Trepidatii pornire megane 2 dci
![]() ![]() ![]() |
Trepidatii pornire megane 2 dci
cosmin221 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 16 June 11 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2
- BV 24 RCL
2005/1.5 Dci
|
|||
skorpio_bog |
![]()
Post
#2
|
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.369 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
Fumul alb la diesel poate fi din cauza garniturii de chiulasa sparta, sau turbina.
Deci, cauzele ar putea fi mai multe. Cel mai bine este sa ii faci o diagnosticare. |
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
georgerusu |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 256 Joined: 29 December 10 From: iasi ![]() |
skorpio_bog are dreptate...fumul alb vine doar de la cele doua probleme. Insa eu nu vad cum putem asocia variatia de turatie cu oricare din astea doua. E posibil ca variatia de turatie si fumul alb sa nu aiba legatura unu cu altul si sa fie 2 probleme distincte. In orice caz....service repede. Succes si sa ne scrii ce ai rezolvat.
|
--------------------
renault
megane II
2005 coupe 1.5dci
|
|
cosmin221 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 16 June 11 ![]() |
Am apelat la forum pentru ca am fost deja in service si pe tester nu apare nimic.Nici o eroare .Tipul de acolo mi-a zis ca poate fi regulatorul de presiune injectie ,mi-a facut rost saptamana asta de unul nou ,l-am pus sa vedem daca tot variaza turatia la plecare si aceiasi simptome .Are zile cand nu face deloc,zile cand variaza de 3-4 ori intre 600 si 900 timp de 5-10 secunde dar si zile cand face 1-2 minute si doar cand sta mai mult timp nepornita ,4-5 ore minim(si nici asta tot timpul).
|
--------------------
Renault
Megane 2
- BV 24 RCL
2005/1.5 Dci
|
|
eduard08 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 25 February 09 ![]() |
probleme cu regulatorul de presiune mi_as iesit ssi mie numai ca la mine porneste greu in rest functioneaza normal. cat tea costat si de unde
|
--------------------
renault megane
megane grand tour
- DJ09CIO
2005
|
|
cosmin221 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 16 June 11 ![]() |
Am inteles ca unul nou e in jur de 400-450 lei .La fel patesti si tu ?Adica variatia aceasta ciudata de turatie ?
|
--------------------
Renault
Megane 2
- BV 24 RCL
2005/1.5 Dci
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
De la regulator nu oscileaza turatiile ci merge masina intrerupt (ca in 3 pistoane).
|
--------------------
Renault
Trafic
- SB 10 KXF
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi With under cover face.
|
|
neapops |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 8 March 10 ![]() |
eu am avut problema cu variatia de turatie a relantiului si am rezolvat inlocuind senzorul de temperatura al motorului( cel putin asa mi-au zis cei din service).bafta
|
--------------------
renault
megane 2 bicorp
2005 1.5 dci 82 cp
|
|
BBF |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 8 November 11 From: Iasi ![]() |
ai mai rezolvat problema? de la ce a fost?
Si eu am problema la pornire, in sensul ca o ia greu, iar cand o ia, scoate fum alb cu miros de motorina nearsa, care se opreste dupa 1-2 minute, iar relantiul fluctueaza 4-5 secunde, apoi se stabilizeaza. Am pus masina pe tester si nu da nicio eroare. E normal ca presiunea in pompa, la pornire, sa fie de 500-600 bari, iar apoi sa se stabilizeze la 230-260 la relanti. Cel care mi-a facut diagnoza mi-a zis ca ar fi regulatorul de presiune de vina si ca din cauza asta imi da cu fum la pornire (baga prea multa motorina in injectoare si nu o arde). P.s. Injectoare, bujii, releu, verificate, filtru schimbat, nu am aer pe conducte. |
--------------------
Renault Megane 2.2
1,5 DCI, 60 kw
2006
|
|
dragosionel |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 12 June 11 ![]() |
am aceeasi problema cu trepidatiile de vreo 2 ani(50.000km). cand au inceput am mers la service, cei de acolo mi-au zis ca trebuie sa schimb multe ceea ce implica o suma mare de bani....nu am schimbat nimic....acum are 265000 de km si singura problema care o are sunt trepidatiile si vesnicii greierasi. e masina de razboi
![]() This post has been edited by dragosionel: 30 Mar 2013, 17:47 |
--------------------
Renault
Megane
- 285000
II/2004
|
|
BBF |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 8 November 11 From: Iasi ![]() |
nu i s-a mai intamplat nimanui fenomenul descris mai sus?
|
--------------------
Renault Megane 2.2
1,5 DCI, 60 kw
2006
|
|
lico |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 510 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
A rezolvat cineva ceva pana la urma ?
|
--------------------
Renault
Megane
- B XX XXX
2003 2.1 dci + Lume multa oameni putini !
|
|
taxi4you |
![]()
Post
#13
|
![]() hai cu TATA,Zambilica! Group: Members Posts: 513 Joined: 16 September 10 From: PLOIESTI ![]() |
QUOTE(BBF @ 30 Mar 2013, 13:42) ai mai rezolvat problema? de la ce a fost? Si eu am problema la pornire, in sensul ca o ia greu, iar cand o ia, scoate fum alb cu miros de motorina nearsa, care se opreste dupa 1-2 minute, iar relantiul fluctueaza 4-5 secunde, apoi se stabilizeaza. Am pus masina pe tester si nu da nicio eroare. E normal ca presiunea in pompa, la pornire, sa fie de 500-600 bari, iar apoi sa se stabilizeze la 230-260 la relanti. Cel care mi-a facut diagnoza mi-a zis ca ar fi regulatorul de presiune de vina si ca din cauza asta imi da cu fum la pornire (baga prea multa motorina in injectoare si nu o arde). P.s. Injectoare, bujii, releu, verificate, filtru schimbat, nu am aer pe conducte. sincer...nu am patit asa ceva. parerea mea este sa verifici egr si catalizatorul. in multe cazuri cand ai catalizatorul infundat,relantiul galopeaza si scoate fumul descris. in cazul in care vrei sa te dai mai tare la ea fumul devine negru si simti ca nu trage...catalizator dus. anterior acestui fenomen mai intalnim fumul alb albastrui cu tenta de gri in forta...semn ca turbo este aproape pe terminate...dupa care incepe catalizatorul sa intre in fenomenul descris anterior de mine. pentru a verifica daca este sau nu catalizatorul...este suficient sa il desfaceti din suruburile in care vine prins pe turbo si sa il distantati,fie cu o surubelnita intre ...si incercati sa vedeti cum porneste si daca mai galopeaza motorul sau daca isi mentine relantiul... bafta la toata lumea! |
--------------------
dacia & renault
sunt un tip onest
- toti gresim
nu-mi place sa ma las calcat in picioare
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th August 2025 - 18:20 |