Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme relanti 1.5 dci 65cp

dori86
post 12 Jan 2013, 10:30
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 14 August 12




Renault 1.5 65 cp,155000km (2008 dec) de ceva timp am o problema cu masina cand sta pornita la relanti(calda+rece) se aude(se si vede pe turometru +100 rot/min) o usoara accelerare a motorului la interval de 2-3min.
Care credeti ca ar fi cauza?
App un mecanic de la dacia service mi-a zis ca ar fi un senzor de presiune de la pompa de injectie


--------------------
symbol symbol 2008 - ot 86 dis
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 12 Jan 2013, 11:55
Post #2


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




Regulatorul de presiune, cel mai probabil


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW 2007 - ~ 155000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bleano1
post 13 Jan 2013, 18:11
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 13 January 13
From: iasi




si eu am niste probleme cu un kangoo 15 dci 2004 65 cp.,,cand il pornesc dimineata merge bine ..ee cum il opresc si il pornesc din nou face ca toti draciitremura nu sta la relanti,,si nici chiar in mers nu-si mai revine decat a doua zi dimineata cand e motoru rece c
ce sa fie oare?


--------------------
renault clio2 1,5dci 65cp,2004,caroserie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meggeo81
post 14 Jan 2013, 23:44
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 29 April 11




mizerie piltura, la pompa, sau injectoarele. de verificat. as incepe cu pompa. dar, nu m-as baga la regulator. ceva il face pe acesta sa nu fct corect.deci trebuie gasita cauza.


--------------------
reno megane s 2008 - DB-67-GEO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catavencus
post 15 Jan 2013, 11:38
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 16 April 07
From: Galati




La mine a facut la fel, se tura singura uneori, avand la inceput variatii mici apoi mai mari, se ridica pana la 1000 , 1100. Am schimbat regulatorul de presiune de 100.000 km si de atunci nu a mai avut nici o problema. Cred ca trebuie sa verifici cu un regulator ok la service si apoi sa verifici altele. Eu asa am facut. Am platit la Renault cam 550 ron pe regulator acum 2,5 ani.


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2007
Renault Clio Symbol
Dci iulie 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MonkeyBoy
post 16 Jan 2013, 21:26
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 16 January 13
From: Bucuresti




Variatiile respective de obicei sunt cauzate de regulatorul de pe pompa de inalta presiune. Daca nu exista mizerie si/sau span in sistemul de alimentare, ci pur si simplu a cazut regulatorul, se poate inlocui. Pretul pt unul nou este de 490 lei (montaj inclus pt Bucuresti).
Daca exista mizerie si/sau span/pilitura, trebuie remediata problema, pt ca ce l-a stricat pe cel inital, il va strica si pe urmatorul.....


--------------------
Renault Clio II Bicorp - 2004 - B-22-EUH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 18 Jan 2013, 12:48
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




Daca exista span in pompa atunci cu siguranta era probleme si cu pornirea pentru ca spanul stim cu toti cat de periculos este pentru intreg sistemul de injectie. Asadar recomand neaparat mers la o diagnoza, insa de principiu in mod cert regulatorul de presiune este cel care face probleme in astfel de cazuri de mers neregulat. Nu e de neglijat nici injectoarele care de asemena pot fi o cauza, insa pana nu se face o diagnoza completa plus un test de retur la injectoare nu se va stii sigur.


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wingover
post 12 Jun 2013, 06:30
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 9 August 08




Cu siguranta este regulatorul de presiune. Am avut aceasta problema care m-a scait cam un an si jumate. Motorul porneste la cheie, trage bine totul este ok. Am fost la nu stiu cate diagnoze la Renault si alte service-uri, la tot felul de mecanici celebrii si nimeni nu a stiut sa-mi zica cu precizie ce are. Relantiul mergea anapoda indiferent daca motorul era cald sau rece.

Norocul meu a fost ca am avut o pompa de inalta presiune la indemana (pompa veche care s-a stricat la 110.000km, nu a fost cu pilitura-a fost furata de mecanicii de la renault Constanta).
Am scos regulatorul de presiune de pe corpul pompei si am pus regulatorul de pe pompa veche. Relantiul si-a revenit imediat, operatiunea a durat fix 5 minute dupa ce m-a chinuit atata vreme.

Regulatorul de presiune este o electrovalva ce primeste feedback de la senzorul de presiune din rampa (via ECU) daca presiunea in rampa e prea mare directioneaza motorina venita de la pompa de transfer inapoi in circuit. Daca presiunea in rampa e prea mica directioneaza motorina catre pompa de inalta presiune. Pompele de inalta presiune Delphi au de fapt doua pompe in acelasi corp. O pompa de transfer cu paleti care genereaza in jur de 6 bari (aia care genereaza pilitura) si pompa de mare presiune care genereaza cei aprox. 1600 de bari.


--------------------
Renault Symbol 2005/1,5dci/Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 16:45
Dacia