Porneste greu clio 1,5 dci, dupa multe incercri porneste
![]() ![]() ![]() |
Porneste greu clio 1,5 dci, dupa multe incercri porneste
espacern |
![]()
Post
#151
|
||
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
|
||
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|||
pamela200 |
![]()
Post
#152
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 15 September 19 ![]() |
QUOTE(myhay1208 @ 13 Feb 2020, 13:20) Toate sigurantele sunt bune, nu stiu cum sa verific releele. Astazi am schimbat senzorul de presiune luat din dezmembrari cu un alt regulator de presiune deoarece aveam o eroare la cel care era pe masina. Motorul nu porneste. Martorul de la cheie se stinge la prima pozitie a cheii dar incepe sa clipeasca dupa cam 5 secunde. Am atasat un screen din DDT2000 referitor la cheie precum si alte screen-uri dupa toti parametrii pe care i-am gasit, poate reiese ceva de acolo. Exista si o rubrica de Reset ECU. O pot folosi ? ![]() Maine schimb regulatorul de presiune cu un set de conducte de presiune si voi incerca sa pornesc motorul cu injectoarele in exteriorul pistonului pentru a vedea intr-un final daca iese ceva din ele. Deasemenea voi lua toate firele posibile la verificat. Ca si o observatie, observ ca martorul de faza mare este activat in continuu, indiferent de pozitia manetei de actionare. O sa las distributia ca ultima varianta de nepornire a motorului. Sper sa nu devin plictisitor. Daca da, spuneti-mi si ma opresc... Attached thumbnail(s) Key_frame.JPG ( Size: 115.83k ) Number of downloads: 356 Attached File(s) ![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2008
- BR01MAS
|
|
24mura |
![]()
Post
#153
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 21 April 18 From: Bucuresti Sector 4 ![]() |
nu esti plictisitor stai linistit. we have a problem. cheia o raporteaza ca virgina. pagina 15 din PDF-ul trimis de tine. deci cel mai probabil cheia trebuie imperecheata ca sa poata sa porneasca. dar informatie contradictorie este si faptul ca spune "unprotected" desi cheia este virgina.
martor ca martor, dar faza lunga e aprinsa? daca nu, atunci probleme cu cablajul. |
--------------------
Renault
Symbol
Fidji 2007
- B 64 TTY RENAULT are mistere pe care omul nu le va dezlega niciodata!
caut blana capota pt Symbol / Clio 2 dCi si capac motor tot pentru Clio 2 / Symbol dCi. |
|
myhay1208 |
![]()
Post
#154
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 978 Joined: 15 August 07 ![]() |
QUOTE(pamela200 @ 13 Feb 2020, 21:09) Toate sigurantele sunt bune, nu stiu cum sa verific releele. Ca si o observatie, observ ca martorul de faza mare este activat in continuu, indiferent de pozitia manetei de actionare. Sper sa nu devin plictisitor. Daca da, spuneti-mi si ma opresc... Releele se scot, pe rand, si se verifica zona contactelor sa fie curata (fara depuneri de oxid). Referitor la martorul de faza lunga, verifica din nou cablajul / conectorul pe computere (ECU/UCH). Sa fie curate, fara oxid. Inainte de a mai da banii pe alte componente verifica cablajul. Sa ai spray de curatat contacte la indemana si smilger fin. ![]() |
--------------------
Renou'
Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766
-- Clio 2002 / Scenic 2007 You know the secret...
|
|
pamela200 |
![]()
Post
#155
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 15 September 19 ![]() |
|
--------------------
Renault
Symbol
2008
- BR01MAS
|
|
24mura |
![]()
Post
#156
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 21 April 18 From: Bucuresti Sector 4 ![]() |
da. probleme cablaj intre habitaclu si compartiment motor cel mai probabil. pe langa asta, chiar as fi vrut sa te ajut dar e distanta mare intre bucuresti si unde esti tu. unde stai?
|
--------------------
Renault
Symbol
Fidji 2007
- B 64 TTY RENAULT are mistere pe care omul nu le va dezlega niciodata!
caut blana capota pt Symbol / Clio 2 dCi si capac motor tot pentru Clio 2 / Symbol dCi. |
|
pamela200 |
![]()
Post
#157
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 15 September 19 ![]() |
Braila. Doar 220 km
![]() 14 Feb 2020, 20:43: Revin cu urmatoarele intrebari: 1 - Singura eroare din ECU pe care o mai am este: Output device - Liaison Airbag. Stiti cumva ce insemna ? 2 - Am inceput verificarea cablurilor si a mufelor din habitaclu si compartiment motor. Undeva sub volan am gasit un modul gps caruia i-am scos alimentarea si cablurile de la antene. E posibil ca un astfel de modul sa blocheze intr-un fel pornirea motorului. 3 - Am mai observat la pompa de vacuum, cea opusa distributiei, un orificiu in care normal cred ca ar fi intrat un furtun sau dop. Stiti cumva ce este ? This post has been edited by pamela200: 14 Feb 2020, 20:43 Attached thumbnail(s) 20200214_180730.jpg ( Size: 864.51k ) Number of downloads: 297 20200214_183449.jpg ( Size: 723.83k ) Number of downloads: 297 20200214_183541.jpg ( Size: 595.32k ) Number of downloads: 300 20200214_200953.jpg ( Size: 984.82k ) Number of downloads: 302 |
--------------------
Renault
Symbol
2008
- BR01MAS
|
|
24mura |
![]()
Post
#158
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 21 April 18 From: Bucuresti Sector 4 ![]() |
stutul de pe pompa de vacuum e asa si la mine, sta fara nimica conectat. la alte modele cel mai probabil era referinta pentru un solenoid (control auxiliar) boost.
modul gps, fiind masina de firma, probabil a fost scos din sistem de la ei deci slabe sanse sa inhibe pornirea. Liaison airbag, eroarea, indica sistemului ca masina a suferit un accident. au sarit airbag-urile, le ai pe dinafara? daca nu, ignora eroarea. eu merg cu o eroare de EGR care nu inteleg de unde pana unde a aparut. |
--------------------
Renault
Symbol
Fidji 2007
- B 64 TTY RENAULT are mistere pe care omul nu le va dezlega niciodata!
caut blana capota pt Symbol / Clio 2 dCi si capac motor tot pentru Clio 2 / Symbol dCi. |
|
pamela200 |
![]()
Post
#159
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 15 September 19 ![]() |
Deoarece prin instalatia electrica nu am gasit vreun defect, am reluat inspectarea distributiei, ocazie cu care am ajuns intr-un impas
![]() ![]() ![]() Poza 1 a fost facuta acum vreo 10 zile iar pozele 2 si 3 astazi. Am evidentiat marcajele dupa curea pentru a se putea observa mai bine ca in acest interval in care doar am dat la automat, cureaua s-a deplasat. Nu inteleg cum ar fi posibil acest lucru dearece cureaua este tentionata si cat am invartit cu o cheie de fulia de la arbore, toate rolele se invarteau normal. Attached thumbnail(s) 1.jpg ( Size: 1.07mb ) Number of downloads: 71 2.jpg ( Size: 1.1mb ) Number of downloads: 64 3.jpg ( Size: 1.31mb ) Number of downloads: 56 |
--------------------
Renault
Symbol
2008
- BR01MAS
|
|
24mura |
![]()
Post
#160
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 21 April 18 From: Bucuresti Sector 4 ![]() |
ce marcaje pe curea? marcajele importante sunt pe fuliile axului cu came si pompei de motorina. cureaua nu are marcaje pt ca nu are nevoie de marcaje. eventual jos la fulia arborelui cotit mai este un semn.
|
--------------------
Renault
Symbol
Fidji 2007
- B 64 TTY RENAULT are mistere pe care omul nu le va dezlega niciodata!
caut blana capota pt Symbol / Clio 2 dCi si capac motor tot pentru Clio 2 / Symbol dCi. |
|
pamela200 |
![]()
Post
#161
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 15 September 19 ![]() |
De aceste marcaje vorbesc. Sunt pe fiecare curea si in mod normal, marcajul de pe curea corespunde cu marcajul de pe rola. La mine sunt decalate urat de tot...
Attached thumbnail(s) 4.jpg ( Size: 87.57k ) Number of downloads: 77 |
--------------------
Renault
Symbol
2008
- BR01MAS
|
|
xmisterx |
![]()
Post
#162
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.662 Joined: 12 October 17 From: Brasov ![]() |
Pamela, marcajele de pe curea sunt doar pt. montaj(alinierea distributiei), dupa rotirea motrului marcajele de pe curea se decaleaza fata de cele de pe role
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 Privilege 1.9 dci 120 hp Clio life evo 2019 0.9 75 HP
|
|
pamela200 |
![]()
Post
#163
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 15 September 19 ![]() |
Ok. Atunci spuneti-mi va rog care sunt reperele de verificare a unei distributii la motorul 1.5 dci. Cum imi dau seama daca este sarita de la punct ?
|
--------------------
Renault
Symbol
2008
- BR01MAS
|
|
xmisterx |
![]()
Post
#164
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.662 Joined: 12 October 17 From: Brasov ![]() |
Acum nu sunt acasa dar cand ajung o sa postez schema.
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 Privilege 1.9 dci 120 hp Clio life evo 2019 0.9 75 HP
|
|
24mura |
![]()
Post
#165
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 21 April 18 From: Bucuresti Sector 4 ![]() |
procedura in format PDF direct din Dialogys. atentie mare. ai nevoie de acces si jos la fulia arborelui cotit.
Attached File(s) ![]() |
--------------------
Renault
Symbol
Fidji 2007
- B 64 TTY RENAULT are mistere pe care omul nu le va dezlega niciodata!
caut blana capota pt Symbol / Clio 2 dCi si capac motor tot pentru Clio 2 / Symbol dCi. |
|
mihaitaa |
![]() ![]()
Post
#166
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 5 July 15 From: Bacau ![]() |
Buna seara colegi de forum.
Am un Symbol 1.5 dci din 2007 cu 224.000 km la bord. La un drum lung de 600 km in tara, dupa iesirea de pe autostrada la turatie mica, s-a oprit motorul. Am dat la cheie si a pornit imediat. Am mai mers cativa km si fiind coloana iar s-a oprit motorul. Din pacate nu a mai pornit deloc... Am pus avariile si am dat cu spray in furtunul de aer si dupa mai multe jeturi a pornit masina iar pret de cateva secunde s-a auzit un zgomot metalic care a disparut. Am pus testerul (tester mic odb2 cu aplicatie pe andorid) si am eroarea P0340 - powertrain - camshaft position sensor A circuit (bank 1or single sensor). Am sters-o si nu am mai aparut. Astazi la un drum lung, fiind in oras dupa plecare de la stop motorul s-a oprit in mijlocul drumului... Am pus testerul, nici o eroare. Dat spray si pornit. Ajuns acasa pus iar tester si in afara de P0340 a mai aparut P0016 - crank cam position corelation... Ambele s-au sters. Cateva precizari: - schimbat egr (sh) cel vechi ramanea deschis, nu inchidea valva pana la capat. - test retur injectoare: 15-16 cm primul , 6-7 cm doua injectoare si ultimul 2 cm. Test cu furtun si dat la cheie. Vreau sa plec la un drum lung in cateva zile. A mai patit cineva asa si cum s-a rezolvat. Ma gandeam sa incep prin schimbare supapa injector la cel care curge mai mult. Va multumesc anticipat pentru sfaturi. <span class='edit'>13 Sep 2021, 08:44:</span> Am facut de dimineata test de supapa retur pe injectoare. Va atasez pozele. ![]() Nu am gasit erori cu testerul, masina a pornit bine si functioneaza bine ![]() Inca o chestie, nu stiu daca este relevant, am pus tester dupa ce le-am montat alimentarile si furtune retur la injectoare. Mi-a dat eroare doar pe 3 injectoare... nu pe 4 ![]() This post has been edited by mihaitaa: 13 Sep 2021, 08:47 Attached thumbnail(s) test_injectoare.jpg ( Size: 1.18mb ) Number of downloads: 52 |
--------------------
Renault
Symbol
2007 1.5 dci
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 13:55 |