Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Pierderi Antigel, dar motorul nu se incalzeste

verjic
post 22 Nov 2013, 15:32
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 161
Joined: 23 October 12




Salut,

Am o problema pe care nu o inteleg. Acum 2 saptamani m-am uitat sub capota si am constatat ca vasul cu antigel este gol, uscat. Mentionez ca motorul niciodata nu s-a supraincalzit!!!. Pana in acest moment nu am sesizat vreodata antigel curs pe jos. Am intrat in benzinarie, am cumparat 2 litri de antigel, am turnat in vas si s-a umplut pana la maxim din 1,5 litri. Am mers acasa, parcat masina. Dupa vre-o cateva ore cand am coborat la masina am constatat antigel curs pe jos!!! Am adaugat cei 0,5 litri ce ii mai aveam, iar s-a umplut vasul, am mai mers asa vre-o cateva zile, si de fiecare data dupa ce masina ramanea parcata constatam scuregeri de antigel. La un service mi-au zis ca trebuie sa fie de la radiator, ca de acolo curge, dar nu au desfacut bara sa vada exact locul. Daca umplu vasul, dupa cateva zile de curs se opreste si nu mai curge. Normal asta inseamna ca acurs tot antigelul, dar daca ii adaug 2 litri se umple vasul, iar daca nu adaug si merg asa cu ea, si merg prin oras, prin aglomeratie, motorul niciodata nu mi s-a supraincalzit. Indicatorul de temperatura urca linistit pana la nivelul normal si acolo ramane. Mentionez, ca daca ii torn apa sau antigel cu maxim 2 litri mi se umple vasul la nivelul MAX. Alta dilema este ca masina nu a fost lovita, nici in fata, nici dedesupt. De unde e fisurat, nu stiu sad.gif Daca cineva poate sa-mi explice de ce curge doar o parte din antigel, si de ce nu mi se incalzeste motorul, astept orice sugestii. Cat antigel incape in instalatia de racire?


Multumesc

This post has been edited by verjic: 22 Nov 2013, 15:36


--------------------
Renault Megane 2004 Privelege 1.5 dCi82hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 22 Nov 2013, 15:48
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




In toata instalatia intra 6 litri. Probabil curge doar ce e in vas => vas crapat sau racord de la vas la radiator. Daca cei de la service nu s-au obosit sa vada care-i treaba, ce te astepti de pe un forum, sa ti se spuna pe neve pe unde curge?


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRyS`
post 22 Nov 2013, 16:10
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 458
Joined: 13 July 09
From: _-= IASI =-_




Ai mare grija ... smile.gif Nu te juca cu racirea motorului. Acul indicator nu iti va trece niciodata de 90 grade chiar daca ai 2 litri din cei 6 litri.

Am facut si eu aceeasi greseala ca a ta, completam, nu am verificat cand trebuia, completam ca prostu cu antigel si ... in final am schimbat chiloasa toata cu garnituri bla bla bla ... Si poti ajunge usor sa fierbi motorul, indiferent ca e diesel sau benzinar.

Mai bine o duci direct in service. Odata ce completezi trebuie sa faci si o aerisire completa. Ramane aer pe tubulatura.

This post has been edited by CRyS`: 22 Nov 2013, 16:12


--------------------
Renault Megane 2 1.5 dCi 82 CP by [ CompletCHIP] 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verjic
post 22 Nov 2013, 16:21
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 161
Joined: 23 October 12




Cei de la service parca s-au uitat la racorduri, la tuburi, dar au zis ca nu e de la ele. Si curge prin partea din fata a radiatorului, deci trebuie data jos bara ca sa se vada ceva. O sa merg obligatoiu la service sa vad care e problem a exacta. Dar totusi imi este chiar interesant acest aspect. Ca de exemplu am si un Opel Vectra la care a fost fisurat radiatorul, pai acolo daca nu avea apa, imediat urca indicatoru peste 90 grade, daca opream motoru curgea apa pe jos. Si asa pana la service smile.gif Aici nimic. la 90 grade urca si gata. Ma gandesc ca daca e mai putina apa in instalatie tot ar trebuie sa se incalzeasca peste 90 grade, ca nu ar reusi sa se raceasca....


--------------------
Renault Megane 2004 Privelege 1.5 dCi82hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dmtrsc
post 22 Nov 2013, 22:09
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 19 October 08




Poate fi si de la capacul termostatului.La mine pierderile erau interne,in ulei.

This post has been edited by dmtrsc: 22 Nov 2013, 22:14


--------------------
renault megane 2 - b 57 sof 2006 authentic 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cezar13
post 26 Nov 2013, 21:05
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 221
Joined: 4 June 13
From: Bucuresti Sector 4




cum adica nu urca mai sus de 90 grade chiar daca nu are antige? blink.gif pai de ce mai e indicatorul atunci? daca nu indica cat trebuie? ma speriati ma duc sa verifica antigelul


--------------------
Renault Megane 2 - B513CMG 2004 1.6 16v combi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 14:53
Dacia