Cand se strica ceva repar pana atunci nu mai schimb nimic preventiv.
|
--------------------
Renault
Megane 2 Hachback 1,5dCi 78Kw
11.2008
- MM-09-CUH
|
|
bejandn |
![]()
Post
#107
|
Membru incepator Group: Members Posts: 93 Joined: 29 April 09 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
QUOTE(MMVVDD @ 7 Feb 2016, 12:47) Din pacate nu ii mai am. Povesti nemuritoare, de aproape un an imi vorbau toti de cuzineti ca sunt cu probleme. Si mecanici de la service Renault si din oras. Singurul care a zis sa imi vad de treaba a fost inginerul de service de la reprezentanta Renault. Asa ca de acum incolo gata cu povestile. Cand se strica ceva repar pana atunci nu mai schimb nimic preventiv. In priviinta cuzinetilor tu ai o varianta diferita(sau cel putin aveai)!Eu i-am schimbat preventiv la 154000km spre norocul meu si erau varza(in cativa kilometrii sigur se suda vreunul de vibrohen si ma apuca rasul!)!Vezi ca am pus poze cu ei mai sus.Si sunt multi care au patit-o!A mea este fabricata in 2005 decembrie,cod motor k9kp732 iar cuzinetii erau la fel din fabrica(cel dinspre piston nu era mai lat!!!)....probabil ca au ajuns si pe la urechile inginerilor de la Renault problema!Altfel ce rost avea sa-i lateasca pe cei dinspre piston la motorul tau care este fabricatie mai noua???? This post has been edited by bejandn: 7 Feb 2016, 16:14 |
--------------------
Renault
Megane break 1.5dci 106cp
2005
- CV69XAA
|
|
MMVVDD |
![]()
Post
#108
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 8 October 11 From: Baia Mare ![]() |
Si eu ma asteptam sa fie buliti mai ales la un piston. Dar nu a fost asa. Asta e mai bine sa previ decat sa patesti.
|
--------------------
Renault
Megane 2 Hachback 1,5dCi 78Kw
11.2008
- MM-09-CUH
|
|
Ciprian MBA |
![]()
Post
#109
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 24 November 16 ![]() |
Salut dragi colegi, o intrebare la, al meu megane in carte scrie ca are 76kw, e motorul de 105cp sau tot 106cp. Are tot 6 trepte si se apropie de 300 de km si nu a avut nici-o interventie in motor, dupa istoricul dat de cei de la reno, pe la 240 ia fost schimbata pompa de inalta, curatata toata injectia plus schimbat cablaj la injectoare si bujiile schimbate. Ea e adusa din Germania si acum ma chinuie cheita cu chek injectie, am pus-o pe test si mia dat senzorul de presiune turbo nu lucreaza la parametri, in rest e ok.
|
--------------------
Renault
Megane
2007
|
|
NicKlaus |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 29 March 15 ![]() |
Va salut cu respect. De ceva vreme au si eu ceva probleme cu al meu Megane 2.2 1.5 Dci 78KW 106 cai.
Nu mai trage calumea pe treapta 1 si 2 zic eu ca acolo imi dau seama mai usor. Inainte la plecare daca bagam piciorul calumea ma baga in scaun acum la plecarea de pe loc parca se chinuie.. Pana acum am verificat/schimbat urmatoarele: Filtru aer + ulei + cel de motorina ( toate schimbate) Verificat turbina plus furtune aferente, turbo nu are joc in ax nu papa ulei nu da fum se aude un suierat slab la decelerare dar la motoarele astea e normal din ce am vazut pe la altii. Motorul merge rotund nu intrerupe absolut deloc, Pe tester nu imi da nimic. Ce ar putea fi, poate s-a mai intalnit cineva cu problema asta. Singurul lucru la care ma mai gandesc este electrovalva de la turbo dar nu stiu cum as putea sa o verific inainte sa o schimb si sa nu fie de acolo. |
--------------------
Renault
Kangoo
2003 1.5DCI
|
|
meg2s |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.144 Joined: 5 November 15 From: Bucuresti ![]() |
EGR-ul cum arata? Ai verificat?
|
--------------------
CUPRA
Formentor
(2023) e-Hybrid++ 204CP (Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG |
|
NicKlaus |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 29 March 15 ![]() |
E curat lacrima, am ramas uimit sa vad ca nu erau depuneri pe el.
This post has been edited by NicKlaus: 5 Nov 2017, 21:38 |
--------------------
Renault
Kangoo
2003 1.5DCI
|
|
punisher00 |
![]()
Post
#113
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 14 March 16 ![]() |
Ulei mananca/ pierde?
Sunetul de fluierat/ suierat se aude si la mine cand ridic piciorul de pe acceleratie . Uneori si cand o accelerez . Cred ca turbina este pe duca . Ori electrovana , dar nu stiu sa o verific . Ceva in ansamblul turbo banuiesc . Furtun crapat/fisurat, senzori , turbina... Momentan nu am ajuns la un mecanic , momentan ramane sub observatie |
--------------------
-Renault
-Megane
-2007 1,5 DCI 106 CP , Extreme
|
|
NicKlaus |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 29 March 15 ![]() |
Nu mananca ulei. Turbina nu are gram de joc in ax deci nu inteleg cum ar putea sa fie de acolo.
|
--------------------
Renault
Kangoo
2003 1.5DCI
|
|
meg2s |
![]()
Post
#115
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.144 Joined: 5 November 15 From: Bucuresti ![]() |
"Fluieratul" de la turbina pe decelerare il am si eu de la primii kilometri. Aparent e ceva normal. E unul din sunetele care-mi place la masina asta
![]() |
--------------------
CUPRA
Formentor
(2023) e-Hybrid++ 204CP (Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG |
|
bejandn |
![]()
Post
#116
|
Membru incepator Group: Members Posts: 93 Joined: 29 April 09 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
Toate 1.5dci de 106cp suiera putin la decelare si accelerare.Au turbina mai mare si diferita fata de restul,cu geometrie variabila.
|
--------------------
Renault
Megane break 1.5dci 106cp
2005
- CV69XAA
|
|
punisher00 |
![]()
Post
#117
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 14 March 16 ![]() |
Probleme aparute la masina in ~ 22.000 de km de cand este la mine . Am cumparat o la 172.000 acum am 194.000. Pierdea mult ulei ...in 1k de km aparea mesajul Top up oil level. Am dus turbina la reconditionat . De atunci are un suierat pe decelerare si pe accelerare pana la 2300-2500 rot si mananca undeva la 200-300 grame ulei la mia de km. Fum scoate negru si dens , vizibil mai ales noaptea la accelerari bruste.
Am schimbat o bascula pe stanga si un pivot pe dreapta. Consum am 6.2/100km 80% in Bucuresti . Doua schimburi de ulei si un schimb de ulei l am facut cu tot cu filtru de motorina,aer , polen. In ultimul timp in viraje la viteza redusa , indiferent ca este in viteza sau nu , daca in viraj sunt damburi sau denivelari se aude un zgomot scurt si de intensitate undeva sub pedale , dreapta. Nu am fost inca la mecanic . Banuiesc bielete, amortizor , flanse sau caseta cel mai rau . Iar turbina nu stiu ce sa fac .... Unii spun ca mai merge , unii ca am facut prostie ca am reconditionat o , altii sa iau noua si altii sh. Cam astea sunt experientele mele cu aceasta masina si aceasta motorizare. |
--------------------
-Renault
-Megane
-2007 1,5 DCI 106 CP , Extreme
|
|
ionitagelu |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 4 March 05 From: Breaza ![]() |
Daca tot e topic deschis pe motorul asta, am si eu o intrebare:
- motoarele K9K sunt toate la fel ? ma refer la bloc motor, biele, pistoane, poate si chiuloasa? Ce ma intereseaza pe mine: de pe o masina cu K9K 732 sa iau toate accesoriile: injectie, calculator injectie, turbina, instalatie electrica motor, EGR, tot si sa montez pe alta cu motor de 82CP. Adica pe cea de 82CP sa pastrez blocul motor (cu seria), internele, chiuloasa (numai daca e la fel). Practic sa fac upgrade la motor fara sa schimb blocul si sa nu fie nevoie sa trec pe la RAR. E doar o idee, astept raspunsuri pro si contra. Multumesc |
--------------------
Renault
Koleos 2 Intens 2.0 dCi 4WD
2018
- PH27AUS Megane 4 1.6 dCI 130CP Bose - 2017
Megane 2 1.5 dCI 106CP - 2007 |
|
espacern |
![]()
Post
#119
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Motorul este CAM la fel daca este din acelasi an....dar chiuloasa difera functie de putere.
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
ionitagelu |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 4 March 05 From: Breaza ![]() |
QUOTE(espacern @ 9 Nov 2017, 22:29) Sunt 2007 amandoua, deci trebuie facut replace si la chiuloasa, bine de stiut. Daca mai sunt si alte idei, de ce probleme as putea sa ma lovesc? This post has been edited by ionitagelu: 9 Nov 2017, 22:36 |
--------------------
Renault
Koleos 2 Intens 2.0 dCi 4WD
2018
- PH27AUS Megane 4 1.6 dCI 130CP Bose - 2017
Megane 2 1.5 dCI 106CP - 2007 |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 16:50 |