Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Pareri Clio 2 ph2

theodor2004
post 7 Aug 2013, 15:54
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




daca se uita cineva in cartea tehnica, si vede ce emisii are un Clio 2, phase 1 din 2002, putem sa calculam cu precizie si timbrul de mediu.
oricum, este peste 1000 EUR, asta clar.
Mie nu mi se pare putin.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexme24
post 7 Aug 2013, 15:55
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 780
Joined: 23 September 09




Acum au dreptate si theodor si pepelutza. CHiar ph 1 parca e prea vechi, dar stii cum se zice, fiecare face ce vrea cu banii lui. Eu am un prieten care si-a dat loganu 1.4 din 2007 pe un golf 4 din 2002 parca motor 1.9, l-a resoftat, dracii l-au luat, da in ea de o omoara si n-a bagat un sfant in ea. Acum vrea sa o schimbe cu un golf 3, deci vezi ca mai sunt si d-astia care prefera vechi, gusturile nu se discuta.
Cum zice si stefanvasco, daca e pentru consum iti iei 1.5 dci 65 cp. Eu tot motorizarea asta o am si crede-ma nu regret nicio secunda ca am luat motorul asta. Fac in oras cam 1400 km lunar si nu menajez deloc motorul. Intr-adevar, daca mai avea sa zic vreo 18-20 cp in plus era motorul ideal pt mine pe masina asta. De consum nici nu iti mai zic. Daca vrei sa alergi iti iei 1.6 16V si ai rezolvat problema. Dar ii sustin si eu pe cei de mai sus, ia-ti ceva mai recent, nu te du spre ph1.


--------------------
Renault/Honda Clio 2/ Accord 2004/2008
Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabiGBR
post 8 Aug 2013, 21:41
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 4 August 13




taxa mai mica pt masinile vechi doar teoretic,dar in realitate tot mari sunt

<span class='edit'>8 Aug 2013, 21:45:</span>
alexme24: ph1 era doar o idee,nu am zis ca e batut in cuie.de regula,la benzina nu cer consum mic ca de...e benzina,la benzina accept consumul pana la motoarele 1.8 (inclusiv),macar stiu de ce au consumul mare,bine..ies din ecuatie motoarele pana in 1400 cmc..crede-ma ca si eu ma gandeam intr-un timp la golf 3 1.8/2.0 benzina,dar mi-am dat seama ca e mult prea vechi,consuma prea mult datorita varstei si rugineste repede,mai pica cate-o piesa etc,nu ma deranjeaza o masina veche daca cu putina rabdare si pasiune iese ceva frumos din ea.

This post has been edited by GabiGBR: 8 Aug 2013, 23:01


--------------------
renault clio 2 2003 dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 12 Aug 2013, 09:47
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




eu am prieten cu un Golf IV, cred ca de prin 2003, 1.4 mpi si 80 CP. Mai merg si eu cu masina asta cateodata, si este muult mai buna decat Symbolul meu, desi are mai multi km (adusa din Germania). Se infige si mai bine la condus, e si mai stabila, are si ESP...
Eu zic ca un Golf IV, 1,4 mpi, in stare buna e o optiune de luat in considerare.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabiGBR
post 12 Aug 2013, 12:09
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 4 August 13




theodor2004:dar la capitolul intretinere cum sta?ma refer la pret.am auzit ca golf 4 de 75/80cp ar avea consum prea mare,mai mare decat 1.6 16v.e adevarat?


--------------------
renault clio 2 2003 dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexme24
post 12 Aug 2013, 12:17
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 780
Joined: 23 September 09




Sa nu te gandesti doamne fereste ca te critic sau ceva, dar intotdeauna anumite intamplari personale/ale prietenilor te ajuta la decizii.
Legat de ultimul tau post, la intretinere stiu ca mi zicea preitenu asta ca cel putin la el filtrul de motorina e cateva zeci de lei unul de firma, la fel si la capete de bara,bielete etc. Acum nu stiu daca mi zice adevarul sau nu ca nu am vw.
Legat de consum, cred ca e aceasi discutie ca la logan 1.4 vs 1.6 si clio 1.4 vs 1.6.


--------------------
Renault/Honda Clio 2/ Accord 2004/2008
Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 12 Aug 2013, 13:17
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




intretinerea nu cred ca e cu mult mai scumpa decat la symbol, flacaul are modelul 1,4mpi pe benzina. La renault si Volkswagen gasesti piese peste tot prin Romania...numai ca un Golf IV e mai fiabil decat un Clio phase 2, si tinuta la drum nu se compara: nu ii scartaie ambreiajul, diametrul de bracaj mi se pare mai mic decat la Clio, are alte amortizoare, are reprize de acceleratie mai bune..
acum se poate intra pe forumul utilizatorilor VAg, sa vezi mai multe detalii legate de consum, eu doar ti-am dat o sugestie. Ia in calcul si Golf IV cand cauti o masina second-hand.
Pe de alta parte nu uita ca, in alegerea unei masini second hand, la fel de importanta ca marca este si starea masinii in momentul achizitiei...ca daca e umblata, uzata, hartanita si are 200 000km, degeaba e Golf IV.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabiGBR
post 12 Aug 2013, 22:19
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 4 August 13




Stiu ca golful,in special vw e mai bun decat renault,dar eu prefer sa raman la grupul renault/dacia...


--------------------
renault clio 2 2003 dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2025 - 06:06
Dacia