Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Renault Scenic, Probleme la pornire

Vaida
post 13 Nov 2013, 20:52
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 13 November 13
From: Zalau




Buna ziua, recent tata si-a cumparat un Scenic 1998 1.6 16v si are probleme la pornire, de fiecare data trebuie sa introduca un cod antifurt manual.
Ce se poate face sa nu mai introduca codul?


--------------------
Renault laguna - SJ xx KJC 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 13 Nov 2013, 22:53
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Cel mai simplu, immo off.

http://www.google.ro/cse?cx=partner-pub-56...0off&gsc.page=1

This post has been edited by jas2: 13 Nov 2013, 22:54


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Nike_bodo008
post 20 Nov 2013, 17:43
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 31 May 10
From: iasi




buna seara
Ieri am facut schimbul de ulei plus filtre si revizia aferenta, toate bune si frumoase pan aici, cand am pornit masina am observat ca ea porneste greoi fata de cum pornea inainte de revizie parca cand porneste zici ca ea galopeaza pana se aprinde motorina ceva mai metaforic zici ca tuseste pana porneste, inainte pornirea era uiniforma.
Eu din cate am vazut cand au schimbat filtrul de motorina ei au amorsat pompa de motorina cu o instalatie externa compusa dintr-un furtun si o para ceva asemanator ca la masina, au incercat sa o porneasca dar nu au reusit probabil ca nu au amorsat bine sau nu au adus suficienta motorina la pompa de inalta presiune ca aceasta capodopera a inregistrat-o calculatorul ca o eroare lipsa combustibil, au amorsat din nou cu respectiva instalatie pana dadea motorina pe afara. Precizez ca inainte cand se schimba filtrul de motorina nu se umbla la pompa de inalta presiune o amorsau direct din para respectiva pana aungea motorina pe furtunul transparent sau umpleau cu motorina filtrul si amorsau doar putin.
Eu cred ca au deranjat ceva la pompa de inalta presiunea sau am aier in instalatie de porneste ciudat, precizez ca bateria este buna.
Cine imi poate sa-mi explice ce probleme pot surveni la schimbarea filtrului de motorina daca nu se face corect. Sau sa-mi dea nu stiu o ideie ceva cand ma duc saptamana care vine la service ca sa ma duc cu temele facute sa nu ma prosteasaca cum o fac deobicei sa zica ca nu este nimica si este normal sa porneasca asa, eu i-am sunat si le-am semnalat problema si au zis ca o sa verificam.


--------------------
renault grande scenic - BC89NIL 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 20 Nov 2013, 17:54
Post #4


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Cateodata daca presiunea de combustibil in instalatia common rail scade acest fapt afecteaza injectoarele...."obosite".
Se poate ajunge chiar la blocarea lor cu imposibilitatea de a mai porni....de verificat!

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Nike_bodo008
post 20 Nov 2013, 18:04
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 31 May 10
From: iasi




eu nu imi explic faptul ca inainte de aceasta revizie masina avea o pornire uniforma masinaare87000 km o fi umblat la vriun robinet de acolo eu am observat ceva ne la locului este un robinet negru la pomba de motorina eu am mai patit cu ei o bucurie au uitat un furtun de la o supapa sa-l puna la locul lui si imi intrau gaze arse in habitaclu. maine o sa fac o poza cu acea valva sa-mi ziceti daca sa-a umblat la ea.


--------------------
renault grande scenic - BC89NIL 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 20 Nov 2013, 19:38
Post #6


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Da dar inainte de revizie instalatia era sub presiune continuua.
Cand s-a schimbat filtrul nu s-a facut amorsarea corect si atunci rampa/pompa s-au golit implicand la randul lor pierderea presiunii in injectoare.
Sau poate este o scapare pe undeva si intra aer in combustibil....filtrul de calitate indoielnica?

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Nike_bodo008
post 20 Nov 2013, 19:42
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 31 May 10
From: iasi




revizia am facut-o la Renault tare cred ca vina este a lor si cum pot aerisi rampa? sau isi revine pe parcurs?

This post has been edited by Nike_bodo008: 20 Nov 2013, 19:43


--------------------
renault grande scenic - BC89NIL 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 20 Nov 2013, 19:46
Post #8


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Rampa este tot timpul sub presiune mare si de acolo se trage combustibil la prima pornire.
Daca exista aer acesta trebuie cautat pana in pompa de inalta.
Mergi inapoi la service si cere verificarea completa cu tester inclus...pentru valori presiune.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Nike_bodo008
post 20 Nov 2013, 19:55
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 31 May 10
From: iasi




papuceasca lor imi este asa de ciuda sigur o sa zica nui vina mea ca tie nu iti mai porneste bine motorul dupa schimb apropo este normal sa-ti apara martorul pentru frana electrica pe bord(trunghi si un P plus mesajul aferent) daca impingi masina cu motorul orpit si cu frana de mana dezactivata?
Te rog zimi mai exact ce sa le zic ca sa par credibil injectoarele sunt ok s-a uitat cineva la dedeman pe tester

20 Nov 2013, 20:04:
am atasat o pompa asemanatoare si am conturat la ce cred sigur ca s-a umblat, ce crezi ca este? din cate observ cred ca este un ventil dar la ce foloseste nu stiu

This post has been edited by Nike_bodo008: 20 Nov 2013, 20:04

Attached thumbnail(s)
poza_b59b812ae8ee8895ee_0_0_0_0_0.jpg ( Size: 235.58k ) Number of downloads: 275


--------------------
renault grande scenic - BC89NIL 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 20 Nov 2013, 20:33
Post #10


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




In poza este una din conductele pe care vine/pleaca combustibilul in/din pompa.
Poate s-a "deranjat" vreo garnitura din interiorul mufei cand a fost introdusa la loc.
Sunt garnituri O-ring destul de fragile....de verificat.

Injectoarele nu se pot verifica cu testerul referitor la debit.


@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Nike_bodo008
post 20 Nov 2013, 20:42
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 31 May 10
From: iasi




nu stiu ce au verificat ei dar mi-au zis ca sunt ok ca uzura


--------------------
renault grande scenic - BC89NIL 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Nike_bodo008
post 28 Nov 2013, 11:57
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 31 May 10
From: iasi




Problema rezolvata. Era garnitura de la filtru de motorina nu etanseiza bine mai si scapa momorina pana a nimerit una buna au stricat 3 garnituri:))
Acum sa vad cum porneste.
Multumesc de sfaturi.


--------------------
renault grande scenic - BC89NIL 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 21:00
Dacia