Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

moare motorul, se opreste motorul si apoi porneste greu

cionci
post 11 Jun 2013, 13:27
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 11 May 13




Salutare din nou! Am o noua problema cu Renaultul meu Scenic 1.6 16v af 2002. In urma cu douasaptamani am facut schimbul de ulei, filtre si chit distributie in Romania. Am mai facut de atunci 1500km pana in Germania, totul ok, pana in urma cu 5 zile cand in mers a murit motorul. Am dat de cateva ori lung la automat si intr-un final, cu greu, a pornit. Ieri aceeasi problema. Ma gandeam ca problemaeste de la benzina din Romania, desi cand am facut plinul in Romania am bagat si un aditiv pt benzina, sperand ca asta compenseaza. Care credeti ca ar putea fi buba? Multumesc pentru un eventual raspuns sau idee!


--------------------
Renault Scenic ll Renault scenic 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johan
post 12 Jun 2013, 09:51
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 13 November 10
From: München




Verifica sensorul de pe volanta, eventual curatat. johan

http://www.reno.ro/index.php?showtopic=230...=sensor+volanta

This post has been edited by johan: 12 Jun 2013, 09:55


--------------------
Renault Koleos 2010, 2.5 16V 4x4
Eu cred în cal. Automobilul este un fenomen temporar !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacus_Malus
post 13 Jun 2013, 07:11
Post #3


OM


Group: Members
Posts: 757
Joined: 24 July 07
From: Brasov / Rasnov




senzorul de volanta are rol doar la pornire.
dar oprirea motorului in mers are alta cauza.
eu cred ca e o problema la sistemul de alimentare cu benzina.
acum esti in germania?
cred ca orice ai face, tot la un service trebuie sa ajungi, macar sa faci testul clip, si astfel sa afli ce are.
bafta!


--------------------
Toyota Prius 2 2006
Toyota Prius 1 - 2002
Autorulota Citroen C25 SanRemo - 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 13 Jun 2013, 13:29
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.573
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




(Toti senzorii de pe motor sunt folositi/monitorizati 100% din timpul in care motorul este pornit)


--------------------
Clio III K9K772 / Clio III K9K772 2009 - MS
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacus_Malus
post 14 Jun 2013, 07:53
Post #5


OM


Group: Members
Posts: 757
Joined: 24 July 07
From: Brasov / Rasnov




probabil...

dar eu am avut mari probleme cu senzorul de pe volanta...dar niciodata nu mi s-a oprit motorul in mers.
deci chiar daca senzorul de volanta e obosit, niciodata nu se opreste motorul in mers din aceasta cauza.
senzorul de volanta defect/obosit impiedica pornirea motorului.
dar odata pornit, nu se opreste din cauza acestui senzor.
problema e ca sunt multi alti senzori care pot cauza oprirea motorului in mers, si de aceea am recomandat un test clip.


--------------------
Toyota Prius 2 2006
Toyota Prius 1 - 2002
Autorulota Citroen C25 SanRemo - 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 15 Jun 2013, 06:37
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Bandit-subscriu

Dupa ce a pornit greu a scos fum negru ?
Cum se comporta motorul cand "moare" ? Ramai fara acceleratie sau se opreste in mers ?
S-ar putea sa ramai fara curent,sau fara benzina...Tu ar trebui sa stii dupa comportamentul masinii...
Benzina vine?
Curent ai la toate bujiile ?

Si mai sunt...
Ia-o la puricat...

This post has been edited by jas2: 15 Jun 2013, 06:40


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
munteanmada
post 19 Jun 2013, 13:57
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 15 November 08




Am avut aceasi problema, imi murea motorul in mers in special cand apasam pedala de acceleratie mai tare, am schimbat filtrul de benzina si de atunci nu s-a mai oprit


--------------------
Renault Scenic I `98 1.6e RT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 19 Jun 2013, 14:54
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.573
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




"BandiT", sunt convins ca ai dreptate cu anumite rezerve:
- la pornire, electromotorul induce o cantitate inimaginabila de paraziti in sistemul electric si de aici, de cele mai multe ori, un senzor de volanta murdar si/sau cu contacte slabe duce la pornire greoaie sau deloc.
- desi nu am incercat, m-as mira ca motorul sa nu se opreasca daca este deconectat acest senzor.

Cu un senzor de volanta defect, motorul nu porneste veci.
Cu un senzor de volanta murdar dar functional, motorul porneste greu.

Senzorul de volanta si cel de la arborele cu came sunt folositi pentru calculul si sincronizarea timpilor de injectie, la fiecare rotatie a motorului.


--------------------
Clio III K9K772 / Clio III K9K772 2009 - MS
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 19 Jun 2013, 17:51
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




Motorul se opreste in mers (cu masina in viteza) daca e deconectat senzorul de pe volanta (contacte proaste, etc)!

Am patit pe pielea mea la Solenza 1.4 si am vazut la un Renault 1.6 16v in conditii de umiditate ridicata. Dupa ce am umblat la mufa, plus curatat cu spray de contacte, problemele au disparut.


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan278
post 20 Jun 2013, 07:56
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 2 September 11




Eu am patit cu senzorul de le volanta si mi se oprea motorul in mers si pornea foarte greu
Dute la un tester


--------------------
Renault Laguna 1998 /laguna 1 - ms89rzv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cionci
post 20 Jun 2013, 20:58
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 11 May 13




Salut! Multumesc tuturor pentru raspunsuri! Scriu asa tarziu, pentru ca am facut plinul de doua ori de la agip de atunci si nu mi s-a mai intamplat! Inainte alimentam de la shell... A aparut o alta problema! Cand ajung la 140 km pe ora, se aprinde becul de la esp si nu se mai stinge pana nu opresc motorul, apoi se aprinde din nou cannd ajung la 140...sad.gif


--------------------
Renault Scenic ll Renault scenic 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 23 Jun 2013, 12:40
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Esti la limita decolarii...Da-i doar pana la 139 biggrin.gif


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 19:57
Dacia