Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Fum negru in sarcina / la accelerari bruste, EGR curatat

alexandrul
post 23 Jun 2013, 10:18
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 23 June 13




Salut! De aprox 2 luni mi-am cumparat un Megane 2.2 dci de 86 de cai EURO 4 cu injectoarele stricate. de fiecare data cand ajungeam la o anumita turatie ( aprox 3000 ) mi se aprindea in bord "STOP" si injection fault. am rezolvat problema prin cumpararea a 4 injectoare sh EURO 3, testate, care functioneaza impecabil.. Toate bune si frumoase pana cand am sesizat ca masina scoate fum negru, dar mult nu asa, la orice plecare de pe loc, deci cand este in sarcina ( cand e scos din viteze scoate doar la accelerari foarte bruste ). Am curatat EGR-ul si tevile de pe acolo, am mers turat ( am vreo 1500 km facuti de atunci ) si niciun efect. Masina continua sa scoata fum, un fel de funingine. Am schimbat la ea filtrul de aer, uleiul si filtrul de ulei. Daca poate cineva sa ma ajute si sa-mi spuna care ar putea fi alte cauze pt care scoate atata fum, si daca este in regula ca am pus injectoare EURO 3 pe motor EURO 4. Va multumesc anticipat !


--------------------
Renault Megane 2006 / 2.2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 23 Jun 2013, 10:22
Post #2


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Binenteles ca e in neregula, ca altfel nu se mai numeau injectoare pentru euro 3 sau 4, ci universale. Difera felul si cantitatea in care pulverizeaza.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sk0rpion
post 23 Jun 2013, 11:03
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 475
Joined: 5 October 11




Nici numai are rost sa te intreb daca au fost scrise codurile atat timp cat tu ai pus injectoare euro 3 in loc de euro 4, incearca sa le dai inapoi sau daca ce era la celelalte stricate ? partea electronica, supapele ? verifica si pompa sa nu iti bage pilitura daca tu zici ca ai cumparat masina cu toate injectoarele stricate 90 la suta sunt stricate de pompa.


--------------------
renault megane 2 2003/ hatchback 1.5DCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugenTL
post 23 Jun 2013, 11:16
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.642
Joined: 16 September 08
From: Tulcea/Bucuresti




mama mama ce experimente faceti unii
Nu degeaba cand cumperi o piesa auto, ti se cere seria! ca sa-ti dea exact piesa care trebuie.

O masina in ziua de azi are nevoie de o intretinere corecta, ca la carte daca vrei sa mearga cum te astepti. Daca te multumesti sa mearga ca vechea volga, dacie, aro, atunci poti sa pui ce piese vrei pe ea...


--------------------
Renault Megane II my edition (18+low+r26 look)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 23 Jun 2013, 11:21
Post #5


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Injectoarele E3 au 5 orificii(gauri) fata de cele E4 care au 6.
Asta printre alte deosebirii.....evidente!

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 23 Jun 2013, 15:48
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




Plus de asta, injectorul de euro 4 are un alt unghi de pulverizare a motorinei in capul pistonului. Atenite mare cand mai schimbati injectoare dupa auzite. Neaparat ele trebuiesc sa fie de acelasi euro cu cel al motorului, altfel apar probleme care cu timpul pot duce la complicatii mult mai mari.


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AnduCT
post 24 Jun 2013, 12:49
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 199
Joined: 4 April 09




Motorina nearsa inseamna fumul foarte negru pe care il vezi tu, si cum ziceau colegii de mai sus difera modul de pulverizare al motorinei. Inchipuieti ca in loc sa dea jeturile in capul pistonului, el il da in alta parte si nu iti arde cum trebuie motorina.


--------------------
Renault CLIO V E-TECH 2021 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th May 2025 - 02:52
Dacia