Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Mers neregulat la virare stanga

sfi5000
post 23 Mar 2013, 18:32
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 11 November 05




Salut am un megane 1 1.6 8v 190.000 km iar de vreo 2 luni (de cand au scazut temperaturile) am intampinat o problema ciudata atat la cald cat si la rece daca virez stanga si accelerez (treapta I sau II) masina da in nas, acest fenomen este foarte deranjant cand trebuie sa plec de pe loc cu volanul rotit spre stanga masina smucind foarte tare. Se mai simte in treapta a II-a intre 2000-2300 o scadere de putere.
Am fost la doi mecanici, unul a pus-o pe tester (nici o eroare) si a spus ca masina merge foarte bine, iar al doilea ca el crede ca am apa in benzina dupa care a stat putin si a zis ca e posibil sa am placa de presiune fisurata. La plecarea de pe loc nu trepideaza daca sunt in linie dreapta, daca trebuie sa plec mai tare pierd aderenta cauciucurile (cupleaza bine).
Masina in rest merge foarte bine adica trage bine e vivace, acum nu stiu daca din cauza frigului da a crescut si consumul cu 1.5 %.
Vroiam sa cer o parere poate ati mai intampinat o astfel de problema.

Multumesc!


--------------------
Renault Megane 2000 1.6 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dante_x
post 24 Mar 2013, 12:53
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 107
Joined: 13 February 10
From: Timisoara




am simtit si eu dilema asta de cateva ori dar cred ca a disparut de la sine in cazul meu... mie mi-a murit motorul in curba de vreo dou trei ori si legatura am facut-o cu solicitarea mai mare a motorului cand iei curbe - la virare maxima pompa de servo incarca mai tare motorul de aceea se ajusteaza automat turatia cu 100 rpm mai mult... eu am mai curatat contactele senzorului de presiune de la pompa servo si am schimbat uleiul de servo insa pentru ca aveam un comportament mai ciudat la directie - cateodata mergea foarte usor servo cateodata era mai tare volanul... facand operatia asta simpla a imbunatatit comportamentul in sensul ca merge bine de atunci...
Mai poate fi si controlul de relanti care nu reuseste sa ajusteze relantiul cand virezi (asta in cazul in care servo pompa si senzoriul de presiune merg bine)

This post has been edited by dante_x: 24 Mar 2013, 12:54


--------------------
Renault Megane 1(R.I.P) / Stepway 1996 / Bicorp 16e ,8v; 2014 / 0.9 TCE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sfi5000
post 24 Mar 2013, 13:16
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 11 November 05




In octombrie am schimbat si eu uleiul de servo, ca avea vreo 3 ani de cand nu il schimbasem, dar eu nu am probleme cu servo, adica se roteste normal volanul. Am mai cerut cateva pareri si cam toti mi-au zis placa de presiune, saptamana asta o sa merg la inca un mecanic sa vad ce zice si el.

Eu nu am probleme la relanti, daca iau viraj stanga-dreapta cu ambreiajul calcat relantiul ramane acolo unde trebuie.

This post has been edited by sfi5000: 24 Mar 2013, 13:17


--------------------
Renault Megane 2000 1.6 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sfi5000
post 30 Mar 2013, 12:36
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 11 November 05




Am fost la mecanic, placa de presiune trebuie schimbata (o sa schimb tot setul) dar s-au descoperit si alte probleme. Apa in benzina, am schimbat filtru de benzina, momentan s-au ameliorat din smucituri iar a doua problema a fost ca aveam o fisura mica in galerie de evacuare inaninte de sonda lambda si cica asta impreauna cu apa ar fi cauzat lipsa puterii pentru un moment. Deocamdata masina merge bine mai putin din cauza ambreiajului


--------------------
Renault Megane 2000 1.6 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vallybz
post 3 Apr 2013, 22:51
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.475
Joined: 26 October 08
From: Buzau/Bucuresti




Treaba cu fisura in galerie e vrajeala, La mine a fost fisurata galeria si am mers cu ea asa o gramada de timp si nu am intalnite problemele semnalate de tine


--------------------
Renault Megane 1 Facelift, 1.6, 16v Coupe 1999 K4M-A7-00 - BZ 87 BVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sfi5000
post 2 Jun 2013, 19:25
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 11 November 05




Salutare, am reusit sa schimba ambreiajul (discul de ambreiaj mai tinea 50.000 km dupa spusele mecanicului, placa de presiune era cu probleme) scapand de trepidatii la plecare dar motorul are o lipsa de putere cateodata si cel mai grav este ca consumul foarte mare (12-13% oras si 9% afara) iar la diagnoza nu a iesit nimic. Masina porneste foarte bine,relantiul are cateodata o scadere de turatie mica dar isi revine. Consumabilele (filtre, bujii, ulei) sunt schimbate de 700 km.

PS:Apropo de uleiuri, pierdeam putin ulei pe la baie si capac culbutori si am zis sa dau cu silicon de garnituri. Am ramas placut surprins sa vad ca in baia de ulei aveam o cantitate foarte mica de depuneri iar in zona culbutorilor deloc (motorul arata ca in reclama de la castrol).
80% din schimburile de ulei le-am facut cu elf excellium 5w40 restul de 20% valvoline si liqui moly. (interval schimb ulei 8000 km)


--------------------
Renault Megane 2000 1.6 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st May 2025 - 18:02
Dacia