Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

martor stop + motor nu porneste

DJcip
post 7 May 2013, 17:08
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 7 May 13




Salut. Sunt un proaspat proprietar de L2 din 2001. Am masina de 3 zile timp in care am mers cu ea fara probleme. In momentul achizitiei am facut si un test la reprezentata, in urma acestuia am aflat despre urmatoarele defecte: pompa de la sist de racire (am alta noua urmeaza sa fie schimbata), un senzor ABS aprins pe roata fata dreapta, bateria slaba( era de 65 si nepornita de cateva luni) si cititorul de card usor defect(masina pornea doar daca tineam aprins butonul).
Iar acum sa incep cu problema care mi-a dat de cap. Ieri dupa ce am mers circa 3km, am oprit-o, iar cand am incercat sa o pornesc dinou nu mai mergea. se invartea motorul(cred), dar nu pornea. Dupa cateva incercari a mers. Am mai mers 4-5km, am oprit-o si pornit-o dinou, iar un drum scurt dupa care in momentul in care am vrut sa plec dinou nu a mai mers. Am incercat circa 20 de min sa o pornesc insa fara noroc. In cele din urma dupa ce am conectat-o la o alta masina(bateria) am reusit sa o pornesc la prima cheie. Azidimineata in incercarea de a pleca cu masina am dat de aceeasi problema nereusind sa o pornesc. Am luat o baterie noua una de 75ah (cea veche era de 65), insa am constatat ca nu aceasta este problema, masina ne mai pornind deloc. Am incercat si sa o pornesc din mers(impinsa) dar nu am reusit.
In bord in momentul introducerii cartelei am aprinsi urmatorii martori: abs, STOP si bateria.

Ce as putea sa fac in conditiile de fata singur, pana a merge cu ea in service? (am mai incercat sa o alimentez manual prin apasarea pompei de motorina fara vreun rezultat pozitiv).

Astept pareri. Multumesc anitcipat!


--------------------
Renault Laguna 2 - DJ89RDU 2001 1.9dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
melcu
post 7 May 2013, 18:41
Post #2


Halatu'...cat e halatu' ?


Group: Members
Posts: 1.140
Joined: 12 July 06
From: Bucuresti / Pottstown, PA,USA




Salut si bun venit!

Pompa racire? Ce-i aia?

Problema 2:verifica alternatorul, verifica aigurantele mari (40/60amp) din compartiment motor si mai verifica si bornele.


--------------------
Renault Laguna 2 - B-33-RTN 2002 Privilege 3.0 V6 CVA
Toyota Yaris Sol 1.33 VVT-i - B-202-CSM
Totoya Prius V-Five - HRL-1459

Formatez drivere de cooler...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
postasu
post 7 May 2013, 18:48
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 23 August 11
From: Timisoara




salut,
1.9 dci dar cati cai putere? sau KW.
Daca motorul invarte dar nu porneste sau porneste greu pot fi pompa de joasa presiune a combustibilului (este unu cilindru metalic in partea stanga spate a compartimentului motor - cum te uiti la motor- sub TRS sau sa nu ai surpriza sa fie vreun injector.
Daca ai 79 kw (107 cai) atunci inseamna ca ai pompa respectiva ... daca ai pompa in momentul in care bagi cartela in cititor ea trebuie sa porneasca. Iti dai seama ca a pornit ascultand dupa un "bazait " care se aude din zona in care am incercat sa o descriu. Daca nu bazaie o poti lovi usor si ea va porni...


--------------------
Renault Laguna III - TM ...... 2008
Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw,

Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DJcip
post 7 May 2013, 19:17
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 7 May 13




am observat si eu acel zgomot. sa inteleg ca daca se aude nu este acea pompa de vina? o sa revin cu o poza cu pompa pe care trebuie sa o schimb si o am de rezerva.

7 May 2013, 19:40:
http://imageshack.us/photo/my-images/15/20130507202256.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/560/20130507202306.jpg/

aceasta este pompa despre care vorbeam. este vorba de pompa de apa.

This post has been edited by DJcip: 7 May 2013, 19:40


--------------------
Renault Laguna 2 - DJ89RDU 2001 1.9dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
melcu
post 7 May 2013, 19:52
Post #5


Halatu'...cat e halatu' ?


Group: Members
Posts: 1.140
Joined: 12 July 06
From: Bucuresti / Pottstown, PA,USA




My friend, aia e pompa de apa! Si se schimba odata cu distributia! Daca ai probleme cu ea eu zic sa stai cu ochii mereu pe vasul de expansiune!


--------------------
Renault Laguna 2 - B-33-RTN 2002 Privilege 3.0 V6 CVA
Toyota Yaris Sol 1.33 VVT-i - B-202-CSM
Totoya Prius V-Five - HRL-1459

Formatez drivere de cooler...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DJcip
post 7 May 2013, 20:02
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 7 May 13




"my friend", prima data am spus pompa de la sistemul de racire si din cate imi aduc eu aminte pompa de apa face parte din sistemul de racire, ca sa nu mai spun ca am precizat si eu ulterior ca este vorba de pompa de apa. Acum revenind la subiect as aprecia daca mi-ai spune cum pot sa verific alternatorul. multumesc


--------------------
Renault Laguna 2 - DJ89RDU 2001 1.9dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
melcu
post 7 May 2013, 20:17
Post #7


Halatu'...cat e halatu' ?


Group: Members
Posts: 1.140
Joined: 12 July 06
From: Bucuresti / Pottstown, PA,USA




Verifica intai aigurantele. Daca ai pus baterie buna si tot nu porneste (dar invarte???) vezi ca in compartiment motor, langa baterie (pe borna de +) mai ai niste sigurante mari. Nu am acum, aici, acces la documentatie dar sunt mai 60amp, ceva de genul. De aici posibil sa-ti vina STOP+ baterie.

Alternatorul il verifici on-site, dupa ce pornesti motorul. Cu un instrument de masura vezi daca incarca, sau nu. Sau il poti verifica pe banc, dar asta inseamna demontat+atelier specializat. Totodata verifica bornele, sa fie stranse bine.

Apropo, este destul de dubioasa bateria de la Laguna, nu zic, dar multi au montat-o invers (inversare polaritate).


--------------------
Renault Laguna 2 - B-33-RTN 2002 Privilege 3.0 V6 CVA
Toyota Yaris Sol 1.33 VVT-i - B-202-CSM
Totoya Prius V-Five - HRL-1459

Formatez drivere de cooler...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DJcip
post 7 May 2013, 20:24
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 7 May 13




eu zic ca nu am pus bateria inversa pentru ca am avut grija sa pun + si - exact cum fusese cea dinainte cu care mersesem ceva timp deci nu ar trebui sa fie asta de vina si in plus se aprinde bordul, cat despre alternator clar trebuie sa il verific in service din moment ce eu nu pot sa pornesc motorul (in momentul de fata nu mai porneste deloc). SI da, invarte dar nu porneste.


--------------------
Renault Laguna 2 - DJ89RDU 2001 1.9dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
melcu
post 7 May 2013, 20:42
Post #9


Halatu'...cat e halatu' ?


Group: Members
Posts: 1.140
Joined: 12 July 06
From: Bucuresti / Pottstown, PA,USA




Daca invate atunci vezi pe alimentare. Colegii cu diesel pot sa-ti spuna mai multe, eu sunt in alta liga... sad.gif


--------------------
Renault Laguna 2 - B-33-RTN 2002 Privilege 3.0 V6 CVA
Toyota Yaris Sol 1.33 VVT-i - B-202-CSM
Totoya Prius V-Five - HRL-1459

Formatez drivere de cooler...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 7 May 2013, 22:28
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




Incearca sa slabesti conductele de la fiecare injector si vezi daca vine motorina la ele.


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AdR!@N
post 8 May 2013, 00:04
Post #11


Adrian


Group: Members
Posts: 1.175
Joined: 13 December 10
From: Timisoara




Salut,
Cel mai util ar fi sa iti puna cineva testerul pe ea, pot fi o groaza de motive pentru care nu porneste si pe care nu l-e poti depista "cu ochiul liber"; de exemplu: sonda de presiune de pe rampa comuna, senzorul de pe axul cu came, senzorul de pe volanta. Verifica la toate ca mufele sa fie bine infipte in senzori.

In primul post spuneai ca ai incercat sa alimentezi manual prin apasare......bla bla... De aici inteleg ca ai varianta de 120CP (88kW), adica nu ai pompa de joasa electrica ci este corp comun cu pompa de inalta (mecanica).

Cand electromotorul invarte.... motorul are vreo tendinta sa porneasca? sau doar invarte sec? Daca motorul ar avea ceva tendinte sa porneasca poate sa fie ceva pe la pompa de inalta sau injectoare, dar daca invarte in gol as tinde sa cred ca vreun senzor e bulit.

Numai bine
Adrian.


--------------------
Renault Latitude Luxury 2.0dCi CVA
Renault Laguna 2 - 1.9dCi 120CP, 333 333km+
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 18:12
Dacia