Motor Espace, 1,9 dci - cuzinet spart
![]() ![]() ![]() |
Motor Espace, 1,9 dci - cuzinet spart
Grand Espace IV |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 4 October 12 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Grand Espace
2004 Expression
|
|||
bundy220 |
![]()
Post
#2
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
eu zic sa vezi la un magazin specializat cat costa cizinetul,apoi mergi la un service bun,nu neaparat renault,si intrebi cat costa manopera.in mod normal se face treaba cu motorul pe masina,ridicata pe elevator,se da baia de ulei jos,si apoui se demonteaza cuzinetul si se monteaza cel nou.
La o dacie se face simplu,cred ca in principiu ar fi la fel.Pret max cu totul 500 lei zic eu. |
--------------------
n
n
-
n
|
|
Grand Espace IV |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 4 October 12 ![]() |
Problema nu este cuzinetul in sine ci faptul ca in timp a frecat pe arborele cotit si l-a zgariat si din cauza asta zic mesterii ca trebuie schimbat arborele cotit, axul cu came, piston, segmenti, biela, distributie (desi am facut/o in urma cu 3000 de km) etc. Si asta inseamna multi bani - aproximativ 2300E. Daca era doar cuzinetul, nu stateam pe ganduri. Il schimbam imediat. Dar asa, nu mai stiu cum sa fac: motor second e mai ieftin, insa nu stiu ce garantii as putea avea ca nu ajung iar in service cu el; sau reparatia cu 2300 de euro, dar mi se pare enorm. Si un motor second am inteles ca e in jur de 1000E, daca gasesc.
|
--------------------
Renault
Grand Espace
2004 Expression
|
|
Adi R5 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.432 Joined: 29 August 06 From: A R A D ![]() |
eu zic totusi sa incerci si la alti mecanici...poate poti rectifica palierul defect la una dintre cotele de reparatie...dupa "stiinta" mea ,doar cuzineti si vibrochen ai avea nevoie ...nu vad legatura intre "linie" si axul cu came, piston, segmenti, biela, distributie ...astea fiind in partea de sus..ca doar nu so gripat pistonul in cilindru si o dat distributia peste cap.....in loc de astea poti verifica pompa de ulei,canalele de ungere....
|
--------------------
Renault
Espace
2007
|
|
Grand Espace IV |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 4 October 12 ![]() |
Multumesc Adi! O sa caut un alt service ca sa vad daca se poate rectifica palierul si sa mearga asa. Dar daca as schimba vilbrochenul, chiar ar trebui schimbate toate piesele alea pe care le-am enumerat mai sus? Mi se pare cam exagerat.
|
--------------------
Renault
Grand Espace
2004 Expression
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#6
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
Daca defectiunea este si acolo,da trebuie inlocuite.Depinde de istoricul problemei tale.
|
--------------------
n
n
-
n
|
|
Grand Espace IV |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 4 October 12 ![]() |
Nu am un istoric la problema asta. Dintr-o data m-am trezit cu motorul ca tacane si ... dupa ce l-am oprit, a pornit cu greu, apoi a inceput sa si scartaie asurzitor. Din cauza asta l-am dus pe platforma la service. Am avut o problema inainte de acest eveniment nefericit, dar nu pot spune ca este direct legata de ceea ce s-a intamplat cu motorul, pentru ca nimeni nu a reusit sa spuna care ar ar fi cauza. De ceva timp se intampla, la inceput foarte rar, apoi din ce in ce mai des, ca dupa ce schimbam viteza intr-o treapta superioara (de obicei in treptele 2 si 3, rareori mai sus), masina "dadea in nas" ca sa zic asa. Era un fenomen similar cu cel al incercarii de a porni masina impinsa. Daca ati observat, cand nu este destula forta la impingere pentru "a da motorul peste cap", masina opune o rezistenta puternica si nu mai poate fi impinsa, se opreste. Cam asa se manifesta si la mine motorul. Initial am crezut, de fapt mecanicii si inginerii autorizati, ca este o problema de alimentare si auschimbat filtrul de motorina, apoi pe cele de aer, au curatat vana EGR, dar degeaba. Inainte de nenorocire, fenomenul s/a accentuat, dar nu s/a gandit nimeni va ar fi o problema in motor. De fapt meseriasii au zis ca pana nu crapa, nu pot sa stie de unde aste, deoarece calculatorul nu indica nimic. Si uite ca a crapat!!!
Acum astept sa vad daca pot face rost de piese cu ceva discount sau incerc sa rectific vilbrochenul. |
--------------------
Renault
Grand Espace
2004 Expression
|
|
Cosminvalcea |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 5 April 13 ![]() |
salut,in leg cu problemele pe care le -ai avut la masina ,cred ca aceeiasi problema o am si eu la un espace 3,2,2motor,dci.diferenta e ca eu sunt mai la inceput in sensul ca mi se opreste motorul din mers atunci cand merg cu ea mai turata,de regula in treapta a 2mai frcvent..pe tester a dat semnal lipsa presiune combustibil.,i-am schimbat senzorul de releu si nu am scapat de problema.ce sa fac sa nu ajung in situatia ta?sper sa ma poata ajuta cineva.multumesc
|
--------------------
Renault
Espace 3
- Vl-08-mnr
2001
|
|
mocutaJR |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 10 June 11 ![]() |
Salut,
Eu am unul identic, doar ca e din 2003. La mine a crapat turbina si a terminat motorul. Am gasit un motor de Laguna care este acelasi ca si pe Espace, difera o cifra la serie dar am intrebat la Renault si au spus ca nu e problema la Rar. Merg la Renault si primesc de la ei o hartie de conformitate pentru a trece schimbarea de motor in carte. |
--------------------
Renault ESPACE IV
renault ESPACE
- bv10mwm
2004
|
|
radali01 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 1 September 13 ![]() |
Salutare, aceeasi problema o am si eu, acum doua zile motorul "praf" (1.9 dci 88kw).Cu putin ajutor am dat baia jos si surpriza cuzinetul de la pistonul 4 topit de a dreptul suruburile de la biela rupte, si vibrochenul ciobit....
Caut cu disperare vibrochen si piston cu biela. Am gasit destule da nu stiu exact de la ce modele (serii) se potrivesc. Daca ma poate ajuta cineva cu un raspuns sau o solutie mi ar fi de mare ajutor |
--------------------
Renault
Espace IV
2004
|
|
espacern |
![]()
Post
#11
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Se potriveste de la orice motor cu aceeasi putere si an fabricatie cu al tau.
Adica Laguna 2/Megane 2 ca sunt mai multe pe la dezmembrarii. Schimba toate cele 4 pistoane cu tot cu biele......mai bine! @+ This post has been edited by espacern: 2 Sep 2013, 07:24 |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
radali01 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 1 September 13 ![]() |
am gasit un motor ca al meu doar ca e din 2002. sa ma risc sa iau vibrochenu si pistoanele cu biele??
|
--------------------
Renault
Espace IV
2004
|
|
espacern |
![]()
Post
#13
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Daca 2002=2004 atunci e bun si motorul!
Intreaba mecanicul care face lucrarea....mai bine. @+ |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
radali01 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 1 September 13 ![]() |
ce diferenta este intre f9g 820 si f9q 732 si aici ma refer doar la bloc si chiuloasa?vreau sa iau tot de pe f9q 820 si sa pun pe f9q 732. (se pare ca si chiuloasa a fost afectata la pistonul 4 unde sa rupt biela la f9q 820)
|
--------------------
Renault
Espace IV
2004
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th August 2025 - 11:56 |