Check Injection, Traducere
![]() ![]() ![]() |
Check Injection, Traducere
catalinux* |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 141 Joined: 12 December 08 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio 3
2006 Dynamique
|
|||
stefix |
![]()
Post
#2
|
![]() Posesor de Renault Group: Members Posts: 50 Joined: 12 December 10 ![]() |
Si eu am aceeasi problema: mesajul injection check apare fara alte simptome, apoi dispare. Masina are 80 000 km, este in garantie (extinsa), motorizare benzina de 1.6, fabricata in 2007 la Flins. Sa fie oare un semn ca au imbatranit bobinele de inductie?
http://www.reno.ro/check-injection-service...ns-t171582.html http://www.reno.ro/Bobine-la-Megane-II-t42...tml#entry575059 Din cate imi dau seama, e o problema diferita la benzina, care apare si la Megane. La diesel pentru acelasi mesaj, plus alte simtome legate de mersul motorului, sunt diferite solutii (injectoarele se defecteaza, in principal). Se pareca motoarele Renault pe benzina au o problema cu bobinele de inductie.Daca totusi motorul merge normal, ce se poate face? A rezolvat cineva problema pe garantie, schimband bobinele, chiar daca nu avea alte simptome? La service au spus ca pot sterge eroarea si sa merg pana se intampla ceva care sa permita un diagnostic clar. This post has been edited by stefix: 12 Dec 2010, 15:05 |
--------------------
renault
Clio 3
2007 Dynamique 1.6 Laguna 3 2.0 Dci FAP 150
|
|
catalinux* |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 141 Joined: 12 December 08 ![]() |
Si la mine a disparut, din pacate a mea nu mai este in garantie ca sa pot sta pe capul lor. Ceva trebuie sa fie in neregula. Recomandarile din manualul de service (postate mai sus) sunt pentru motoarele pe benzina. Ni am eu timp acum sa stau de ea, dar la un moment dat o sa verific sa vedem daca gasesc cauza.
P.S.: @stefix, la tine atunci cand iti apare mesajul si banuiesc ca ti se aprinde si cheita de service masina nu intra in regimul de avarie, adica merge greu, nu mai trece de 3000rpm? This post has been edited by catalinux*: 12 Dec 2010, 15:23 |
--------------------
Renault
Clio 3
2006 Dynamique
|
|
stefix |
![]()
Post
#4
|
![]() Posesor de Renault Group: Members Posts: 50 Joined: 12 December 10 ![]() |
Nu, merge normal, in afara de mesaj (si cheita de rigoare) nu apare nicio alta schimbare. Un prieten care a avut clio cu motor pe benzina mi-a povestit ca avea mereu la el o bobina de rezerva, dar mie eu nu ma simt deloc confortabil cu astfel de probleme, mai ales ca circul relativ mult si nu numai in zone cu service in apropiere.
This post has been edited by stefix: 12 Dec 2010, 16:25 |
--------------------
renault
Clio 3
2007 Dynamique 1.6 Laguna 3 2.0 Dci FAP 150
|
|
alc2 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 575 Joined: 12 July 05 From: Bucuresti ![]() |
@stefix , cred ca daca era dusa bobina mergea intrerupt rau de tot , asta ori merge ori ba....
@catalinux* , fa o dignoza si vezi codul stocat , altfel o sa suspectzi prea multe componente . Umila mea parere : motorised throttle valve , se curata relativ usor , dar repet , diagnoza first This post has been edited by alc2: 14 Dec 2010, 21:05 |
--------------------
Renault
Kadjar Intens
Flame red_K9K-648
- Ex :Renault Clio III 2007/1.4 16v/98 CP/Privilege/ Beige Poivre
|
|
hellcat |
![]()
Post
#6
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Check injection...pai iti zice sa treci pe la casa de economii si consemnatiuni.
![]() 90% din incidenta acestui mesaj provine de la pedala de acceleratie - "accelerator pedal potentiometer". Cu pista asta sa incepi. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
stefix |
![]()
Post
#7
|
![]() Posesor de Renault Group: Members Posts: 50 Joined: 12 December 10 ![]() |
In cazul meu nu a fost vorba de pedala, cel putin asa a reiesit din diagnoza pe care am facut-o azi la service, ci de un contact la decalorul de la arbore. Dupa testul pe calculator, eroarea pe care o indica programul a fost "circuit decalor arbore cu came" cod DF080, parca. Fiind o eroare memorata in calculator si nu una activa (am mentionat ca la mine mesajul check injection aparea si disparea, fara niciun alt semnal sau modificare in mersul masinii), tehnicianul a recurs la urmatoarele actiuni:
curatarea decalorului arbore cu came (a unor contactori), apoi verificarea cu contactul pus a prezentei a +12V pe pinul 1 al decalorului arborelui cu came (poate o sa pun si niste poze sa arat exact unde se afla). Manualul sau indica in continuare o verificare a izolarii, continuitatii si a absentei rezistentei parazite intre: calculator injectie, conector B, prin M2, unitatea de protectie si de comutatie si conectorul MN, pin 1. Mentionez ca aceste date se pot gasi in manualul detaliat al autovehiculului Renault Clio III (mie mi l-a dat un prieten). Apoi a mai facut aceeasi verificare intre calculatorul de injectie, conector B, prin L3 cu pin 2 al decalorului arbore cu came. Trecand peste chestiunile pur tehnice, a fost vorba despre curatarea si verificarea unor contacte, actiune pentru care a fost nevoie de demontarea bateriei (incepand cu borna "-"), deoarece aceste conexiuni la care am facut referire se afla cumva in spatele acesteia (sunt primele doua mufe de sus din spatele bateriei si contactul din stanga motorului, unde se afla decalorul). Mentionez ca este o problema specifica exclusiv motoarelor de tip K4M, se rezovla gratuit (am garantie extinsa), iar rezolvarea este numai pentru eroarea in faza cod "CO", alte faze presupun diferite alte operatii, dar asta inseamna ca este un defect mecanic si nu unul de contactori, cum sper ca a fost in cazul meu. Am primit si o verificare de iarna gratuita (calitate antigel, baterie, stropgel si reglarea presiunii in pneuri). |
--------------------
renault
Clio 3
2007 Dynamique 1.6 Laguna 3 2.0 Dci FAP 150
|
|
catalinux* |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 141 Joined: 12 December 08 ![]() |
Astazi o sa fac si eu o diagnoza sa vedem care e treaba.
|
--------------------
Renault
Clio 3
2006 Dynamique
|
|
stefix |
![]()
Post
#9
|
![]() Posesor de Renault Group: Members Posts: 50 Joined: 12 December 10 ![]() |
Cum a fost catalinux*? La mine s-a rezolvat si nu a mai aparut pana acum.
|
--------------------
renault
Clio 3
2007 Dynamique 1.6 Laguna 3 2.0 Dci FAP 150
|
|
john1390 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 17 August 15 ![]() |
Ce a fost pana la urma ca si la mn apare si dispare check injection?
|
--------------------
renault
megane II
2004
|
|
jas2 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Am gasit asta.
"Salut Ieri am alimentat cu 15 l de benzina de la MOL. Am circulat cca. 5 km prin oras dupa care am parcat. Mai tarziu am plecat din nou, insa surpriza. Masina parca nu avea putere, avea trepidatii, se balbaia de parca mergea intr-un piston, iar de la esapament venea mirosul specific de catalizator. Bineinteles, martorul luminos de control al sistemului de antipoluare s-a aprins, clipind intermitent. M-am dus la manual si am vazut ca scria sa reduc regimul motorului, pana cand mesajul dispare. Asa am si facut, iar in cateva minute a disparut. Alaturi de aceasta eroare a mai aparut si check ESP pe fundal portocaliu. Si acesta a disparut o data cu celalalt martor. Va trebui sa ajung la Apan sa vedem ce zic ei. Cand si-a revenit am mai alimentat cu inca 20l de benzina de la Rompetrol si s-a simtit diferenta in bine. Concluzie: dupa ce ca benzina este scumpa, acum mai este si slaba?!? Cred ca voi schimba locul si marca de alimentare cu benzina." This post has been edited by jas2: 25 Nov 2015, 16:13 Attached thumbnail(s) 01.jpg ( Size: 123.15k ) Number of downloads: 592 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 11:13 |