Probleme relanti 1.5 dci 65cp
![]() ![]() ![]() |
Probleme relanti 1.5 dci 65cp
dori86 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 14 August 12 ![]() |
|
||
--------------------
symbol
symbol
2008
- ot 86 dis
|
|||
S4b1n |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
Regulatorul de presiune, cel mai probabil
|
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
2007
- ~ 155000 km
|
|
bleano1 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 13 January 13 From: iasi ![]() |
si eu am niste probleme cu un kangoo 15 dci 2004 65 cp.,,cand il pornesc dimineata merge bine ..ee cum il opresc si il pornesc din nou face ca toti draciitremura nu sta la relanti,,si nici chiar in mers nu-si mai revine decat a doua zi dimineata cand e motoru rece c
ce sa fie oare? |
--------------------
renault
clio2
1,5dci 65cp,2004,caroserie
|
|
meggeo81 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
mizerie piltura, la pompa, sau injectoarele. de verificat. as incepe cu pompa. dar, nu m-as baga la regulator. ceva il face pe acesta sa nu fct corect.deci trebuie gasita cauza.
|
--------------------
reno
megane s
2008
- DB-67-GEO
|
|
catavencus |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 16 April 07 From: Galati ![]() |
La mine a facut la fel, se tura singura uneori, avand la inceput variatii mici apoi mai mari, se ridica pana la 1000 , 1100. Am schimbat regulatorul de presiune de 100.000 km si de atunci nu a mai avut nici o problema. Cred ca trebuie sa verifici cu un regulator ok la service si apoi sa verifici altele. Eu asa am facut. Am platit la Renault cam 550 ron pe regulator acum 2,5 ani.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
Fidji 2007 Renault Clio Symbol
Dci iulie 2007 |
|
MonkeyBoy |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 16 January 13 From: Bucuresti ![]() |
Variatiile respective de obicei sunt cauzate de regulatorul de pe pompa de inalta presiune. Daca nu exista mizerie si/sau span in sistemul de alimentare, ci pur si simplu a cazut regulatorul, se poate inlocui. Pretul pt unul nou este de 490 lei (montaj inclus pt Bucuresti).
Daca exista mizerie si/sau span/pilitura, trebuie remediata problema, pt ca ce l-a stricat pe cel inital, il va strica si pe urmatorul..... |
--------------------
Renault
Clio II
Bicorp - 2004
- B-22-EUH
|
|
ady24 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
Daca exista span in pompa atunci cu siguranta era probleme si cu pornirea pentru ca spanul stim cu toti cat de periculos este pentru intreg sistemul de injectie. Asadar recomand neaparat mers la o diagnoza, insa de principiu in mod cert regulatorul de presiune este cel care face probleme in astfel de cazuri de mers neregulat. Nu e de neglijat nici injectoarele care de asemena pot fi o cauza, insa pana nu se face o diagnoza completa plus un test de retur la injectoare nu se va stii sigur.
|
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
wingover |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 9 August 08 ![]() |
Cu siguranta este regulatorul de presiune. Am avut aceasta problema care m-a scait cam un an si jumate. Motorul porneste la cheie, trage bine totul este ok. Am fost la nu stiu cate diagnoze la Renault si alte service-uri, la tot felul de mecanici celebrii si nimeni nu a stiut sa-mi zica cu precizie ce are. Relantiul mergea anapoda indiferent daca motorul era cald sau rece.
Norocul meu a fost ca am avut o pompa de inalta presiune la indemana (pompa veche care s-a stricat la 110.000km, nu a fost cu pilitura-a fost furata de mecanicii de la renault Constanta). Am scos regulatorul de presiune de pe corpul pompei si am pus regulatorul de pe pompa veche. Relantiul si-a revenit imediat, operatiunea a durat fix 5 minute dupa ce m-a chinuit atata vreme. Regulatorul de presiune este o electrovalva ce primeste feedback de la senzorul de presiune din rampa (via ECU) daca presiunea in rampa e prea mare directioneaza motorina venita de la pompa de transfer inapoi in circuit. Daca presiunea in rampa e prea mica directioneaza motorina catre pompa de inalta presiune. Pompele de inalta presiune Delphi au de fapt doua pompe in acelasi corp. O pompa de transfer cu paleti care genereaza in jur de 6 bari (aia care genereaza pilitura) si pompa de mare presiune care genereaza cei aprox. 1600 de bari. |
--------------------
Renault
Symbol
2005/1,5dci/Fidji
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 16:45 |