Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Sfaturi Audio, Intrebare montare subweefer

rustyangel
post 22 Sep 2013, 08:22
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 4 April 11




Va salut!

Imi puteti spune, va rog pe unde ati scos firul de la baterie in interiorul masinii, si cum scot casetofonul din bord?

Multumesc anticipat!


--------------------
Renault Megan 3 1,6 16V 110 CP Euro 5 2010, Expression - TR-88-GEF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 22 Sep 2013, 11:43
Post #2


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




Pentru firul de la baterie ai mai multe variante. Cel mai bine te lipesti de manunchiul de cabluri ce trece de la motor spre habitaclu (are si manson de cauciuc ca sa nu intre apa sau mizerie).


--------------------
Renault Megane Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI - CT-XX-LEA
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chris_mara
post 22 Sep 2013, 15:37
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 7 June 10




alte 2 variante ar mai fi : 1. treci cu cablul prin locul de trecere al conductelor de AC adica aici photo_1.JPG ( Size: 171.87k ) Number of downloads: 581


2. te legi de cablul de curent de la panoul de sigurante ( nu te-as sfatui sa o faci singur) la asta trebuie lipite firele. de preferat sa te duci la un service care sa stie ce sa iti faca.

Iar in legatura cu CD-playerul. e de preferat sa nu il scoti si sa iei semnal de la un tweeter sau de la una din boxe. iti spun asta pentru ca daca scoti cd-playerul va trebui sa stii care sunt firele la care te legi... si crede-ma ca nu iti scrie pe nicaieri. daca totusi vrei neaparat sa il scoti uite si a 2-a poza cu el scos.photo.JPG ( Size: 556.52k ) Number of downloads: 700



--------------------
Renualt Megane 4 1.6 dci energy 2016 - B 204 MKA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 23 Sep 2013, 07:59
Post #4


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




Mamaaa jumatate de bord demontat. Asta chiar ca descurajeaza furtul playerelor din masina laugh.gif


--------------------
Renault Megane Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI - CT-XX-LEA
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caty2k
post 23 Sep 2013, 16:24
Post #5


Catalin


Group: Members
Posts: 723
Joined: 28 December 07
From: Bucuresti




Si daca il furi pe ce il pui? Ca nu se potriveste pe nimic din cauza formei biggrin.gif

P.S: Daca scoti playerul si clima ... rezulta asta ... ai acces mult mai usor la fire!

ps2: are cineva schema electrica de la mufa? am cumparat un adaptor de comenzi volan, dar ma bate rau electrica data de cei de la renault!

This post has been edited by caty2k: 23 Sep 2013, 16:25

Attached thumbnail(s)
fire.jpg ( Size: 50.8k ) Number of downloads: 674


--------------------
Renault Megane III 2009 Expression - B 86 FUG
Daca vrei sa faci ceva, fa doar ceea ce-ti place!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IDF
post 29 Sep 2013, 11:48
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 316
Joined: 21 November 10
From: Timisoara




poate cineva sa posteze o poza cu locul unde se afla mansonul sa cabluri ce intra in habitaclu? Eventual o lista cu ceea ce trebuie demontat de ambele parti, motor si habitaclu (in vederea tragerii unui cablu de alimentare)? CAS-ul original are iesire de semnal mic? Sau trebuie sa fac un convertor hi-low?


--------------------
BMW 320 E92
ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caty2k
post 30 Sep 2013, 18:50
Post #7


Catalin


Group: Members
Posts: 723
Joined: 28 December 07
From: Bucuresti




Mai multe sfaturi gasesti aici: http://www.reno.ro/Sfaturi-Audio-Renault-M...01474-s390.html ... tot ce tine de audio!


--------------------
Renault Megane III 2009 Expression - B 86 FUG
Daca vrei sa faci ceva, fa doar ceea ce-ti place!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Silk
post 29 Nov 2013, 08:56
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 387
Joined: 1 November 11
From: Bucuresti




..si a venit momentul sa schimb sistemul audio de pe masina.

Mie, personal, imi place marca Alpine, pe masina veche am avut kit Alpine complet, si m-am simtit multumit deplin cu el.

Acum, va cer anumite sfaturi, referitor la ceea ce vreau sa cumpar :


Boxe fata : <http://www.be-loud.ro/produse/Difuzoare-auto/Alpine/Type-G/SPG-13CS/>

Boxe spate : <http://www.be-loud.ro/produse/Difuzoare-auto/Alpine/Type-G/SPG-13C2/>


Amplificator : <http://www.be-loud.ro/produse/Amplificatoare-auto/Alpine/PMX-Series/PMX-F640/>



Mentionez ca nu doresc sa schimb H/U'ul, vreau doar difuzoarele si amplificatorul.


Orice sugestie e binevenita !


--------------------
Renault Megane 1.6 16V SE 2011 - so sylk
Plecat in depresie......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IDF
post 1 Dec 2013, 20:32
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 316
Joined: 21 November 10
From: Timisoara




referitor la boxele spate, coaxialele nu isi au locul acolo. Argument: Cu cat frecventele cresc, cu atat creste si directivitatea sonora. Extrem, este mai greu sa localizezi in spatiu un subwoofer decat un ceva care piuie. Asadar, iti doresti ca tweeterul sa fie cat mai apropiat de ureche (si aici ma refer la nivel, nu la distanta) pentru ca el sa-si faca simtita prezenta. Intr-un coaxial, bietu de el va suna la nivelul picioarelor. Daca vrei sa iti confirmi ceea ce am spus mai sus, ia un tweeter, da-i semnal si plimba-l, o sa vezi cum suna altfel, mai tare, mai incet, in functie de cum il pozitionezi relativ cu urechea. Apoi incearca cu un difuzor de joasa frecventa, plimba-l tot asa! Vei observa ca ceea ce este medii catre inalte, isi vor schimba comportamentul in mod asemanator, dar cu cat frecventele scad, cu atat vei observa mai bine faptul ca nu difera foarte mult felul in care suna.

De ce sa nu iei sistem component si pe spate? Dupa care sa dai gaura cu freza in panoul de la usa? Vezi ce diametru are tweeterul, gaura pe masura, ulterior lipit cu plastic topit, de la pistol d-ala cu 20 de lei. Cu putina atentie nu cred ca va arata rau, ba chiar integrated. Parerea mea, asa voi face in momentul in care voi pune audio cum trebuie pe masina.

Sper sa ajute, altfel, 87 dB este putin dar arhisuficient in orice auditie. Uneori filtrele si insonorizarea fac mai multa treaba decat difuzoarele in sine.

This post has been edited by IDF: 1 Dec 2013, 20:40


--------------------
BMW 320 E92
ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Silk
post 2 Dec 2013, 12:42
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 387
Joined: 1 November 11
From: Bucuresti




IDF, multumesc pt explicatie, dar incerc sa evit modificarea fetelor de usi, si a orcarui subansamblu de pe masina. Vreau sa nu se vada ca am schimbat difuzoarele, impactul sa fie cat mai mic spre deloc posibil.


Revenind la subiect, un amic mi-a sugerat sa nu schimb difuzoarele stock, si doar sa bag un subwoofer in portbagaj, si am rezolvat problema cu soundul.

Personal, imi surade mai mult ideea de a schimba difuzoarele si sa le amplific, decat de a monta subwooofer.


Ce ziceti ?



--------------------
Renault Megane 1.6 16V SE 2011 - so sylk
Plecat in depresie......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caty2k
post 2 Dec 2013, 14:27
Post #11


Catalin


Group: Members
Posts: 723
Joined: 28 December 07
From: Bucuresti




Daca vrei un test, iti pot face eu! Am difuzoarele schimbate si am si subwooer in portbagaj! Iti fac un test si tu alegi ceea ce vrei sa faci! Daca pui doar un subwoofer in portbagaj, ai rezolvat problema de JOASE, dar cu inaltele ce faci, ca o sa le acopere wooferul la un momentdat!!

This post has been edited by caty2k: 2 Dec 2013, 14:29


--------------------
Renault Megane III 2009 Expression - B 86 FUG
Daca vrei sa faci ceva, fa doar ceea ce-ti place!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Silk
post 2 Dec 2013, 14:43
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 387
Joined: 1 November 11
From: Bucuresti




Perfecta dreptate, si eu inclin spre varianta cu amplif + difuzoare.

Varianta cu subwoofer ar fi ceva ( mult ) mai ieftina, dar nu cred ca voi avea rezultate peste asteptari asa.

Cred totusi ca voi alege sa schimb difurile si sa montez amplificator chiar daca va fi mai scump astfel pastrez si varianta unui amplif 4.1 canale.Pot sa mai arunc o boxa dedicata pentru joase la un monument dat, si atunci TOATE problemele vor fi rezolvate !!!




--------------------
Renault Megane 1.6 16V SE 2011 - so sylk
Plecat in depresie......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IDF
post 2 Dec 2013, 16:13
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 316
Joined: 21 November 10
From: Timisoara




In cazul acesta, poti incerca in ordinea aceasta cu sound-ul:
1. subwoofer + amplificator pentru subwoofer; daca te multumeste, e ieftin
2. amplificator cu care sa dai in boxele stock; s-ar putea sa sune mai bine
3. schimbi si boxele stock;

Acum... Din ceea ce am facut eu pana acum cu audio stock, pot sa enumar niste parametri;

- masurat, prima treaba ii ca are un output de vreo 86 dB fara distorsiuni (fara sa filtrez joasele - din equalizeru de pe telefon). Mai sus de atat, distorsioneaza. DAR !!! Odata filtrate joasele, de la 80 Hz in jos, scoate vreo 90 dB cu distorsiuni putin sesizabile. Treaba asta e subiectiva, intrucat sunt SPL-uri intarite de acustica masinii. Nu am facut un test pe difuzor, sa vad cum se comporta in aer liber, distanta de 1m.

-in ceea ce priveste frequency response-ul difuzoarelor stock, se comporta onorabil de la 70 Hz in sus. Daca se filtreaza de la 80 Hz in sus se poate da ceva mai multa putere in ele fara sa intre in distorsiuni. Pe restul spectrului de frecvente prezinta neliniaritati in urmatoarele regiuni: 400-1000Hz -> cu ~ -3 dB, respectiv in jurul zonei de 4 Khz unde prezinta cam - 7dB. Iar centrat pe 8 Khz, cred ca ii vreo rezonanta parazita, nu stiu ce ii, dar apare un maxim de + 12 dB. De pe la 12 Khz in sus incepe sa scada, dupa 15-16 Khz nu mai redau mare lucru.

In rest, neliniaritatile de redare pe spectrul audio al difuzoarelor stock nu sunt foarte mari, iar parerea mea umila este ca amplificate s-ar comporta onorabil. Totusi as schimba tweeterele alea, probleme am observat doar in ceea ce redau ele. Nu pot sa imi dau seama daca problemele vin de la tweetere fizic, sau de la amplasarea lor.

Toate masuratorile au fost facute pe sistemul stock, fara nici o alta amplificare, ajutat de Audio Tool de pe un Android 4.3. Pentru oricine se pregateste sa imi sara la gat, ca nu te poti lua dupa ceea ce percepe microfonul unui telefon, coroborat cu o aplicatie, raspunsul este ca masoara cu precizie destul de mare. (aceleasi conditii de studio, aceleasi masuratori, odata cu telefonu', odata cu microfon insotit de software profi. Unde pierde telefonul este la capitolul rezolutie, oricum chestiuni care nu se pot diferentia cu urechea).


--------------------
BMW 320 E92
ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotty
post 2 Dec 2013, 16:26
Post #14


fagocer™ haituit


Group: Members
Posts: 4.627
Joined: 20 August 07
From: oriunde vreti voi....




Un sfat de la mine,ce am bagat ceva bani in sistemul audio al umilului megane si nu am ajuns foarte departe:lasa gandurile cu sub+amplificator sau boxe+amplificator!

Primii bani cheltuie i pe un HU bun.Pe urma calculeaza ti pasul 2! wink.gif


--------------------
Private Spice Member
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IDF
post 2 Dec 2013, 22:22
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 316
Joined: 21 November 10
From: Timisoara




La HU-uri difera atat amplificari cat si DAC-uri. Sa spui care este diferenta de la un amplificator la altul, se poate. Sa spui care este diferenta sunetului de la un DAC la altul, este ceva mai greu. Acum serios, daca se poate pune un amplificator dedicat, lasa HU-ul original, care in primul rand arata bine, apoi are si comenzi pe volan, dupa care e legat si la display-u ala de pe bord. Se foloseste pe post de "chestie care citeste" cd-uri, telefoane, etc. O face bine, da la iesire semnalu' pe care l-a citit, toate bune. Ce vine pe renourile astea din fabrica nu e rau, doar ca au amplificatoare mici, ii normal sa se claseze sub un aftermarket de putere mai mare. Si una peste alta, un amplificator pe 4 canale SH la vreo 60w pe canal, ii destul de ieftin. Drept ii ca necesita ceva mai multa munca montatul.


--------------------
BMW 320 E92
ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
connectorxp
post 3 Dec 2013, 02:35
Post #16


Just a happy camper :)


Group: Members
Posts: 829
Joined: 28 March 09
From: Bucuresti




HU de fabrica este bun pentru sistemul de fabrica, inclusiv cel BOSE, dar atat, pentru un sistem si "enthusiast level" este neadecvat, DAC-ul intern este unul cel putin dubios sau cu specificatii de doi lei si iesirile dedicate petnru amplificator sunt ca si cum nu ar fi, sau daca sunt, fabricantul are grija sa le faca greu de utilizat cu sisteme aftermarket.

Umbland pe la diverse masini am gasit tot felul de magarii, precum:
-Conexiuni MOST prin fibra optica intre HU original si restul sistemului (trebuie schimbat tot sistemul)
-Semnal audio ballanced (specific sistemelor broadcast, ce necesita adaptoare scumpe pentru a lega un amplif standard)
-conexiuni AVC LAN.
-Integrare CAN ce permite unitatii sa mearga doar daca si celelalte componente sunt prezente

Tot felul de manevre fac fabricantii pentru a-si "inchide" sistemele pentru omul de rand, situatii destul de incomode pentru un pasionat de ICE, dar nu imposibil de facut.

La Megane3 unitatea audio este cu conexiune CAN BUS, cu mufa FAKRA, iar difuzoarele sunt pasive alimentate clasic de unitate.
Sistemul BOSE este similar cu cel Arkamys doar ca in loc de nivel inalt (semnal apmplificat), la difuzoare ajunge semnal de linie (ballanced sau nu) si amplificatorele clasa D atasate de difuzoare fac ca tot sistemul sa rasune.
Problema e data de satelitul de volan, cel putin la modelele vechi era vorba de un sistem de rezistori care modificau curentul dintr-un cablu si unitatea percepea aceste modificari ca semnale specifice unor comenzi, drept dovada au exista cativa care si-au adaptat comenzile Renault la unitati aftermarket cu imput de comenzi audio.

Daca vrei doar SUB si amplificator pentru el, atunci poti pastra unitatea de fabrica si sa dai semnal in sub printr-un adaptor de nivel ce se leaga pe un set de fire de la difuzoare.
Daca masian este prevazuta cu linie audio Arkamys, atunci ai avantajul unui sistem 4x30W care cu un subwoofer suna multumitor, daca ai cel standard atunci poti ncerca sa-l schimbi, dar nu te astepta sa fie ieftin.

Aici sunt cativa baieti care au investit ceva in masini sa le faca sa sune bine, cu rezultate placute, dar necesita si ceva dedicare si pasiune pentru a face asa ceva.

Unitatile Pioneer de top, Kenwood, Clarion, Alpine au un sunet bun, iar fiecare fabricant vine cu "amprenta" sa sonora, la modul ca un Clarion suna mult mai cald decat un Alpine sau un Kenwood ce exceleaza pe frecventele joase.

Acum sunt pe piata unitati audio cu suport pentru fisiere FLAC, fapt ce aduce sunetul de calitate in masina, redarea de fisiere WAVE este si ea suportata de unitatile Pioneer sau Kenwood.

Nici JVC nu stau rau, modelele lor din gama superioara avand un sunet placut cu o multitudine de setari si relgaje ce fac ca sistemul sa sune bine.

La difuzoare este o problema constanta, de cand lumea, care e mai bun decat restul, asta depinde de tine si de urechile tale, pentru unii MB Quart-ul va suna mai rau decat RockfordFosgate sau JBL sau Focal, deci tu decizi bugetul si te uiti dupa alternative dedicate nevoilor tale.
Daca vrei sa-ti tremure numarul si oglinzile masinii de langa, atunci trebuie sa iei in calcul difuzoare cu SPL mare, daca vrei sa auzi si cele mai fine sunete, atunci trebuie sa mergi pe marci ce-s renumite pe la concursurile de SQ.

Dar totusi, nu uita, esti intr-o masina, un mediu total neprielnic pentru muzica, la modul ca ai multe elemente ce genereaza zgomote nedorite si oricat de bun ar fi sistemul in mers nu va suna la fel de fain ca atunci cand stai pe loc.

This post has been edited by connectorxp: 3 Dec 2013, 02:37


--------------------
Lexus CT200h Eco/2011 - XX-XXX-LEX
1,8VVTi HSD, 136PS, 5% in Bucuresti :) Albastru 8U9 si senzatii tari pe curent :P

Ca musca'n lapte pe forumul Reno' :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Silk
post 3 Dec 2013, 10:36
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 387
Joined: 1 November 11
From: Bucuresti




QUOTE(IDF @ 2 Dec 2013, 23:22)
Acum serios, daca se poate pune un amplificator dedicat, lasa HU-ul original, care in primul rand arata bine, apoi are si comenzi pe volan, dupa care e legat si la display-u ala de pe bord. Se foloseste pe post de "chestie care citeste" cd-uri, telefoane, etc. O face bine, da la iesire semnalu' pe care l-a citit, toate bune. Ce vine pe renourile astea din fabrica nu e rau, doar ca au amplificatoare mici,
*






Exact acest aspect il iau in considerare ( sau consideratiune tongue.gif ) .
Vreau sa pastrez HU original, eu neavand Arkamys, sa pot pastra si satelitul de la volan si integrarea cu displayul central .

@ conector xp : Nu caut sa tremure toata masina si sa imi cada suruburile, sa merg la concursuri de SPL, sunt constient ca nici un autoturism nu este un mediu pentru audiofili, doar ca sistemul stock ma nemultumeste total.
Mie mi se pare ca are un sunet gol, far pic de profunzime, frecventele joase sunt redate jenant si, la volum ridicat ( ma refer la volum peste 25 pe scara HU-ului ) apar distorziuni jenibile !

Nu vreau sa ma aud de dupa colt, nici sa topaie plafonul, ci doar sa ma pot bucura de un sunet cald, bas cu profunzime pana la 30 pe scara HU-ului, si claritate pe inalte.
Imi e dor din acest punct de vedere de masina veche :
Dacia Solenza ,
HU Alpine 4x45W,
usi fata : Alpine Type R 13cm.60W , compozite,
Polita spate : Alpine Type R 6x9 , 55W, compozite.
Cabluri Alpine, Montaj Alpine.

Nu excela sistemul meu, dar se auzea decent.

Voi ramane la urmatoarea solutie :
Pastrez HU-ul, schimb dif usi fata, usi spate, adaug material in fetele de usi, arunc amplificatorul in portbagaj si ma orientez catre o firma care poate sa imi asigure un montaj de calitate.

Multumesc pentru sfaturi - si le astept in continuare !


--------------------
Renault Megane 1.6 16V SE 2011 - so sylk
Plecat in depresie......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caty2k
post 3 Dec 2013, 10:42
Post #18


Catalin


Group: Members
Posts: 723
Joined: 28 December 07
From: Bucuresti




Cam cati bani poti investi in masina acum, ca sa'ti zic daca te pot ajuta cu difuzoare, montaj etc ...

Daca vrei un test cu arkamys, te pot ajuta eu! Garaj si loc de desfasurare am! In loc sa pui amplificator in portbagaj, poti cauta unul mai mic in dimensiuni sa'l pui sub scaun sau in spate la bord!


--------------------
Renault Megane III 2009 Expression - B 86 FUG
Daca vrei sa faci ceva, fa doar ceea ce-ti place!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Silk
post 3 Dec 2013, 10:47
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 387
Joined: 1 November 11
From: Bucuresti




Sincer, m-ar interesa sa schimb actualul HU cu un Arkamys, dar inainte de asta trebuie sa vad daca "merita" bataia de cap si de bani.

PS : In primele 6 luni ale masinii mele mi s-a defectat HU-ul, am fost la reprezentanta sa il schimb pe garantie, si i-am intrebat daca pot achizitiona si monta la ei un Arkamys. Mi s-a raspuns ca pot sa il cumpar, mi-l monteaza, dar nu mi-l pot face sa mearga deoarece trebuie activat pe calculatorul masinii si asta nu o pot face !

Caty, am nr tau de telefon, te voi contacta sa discutam mai pe larg, multumesc.




--------------------
Renault Megane 1.6 16V SE 2011 - so sylk
Plecat in depresie......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IDF
post 3 Dec 2013, 12:26
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 316
Joined: 21 November 10
From: Timisoara




Am impresia ca am vazut arkamys sh pe ebay.de undeva pe la 100 eur. dar era doar HU. trebuie schimbat cumva si displayul central odata cu el? navi tomtom, doar displayul de bord am gasit pe la 200 eur. Fara transport.. cred eu ca nu convine pretul.

Dar hai sa o punem altfel, toata treaba la arkamys este un procesor de semnal. in mare! la 150$ se gaseste mini-dsp, programabil mai presus de toate. mini-dsp este denumirea pe care o cautam pe google. el ofera posibilitatea conectarii unui microfon in vederea reglajelor de compensae si egalizare acustica! deci no need for manual equalising!

! Ca o completare, daca ar avea cineva un wiring diagram al HU-ului original sa puna, as aprecia mult.

This post has been edited by IDF: 3 Dec 2013, 20:22


--------------------
BMW 320 E92
ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
connectorxp
post 4 Dec 2013, 00:42
Post #21


Just a happy camper :)


Group: Members
Posts: 829
Joined: 28 March 09
From: Bucuresti




Arkamis-ul difera de unitatea stock prin urmatoarele:

Ecran grafic, afisare complexa informatii piesa, bluetooth integrat in standard, putere audio 4x30W, DSP Arkamys, care la origine este un biet cod realizat un C si portat in functie de aplicatie.

Descrierea sistemului o gasiti pe site-ul Arkamys si mare inginerie nu este, la JBL si la Alpine gasiti solutii similare, mai reusite, dar mult mai scumpe.

Problema la Arkamis nu este unitatea, la dezmembrari le luati ieftin. In Polonia gasisem la 30 de euro o unitate de pe o masina cu Carminat TomTom, avea si joystic-ul si ecranul aferent, baiul este activarea, ca montarea este un fleac pentru Caty2k sau Vali1.

Cu activarea de o scoateti la capat, piesele le puteti lua ieftin de pe allegro.pl si alte site-uri poloneze.

Dar si asa, aparatul ala e jalnic, mai bine incercati cu unul de BOSE edition, care stie sa dea semnal de linie, fiind mai usor sa-l impingeti intr-un amplificator dedicat.

Varianta a doua este una mai drastica, si suna a sado-maso si implica lipituri si modificari in interiorul unitatii, pentru a scoate semnal neamplificat direct de la "poarta" DAC-ului si pe urma sa fie amplificat corect pe un sistem de calitate.


--------------------
Lexus CT200h Eco/2011 - XX-XXX-LEX
1,8VVTi HSD, 136PS, 5% in Bucuresti :) Albastru 8U9 si senzatii tari pe curent :P

Ca musca'n lapte pe forumul Reno' :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 20:56
Dacia