Symbol 1.2 16v consum pe autostrada, Symbol 1.2 16v consum pe autostrada
![]() ![]() ![]() |
Symbol 1.2 16v consum pe autostrada, Symbol 1.2 16v consum pe autostrada
gabize |
![]()
Post
#31
|
||
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
|
||
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|||
ciomi27 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 30 March 11 ![]() |
Nu ai nevoie de motor "mare" ca sa mentii 130 de km/h. Ai nevoie doar de vreo 30 de cai.
Singura problema e la accelerare si la urcarea unei rampe (deal, munte etc... ) cand implica neaparat retrogradare(si deci consum mai mare) pentru masina cu motor mai "mic" fata de masina cu motor "mare". Strategia mea e accelerarea la limita de viteza 130 (sau 140 :-D) cand urmeaza deal si o las sa incetineasca un pic spre varful rampei (fara a retrograda). Astfel nu fortez si nu am un consum prea mare. Am o banuiala ca masina incarcata consuma mai putin decat masina goala la o viteza constanta de 130km/h... o fi adevarat? |
--------------------
Renault
Symbol
2010 1.2 16v
|
|
gabize |
![]()
Post
#33
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
Cu 30 CP obții 130 km/h pe caroserie de kart.
|
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.317 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
cand urmeaza deal si o las sa incetineasca un pic spre varful rampei (fara a retrograda). Astfel nu fortez si nu am un consum prea mare.
[/quote] Foarte rau cum procedezi tu ... motorul se chinuie si injecteaza si mai mult carburant ca sa faca fara ... ![]() Pun pariu ca pe urcare o masina tinuta turata consuma semnificativ mai putin decat una care este tinuta subturata ... Cum adica nu fortezi motorul??? crezi ca urcari in 5000 rpm ii face rau? .. iti spun eu ... nu, din contra .. |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
ciomi27 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 30 March 11 ![]() |
Ma lansez inainte de rampa la 130-140 tin pedala relativ constanta si astfel sa incetinesc pana la 110 (cca 3500 de ture). Daca o scap sub 110 de obicei trebuie sa retrogradez (in functie si de situatie) ceea ce nu e scopul meu.
Prin "nu fortez" vroiam sa zic ca nu fortez masina sa mareasca cantitatea de benzina injectata. Pentru sanatatea motorului as merge non-stop la 4000-4500 de ture (in viteza a 5-a :-D). |
--------------------
Renault
Symbol
2010 1.2 16v
|
|
gabize |
![]()
Post
#36
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
|
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
vallixx |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.547 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ciomi27 @ 27 Jul 2013, 17:46) Am o banuiala ca masina incarcata consuma mai putin decat masina goala la o viteza constanta de 130km/h... o fi adevarat? NU! Ia gandeste-te, cum e mai usor, sa alergi cu un rucsac plin in spate sau sa alergi doar cu un portofel in buzunar? QUOTE(ciomi27 @ 27 Jul 2013, 20:46) Nu maresti cantitatea de benzina in panta, dar nu o maresti inainte de panta ca sa iti iei avant? This post has been edited by vallixx: 28 Jul 2013, 07:43 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
BannedHost |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Degeaba, motorul de 1.2 de pe renault intotdeauna va consuma mult la limita de viteza de pe autostrada .... Uite eu am venit ieri cu 130 pe autostrada in treapta 5 la 4100 ture cu clima pornita cu un consum de 8.... cuplul mic si la turatii mari face sa consume motorasul (alt exemplu un golf 3 de 1.6 tot cu 75 cai scoate tot la 130 un consum de 6, 6.5) .... Daaar o sa revin cu un consum dupa o resoftare sa vedem cu cat scade consumul.
Clio 4 tce consuma mai putin la 130 pe autostrada ! oare de ce ? This post has been edited by BannedHost: 28 Jul 2013, 19:50 |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
SandelBS |
![]()
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 989 Joined: 5 December 09 ![]() |
Daca imi luam diesel, ma mai gandeam sa imi pese de consum, dar merg destul de mult pe an (30-40k) si tot nu regret ca am luat benzina din absolut nicio privinta. In general, termin intervalele de 10000 km cu 7,4-7,8% consum (ai am adunat vreo 13), dar merg destul de mult prin Bucuresti (30-40 km/zi). Motorul asta consuma 9-10% in oras cu aglomeratie, tragi de el (in rest 8% e destul de mult), da ala de 1,4 (16v)&up consuma 10% la mers lejer.
Unii dintre voi cred ca tre sa va mutati in EAU sau Turkmenistan, nu cred ca o sa va mai pese acolo de consum. Cat despre diferenta dintre motorul de 1,2 si 1,4 cu 75 cp, mai trebuie tinut cont si de masa, iar 0,5s la 100km e senzational, dar doar la F1. Cred ca 0-50 km/h si 80-120 km/h sunt mai importante (nu zic ca exceleaza la astea, doar ca nu vad relevanta 0-100). In fine, pt initiator, la mine pe CB imi arata cu 0.3-0.4 l la suta de km mai mult decat consumul real. Doar la un drum am facut cu metoda plinului (rar fac plinul ca femeile in general stau prost cu vezica si tre sa opresc des) si asa imi aratase. Am mai auzit multi viteji din astia care au avut motoare de 1,2 - 1,4 si au sarit la 1,8-2,0 pe cateva principii de consum si putere scrise mai sus...si dupa aia au revenit la "porcariile" alea de motoare mici (consum mai mare, oras, comune etc pt ca nu aveau casa pe autostrada, costuri de intretinere mai mari, asigurare nu mai zic). Banned, in oras cat consuma golfu ala? Sunt curios daca la Maybach, cu motor de 6 l consum oficial de 12% extra, o fi consumand vreo 3% km la 130. Pacat ca i Gigi in puscarie si n-am de unde sa stiu. |
--------------------
Renault
Koleos
2013, 2.0 dci 173 cp
|
|
vallixx |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.547 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(SandelBS @ 29 Jul 2013, 23:10) Cat despre diferenta dintre motorul de 1,2 si 1,4 cu 75 cp, mai trebuie tinut cont si de masa, iar 0,5s la 100km e senzational, dar doar la F1. Cred ca 0-50 km/h si 80-120 km/h sunt mai importante (nu zic ca exceleaza la astea, doar ca nu vad relevanta 0-100). Nu stiu de care masa vrei sa tii cont, am comparat masini identice ca si masa sau cutie de viteze, deosebite doar prin motorizare. Evident ca 0.5 secunde e irelevant. La fel de evident este ca intr-adevar reprizele sunt mai relevante decat 0-100. Insa exemplul dat de mine vine din cifrele oficiale de putere, cuplu si consum. 0-100 poate e putin relevant, dar ca si o comparatie intre 2 motoare, este destul de relevant. In continuare nu inteleg de ce Renault a scos din productie un motor de 1.4 75 CP si a bagat unul identic ca si putere, dar inferior din toate celelalte puncte de vedere. Mai ales intr-o lume in care macar teoretic incercam sa avansam, nu sa regresam. QUOTE(SandelBS @ 29 Jul 2013, 23:10) Sunt curios daca la Maybach, cu motor de 6 l consum oficial de 12% extra, o fi consumand vreo 3% km la 130. Pacat ca i Gigi in puscarie si n-am de unde sa stiu. Adevaru' e ca Maybachul are fix o tona, exact cat Clio. ![]() |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
argon |
![]()
Post
#41
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(cj98czh @ 27 Jul 2013, 15:08) Nu inteleg ce vrei sa zici, eu am 1.4 16v, la 90 consuma 5%, la 130 6,5-7% functie de vant, dar si masina e mai grea ca Symbol-ul. This post has been edited by argon: 30 Jul 2013, 07:29 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
SandelBS |
![]()
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 989 Joined: 5 December 09 ![]() |
QUOTE(vallixx @ 30 Jul 2013, 06:50) In continuare nu inteleg de ce Renault a scos din productie un motor de 1.4 75 CP si a bagat unul identic ca si putere, dar inferior din toate celelalte puncte de vedere. Mai ales intr-o lume in care macar teoretic incercam sa avansam, nu sa regresam. Nu e numai la Renault, sau in domeniul auto, tendinta e de a face lucruri cat mai inteligente si folositoare dar mai mici, dar asta neinsemnand ca se si atinge acest scop ( telefoane, calculator etc). Referitor la 1,2 vs 1,4 se merge pe ideea ca ar fi mai economic, consum, impozite, asigurari , intretinere (de ex distributia la 1,2 se schimba la 80k oficial, 90k real prima oara, fata de 60 k la 1,4). Vallixx, pui prea mult accent pe cuplu si putere la o masina unde nu e neaparat nevoie. |
--------------------
Renault
Koleos
2013, 2.0 dci 173 cp
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
@Sandel
In oras scoate vreo 8-9 litrii depinde de stilul de mers .... La liniute nici nu mai zic.. ![]() This post has been edited by BannedHost: 30 Jul 2013, 18:18 |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 15:26 |