Porti batante, informatii utile
![]() ![]() ![]() |
Porti batante, informatii utile
gabize |
![]()
Post
#1
|
||
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
|
||
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|||
gedan |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 296 Joined: 7 July 08 From: Dr. Taberei ![]() |
1. portile trebuie sa fie prinse de doi stalpi foarte solizi, care sa nu vibreze la miscarile portilor.
2. de preferat balamaua de jos sa fie tip axial, adica pinul de sprijin ca fie coaxial cu bara din margine a portii. 3. pentru a monta actuatorul, ai nevoie de 7-10cm intre axul portii si marginea stalpului. 4. ai nevoie de canale ingropate pentru cablurile de comanda si senzori. 5. gandeste-te ca trebuie sa functioneze in cele mai vitrege conditii, pline de gheata sau noroi. 6. portile trebuie sa fie cat mai usoare, dar sa nu tremure la actionare. 7. proiecteaza de la inceput si sistemul de incuiere a portilor pe site-urile producatorilor gasesti si instructiuni de montare, te poti inspira. |
--------------------
renault
twingo
1996
|
|
dan_petreanu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 27 July 09 From: Bucuresti ![]() |
Vecinu' de alaturi are asa ceva si iarna asta, zile la rand si-a culcat cele doua masini la trotuar pentru ca inghetase instalatia respectiva sau uleiul dintr-insa...
|
--------------------
Renault
Clio Symbol phase 3 EXPRESSION
- B xx MTJ
2006 1.4 8V 75 CP
|
|
renault megane |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 990 Joined: 24 June 09 From: bucuresti ![]() |
in principiu o astfel de problema se rezolva in functie de cele doua necunoscute: greutatea si deschiderea caii de acces.
din experienta iti recomand sa preiei din solutiile existente pe piata, neavand rost sa inventezi tu apa calda. http://www.tehno-construct.ro/automatizari...ti-batante.html bafta si mult suscces |
--------------------
renault
megane
2007
|
|
gabize |
![]()
Post
#5
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
Nu incerc sa inventez nimic, vreau doar sa-mi fac o imagine corecta asupra problemelor legate de instalarea unui sistem de porti batante. Intentionez sa schimb portile existente si sa pavez partea de intrare in curte + culoarul pentru masina. Insa nu vreau sa lucrez ciobaneste, asa cum se face de obicei, sa pavez si apoi cand vine momentul automatizarii portii, sa sparg si sa trag fire, sa pun console, etc.
Asta era rostul topicului, nu sa bricolez eu. Si am apelat la forum pentru ca nu gasesc in zona mea meseriasi care sa execute cele trei lucrari (pavare + schimbare porti + automatizare) si sa-mi dea o solutie unitara. Va trebui sa fac lucrarile pe etape, si automat sa tin cont de toate aspectele, a.i. sa se potriveasca toate. |
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
pcs |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 8 November 08 From: Bethoncourt, FR ![]() |
Pe partea de porti propriu zise nu te prea pot ajuta, dar cateva sfaturi legate de alimentarea cu energie a ansamblului ( motoare + comanda ) pot sa iti dau. Functie de puterea motoarelor, cred ca un cablu cu izolatie exterioara de PVC si cu trei conductoare FY de 2,5mmp ( izolatia fiecarui fir din polietilena, manta din PVC ) ar trebui sa fie de ajuns. Cablul se monteaza intr-un sant cu adancimea de cel putin 0,5 m, astfel incat sa fie deasupra conductelor de apa sau gaz. Pe fundul santului se pune nisip, iar deasupra niste placute de PVC, cu rol de protectie in cazul unei sapaturi. Portiunea de sub poarta a cablului se protejeaza cu caramizi ( pe peretii laterali si deasupra, formand un canal de cable ). Cablul se aseaza ondulat, astfel ca lungimea totala sa fie cu aproximativ 15% mai mare decat lungimea santului. Este de preferat ca traseul cablului sa fie paralel cu calea de rulare, nu sub ea. De asemenea, e bine sa eviti zone cum ar fi scurgerile de ape pluviale sau in care radacinile arborilor ar putea afecta cablul. Va fi nevoie de o plecare separata din tabloul de sigurante, protejata prin doua sigurante automate dimensionate corespunzator.
Am presupus ca ai un bransament standard monofazat, iar sistemul de actionare e facut cu motoare monofazate. Cablurile de Bistrita sunt foarte bune. |
--------------------
Dacia/Renault/MB
Logan1.6/Clio4 0.9/Megane4 1,33/MB C 400e
- HA308MV
05 Ambition/15 Intense/19 I GTline/24AMG line
|
|
renault megane |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 990 Joined: 24 June 09 From: bucuresti ![]() |
scuza-ma, nu am vrut sa jignesc.
ce am vrut sa spun principiul dupa care sa lucrezi. sunt sisteme de automatizare pe piata si pe care le poti monta fara prea mare inginerie. spre exemplu eu am montat un sistem batant la 220v si care functioneaza perfect (poza nu este poarta de la cassa mea ci una luata de pe net, aproximativa la greutate si deschidere). ca metodologie de lucru: - am montat stalpii (teava fi 200x8mm) in beton - cam 1,2m si de ei am sudat mustati. ca sfat este recomandat in ei sa torni beton cel putin pana la nivelul solului si sa le dai o gaura de evacuare a apei de ploaie (eu am turnat beton pana sus - daca vreau sa-i scot acum o sa am o problema). - am confectionat portile. modele gasesti pe net cate vrei. la fel si materiale: bricostore, praktiker, hornbach, sa. - am montat portile, fiecare in trei balamale cu ungatoare. fiecare poarta cantareste aprox 90-95kg si are o deschiderea de 1,90m - am tras curent pentru sistemul batant - prin gradina de flori care vine pe langa aleea de acces, cam la 60cm adancime ca sa nu dau de apa cand sap florile (intre stalpi groapa am facut-o la 20-30 cm). cablurile care urca pe stalp le-am mascat cu tabla de 1. referitor la cablaj = sfatul colegului de mai sus. - am montat sistemul batant de porti si placi intermediare de otel de 10 mm sudate de stalpi si l-am conectat la curent - ca sa verificam sistemul ne-am urcat cate 2 persoane pe fiecare poarta. - am pavat aleea cu piatra mare de rau. ps nu spun cat m-a costat toata afacerea ca nu-ti mai faci porti. toata munca mea a fost din vina unui prieten care m-a inzestrat cu sistemul batant de deschidere a portilor, nu nou dar functional. 12 Feb 2011, 20:13: am uitat poza This post has been edited by renault megane: 12 Feb 2011, 20:13 Attached thumbnail(s) 213566.jpg ( Size: 98.09k ) Number of downloads: 1543 |
--------------------
renault
megane
2007
|
|
gabize |
![]()
Post
#8
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
PCS, RENAULT MEGANE - multumesc de informatii, o sa tin cont de ele.
RENAULT MEGANE - nu m-am simtit ofensat, imi pare rau ca ti-am creat impresia asta. Am subliniat mai puternic motivul pentru care am deschis topicul, deoarece din primul post nu se intelegea prea bine. This post has been edited by gabizegrean: 12 Feb 2011, 20:55 |
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
dan22y |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.516 Joined: 7 June 06 From: B ![]() |
Gabi la urmatoarea intalnire povestim mai multe de porti batante ca si eu vreau sa montez la ai mei... la mine treaba este ca deja portile sunt deja facute, doar sa mai trag alimentari si sa ma hotarasc asupra modelului de automatizare.
Sunt cateva firme la noi in oras care se ocupa cu asa ceva. PM me ![]() ![]() |
--------------------
R
M
- B
8
|
|
Hack |
![]()
Post
#10
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
Recomand automatizarile de la Nice, astea sunt si cele mai folosite pe la noi, eu cu d'astea am avut de-a face si nu am intampinat probleme prea mari cu ele. Daca te decizi sa montezi asa ceva ai mare grija pentru ca ele vin din fabrica cu functia de inchidere automata activata si s-ar putea sa ai o surpriza neplacuta...spune-le celor care iti vor monta sistemul sa iti dezactiveze aceasta functie.
|
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
alextutia |
![]()
Post
#11
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 13 October 13 ![]() |
si eu recomand tot nice,am gasit un site si cu preturi pe instalare,succes http://www.pebuton.ro/PORTIAUTOMATE.html
|
--------------------
renault
megane
- b45kmy
1998
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Încă un nou-venit care s-a apucat să strîngă posturi dezgropînd discuții vechi de doi ani.
![]() Ce ziceți, îi spunem care-i treaba cu Cafeneaua? Sau îl lăsăm să se chinuie în continuare? ![]() This post has been edited by VladSoare: 13 Oct 2013, 08:32 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
Tamango |
![]()
Post
#13
|
![]() Biciclist Group: Members Posts: 1.330 Joined: 30 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Probabil e vreo tipa, dupa numarul de la masina - Cami ...
Si mai e foarte probabil sa faca reclama la site-ul ala, fiind primul post al ei pe forum in care da un link. Da-i report. This post has been edited by Tamango: 13 Oct 2013, 08:57 |
--------------------
Suzuki
Vitara 1,6 AT
2017 Confectionam fumigene direct din acordeoane ...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 10:08 |