Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Martor demaraj aprins la peste 80km

r.a.v.e.n
post 7 Dec 2013, 23:27
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 9 December 08




Buna seare, am un Scenic 1 din 2002 cu motor 1,9 diesel cu urmatoarea problema.
Asta vara intai pe aici prin Bucuresti mi-a facut ceva figuri ca se aprinde becul martor cel care este si de bujii si semnul service si scadea dintr-o data puterea motorului dar cand scadeam viteza masinii isi revenea,pe urma cand m-am intors de la mare pe autostrada (doar cand m-am intors nu cand m-am dus) tot asa pe la 80km sau cateodata 100km se aprinde martor de bujii si service si puterea ii scadea .
La cateva zile dupa ce am citit eu pe aici am desfacut valva egr si am curatat-o( era plina de funigine) si am schimbat filtrul de aer si de motorina, toate bune si frumoase dupa aceea mergand ok masina pe aici prin Bucuresti ca nu am mai avut nici o iesire in afara lui.
Acum o saptamana am zis sa bag si eu masina in service sa ii fac distributia, kit accesorii( transmisia), schimbul de ulei, aveam ceva pierderi de ulei undeva la motor pe sus prin zona vasului de lichid de frana( dar nu era de la el). Am uitat sa precizez ca masina are 145.000km,bujiile sunt schimbate de 1 an si acum am dus-o la Automarcus. M-au sunat baieti si mi-au spus ca au gasin pierderile pe la un capac care are un fel de termostat in el si pe acolo circula si lichidul de racire,ok le-am spus sa il inlocuiasca. Am luat masina din service ieri si toate ok,masina merge bine si astazi am zis sa plec si eu putin din Bucuresti si au revenit problemele cu martorul aprins.
Sa va spun cum se manifesta, astazi vant puternic,cand aceleram peste 80km (cateodata la 100km) se aprindea martorul ,cum o lasam mai moale sub 75km se stingea dar fara sa modifice puterea masini. La intoarcere spre Bucuresti culmea nu s-a aprins deloc,doar pe centura de cateva ori.

Acum ce cred eu, Acum cam 2 ani al luat un caine cu bara fata care mi-a spart-o si mi-a impins clacsonul in intercooler,eu m-am uitat atunci ca era putin lovit dar nu se vedea spart, eu cred ca s-a spart Intercoolerul si la viteza mare si cu vantul in fata trage aer pe acolo si se aprinde martorul ca altfel nu explic de ce cand scazi viteza se stinge,(la intoarcere eram in directia vantului).Dar de ce s-a agravat problema acum dupa ce a fost masina in service?

Astept pareri daca s-a mai lovit cineva de problema asta.


--------------------
renault scenic1 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 7 Dec 2013, 23:50
Post #2


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Aprinderea unui martor in bord care inseamna defectiune este urmata de testare/diagnoza.
Fara un raport de erorii putem sa ne dam cu presupusul in van.....gen schimba motorina/etc.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r.a.v.e.n
post 8 Dec 2013, 19:49
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 9 December 08




Cand am fost sa iau masina din service am facut si un test pe calculator, am in bord pe langa problema asta cu martor de bujii aprins la la viteza de 80 km la ora si martorul de air-bag, am zis sa vad de unde este de la volan sau de la scaune, si sa vad daca arata ceva de cand am avut aceasi problema asta vara cu martor bujii aprins.Pe diagnoza a aratat la problema cu air-bagul ceva legat de senzorul de pretensionare parca din stalp sau din scaun sofer si a mai dat ceva legat cu problema cu martor bujii ceva parca ca ar trage aer de undeva sau ceva de genul acesta si i-am spus celui care a facut testul ca dupa ce mi-a facut probleme asta vara am curatat valva egr si el a spus ca este posibil sa se fi blocat atunci valva si din cauza asta acele erori,In rest nimic altceva erori, le-a sters pe acelea si am plecat din service.
Ieri sa constat ca la viteza cand acceleram si ajungea la 80km se aprindea becul,cum o mai lasam usor din acceleratie sub 75km se stingea.
astazi am desfacut iar valva egr si am curatat-o ca iar avea funigine si ceva ulei si am desfacut si debimetrul de aer care nu era murdar.Am incercat eu sa il curat putin( are cele2 lamele intregi) si le-am montat la loc.Acum sa vad la viteza cum se comporta.
Poate sa imi spuna cineva care ar fi simptomele debimetrului defect?


--------------------
renault scenic1 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r.a.v.e.n
post 16 Dec 2013, 16:41
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 9 December 08




De curand ( la o saptamana dupa ce am desfacut si curatat debimetrul si valva egr) am facut un drum mai lung de vreo 300 km si nu am mai avut vreo problema cu martorul demaraj( bujii) aprins. Tind sa cred ca am avut ori mufa de la debimetrul de aer care nu facea contact cum trebuie ori mufa de la sonda egr tot cu aceasi problema.Cert este ca atunci cand am avut masina in service au demontat carcasa filtrului de aer ca sa poata sa schimbe distributia si probil cand au remontat-o nu au bagat cum trebuie mufa sau la valva egr am gasit la mufa acea piedica care tine mufa sa nu iasa rupta ,si a mai mers mufa impinsa( eu am fixat-o cu un surubel mic) . Deci daca are careva aceasi problema sau asemanatoare cu ce am avut eu ar fi bine sa verifice aceste 2 mufe inainte sa desfaca ceva sau sa se duca in service.
Numai bine. Acum imi mai ramane problema cu airbag-ul ca ma streseaza rau.


--------------------
renault scenic1 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 20:29
Dacia