Problema ambreiaj, pedala tare si tine jos
![]() ![]() ![]() |
Problema ambreiaj, pedala tare si tine jos
dnb |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 11 March 06 ![]() |
|
||
--------------------
Mazda / Renault
6 / Megane
2004 / 1999 e-trotineta
|
|||
radunre |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
Eu zic sa verifici (prin demontare) sistemul de autoreglaj al cursei. Se afla in partea superioara a pedalei de ambreiaj. Sunt ceva plastice care e posibil sa se fii distrus.
|
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
maghi1 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 3 August 10 From: Bucuresti ![]() |
Salut,
Eu am achizitionat de curand un Megane Break 1.6 - 16V. O problema asemanatoare o am si eu numai ca, cursa pedalei este ok, tine undeva la mijloc numai ca mi se pare cam tare si un pic merge in trepte. Cred ca cea mai buna si urgenta solutie este sa verific acele angrenaje de la pedalier care sunt sigur ca de cand a fost cumparata masina (2003) nu au fost gresate, lucru pe care ti-l recomand cu caldura. Sunt patit si eu la un Opel care tot asa facea chiar si dupa inlocuirea kitului si toata problema a fost din gresare. Am inceput cu cablu si am terminat cu pedalierul. Succes. |
--------------------
RENAULT
MEGANE 1 PHASE 2
2002 BREAK Renault Megane 1 1.6 16V Break 2002
|
|
dnb |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 11 March 06 ![]() |
Salut,
Multumesc mult de raspunsuri. Am fost in concediu si am avut ceva timp sa ma ocup de domnisoara frantuzoaica ![]() Pedala a revenit si nu mai este "beton". Ce am facut, in primul rand am cumparat vaselina pentru ambreiaj. Apoi, am inceput cu curatarea si gresarea de la motor. Am curatat si uns parghia si biluta cu nadejde. Se pare ca gresarea este un fel de frectie la picior de lemn. Dupa 10 Km vaselina era murdara de praf de ambreiaj. Cu ocazia asta am montat corect cauciucul de protectie. Nu stiam eu de ce suna ciudat motorul cand a venit de la mecanic ![]() Am trecut la cablu si uns temeinic. Dupa cum merge cred ca are o mare nevoie de vaselina inauntru. La cladura mare incepe sa mearga in trepte. Nu l-am schimbat inca, asa ca am ramas cu un cablu nou de rezerva. Dar trebuie sa-l ung cu vaselina buna pe cel existent. Daca aveti idei sunt deschis sa experimentez! In masina, am dat cu vaselina cam pe tot ce tine de pedala. Nu am desfacut nimic, pentru ca nu am o schema explodata a autoreglarii. Ceva interesant: dupa ce am facut gresarea si am mers cu masina, ambreiajul era cam tot asa cum i-l lasasem. Or aveam eu impresia dupa durerea din talpa care nu ma slabea dupa ce conduceam. Am ridicat din nou capota si am tras de cablu si bajbait pe la autoregleaj. La prima operatie cand am apasat pe pedala dupa ce am desfacut cablu am avut impresia ca autoreglajul nu a facut nimic. Dupa ce am schimbat pozitia autoreglajului, la a doua incercare a carait putin si pedala s-a ridicat ![]() Tot intreband in dreapta si in stanga am inteles de ce unele masini au ambreiaj usor si altele beton. Am fost la dealer si am incercat trei masini ca a mea si una mergea diferit. Explicatia am gasit-o in cartea de service. Depinde de unde cumperi piesa, tensiunea in cablu e data de lamele si daca piesele nu sunt originale se pare ca ambreiajul e mai tare. Cand mai am timp de ea, ii mai bag vaselina ![]() |
--------------------
Mazda / Renault
6 / Megane
2004 / 1999 e-trotineta
|
|
maghi1 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 3 August 10 From: Bucuresti ![]() |
Da este adevarat ca o mare vina o poarta piesele care difera chiar daca ele sunt "originale". Taria pedalei este data, adevarat, de acele lamele ale placii de presiune care se mai numesc in termeni populari "soare". In general cu cat placa este mai veche cu atat acele lamele isi pierd din proprietati si devin mai rigide, din cauza temperaturilor mari dar mai este vb si de aliajul din care sunt facute. Eu am gresat deja pedalierul si am bagat spray si pe cablu dar nu se prea vad mari inbunatatiri, am reasezat si acel burduf de cauciuc la loc. Cred ca la anu' voi schimba si eu ambreiajul sa vad daca este vreo schimbare.
Poate totusi se va gasi pe aici cineva care este in domeniu si care stie rezolvarea la problema noastra. Bafta sa ai. |
--------------------
RENAULT
MEGANE 1 PHASE 2
2002 BREAK Renault Megane 1 1.6 16V Break 2002
|
|
takle |
![]()
Post
#6
|
![]() takle Group: Members Posts: 175 Joined: 14 May 09 From: Falticeni ![]() |
salut la mine tine sus de tot din ce cauza s-au se poate regla ????????
|
--------------------
Renault
Laguna 3
Hatchback 1.5dci 2008 81kw
- SV24TKL
|
|
Mrija |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Veteran Group: Members Posts: 671 Joined: 4 June 07 From: Baia Mare ![]() |
Verifica ghidajul cablului si in + verifica sa nu fie nimic care sa obstructioneze cursa cablului. Pe Laguna, cablul de ambreaj l-a montat un mecanic de la reno pe sub cutie si din acel moment am crezut ca fac scurta la talpa stanga. In +, mergea sacadat ambreajul la debreiere, am crezut ca e pe duca placa dar s-a rezolvat la un service de cartier. Sora-mea a facut de atunci 25k km si e ok.
|
--------------------
Suzuki
Gsx 750 R
110 cai la 200kg
|
|
takle |
![]()
Post
#8
|
![]() takle Group: Members Posts: 175 Joined: 14 May 09 From: Falticeni ![]() |
am fost la un service si mi-au zis ca nu se poate regla,da acum nu stiu ce sa zic daca cunoasteti voi mai bine sa imi ziceti
|
--------------------
Renault
Laguna 3
Hatchback 1.5dci 2008 81kw
- SV24TKL
|
|
BogDan1981 |
![]() ![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 31 May 10 ![]() |
Salut am schimbat eu azi kitul de ambreaj. Cel de pe masina era tot Valeo.
Kit ambreaj(Rulment de presiune+placa de presiune + disc de ambreiaj) =550lei+ 250lei manopera. |
--------------------
Renault
Megane I Classic 1,6 16V
2002/motor 1598, 79kw /Benzina
- TR 23 HEY
|
|
freaky46job |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 15 September 13 ![]() |
salut am si eu un megane clasic 2002 1.9 dci ...si cred ca am o problema foarte grava si sper sa ma puteti ajuta ... eu aveam abreiajul foarte tare..si in drum spre casa am apasat abreiajul sa o las pe liber ...si a pocnit ceva ...cand m-am utat suportul de la cablu de abreiaj rupt de pe motor/cutie ...ce as putea sa fac ? Help
![]() |
--------------------
Renault
Megane
2002 Clasic 1.9 Dci
- CT91DBR
|
|
espacern |
![]()
Post
#11
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Daca s-a rupt piesa din materialul cutiei atunci trebuie inlocuita cu o tabla.
Prinsa de suruburile de pe acolo este o varianta provizorie.....pana la schimb. Si inlocuit ambreiajul ca nu este normal sa apesi asa tare. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 09:41 |