pozitionare bujii
![]() ![]() ![]() |
pozitionare bujii
mos_craciun22 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 23 November 10 ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
CLIO3
2007/1,2
|
|||
espacern |
![]()
Post
#2
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Scoti capacul si dupa aia se vad bobinele.....le scoti si la capatul opus al bobinei sunt bujiile.
Trebuie o cheie de bujii cu cap de 14 cu prelungitor ca sa poti demonta/monta bujiile. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
barcelona |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 306 Joined: 2 December 11 ![]() |
Sunt cam greu de scos si nu prea gasesti cheie de 14.Bobine nu ai ca la 1.2 e una singura nu e ca la 1.4 16V.
|
--------------------
Renault
Symbol 1.2 16v
2010
|
|
argon |
![]()
Post
#4
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu sunt deloc greu de scos daca ai cu ce, daca nu ai, intradevar, sunt greu de scos.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
mos_craciun22 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 23 November 10 ![]() |
ale naibii bujii si cheie de 14 tampita,numai la reno se intampla asa ceva.am cautat cheia de mi s-a acrit,si amu nu e buna ca nu prinde bine.
|
--------------------
RENAULT
CLIO3
2007/1,2
|
|
mpretorian |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 18 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Daca vrei bujii bune ia NGK sau Denso dar nu oricare ci modele IRIDIUM. In Romania sunt exorbitante. Daca poti sa iei din USA ar fii genial. Eu am avut vesnic NGK si DENSO IRIDIUM pe masina si motociclete si nu am fost niciodata dezamagit.
Un filtru K&N plus bujie IRIDIUM au transformat un scooter Suzuki Burgman 400 pe carburatie incredibil. Daca acceleram brusc motorul se "ineca" putin in sensul ca nu accelera brusc parea ca e surprins si apoi pleca. Dupa montare K&N si IRIDIUM zbura. Mentionez ca inainte era servisata bujie si filtru curat. Dar cumpara din USA, ebay, okazii... Habar nu am de unde dar nu din magazine romanesti ca e exorbitant. Pe mine pt ultima achizitie "Honda SilverWing 400 ABS 2009" m-a costat mai putin sa comand din USA sa platesc shiping si TVA de pe amazon.com filtru K&N si bujii IRIDIUM NGK decat sa le comand cu transport gratuit de pe amazon.fr Eu mi-am facut la strung cheie de bujie pt Clio 1.2 benzina. M-a costat totul mai putin decat un schimb de bujii in service-urile Renault. PS. Daca esti incapabil sa aflii singur unde sunt bujiile unui motor cred ca e o idee buna sa dai 30-50 roni si sa nu incerci tu sa faci asta. Fara suparare dar daca asta e nivelul poate e riscant sa fortezi filetul unui bloc motor din aluminiu si sa ii busesti filetul. Sunt lucruri simple dar si acestea pot fii complicate. This post has been edited by mpretorian: 19 Jul 2013, 18:49 |
--------------------
Renault
Clio 3
2006 - 1149cm de forta bruta
- B
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 14:38 |